Naiseni epävarmuus näkyy siinä, hän ei siedä että olen toisten naispuolisten kavereiden kaa kerran rupesi itkemään kun kerroin meneväni naiskaverin kanssa kahville kaupunkiin, ei päästä baariin ilman että joku "vahtii" ja kun olin laivallakin niin oli kuulemma perseet vetänyt koska ei kestänyt miettiä että joku pokaisi mut sieltä, ja se ei usko etten lähtis niiden naisten mukaan, koska rakastan vittu sitä ja yhenillan jutut ei edelleenkää oo mun juttu..
ei me voifa edes kattoa tv-ohjelmia tai jotain toimintaleffoja jossa on hyvännäköisiä naisia joista mä "unelmoin" ilman sitä et se tulee surulliseks..
jos me mennään kaupungilla, ja vastaan tulee yksi hyvännäköinen nainen, niin sit alkaa tää "mä en riitä, en oo tarpeeks sulle, toi ois sopivampi sulle"..
Tekstareita lähettelee jossa kertoo, miten tahtoo mun "parasta" jättämällä mut, kun on niin "huono", toisena päivänä on taas oma ihana itsensä, antaa huomiota, hellii,on todella seksikäs, ymmärtäväinen ja suloinen. nainen on muuten oikea unelma, paitsi epävarmuus, haluisinkin pitkän listan jälkeen kysyä että miten saisin häneen lisää itsevarmuutta? haluan auttaa, ei hän pysty siihen itse ja on sanonutkin itse sen, että jos terapia auttaisi, mutta mun mielestä ei kuitenkaan sinne pidä lähteä.. sen pitäs vaan huomata, että se on ihana just tommosena, ja jos ei muut mä rakastan sitä, enkä ikinä vaihtais keneenkää muuhun.
Epävarma naiseni..
17
2282
Vastaukset
- :((
Voin sanoa ettei tyttoystavasi ole yksin... Olen nimittain aivan samanlainen :( todella energiaa vievaa ja ahdistavaa niin minulle kuin avomiehelleni. Kaiken huippu on se etta paivittain saan kommentteja ihmisilta kuinka kaunis/sopo/seksikas olen. Mutta minkas teet kun, tyhma mika tyhma. Saatan jopa saada raivarit jostain filmitahdista, eihan se nyt kumppanini vika ole etta naiset on puolialasti ja viimeisen paalle meikattu.
- elli123
Täällä melkein samanmoinen nainen.
Itsetunto on tosi huono vaikka kuulenkin että olen nätti.
Oletko sanonut tyttöystävällesi että hän on kaunis ja ihana ja täydellinen juuri sinulle omana itsenään?
Me naiset kaipaamme välillä kuulevamme omalta mieheltä näitä kehuja ja itse olen ihan vastikään keskustellu itsetuntooni liittyvistä asioista mieheni kanssa. Se helpottaa. Varmastikin molempia teidänkin tilanteessa.
Tyttöystäväsi menneisyydellä on varmaanki osuutta huonoon itsetuntoon, tietämättä menneisyydestä mutta itselläni vaikuttaa jonkun verran se mitä olen aiemmassa elämässä osakseni saanut.
Puhukaa. Tsemppiä! :) - rk
:(( ; voimia teidän suhteeseenne kanssa, ja toivon että löydät itsevarmuuden myös, koska on todella uuvuttavaa, ja kun tässä suhteessa on ollut jo 5vuotta ja aina sanonut että kyllä se itsevarmuus tulee ajan mittaan, niin ei siltä vaikuta.. :/
elli123; Olen sanonut ja vaikka hoen sitä myös, niin ei aina on joku kauniimpi ja halutumpi, ja itse ei ole mitään muiden rinnalla mukamas, keskusteltu on ja sanoo että ajanmittaa mutta ei muutoksia näy.
On kiusattu ala-asteella kuulemma ja haukuttu vaikka mikskä ja puhuttiin siitä n 6 vuotta sitten paskaa täällä paikkakunnallakin aika paljon, niin ettei täällä paljon kavereita saa kun kaikilla aina on ennakkoluuloja vieläkin, itsekin katsoin eka häntä kun kaverini oli hänen kanssaan että "kuka ton kaa on?" "toi on se pimee tyttö" no sitku tutustuin itekkin siihen niin alta paljastu ihan erilainen tyttö, kun siitä puhuttiin, ja loppujen lopuksi aloin seurustelemaan hänen kanssaan ja nyt ollaan 5 vuotta seurusteltu. :) sori pitkä tarina, mut päätin vaan kertoa. Suhteenne tulevaisuus näyttää olevan sula mahdottomus.
Onko käytössä hormonaalinen ehkäisy (e-pillerit tai hormonikierukka)? Se ihan ensimmäiseksi pois! Moni nainen menee ihan sekaisin hormoniehkäisystä ja ihan turhan takia.
Jos kyse ei ole pillereistä niin sitten ei vaikuta lupaavalta.Ikä voi tuoda lisää itsevarmuutta mutta sen kasvaminen lähtee naisesta itsestään, siihen ei mikään puhuminen tai lupaaminen auta:-(- rk
simasuuneiti; on e-pillerit käytös mut se sanoo et niis on pienempi hormoonitaso, ennen käytti jasmiineit ja ne kyl muutti sitä, sit vaihto noit, mut epävarmuus on jäänyt ja toi epävarmuus on ollut parisuhteessa nyt 5vuotta, eli koko seurustelusuhteen ajan. ja se ei oo vuotta edes pitänyt noita sen e-pillereitä. Ikää sillä on 20 vuotta jo.. :/ kai sen pitäs terapiaan mennä puhumaan tai jotain?
- ovmdfol1
Mietipä millainen olet itse poikaystävänä,.Katseletko yhdessä ollessanne ihailevasti toisia tyttöja tai jopa suullisesti vielä kehut heitä ? Kukaan tyttö ei voi sietää sellaista. Et ilmeisesti ole onnistunut saamaan häntä vakuuttuneeksi, että voi luottaa suhun, miksiköhän? Kannattaa miettiä myös omaa käytöstään, mitä voisi tehdä eri lailla tilanteen parantamiseksi, eikä yksinoman ajatella, että vika on vaan hänessä.
- Puuh...
"Onko käytössä hormonaalinen ehkäisy (e-pillerit tai hormonikierukka)? Se ihan ensimmäiseksi pois! Moni nainen menee ihan sekaisin hormoniehkäisystä ja ihan turhan takia."
Tuo on maailman huonoin selitys sen takia kun on ollut V-mäinen miehelle.
Minä voin sanoa samaa:
"Huusin sinulle humalassa ja se on viinan vika"Montako vuotta olet syönyt hormoneita eli kuinka paljon sinulla on kokemusta niiden vaikutuksesta mielialaan?
Ai ei yhtään? Niin arvelinkin. Mielialan muutokset ja jopa vakava masennus ovat ihan virallisia ehkäisypillereiden sivuvaikutuksia (lukemattomien muiden sivuvaikutusten ohella). TAVALLISIMPIA syitä, miksi nainen lopettaa yhdistelmäehkäisyvalmisteen käytön, ovat mielialan muutokset ja masennus, päänsärky, pahoinvointi ja sukupuolinen haluttomuus.
Voi olla kyse huonosta itsetunnostakin mutta helpointa olisi lopettaa ensin hormonaalinen ehkäisy ja katsoa auttaako se.
- öksjdfg
Otappa sinä muutaman viikon kuuri testosteronia ja imetellään sitte ku kypärän sisällä kiehuu..
Viestiketjun aloittajalle: muistuta sitä sinun naistasi että vaikka joku olisikin muka jotenkin ulkoisesti kauniimpi kun se sinun oma niin kukaan muu ei silti vedä hänelle vertojaan koska tykkäät hänestä ihmisenä, sekä ulkoisesti että varsinkin sisäisesti. Kukaan ei vedä hänelle vertojaan koska ne ei ole hän. Sinun naisesikin varmasti tykkää sinusta juuri sen takia kuka sinä olet sisäisesti eikä hänelle tulisi mieleen vehdata muiden kanssa vaikka kuinka adoniksia olisi. Toivottavasti ymmärrät pointtini :) - assataami
Nayttaa silta etta tyttoystavasi on jaanyt ns. jumiin epavarmuutensa kanssa. Sina olet seurustelukumppani, et terapeutti. Voisi tehda hanelle hyvaa kayda juttelemassa ammattilaisten kanssa, etta saisi tuota korvien valissa olevaa solmua auki. Tyttosi on epavarma sinusta lisaksi ei usko selviavansa yksin ilman sinua. Jos asia ei muutu, ennemmin tai myohemmin suhteenne kaatuu silla suhteeseen tarvitaan kaksi, yksin ei jaksa pitkassa juoksussa.
- Itsevarma Nainen
Taidat itse olla myös epävarma?! Kuulostaa siltä, että myös sinä olet epävarma, mutta haluat nähdä tuon ominaisuuden vain naisessasi!! Teet naisesi tahallaan mustasukkaiseksi vaikka tiedät, että hän on jo muutenkin epävarma sinusta. Olet epävarman naisen kannssa ja teet hänet mustasukkaiseksi, jotta voisit kokea oman asemasi varmaksi.
Jos oikeasti rakastat naistasi, niin haluat hänen oppivan luottamaan sinuun ja se ei todellakaan tapahdu noilla menetelmilä mitä nyt teet.- jdfh6
Hyvä pointti! Taitaa varmaan aika moni mies harrastaa samaa taktiikkaa.
- rk
Kiitos vastauksista :) käytän teidän neuvoja.
Itsevarma nainen; annoit kyl miettimisen aihet, kai molempien pitäisi muuttua parempaan suuntaan.. - djk4
Haluan vielä kommentoida, katso itse miten käyttäydyt tyttösi seurassa, ootko mahd "sikamies", jos oot ed. mainittu, tyttösi saa tarpeekseen ja jättää sut taatusti, ja sit vaa toteet, "emmä'' tienny, et muitakin saa kuolata muijan nähden ja muutenkin,emmä tehny mitää..... muija on hullu!
- rk
En mitenkää muiden perään kattele, ja sitä huomioin melkeen kokoajan, en käyttäydy sikamaisesti, mä aina huomioin sen :/
ei se hullu kyllä ole mutta todella epävarma..- di2
Ehkä on vaan niin, ettet itse huomaa. Jos oikeesti välität, et ruoki toisen epävarmuutta ainakaan tahallasi ja kiinnitä huomiota, ettet myöskään tahtomattasi. Luulisin, että itsevarmuutta tulee jokatapauksessa iän mukana, mutta paljon riippuu siitä, miten itse käyttäydyt seurustelukumppanina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854