Miehet, miksi teiltä puuttuu rohkeus lähestyä naista?

Fabgirl

Tämä kysymys sopii varmaan juuri tälle palstalle. Olen tässä kolmenkymmenen ikävuoden aikana ehtinyt tehdä paljon osallistuvaa tutkimusta suomalaisten miesten käyttäytymisestä toiseen sukupuoleen tutustumisen areenalla. Tai... ehkä pitäisi sanoa, että sitä tutustumista ei oikeastaan ole tapahtunut, koska lähestymisyrityksiä ei juuri ole tullut. Oikeastaan vain sellaisissa tilanteissa olen tutusunut uusiin miehiin, kun olen ollut jonkun ystäväni kekkereillä ja miehen on ollut luontevaa keskustella ihan muuten vaan, ettei ole tarvinnut paljastaa, että juttelu johtuu kiinnostuksesta. Myös opiskeluporukoissa sekä työpaikalla voi tavata miehen luontevasti suomalaisessa kulttuurissa. Jos edellisistä ei ole itselle pidempi aikaista miestä löytynyt on joutunut tyytymään yksinoloon. Baareista ja ravintoloista ei miestä löydä. Parikymppisenä saattoi helpommin löytää "lihatiskiltä" ympärikännissä olevan (ja itsekin hädin tuskin pysyi pystyssä) kundin, mutta nykyisin tilanne on toinen. Eikä tietenkään sama meininki enää kiinnosta, sillä hakusessa on vakavasti otettava mies.

On valitettavaa, etteivät suomalaiset miehet tule juttelemaan baarissa. Olen kaunis nainen (voin sen rehellisesti sanoa), kuten myös ystäväni, jotka ovat samassa tilanteessa. Olen iloinen ja helposti lähestyttävissä. Kun näen minua miellyttävän miehen haen katsekontaktia ja useimmiten sen myös saan. Vaihdamme katseita ja annan ymmärtää, että minulle voi tulla juttelemaan. Kun kyllästyn odotteluun, menen itse juttelemaan. usein minut otetaan hyvin vastaan, mutta aika usein huomaan, että miehet pelästyvät naisen aloitetta. Viimeisen viiden vuoden aikana kaikki miesjuttuni ovat lähteneet siitä, että minä olen tehnyt aloitteen. Nyt olen alkanut kyllästyä siihen. Toivoisinkin teidän miesten hieman valottavan asiaa. Miksi ihmeessä teille on niin vaikeaa lähestyä naista, joka vielä näyttää vihreää valoa?

Aina, kun olen ulkomailla ympärilläni pyörii todella komeaa miestä, jotka kummastelevat, että miten minulla ei voi olla poikaystävää. Serkkuni asuu Skotlannissa ja hän tuli poikaystävänsä kanssa käymään Suomessa. lähdimme yhdessä ulos. En maininnut tästä asiasta mitään Kevinille (serkkuni poikaystävälle), kun hän itse hämmästeli, että kuinka kukaan mies ei tule minulle juttelemaan. Hän ei voinut käsittää tätä asiaa. Toseni vain, että tällaista tämä Suomessa on. Kevin pyysi minuakin muuttamaan Skotlantiin ja sanoi, että hän tietäisi ainakin kymmenen miestä, jotka kaikki haluaisivat minut välittömästi. No, minäpä tein asialle jotain ja parin kuukauden päästä olen muuttamassa Skotlantiin, josta sain työpaikan. Silti haluaisin vielä kuulla teiltä suomalaisilta miehiltä kommenttia tähän, etteivät kaikki suomineitoset lähde vehreämmille laitumille, kun ette pistä tikkuya ristiin meihin tutustuaksenne. Niin ja tämä ei ole provo. Otan vastaan myös asiallista kritiikkiä suomalaisista naisista, jos meidän käyttäytymisemme on jotenkin tehnyt teistä munattomia.

306

14788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkula

      Joo, melkein vois olla oma kirjotukseni. Niin samoja juttuja... Suomalaiset miehet on luusereita.. Ei osaa huomioida naista tai olla herrasmiehiä..

      • :)

        "Suomalaiset miehet on luusereita.. Ei osaa huomioida naista tai olla herrasmiehiä.. "

        Sit pitää vielä kysyä miksi ei lähestytä teitä. Hyvä tytöt.


      • etmitenkään

        Aloittajalta voisi kysyä, miten olet tehnyt miehelle selväksi, että sinua kiinnostaa?


      • ettäsilleen

        Naiset ovat jo vuosia tehneet kaikkensa, ettei heitä tarvitse lähestyä. Ja kotoa en tule hakemaan, eikä kiinnosta lähestyä itsestään ristiriitaisia signaaleita antavia naisia. Itseppähän olette tehneet lähestymisestä mahdollisimman vaikeaa, kun noin pääsääntöisesti koko hommaa hallitsee ulkonäkö ja raha.


      • awdadadwdwadawdwawadwad
        piparien_kuningas kirjoitti:

        :)

        "Suomalaiset miehet on luusereita.. Ei osaa huomioida naista tai olla herrasmiehiä.. "

        Sit pitää vielä kysyä miksi ei lähestytä teitä. Hyvä tytöt.

        Vanha ketju jo mutta miehen näkökulmaa: En oo ikinä tavannu SUOMALAISTA lähestymisen arvosta naista/edes sellasta jonka suuntaan kannattais vilkaista. Meikillä itteensä maalaavia sydämettömiä ja jääkylmiä feikkejä. Kaakattavia kanahaukkoja kaikki. Ulkomaisten kanssa ei mitään ongelmaa, osaavat hymyillä, jos kysyy esim. miten menee, esittävät vastakysymyksen. Suomalaisen naisen mieli on läpimätä


      • Loistutkija

        Naiset eivät juurikaan näytä kiinnostusta miestä kohtaan koskaan. Siitä se johtuu, mitäs teeskentelet olevasi kaikkien miesten yläpuolella. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.


      • Anonyymi

        Joo harvassa on naiset jotka esittää vastakysymyksiä. Kiva jutella kun toinen puhuu koko ajan omista asioistaan. Ei sillä että olisin paljon parempi, mutta sen verta kuitenkin että yleensä mä olen se kysyjä ja kuuntelija naisten kanssa. Poikkeuksiakin on.


      • Anonyymi

        Vosin vastata tohon "suomalaiset miehet on luusereita"-heittoon että suomalaiset naiset on pääosin nenäpystyssä käveleviä, kaksinaismoralismia harrastavia kylmäkiskoisia porsaita jotka kostaa omaa pahaa oloaan kaikelle mikä liikkuu. Ja ton jälkeen vielä ihmettelee, miksei heitä halua tervejärkinen mies lähestyä.


      • Anonyymi

        Teitä kuvottavia ja itsekeskeisiä paskaläjiä ei yksinkertaisesti huvita lähestyä. Ja jos te erehdytte kapakassa lähestymään niin annan sellaiset lähdöt että muistatte lopun ikäänne


      • Anonyymi
        awdadadwdwadawdwawadwad kirjoitti:

        Vanha ketju jo mutta miehen näkökulmaa: En oo ikinä tavannu SUOMALAISTA lähestymisen arvosta naista/edes sellasta jonka suuntaan kannattais vilkaista. Meikillä itteensä maalaavia sydämettömiä ja jääkylmiä feikkejä. Kaakattavia kanahaukkoja kaikki. Ulkomaisten kanssa ei mitään ongelmaa, osaavat hymyillä, jos kysyy esim. miten menee, esittävät vastakysymyksen. Suomalaisen naisen mieli on läpimätä

        Nykyään tuppaa tuo ulosanti olemaan... siisniinku hei sit mä olin ihan että daa ja sitme oltiin ihan että siis daa... kuka oikeasti haluaa lähestyä tuollain kotkottavaa????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vosin vastata tohon "suomalaiset miehet on luusereita"-heittoon että suomalaiset naiset on pääosin nenäpystyssä käveleviä, kaksinaismoralismia harrastavia kylmäkiskoisia porsaita jotka kostaa omaa pahaa oloaan kaikelle mikä liikkuu. Ja ton jälkeen vielä ihmettelee, miksei heitä halua tervejärkinen mies lähestyä.

        No täällä kommentoi yks suomalainen nainen omia mietteitään........😉🙂
        Kaikki suomalaiset naiset ei ole nenä pystyssä kulkevia nirppanokkia, en ainakaan ite ole,
        vaikka kuljenkin välillä naama norsun vitulla - se ei ole mitään henkilökohtaista ketään ihmistä kohtaan, se kertoo vaan siitä, että mulla on huono päivä........... 😏
        Kaikilla ihmisillä sattuu olemaan huonoja päiviä, ei sitä voi aina olla Happy Sunshine-tuulella eikä sitä myöskään ole aina sillä tuulella, että haluais seurustella muiden ihmisten kanssa.......
        Tai iskeä itselleen ventovieraita miehiä/naisia jostain baarista........
        Ite en naisia kattele ja jos en ole sosiaalisella tuulella, ni sillon ilmaisen sen ihmisille asiallisesti, en sanomalla, että painu kuuseen siitä........🙂
        Totuushan on se, että ketään ei voi pakottaa seurustelemaan kenenkään kanssa eikä mihinkään muuhunkaan - tapailemaan, parisuhteeseen jne.
        Jokaisella on ite oikeus valita oma seuransa ja puolisonsa eli jos joku ihminen ei ole mun seurasta yksinkertaisesti vaan kiinnostunu, ni ite en tuputtais seuraani tälle henkilölle........
        Mun mielestä jokaisen kannattaa toimia omien fiilisten mukaan - mikä itsestä tuntuu hyvältä.......
        Lähestyy jotakuta, jos kiinnostaa ja haluaa, mutta jos ei halua eikä kiinnosta, ni ei lähesty.........😶


      • Anonyymi

        Kuinkas naiset huomioi suomalaista miestä muuten kun vaatimuslistansa kanssa


      • Anonyymi
        ettäsilleen kirjoitti:

        Naiset ovat jo vuosia tehneet kaikkensa, ettei heitä tarvitse lähestyä. Ja kotoa en tule hakemaan, eikä kiinnosta lähestyä itsestään ristiriitaisia signaaleita antavia naisia. Itseppähän olette tehneet lähestymisestä mahdollisimman vaikeaa, kun noin pääsääntöisesti koko hommaa hallitsee ulkonäkö ja raha.

        Mä odottelen ainkin itse näi miehenä että nainen tulee mut itse kotoa hakemaan osoittaakseen että on edes tosissaan mä osaan kyllä torjua vaikka seisos alasti oven takana jos ei ole just sellanen kun mitä tiedän itse kaipaavani elämääni ja jos pillua tarvin ni osaan käydä baaristakin sen yhen illan kivan kattoos


      • Anonyymi
        ettäsilleen kirjoitti:

        Naiset ovat jo vuosia tehneet kaikkensa, ettei heitä tarvitse lähestyä. Ja kotoa en tule hakemaan, eikä kiinnosta lähestyä itsestään ristiriitaisia signaaleita antavia naisia. Itseppähän olette tehneet lähestymisestä mahdollisimman vaikeaa, kun noin pääsääntöisesti koko hommaa hallitsee ulkonäkö ja raha.

        Ja nämä selvittääksenne joutunette etsimään kaikki kirjoitukseni katsotaan si kuka ymmärtää ne mitenkin


      • Anonyymi
        awdadadwdwadawdwawadwad kirjoitti:

        Vanha ketju jo mutta miehen näkökulmaa: En oo ikinä tavannu SUOMALAISTA lähestymisen arvosta naista/edes sellasta jonka suuntaan kannattais vilkaista. Meikillä itteensä maalaavia sydämettömiä ja jääkylmiä feikkejä. Kaakattavia kanahaukkoja kaikki. Ulkomaisten kanssa ei mitään ongelmaa, osaavat hymyillä, jos kysyy esim. miten menee, esittävät vastakysymyksen. Suomalaisen naisen mieli on läpimätä

        Olet mahtanu paljon baareissa pyöriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vosin vastata tohon "suomalaiset miehet on luusereita"-heittoon että suomalaiset naiset on pääosin nenäpystyssä käveleviä, kaksinaismoralismia harrastavia kylmäkiskoisia porsaita jotka kostaa omaa pahaa oloaan kaikelle mikä liikkuu. Ja ton jälkeen vielä ihmettelee, miksei heitä halua tervejärkinen mies lähestyä.

        Karkeita yleistyksiä mu ihmiset ymmärtävät kuinka haluavat yksi tapa selvittää onko yläpäässä aivotoimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitä kuvottavia ja itsekeskeisiä paskaläjiä ei yksinkertaisesti huvita lähestyä. Ja jos te erehdytte kapakassa lähestymään niin annan sellaiset lähdöt että muistatte lopun ikäänne

        Narsistikin taisi herätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään tuppaa tuo ulosanti olemaan... siisniinku hei sit mä olin ihan että daa ja sitme oltiin ihan että siis daa... kuka oikeasti haluaa lähestyä tuollain kotkottavaa????

        Tuon kai se mitä tätä nykyää opitaan esikuvana lienee ollu sanna marin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä kommentoi yks suomalainen nainen omia mietteitään........😉🙂
        Kaikki suomalaiset naiset ei ole nenä pystyssä kulkevia nirppanokkia, en ainakaan ite ole,
        vaikka kuljenkin välillä naama norsun vitulla - se ei ole mitään henkilökohtaista ketään ihmistä kohtaan, se kertoo vaan siitä, että mulla on huono päivä........... 😏
        Kaikilla ihmisillä sattuu olemaan huonoja päiviä, ei sitä voi aina olla Happy Sunshine-tuulella eikä sitä myöskään ole aina sillä tuulella, että haluais seurustella muiden ihmisten kanssa.......
        Tai iskeä itselleen ventovieraita miehiä/naisia jostain baarista........
        Ite en naisia kattele ja jos en ole sosiaalisella tuulella, ni sillon ilmaisen sen ihmisille asiallisesti, en sanomalla, että painu kuuseen siitä........🙂
        Totuushan on se, että ketään ei voi pakottaa seurustelemaan kenenkään kanssa eikä mihinkään muuhunkaan - tapailemaan, parisuhteeseen jne.
        Jokaisella on ite oikeus valita oma seuransa ja puolisonsa eli jos joku ihminen ei ole mun seurasta yksinkertaisesti vaan kiinnostunu, ni ite en tuputtais seuraani tälle henkilölle........
        Mun mielestä jokaisen kannattaa toimia omien fiilisten mukaan - mikä itsestä tuntuu hyvältä.......
        Lähestyy jotakuta, jos kiinnostaa ja haluaa, mutta jos ei halua eikä kiinnosta, ni ei lähesty.........😶

        Itse en monasti lähesty naisia siksi että niillä tuntuu olevan tapana käsittää jo pelkkä katsekin väärin


    • lähiövalaat ry.

      Suomalaisille nyky narsisti-naisille ei kannata olla ystävällinen, puhumattakaan lähestymisestä. Ap:lle hyvää matkaa Skotlantiin ja ota toi toinen muija mukaas.

      • sukkula

        Joo, olipa asiallinen vastaus...


      • w4je5yjk
        sukkula kirjoitti:

        Joo, olipa asiallinen vastaus...

        Itse kirjoitit: "Suomalaiset miehet on luusereita"

        Taitaa olla bimbolla äo miinuksen puolella.

        Ja ap on kyllä pahemman luokan narsistilutka :D

        Joo ei muuta.


      • katsokaapeiliinjoskus

        Ehkäpä sitä voisi lähestyä, jos olisi jotain merkkejä naisesta havaittavissa, että se itsensä nolaaminen saattaisi kannattaa. Eipä sitä nyt jokaista akkaa viiti alkaa ulos kyselemään ellei tietenkin ole joku ulkomaalainen sarja-ahdistelija.


      • Anonyymi
        w4je5yjk kirjoitti:

        Itse kirjoitit: "Suomalaiset miehet on luusereita"

        Taitaa olla bimbolla äo miinuksen puolella.

        Ja ap on kyllä pahemman luokan narsistilutka :D

        Joo ei muuta.

        On, AP saa suksia vittuun.. Saatanan huora


      • Anonyymi
        w4je5yjk kirjoitti:

        Itse kirjoitit: "Suomalaiset miehet on luusereita"

        Taitaa olla bimbolla äo miinuksen puolella.

        Ja ap on kyllä pahemman luokan narsistilutka :D

        Joo ei muuta.

        Tai tustunu vai vääränlaisiin miehiin naisten karkeita yleistyksiä miehistä joista miehet ei sais suuttua ja heti jos miehet yleistää karkeasti naisia ni heti vedetään herne nenuun joko ny perkele aletaan tajuta että kummassakin sukupuolessa on vikansa mu siinäkin vois sanoa että oma on vikamme ongelmat näiltä osin ulkonäkökeskeisyys titteli status vaateet rahan arvostus tärkeys mikä lienee ongelman ydin kuinka moni ymmärtää ihan itsenäisesti


    • Fabgirl

      Tähän alotukseen ei ole kyllä kukaan vastannu vielä asiallisesti. En ymmärrä miks ihmiset ei osaa kertoa mielipitetään niin, että ne voisi ottaa vakavasti....?

      • en jaksa enään

        En ainakaan viitsi lähestyä ketään naista kun tiedän ettei kukaan halua tutustua minuun. Niin se on aina ollut ja monta pettymystä tullut kun haukutaan jo ennen kun ehtii sanoo mitään.


      • täysin nolla
        en jaksa enään kirjoitti:

        En ainakaan viitsi lähestyä ketään naista kun tiedän ettei kukaan halua tutustua minuun. Niin se on aina ollut ja monta pettymystä tullut kun haukutaan jo ennen kun ehtii sanoo mitään.

        Kyllä rohkeutta löytyy mut naiset ei halua et rumat miehet lähestyy heitä. Saa vit..tumaisen katseen ja haukku ryöpyn päälle joten turha heitä on lähestyä


      • enminäkään
        en jaksa enään kirjoitti:

        En ainakaan viitsi lähestyä ketään naista kun tiedän ettei kukaan halua tutustua minuun. Niin se on aina ollut ja monta pettymystä tullut kun haukutaan jo ennen kun ehtii sanoo mitään.

        Mies kyllästyy jossain vaiheessa. Toisella se on sadannet pakit, toisella kahdennetsadat. Turha naisten perässä on juosta. Rahaa ja vaivaa säästyy.


      • nollakerho
        täysin nolla kirjoitti:

        Kyllä rohkeutta löytyy mut naiset ei halua et rumat miehet lähestyy heitä. Saa vit..tumaisen katseen ja haukku ryöpyn päälle joten turha heitä on lähestyä

        Kuule. Tervetuloa kerhoon. Ei se ole vaan rumien miesten ongelma.


      • Anonyymi
        en jaksa enään kirjoitti:

        En ainakaan viitsi lähestyä ketään naista kun tiedän ettei kukaan halua tutustua minuun. Niin se on aina ollut ja monta pettymystä tullut kun haukutaan jo ennen kun ehtii sanoo mitään.

        Alkaa naama olla turvoksissa jo siihen malliin, että ei kannata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa naama olla turvoksissa jo siihen malliin, että ei kannata.

        Tuo on hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Se on sitä nykypäivän muoti-ilmiötä mielensäpahoittamista eikä osata siltikään tarkastella itseä omaa käytöstä muita kohtaan


      • Anonyymi
        enminäkään kirjoitti:

        Mies kyllästyy jossain vaiheessa. Toisella se on sadannet pakit, toisella kahdennetsadat. Turha naisten perässä on juosta. Rahaa ja vaivaa säästyy.

        Naiset saattanee harrastuksena tulla jopa kalliimmaksi kun autot harrastuksena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa naama olla turvoksissa jo siihen malliin, että ei kannata.

        Sulla vai menit si kysymään pillua suoraan miltä tuntui nyt kun tiedät mitä joku toinen on saanut kokea sun tuottaman pettymyksen jälkeen naiselle ni meinasitko muuttaa tapojasi voit olla melko varma että muut kylän miehet nyt viimeistään tietää kenen takia ovat saaneet kärsiä turhaan syyttelyä suhteissaan kotona


      • Anonyymi

        Sinulle ovat kaikki vastanneet tasolla jolla voidaan vastauksia odottaa, elikkäs "asiallisesti".

        Se mitä ei ole tapahtunut on että kukaan ei ole vastannut odotuksiasi ja kompannut ennakkoasenteitasi. Miksi? Koska kenelläkään ei ole velvoillisuuksia sinua kohtaan.


    • Näin se menee

      Ei meiltä rohkeutta puutu, naiset eivät vain halua että lähestymme heitä...

      Parhaimmassa tapauksessa saa happaman katseen ja haista v*ttu påska:n, pahimmassa tapauksessa syytteen häirinnästä ja linnaa...

      • täystakiloitu

        ): väärät ihmiset kohtaa?
        Ite en ole koskaan ollut pahoillani, jos joku lähestyy. Vaikka se olis ollut se umpihumalainen, itseä 30 vuotta vanhempi turhapuroimitaattori, niin kohtelias pitää olla silti. Jatkuvaksi käyvä häirintä on tietty eri asia, mut se perus "kiitos, mut ei kiitos" pitäis kuulua sekä kaikkien naisten että miesten sanavarastoon..

        Olen vain sen verran ujo itsekin, että saatan vaikuttaa kiltin miehen mielestä torjuvalta, kun en ole heti lähtemässä hitaita tanssimaan.
        Mutta sen pitäis kyllä olla jo tosi häirikkö, että mun suusta sais kuulla jonkun painu v*****n ****?!
        Ei kuulu herrasnaisen sanavarastoon.


      • Impossibre
        täystakiloitu kirjoitti:

        ): väärät ihmiset kohtaa?
        Ite en ole koskaan ollut pahoillani, jos joku lähestyy. Vaikka se olis ollut se umpihumalainen, itseä 30 vuotta vanhempi turhapuroimitaattori, niin kohtelias pitää olla silti. Jatkuvaksi käyvä häirintä on tietty eri asia, mut se perus "kiitos, mut ei kiitos" pitäis kuulua sekä kaikkien naisten että miesten sanavarastoon..

        Olen vain sen verran ujo itsekin, että saatan vaikuttaa kiltin miehen mielestä torjuvalta, kun en ole heti lähtemässä hitaita tanssimaan.
        Mutta sen pitäis kyllä olla jo tosi häirikkö, että mun suusta sais kuulla jonkun painu v*****n ****?!
        Ei kuulu herrasnaisen sanavarastoon.

        Olet ainutlaatuinen nainen

        Ei voi muuta sanoa...


      • lakiasiantuntija

        Häirinnästä ei voi antaa kuin korkeintaan sakkoja, mikäli häirintä on "jäänyt" pelkästään henkiselle tasolle. Fyysisen tason häirinnästä voi tulla vankeuttakin riippuen tietenkin häirinnän vakavuudesta. Ja häirintää on toistuva tahallinen asiaton käytös.


      • mbmbmbmb
        täystakiloitu kirjoitti:

        ): väärät ihmiset kohtaa?
        Ite en ole koskaan ollut pahoillani, jos joku lähestyy. Vaikka se olis ollut se umpihumalainen, itseä 30 vuotta vanhempi turhapuroimitaattori, niin kohtelias pitää olla silti. Jatkuvaksi käyvä häirintä on tietty eri asia, mut se perus "kiitos, mut ei kiitos" pitäis kuulua sekä kaikkien naisten että miesten sanavarastoon..

        Olen vain sen verran ujo itsekin, että saatan vaikuttaa kiltin miehen mielestä torjuvalta, kun en ole heti lähtemässä hitaita tanssimaan.
        Mutta sen pitäis kyllä olla jo tosi häirikkö, että mun suusta sais kuulla jonkun painu v*****n ****?!
        Ei kuulu herrasnaisen sanavarastoon.

        Hieno kommentti, vaikutat tosi kivalta tyypiltä:D


      • viiltävätotuus

        täystakiloitu on vaan hyvännäköinen nainen jota lähestytään tuon tuosta eikä hänen ole koskaan tarvinut tehdä mitään asian eteen.

        Jos elämä olisi videopeli, niin naisilla vaikeustaso on lähtökohtaisesti EASY ulkonäöstä riippumatta. Jos nainen on hyvännäköinen, niin kyseessä ei ole enää edes mikään peli vaan jokin interaktiivinen animaatio, jossa nainen enää vain omalla käsittämättömällä typeryydellään voisi pilata "katselukokemuksensa".

        Erittäin hyvännäköiset miehet menevät ehkä easy tai normal luokkaan. Hard vaikeustason voi skipata, koska kaikille muille miehille se lähtee very hard vaikeustasosta, paitsi jos on hyvin varakas. Naisia kun ei kiinnosta minkälainen mies on vaan mitä hyötyä miehestä on hänelle.


      • Anonyymi

        Tämä on totta!! suomalaiset naiset ovat suurimmaksi osaksi hyviä en ole rasisti mutta juuri se länsimaissa ajattelu naisilla säikyttää niin ulkomaalaisten isku yritykset kuin esimerkiksi suomalaisten miesten yrityksen kun suomessa ajatellaan että kaikki on ahdistelevasti käyttäytynyt Jos esimerkiksi kehuu naista niin laki tuomitsee jyrkästi ja jos esimerkiksi vieras kulttuurin edustavia ihmiset eivät ymmärrä että Suomessa on sallittua että puoliso saa mennä minne tahansa kertomatta omalle rakkaalle niin automaattisesti puoliso on narsisti jos esimerkiksi yrittää pitää perheen kasassa


      • Anonyymi
        lakiasiantuntija kirjoitti:

        Häirinnästä ei voi antaa kuin korkeintaan sakkoja, mikäli häirintä on "jäänyt" pelkästään henkiselle tasolle. Fyysisen tason häirinnästä voi tulla vankeuttakin riippuen tietenkin häirinnän vakavuudesta. Ja häirintää on toistuva tahallinen asiaton käytös.

        Jouduitko siksi selvittään tuon kun olrt pelänny saavasi syytteen moniako naisia olet ihan ahdistellut


    • Blööh

      Joo soronoo vaan sinne skottien puolelle.
      Aloitteita on tehty kyllä naisille enemmän kun jaksaa muistaa.
      Perinteiset vastaukset "Painu vittuun siitä"
      "Jatka matkaa"
      Monta kertaa olis tehnyt mieli tintata päin näköä.
      Mutta oon tyytynyt vittuilemaan takaisin.
      Niin ja muutamalle pääsin kostamaan että kippasin juomat naisen päälle.
      oppiiipahan saatana...

      Että saatte suomi akat syyttää itseänne kun miehet hakee puolisonsa thaimaasta ja venäjältä.

      Ettei tämä menis kauheeksi yleistämiseksi niin on varmaan näitä fiksuja naisia olemassa mutta eipä niihin ole tullut vielä törmättyä.
      Teille kun ei tunnu kelpaavan nämä asialliset miehet vaan ne jotka ottaa turpiinsa paikallisella nakkikioskilla kapakkaillan jälkeen.

      Kiitos nam

    • En kyllä ole huomannut että kukaan näyttäisi vihreää valoa. Eikä luuseriksi kutsuminenkaan helpota asiaa.

      En ole koskaan pystynyt lähestymään naisia. Jos ajattelenkin asiaa, katoavat sanat päästä ja jalat menevät veltoksi. Eikä alkoholikaan auta asiaa.
      Nyt olen kerännyt pari viikkoa rohkoutta, jos saisin lähetettyä kiinnostavan oloiselle naiselle viestiä eräässä nettideittipalvelussa.

      En tiedä onko se ujoutta vai mitä, kun muussa elämässä siitä ei ole haittaa. Esim. töissä pystyn pitämään pienimuotoisia esitelmiä ja koulutuksia.

      • Fabgirl

        Ymmärrän ihan hyvin, jos on noin paha ongelma ujouden kanssa. Nettitreffailu on sit varmaan ihan hyvä vaihtoehto. Iteki olen sitä joskus miettiny, mut katotaan nyt mitä Skotlanti tarjoaa. Ainaki siellä on paljon rohkeita ja komeita miehiä serkkutytön mukaan :)


    • tässä-syy.

      Koska naiset pyrkivät nöyryyttämään jos ilmaisee olevansa kiinnostunut, tekee aloitteen, menee juttelemaan. Mitä muuta se on jos on asiallinen, niin sitten sanotaan, että painu vittuun, tai naurahdetaan, että en noin ruman kanssa tapaisi, mulkoillaan tuimasti, tai vastaavanlaista törkeilyä.

      Pitäisi olla jokin satuprinssi tai jykeväleukainen rikas miesmalli -tyyppinen, että saisi edes tulla juttelemaan ja ilmaista olevansa kiinnostunut naisesta. Jos on tavallisen näköinen ja käyttäytyy asiallisesti, niin se on kauhistus ja naiset katsovat muka oikeudekseen haistatella ja halveksia ja käyttäytyä täysin idioottimaisesti. Ainakin mulla on täysin mennyt luottamus naisiin tuon vuoksi, niin siksi en tee aloitetta.

      • Fabgirl

        No en ole itse koskaan noin käyttäytyny eikä tietääkseni kukaan ystävänikään. Onko nää nyt sit olleet jotain huonosti käyttäytyviä pissiksiä?


      • super-Göran
        Fabgirl kirjoitti:

        No en ole itse koskaan noin käyttäytyny eikä tietääkseni kukaan ystävänikään. Onko nää nyt sit olleet jotain huonosti käyttäytyviä pissiksiä?

        Kyllä tuota tai vastaavaa voi tulla melkein minkänäköiseltä ja minkälaiselta naiselta tahansa. Juttelemaan mennessään ei näe naisen pään sisään.


      • Ex Pimp

        Asenne täytyisi olla sellainen, että ei välitä rumista sanoista. Huonosti käyttäytyvän ihmisen tekojen ja sanojen ei pidä antaa itseä liikauttaa. Sama nainen käyttäytyy tietysti hyvin sille joka häntä sattuu miellyttämään. Niinhän se on.

        Jos katkeroituu, niin haittaa sillä vain itseään. Kyllä naisille rakastajia löytyy. Yksi mies riittää tyydyttämään usean naisen.

        Sen olen huomannut kyllä, että mitä kauniimpi nainen on, sitä vaikeampi on tehdä tuttavuutta. En ole hyvä arvioimaan miesten ulkonäköä koska olen mies ja naistenkin suhteen minulla on erikoinen maku, mutta olen huomannut, että jos oman tasoistaan naista lähestyy, niin pakit tulee helposti. Nainen haluaa usein miehen joka on häntä paremman näköinen (Näkee myös esim irc.galleriassa kun katsoo esim vahvasti ylipainoisten naisten hääkuvissa sulhasia).

        Naisten kanssa ulkonäköasiat ei kuitenkaan aina ole se tärkein. Toki komea mies saa naisen, sanoi hän mitä hyvänsä kunhan lähestyy. Mutta meille rumiluksille ja taviksillekin on tilausta kun vain olemme itsevarmoja.

        Joskus se naisen haistattelu on helppo kääntää vitsiksi. Sille pitää nauraa kuin olisit juuri saanut haistatuksen 3-vuotiaalta veljentyttäreltäsi. Herttaista. Kyllä perseestähän se on, mutta kun siihen alkaa suhtautua oikeen niin se on oikeasti hauskaa.

        Minullekin on sanottu "painu helvettiin" ja puolen minuutin päästä oli kieli suuss aja käsi hiveli reittäni. Se on ihan miten siihen suhtautuu. Idioottejahan naiset on -etenkin kännissä.

        Sulla on luotto mennyt naisiin mutta et sinä tarvitse luottamusta naiselta. On itseasiassa kaiken A ja O ettei luota naiseen eikä varsinkaan siihen mitä hän sanoo, sillä sanat kuvastavat aina naisen sen hetkistä tunnetta tai jotakin ideaa hänestä itsestään, mutta toiminta voikin olla kohta täysin jotakin muuta ja mielipide ja tunnekin olla huomenna eri kuin mitä se oli tänään (vrt tänään haluan lapsen, huomenna en). Eikä nainen edes itse tajua sitä! Sitä naiset sillä haistattelullaan ajavat takaa, että he testaavat, tarvitsetko heitä. Kun et tarvitse heitä, he avautuvat.


      • Sunder
        Fabgirl kirjoitti:

        No en ole itse koskaan noin käyttäytyny eikä tietääkseni kukaan ystävänikään. Onko nää nyt sit olleet jotain huonosti käyttäytyviä pissiksiä?

        Omasta kokemuksesta juuri ne kaikkein nuorimmat käyttäytyvät todennäköisemmin kohteliaasti. Näin ainakin oli silloin kun olin itsekin nuorempi ja samalla tietysti kohderyhmäkin koostui nuoremmista naisista.
        Mitä vanhemmaksi on tullut, sitä yleisemmäksi tuollainen todella ala-arvoinen käytös on tullut.


      • NEKÄYTÖSTAVAT
        super-Göran kirjoitti:

        Kyllä tuota tai vastaavaa voi tulla melkein minkänäköiseltä ja minkälaiselta naiselta tahansa. Juttelemaan mennessään ei näe naisen pään sisään.

        Juu ja minkäikäiseltä tahansa. Minunkin mielestäni nuoret olivat tai ovat kohteliaampia. EI sitä vittuilua halua kuulla.


      • samanhuomannut
        Sunder kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta juuri ne kaikkein nuorimmat käyttäytyvät todennäköisemmin kohteliaasti. Näin ainakin oli silloin kun olin itsekin nuorempi ja samalla tietysti kohderyhmäkin koostui nuoremmista naisista.
        Mitä vanhemmaksi on tullut, sitä yleisemmäksi tuollainen todella ala-arvoinen käytös on tullut.

        Totta. Useimmin nuoret naiset osaavat käyttäytyä. Vähän enemmän ikää niin alkaa yleensä mennä todella hankalaksi. Ei se mitään, vittuilkaa takaisin. Monet naiset ei vaan kestä sitä, että mies pitää puolensa.


    • jaska jokunen

      Yksi syy on ainakin itselläni se että juuri nämä ystävällisimmin silmiin katsovat naiset ovat usein varattuja. Aina ei näe onko sormusta ja eipä se sormuksen puuttuminenkaan vielä takaa mitään.

      Toinen syy on naisten tyyli flirttailla tuollaisessa tilanteessa, joka on erittäin piikikäs. Aina ei jaksaisi kuunnella naljailua vaikka tietäisinkin sen "kuuluvan asiaan". Vielä kun naiset ovat aina kaveriporukoissa niin vaatii aikamoista supliikkia pärjätä siinä sarjatulessa. Onhan nuo varmaan hyviä keinoja karsia epäkelpo aines pois, mutta saattaa tosiaan käydä niin että tulee karsineeksi pois jokaisen.

    • Sinipeippo

      No voi hitto!

      Osaa naisetkin sit näköjään olla idiootteja. Jos todella noin on sanottu ("painu vittuun, lähe vetää" ja sitä rataa) niin en ihmettele, jos siinä katkeroituu. Mut onko nyt niin, että ne miehet, jotka tuommoisen vastauksen saa, on sitten olleet reippaasti lähestymäänsä neitoa vanhempia herroja tai sitten melkoisessa humalassa? Yleensä asillisesti alotettuun jutteluun, ei kovin moni lähde noin törkeästi vastaamaan. Oon kyllä itekin torjunu miehiä , joista en ole ollu kiinnostunu, jotka on selkeästi yleensä vanhempia (n. 20 vuotta vähintään), mut oon sen tehny kohteliaasti. Vai ootteko te miehet sitten menny vähän liian korkeelle kurkottaan? Eli sille tosi kauniille naiselle?. Miksei vois olla rehellinen itelleen ja kattoo sen oman tasosen naisen ja mennä sille haastelemaan?

      • Troglodyytti tallaa

        Kävin kerran Helsingissä vierailessa pyytämässä reittineuvoa ihan tavalliselta siistin näköiseltä tytöltä, joka mukavasti hymyillen katteli terassila maisemia.

        Vastaus ole se mihin olin varautunu eli se 'painu v*ttuun siitä'.

        Onneksi intissä opetettiin suunnistamista...


      • Ex Pimp

        Ei vaan herrat ovat usein rumia : ( tai tyylittömiä. Komeille miehille hymyillään kyllä vaikka olisivat kännissä. Mutta sitä omaa tasoa ei ole helppo arvioida. Itse olen huomannut että kilttejä tyttöjä saa ihan nättejäkin seurustelemaan ts. on valmis vihjaamaan että lompakkoni ja huolenpitoni on sinulle avoinna. Mutta sitten baaripuolella ja internetissä kilpailu on todella kovaa ja ehkä vain puolet sadosta on sitä itseä miellyttävää ja usein alempaa tasoa kuin itse.

        Itselleni ei haistatteluja hirveästi ole tullut mutta kylläkin tosi paljon sellaista, että ei olla kuulevinaan. Mutta ystäväni, joka nyt on erikoisen näköinen onkin saanut homoksi nimittelyä, työntämistä pois ja vaginaan painumistoivotuksia (joskus jopa samalla kertaa). Hän on aina selvänä ja ystävällinen.

        Se voi olla että osa naisista käskee painua v-uun sen takia, että he todella ajattelevat että mies painuisi heidän sinne tai pitävät sitä jonain merkkinä. Useinhan voi olla että nainen haistattelee, koska huomaa kiihottuvansa miehestä ja haluaa suojautua. Tämä on tosi juttu, että kerran minä miehenä haistattelin naiselle justiinsa nämä V:t kun hänen käytöksensä ei sattunut minua miellyttämään vaikka olimme hengailleet baarissa jo hyvän aikaa. Ilta päättyikin sitten seksiin eikä oltu kumpikaan konttauskunnossa.


    • Fabgirl

      Käykääpä miehet kattomassa nuorten miesten kirjotuksia samasta avauksesta Miten nainen isketään -palstalla. Siinä teille esimerkkiä!

    • olga

      Mä oon aatellu että ehkä suomessa miehet ei tiiä miten niitten pitää olla, koska suomalaiset naiset onniin vahvoja. Mä oon puoliks virolainen, mut koen olevani kyl enempi suomalainen, ku tääl kuitenki aina asunu. Äiti on virolainen ja sanoo, et miehet on virossa ja venäjällä miehekkäämpiä ja naiset selkeesti pehmeempiä. Tai en tiiä miten miehte sen kokee.

      • Viktor32

        En tiennytkää että asennevamma tai mielialahäiriöt ovat vahvuuksia...

        Ite olen asunu Venäjällä, enkä ole huomannut että miehet olisivat siellä yhtään ''miehekkäämpiä'' kuin Suomessa, ellei miehekkyys sitten ole sitä että tullaan myöhässä töihin.


      • Olga
        Viktor32 kirjoitti:

        En tiennytkää että asennevamma tai mielialahäiriöt ovat vahvuuksia...

        Ite olen asunu Venäjällä, enkä ole huomannut että miehet olisivat siellä yhtään ''miehekkäämpiä'' kuin Suomessa, ellei miehekkyys sitten ole sitä että tullaan myöhässä töihin.

        Kylä ovat enempi herrasmiehiä kuin suomalaiset. Niin ja myöskin itsevarmempia.


      • Badumtsih!
        Olga kirjoitti:

        Kylä ovat enempi herrasmiehiä kuin suomalaiset. Niin ja myöskin itsevarmempia.

        Tottakai on itsevarmempia, Venäjällä kuuluukin ryssiä!

        Itse rakastan venäläisiä naisia, joten kaikki on hyvin :)


      • >>> Niinpä niin <<<

      • 2222222222

        Sama vika täällä,jotain ne jätkät pelkää minussakin.Sanovat kyllä kauniiksi,mutta siihen se jää.Itse olen joutunut aloitteen tekemään aina jos sellainen mahdollisuus on tullut eteen. Lopetin lavoilla käynnin kun seinäruusuna piti seisoskella.Sitten on niitä jotka ei lähe edes tanssimaan jos hakee.Sanovat niin kuin Lahdessa eräs hämäläinen vastasi:tunnetaanko me toisemme.Siihen loppui se ilta.Vanhat papat kyllä lähtevät ja ovat todellisia parketin partaveitsiä.


    • Sunder

      Koska suomalaisilta naisilta yleisin vastaus jonka saa tervehtimisen jälkeen on yleensä joko Suksi vittuun tai ei kiinnosta, mene pois. Kohteliaisuudella ei ole mitään merkitystä ja mitä kauniimpi nainen on kyseessä, sitä herkemmin tuollainen vastaus tulee. Eipä siinä hirveästi kiinnosta tällaisen mattimeikäläisen lähteä edes yrittämään keskustelua varsinkaan niiden klassisesti kauniimpien naisten kanssa.

      • Just se kaunotar

        Jos et ite oo mikään kovin viehättävä, niin miks meet kauniille naiselle? Mee oman tasoselle, nii et saa näpeilles... Se, joka kuuseen kurkottaa...


      • Sunder
        Just se kaunotar kirjoitti:

        Jos et ite oo mikään kovin viehättävä, niin miks meet kauniille naiselle? Mee oman tasoselle, nii et saa näpeilles... Se, joka kuuseen kurkottaa...

        Ja ulkonäkö ja älynlahjat, mukaanlukien lukutaito, eivät ilmeisesti kulje käsi kädessä.


      • kaunotar
        Sunder kirjoitti:

        Ja ulkonäkö ja älynlahjat, mukaanlukien lukutaito, eivät ilmeisesti kulje käsi kädessä.

        Mitenköhän tuo nyt korreloi älykkyyden kanssa? Sattuupa olemaan meikäläisellä kaksoistutkinto. Ja jos kuvittelet, että biologiset ominaisuudet ei voi yhdistyä älyn kanssa, niin olet vaan niin pirun kateellinen, kun itelles ei ole suotu kumpaakaan. Maailma on epäreilu. Kauneuden ja älynlahjat ei mee tasan. Jos ite oisit todella komea, niin tuskinpa lämpeisit, jos ne rumimmat mimmit tulis pokaileen. Eli edelleen, miksi sulle ei kelpaa se oma taso?


      • Sunder
        kaunotar kirjoitti:

        Mitenköhän tuo nyt korreloi älykkyyden kanssa? Sattuupa olemaan meikäläisellä kaksoistutkinto. Ja jos kuvittelet, että biologiset ominaisuudet ei voi yhdistyä älyn kanssa, niin olet vaan niin pirun kateellinen, kun itelles ei ole suotu kumpaakaan. Maailma on epäreilu. Kauneuden ja älynlahjat ei mee tasan. Jos ite oisit todella komea, niin tuskinpa lämpeisit, jos ne rumimmat mimmit tulis pokaileen. Eli edelleen, miksi sulle ei kelpaa se oma taso?

        Ja edelleen pidän kiinni siitä, että et kyennyt lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi tuosta ensimmäisestä viestistä. Lisäksi yhdistettynä tapaasi tulkita toista viestiäni tämä päätelmä vielä vahvistui. Luetun ymmärtäminen ei ole vahvimpia puoliasi.
        Missä siinä väitin yrittäväni omaa tasoani korkeammalle? Missä se määritellään ja kuka sen määrittelee, sinäkö? Lähestyn niitä naisia jotka koen puoleensavetäviksi, toisin sanoen jotka ovat minun silmissäni kauniita, miksi tämäkin pitää aina vääntää rautalangasta. Ainiin, koska se luetun ymmärtäminen on vaikeaa.
        En varmasti lämpenisikään, mikäli joku todella sairaalloisesti ylipainoinen tai kasvoiltaan vakavasti epämuodostunut tulisi tekemään tuttavuutta, mutta en silti käskisi painumaan emättimeen, vaan aivan kohteliaasti kyllä vastaisin mahdolliseen esittelyyn ja esittelisin jopa itseni jonka jälkeen kertoisin kohteliaasti, että en ikävä kyllä ole kiinnostunut.
        Hieno iskulause tuo kaksoistutkinto, pidä siitä kiinni. Onhan se hienoa, että olet jaksanut käydä ammattikoulun ja lukion kursseja sekaisin. Ikävää tosin, että vielä tuolla tasolla koulutustausta kertoo lähinnä sen, kuinka hyvä olet opettelemaan asioita ulkoa, ei sitä kuinka älykäs olet.


      • Ex Pimp
        kaunotar kirjoitti:

        Mitenköhän tuo nyt korreloi älykkyyden kanssa? Sattuupa olemaan meikäläisellä kaksoistutkinto. Ja jos kuvittelet, että biologiset ominaisuudet ei voi yhdistyä älyn kanssa, niin olet vaan niin pirun kateellinen, kun itelles ei ole suotu kumpaakaan. Maailma on epäreilu. Kauneuden ja älynlahjat ei mee tasan. Jos ite oisit todella komea, niin tuskinpa lämpeisit, jos ne rumimmat mimmit tulis pokaileen. Eli edelleen, miksi sulle ei kelpaa se oma taso?

        Jos olisin komea en varmaan lämpeäisi rumimmille, kun en nytkään mutta tuskin silti käskisin painua sielujen kadotuksen paikkaan.

        Jos kerran olet sitä mieltä, että maailma on epäreilu, niin miten hyvänä ihmisenä voit vielä kannattaa tuota "oma taso" -ajattelua? Eikö olisi fiksua korjata maailman epäreiluutta ja suoda miehille mahdollisuus lähestyä omasta mielestään kauneimpia naisia. Sinä fiksuna ihmisenä ymmärrät kuitenkin sen, että oma kauneustaso ei määrittele omaa makua.


      • inho realisti
        kaunotar kirjoitti:

        Mitenköhän tuo nyt korreloi älykkyyden kanssa? Sattuupa olemaan meikäläisellä kaksoistutkinto. Ja jos kuvittelet, että biologiset ominaisuudet ei voi yhdistyä älyn kanssa, niin olet vaan niin pirun kateellinen, kun itelles ei ole suotu kumpaakaan. Maailma on epäreilu. Kauneuden ja älynlahjat ei mee tasan. Jos ite oisit todella komea, niin tuskinpa lämpeisit, jos ne rumimmat mimmit tulis pokaileen. Eli edelleen, miksi sulle ei kelpaa se oma taso?

        Kaksoistutkinto missä ja mistä? Vain tutkinnot suurimmista yliopistoista ja kovimmista tiedekunnista hyväksytään tässä skabassa!


      • Mentlegen
        kaunotar kirjoitti:

        Mitenköhän tuo nyt korreloi älykkyyden kanssa? Sattuupa olemaan meikäläisellä kaksoistutkinto. Ja jos kuvittelet, että biologiset ominaisuudet ei voi yhdistyä älyn kanssa, niin olet vaan niin pirun kateellinen, kun itelles ei ole suotu kumpaakaan. Maailma on epäreilu. Kauneuden ja älynlahjat ei mee tasan. Jos ite oisit todella komea, niin tuskinpa lämpeisit, jos ne rumimmat mimmit tulis pokaileen. Eli edelleen, miksi sulle ei kelpaa se oma taso?

        Oi että, oikein kaksoistutkinto!
        http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/11/watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

        Itse opiskelen biologiaa, ja biologianhan ensimmäinen teesi on että elämä ei ole reilua, mutta tällä palstalle menossa oleva juttu ei pyörikkään niin paljon kumppanien sopivuuksien ympärillä vaan siinä miten nuoret naiset nykyään käyttäytyy.
        En itsekään tosiaan varmaan lämpenisi, jos joku harvinaisen ruma ja epäviehättävä nainen tulisi lähentelemään, mutta yrittäisin ainakin asiallisesti tehdä selväksi että välillämme ei löydy kipinää SEN SIJAAN, että kohtelisin häntä kuin leprasiirtolaista ja aukoisin päätä tavoin joka saa valtaosan ihmisistä voimaan pahoin.
        Pystytkö käsittämään mitä ajan takaa vai voisitko auttaa minua selventämään tätä :)?


      • hyvä sydän..n
        kaunotar kirjoitti:

        Mitenköhän tuo nyt korreloi älykkyyden kanssa? Sattuupa olemaan meikäläisellä kaksoistutkinto. Ja jos kuvittelet, että biologiset ominaisuudet ei voi yhdistyä älyn kanssa, niin olet vaan niin pirun kateellinen, kun itelles ei ole suotu kumpaakaan. Maailma on epäreilu. Kauneuden ja älynlahjat ei mee tasan. Jos ite oisit todella komea, niin tuskinpa lämpeisit, jos ne rumimmat mimmit tulis pokaileen. Eli edelleen, miksi sulle ei kelpaa se oma taso?

        Ja..höpönhöpöä..juuri itserakkaat ja riittoiset ihmiset ylentävät itsensä..Kun
        puhuvat tasoista..Jos minulle mies uskaltaa tulla juttusille..(olen kaunis nainen.muut sanovat:)) niin en koskaan ole epäystävällinen enkä ajattele etteä mies ei ole minun tasoani..huh sentään..Kyllä monet meihet kertovatkin hämmästyneensä kun en suolla kirosanoja ja aja heita pois..jos haluan olla kavereiden kanssa -sanon kohteliaasti että kiva kun tulit-tanssitaanko myöhemmin -jutut vielä kesken..Ketään ei tarvitse teilata! Kauneus on katsojan silmissä kuten komeuskin..ja hieman vähemmän täydellisen näköisellä voi olla sydän kultaa..ja mieluummin sellaisen otan kuin kovasydämisen uberkomean miehen..


      • Just se kaunotar kirjoitti:

        Jos et ite oo mikään kovin viehättävä, niin miks meet kauniille naiselle? Mee oman tasoselle, nii et saa näpeilles... Se, joka kuuseen kurkottaa...

        Taso taso ja vitun taso.. Ei ihmisiä voi jakaa johkin "tasoihin". Vitun ärsyttävä termi...


    • En osaa lukea naisia

      Kyllähän se itsetuntoa syö kun menee naiselle juttelemaan ja vastaukseksi tulee vittumaista naurua ja alaspäin katsomista. Mutta ootteko miettiny sitä että naisen antamat "selvät merkit" vihreästä valosta ei oo miehille aina niin selviä. Ite en ainakaan tajua mitään viestittelyä. Että semmosta :D

      • 0865

        No eihän me miehet mitään naisten viestittelypelleilyä ymmärretä. Se kuitenkin sattuu, kun naiset sanoo miehille, että mee muualle vitun vammanen.


    • En tiedä

      Muista mutta itselläni on kadonnut intohimo Naisen iskemiseen kokonaan. Ehkä silläkin on jotain tekemistä asian kanssa kun Naisetkaan eivät ole tulleet yli kymmeneen vuoteen edes juttelemaan. Enkä muista milloin Nainen olisi edes hymyillyt minulle. Kai sitä on lopulta ajatellut asian niin, että Naisia ei kiinnosta meikeläisen seura niin miksi tekisin alotteita. Kaiken kukkuraksi kun on vielä ujokin niin se kruunaa kaiken.

    • Guu-uggeli

      Sun vihreä valo voi näyttää miehelle joltain muulta. Itse asiassa hyvin harvoin muistan, että nainen olisi jotenkin näyttänyt keskusteluhalukkaalta.

      "jos meidän käyttäytymisemme on jotenkin tehnyt teistä munattomia."
      Heh.

    • Ulkomaille siis

      "Otan vastaan myös asiallista kritiikkiä suomalaisista naisista, jos meidän käyttäytymisemme on jotenkin tehnyt teistä munattomia. "

      Olipas kauniisti heitetty yleistys.
      Kyllä kyseessä ei ole suomalainen mies vaan suomalainen nainen joka mättää.

      Ei teitä koppavia pikkuneitejä viitsi lähestyä.

      Ulkomaiset naiset ovat aivan eri luokkaa ottamaan aloitteita vastaan.

      Ei ihmekkään kun tuo ulkomaalainen mies oli sinusta otettu ja hänen kaverinsakin koska sinäkin kohtelet heitä eri tavalla kuin suomalaista miestä.

      Suomalainen mies suomalaiselle naiselle on jo valmis susi syntyessään, sika ja paska jonka lähestyminen on useimmiten epähaluttu ellei ole just oikeanlainen hurmuri.

      Joten jos et Suomesta löytänyt miestä jotka lähestyvät niin katso peiliin. Vika on sinussa ja teissä hyvät naiset.

    • miehenkuvotus

      En satu olemaan poikkeuksellisen komea mies, joten lähestymiseni otetaan ennemmin loukkauksena kuin kohteliaisuutena. En kyllä muista edes, että joku nainen olisi viimeiseen 5 vuoteen näyttänyt edes "vihreää valoa" minulle. Silloinkuin erehdyn yrittämään jutella naiselle, vastaukset ovat sitä normaalia haistattelua. Enkä ole pyrkinyt lähestymään pelkästään niitä kauneimpia naisia, heitä en edes kehtaisi häiritä. Olen lähestynyt omaa ikäluokkaani elin n. 25-30 vuotiaita naisia.

      Viime syksynä kun olin käymässä Wienissä taisin yhden illan aikana keskustella viiden eri naisen kanssa. En ollut iskumielessä liikkeellä, mutta ihan muuten vain juttelin. Suomessa en muista milloin viimeksi olisin päässyt edes keskustelu yhteyteen enneltaan tuntemattoman naisen kanssa. Reaktio tervehtimiseen on ollut aina vittuilua.

      • tupauunojen kunkku

        Samanlainen kokemus ulkomailla juttelemisesta. Olin itse tosin vaihdossa, jossa ainakin toiset vaihtarit ovat luontaisesti innokkaampia juttelemaan. Käytännössä melkein jokainen nainen vähintäänkin juttelee takaisin, ei välttämättä äärimmäisen innostuneena, mutta kuitenkin.

        Suomen baareissa voi saada hyvinkin kylmää kyytiä, vaikka keskustelunavauksessa ei olisi mitään negatiivista ja tyyppikin olisi ihan kelvollisen näköinen ja tyylinen. Mutta siihen kannattaa vain ottaa sellainen aika etäinen asenne. Ei ketään kannata ottaa tosissaan, ennen kuin on tutustunut vähän enemmän, ja todennut että nainen on mukava..


      • yksin kotona

        Olen kuullut uskomattoman määrä haistattelua naisilta kun olen mennyt vaikka baarissa juttelee. Olen ruma mies myönnän sen ja olen siitä saanut kuulla päin naamaani keskellä baaria monesti ohimennenkin. Siksi en koskaan enään tee mitään aloituksia naisten suuntaan. Juu, ja ne rumat 100 kg tantatkin luulee olevansa jotain prinsessoja ja niille ei kelpaa kuin rikas ja komea. Tallinassa tällänen rumiluskin saa pil..lua kun tarjoo pari drinkkia baarissa mut pointti onkin siinä et ulkomaalaiset ovat suvaitsevaisia ja niille ulkonäkö on sivuseikka yleensä.


      • Ulkomaille siis

        Näin on!

        Ei voi käsittää sitä sosiaalista lämpöä ja vastaanottavaisuutta naisilta mistä tahansa mm. keski-euroopan maassa verrattuna Suomeen.

        Suomessa tulee aina olo aivan kuin ahdistelisi naista jollakin tapaa jo pelkästä keskustelusta!

        Enkä ole mikään susirumatyyppi edes.

        Huvittavaa kun yrittää vain jutella ja Suomessa on heti muijalla se ilme että "mitä sä jätkä oikein yrität". Ulkomailla saa jutella vapaasti ja naiset huomioi miestä miehenä.

        Samoin vaihto-oppilaat täällä Suomessa ollessa ovat olleet ihastuttava poikkeus suomalaisiin naisiin verrattuna.

        En edes ymmärrä miksi enää asun täällä ja näitä Suominaisia koskaan lähestyisin.

        Haistateltu ei ole kylläkään mutta todella kylmä koppava kurppa-asenne ollut lähes aina päällä ellei sitten ole humalatila päällä jne.


    • nbkf

      näin se valitettavasti menee naiset katsovat oikeudekseen olla töykeitä ja jos on joku tutkinto niin sittenhän sitä ollaan jo aivan omissaluokissaan ja hyväkäytös voidaan unohtaa tyystin

    • Mies Maalta

      "On valitettavaa, etteivät suomalaiset miehet tule juttelemaan baarissa."

      Tässä alempana vastaus siihen miksi Suomalaiset Miehet eivät ehkä tule juttelemaan.

      "Aina, kun olen ulkomailla ympärilläni pyörii todella komeaa miestä, jotka kummastelevat, että miten minulla ei voi olla poikaystävää."

      Suomalaiset Miehet ajattelevat aivan samalla tavalla kuin ulkomaalaiset Miehet.
      Jos näen baarissa kauniin Naisen niin ajattelen automaattisesti, että Nainen on varattu. Siperia opettaa, vai miten se meni, elikkä kokemuksesta voin sanoa, että kaunis Nainen on varattu.

      "Kevin pyysi minuakin muuttamaan Skotlantiin ja sanoi, että hän tietäisi ainakin kymmenen miestä, jotka kaikki haluaisivat minut välittömästi."

      Tässä ei ole kyse siitä, että Suomalaiset Miehet eivät haluaisi sinua, vaan ihan siitä oletuksesta, että kaunis Nainen on varattu. Jos todella olet niin kaunis kuin sanot olevasi niin minä tiedän monta tuhatta halukasta Miestä täältä Suomesta jotka haluaisivat olla sinun kanssasi. Aika paljon verrattuna Skotlantiin, vai mitä?

      Ei tarvitse lähteä Skotlantiin asti tietääkseen mitä siellä tapahtuu kun menet sinne. Ensimmäisenä se Kevin ilmoittaa niille tutuilleen, että sinä olet sinkku ja haluat tutustua Miehiin. Sen jälkeen saatkin hätistellä innokkaimmat pois.

      Jos se kevin tekisi samalla tavalla täällä Suomessa niin täällä tapahtuisi ihan samalla tavalla kuin siellä Skotlannissa, Innokkaimmat pitäisi hätistellä pois. Tällä hetkellä Suomessa kukaan ei tiedä, että olet sinkku ja sen takia saat olla rauhassa. Varattujen kanssa ei kiinnosta jutella kun muuten menee tehokasta baaritiskillä nojailu aikaa hukkaan :)

      • Fabgirl

        Joo, oot varmaan aika lailla oikeessa. Oon tosi usein kuullu sitä, että "aattelin, et oot ihan varmasti varattu" tai että "mikä sussa on vialla, ku sulla ei oo poikaystävää ja oot noin kaunis". Ei tunnu enää kivalta kuulla tuota, koska siinä tosissaan tulee semmonen olo, että on jotenki viallinen. Tyrmistyttää myös noiden edellä tilittämien miesten katkeruus. Tuskinpa valehtelevat, mutta ei kaikki naiset noin käyttäydy. Eli ei tartte kaikkia leimata. Mä en tunnista itteeni noista naiskuvauksista yhtään. Mä en etsi mitään satujen prinssiä, mutta toki sillä ulkonäöllä jotain merkitystä on, jos itekin oon vetävännäköinen. Luonne on kuitenki kaikkein tärkein ja ylipuunatut/treenatut miehet ei mua yhtään kiinnosta tai häntäheikit. Jos huomaan, että joku mies on peluri, niin mulle tulee siitä vastareaktio eli ei kiinnosta yhtään.


      • ***
        Fabgirl kirjoitti:

        Joo, oot varmaan aika lailla oikeessa. Oon tosi usein kuullu sitä, että "aattelin, et oot ihan varmasti varattu" tai että "mikä sussa on vialla, ku sulla ei oo poikaystävää ja oot noin kaunis". Ei tunnu enää kivalta kuulla tuota, koska siinä tosissaan tulee semmonen olo, että on jotenki viallinen. Tyrmistyttää myös noiden edellä tilittämien miesten katkeruus. Tuskinpa valehtelevat, mutta ei kaikki naiset noin käyttäydy. Eli ei tartte kaikkia leimata. Mä en tunnista itteeni noista naiskuvauksista yhtään. Mä en etsi mitään satujen prinssiä, mutta toki sillä ulkonäöllä jotain merkitystä on, jos itekin oon vetävännäköinen. Luonne on kuitenki kaikkein tärkein ja ylipuunatut/treenatut miehet ei mua yhtään kiinnosta tai häntäheikit. Jos huomaan, että joku mies on peluri, niin mulle tulee siitä vastareaktio eli ei kiinnosta yhtään.

        Mukava että sait vihdoinkin haluamasi vastauksen :-)


      • Ulkomaille siis
        Fabgirl kirjoitti:

        Joo, oot varmaan aika lailla oikeessa. Oon tosi usein kuullu sitä, että "aattelin, et oot ihan varmasti varattu" tai että "mikä sussa on vialla, ku sulla ei oo poikaystävää ja oot noin kaunis". Ei tunnu enää kivalta kuulla tuota, koska siinä tosissaan tulee semmonen olo, että on jotenki viallinen. Tyrmistyttää myös noiden edellä tilittämien miesten katkeruus. Tuskinpa valehtelevat, mutta ei kaikki naiset noin käyttäydy. Eli ei tartte kaikkia leimata. Mä en tunnista itteeni noista naiskuvauksista yhtään. Mä en etsi mitään satujen prinssiä, mutta toki sillä ulkonäöllä jotain merkitystä on, jos itekin oon vetävännäköinen. Luonne on kuitenki kaikkein tärkein ja ylipuunatut/treenatut miehet ei mua yhtään kiinnosta tai häntäheikit. Jos huomaan, että joku mies on peluri, niin mulle tulee siitä vastareaktio eli ei kiinnosta yhtään.

        Vai "katkeruus" :D

        Itsehän sinä katkeraämmä olet ku avasit tämän ketjun.

        "Tuskinpa valehtelevat, mutta ei kaikki naiset noin käyttäydy. "

        Ei jokaikisen naisen tarvitsekaan jos suurin osa naisista on tuollaisia. Ei miehet jaksa loputtomasti paskaa naisten käytöstä.

        "Mä en etsi mitään satujen prinssiä, mutta toki sillä ulkonäöllä jotain merkitystä on, jos itekin oon vetävännäköinen"

        Vedetyn näköinenkö? :D


      • Ulkomaille siis
        *** kirjoitti:

        Mukava että sait vihdoinkin haluamasi vastauksen :-)

        Kyllä, aloittaja halusi kuulla että hän on kaunis ja että vika on miehissä eikä hänessä itsessään.

        Hienoa että nuolit hänet puhtaaksi että hänelle tuli hyvä olo.

        Muiden vastaukset tietysti ovat "vääriä" sekä tulevat "katkerilta miehiltä" koska eivät hivele hänen egoaan.


      • Paradoksi
        Fabgirl kirjoitti:

        Joo, oot varmaan aika lailla oikeessa. Oon tosi usein kuullu sitä, että "aattelin, et oot ihan varmasti varattu" tai että "mikä sussa on vialla, ku sulla ei oo poikaystävää ja oot noin kaunis". Ei tunnu enää kivalta kuulla tuota, koska siinä tosissaan tulee semmonen olo, että on jotenki viallinen. Tyrmistyttää myös noiden edellä tilittämien miesten katkeruus. Tuskinpa valehtelevat, mutta ei kaikki naiset noin käyttäydy. Eli ei tartte kaikkia leimata. Mä en tunnista itteeni noista naiskuvauksista yhtään. Mä en etsi mitään satujen prinssiä, mutta toki sillä ulkonäöllä jotain merkitystä on, jos itekin oon vetävännäköinen. Luonne on kuitenki kaikkein tärkein ja ylipuunatut/treenatut miehet ei mua yhtään kiinnosta tai häntäheikit. Jos huomaan, että joku mies on peluri, niin mulle tulee siitä vastareaktio eli ei kiinnosta yhtään.

        Ja sitten ihmetellään kun on hyvännäköisiä, sosiaalisia ja rohkeasti lähestyviä miehiä vapailla markkinoilla :D Kun saa automaattisesti pakit pelurina, vaikka olisikin tosimielellä liikenteessä.


    • 30vmies

      Parhaimmat tapaamispaikat ovat itselle olleet koulu, työpaikka ja harrastuspaikat. Baareissa ehkä joskus. Lähestymisen ongelma on siinä, että monesti naiset ovat liian tylyjä! Ei ole mukavaa saada päin naamaa paskasta naurua tai vittuilua, noh monesti ei saa edes mitn vastausta. Tätä sattuu olen sitten selvinpäin tai hiprakassa baarussa. Sitä saa sitten mitä tilaa. Ei itseluottamusta noin ruokita. Ei tarvitse olla niin tylyjä, vaan asian voi hoitaa asiallisemmin. Sen ymmärtää, jos joku kännissä koko ajan äheltää vieressä. Herrasmiehenä olen myös oven aukaissut oven tai antanut tietä naiselle autolla ajaessa ja jopa kantanut kerrostaloon apuna painavia tavaroita eikä ole siitäkään mitn kiitosta tai moikkausta saanut! Käytöstapoja naiset, varsinkin nuorille naisille! Naiset ovat yleensä mukavimpia 40v lähtien ja he saavat myös siksi takaisin kohteliaisuuksia ja ihailua.

      • ExPinp

        Temppu on siinä, että et välitä paskaisesta naurusta. Se tulee monilta vaistonvaraisesti. Se on se ensimmäinen muuri, joka sun pitää läpäistä. Joskus se voi olla kaiken loppu, etkä pääse siitä läpi vaikka yrittäisit ja joskus se voi olla paperiseinä, jossa on tiilikuvio. Ei voi tietää jos ei kokeile. Unohda herrasmiesmäisyys. Sen vuoro on sitten kun nainen haluaa muuttaa sinut herrasmieheksi.


      • Sunder
        ExPinp kirjoitti:

        Temppu on siinä, että et välitä paskaisesta naurusta. Se tulee monilta vaistonvaraisesti. Se on se ensimmäinen muuri, joka sun pitää läpäistä. Joskus se voi olla kaiken loppu, etkä pääse siitä läpi vaikka yrittäisit ja joskus se voi olla paperiseinä, jossa on tiilikuvio. Ei voi tietää jos ei kokeile. Unohda herrasmiesmäisyys. Sen vuoro on sitten kun nainen haluaa muuttaa sinut herrasmieheksi.

        Tuo vaikeasti tavoiteltavan esittäminen, eli toisinsanoen ala-arvoisen käytöksen ylläpitäminen siinä tarkoituksessa, että löytyisi joku sinnikäs mies joka jaksaa hakata päätään seinään, on myös sellaista mitä en kykene ymmärtämään.
        Miksi aikuisten ihmisten pitää vielä leikkiä typeriä ja lapsellisia leikkejä, kun olisi paljon helpompaa vain joko aloittaa se keskustelu suoraan, mikäli se mies vaikuttaa kiinnostavalta tai kohteliaasti sanoa, että anteeksi, et ole mun tyyppiäni jos se naama ei oikeasti miellytä.
        Toisinsanoen, miksi siinä pitää olla edes se paperiseinä, vaikka vain paperin värisenäkin. Normaalit ihmiset eivät riko seiniä vaan käyttävät ovea.


      • jäbätzy
        Sunder kirjoitti:

        Tuo vaikeasti tavoiteltavan esittäminen, eli toisinsanoen ala-arvoisen käytöksen ylläpitäminen siinä tarkoituksessa, että löytyisi joku sinnikäs mies joka jaksaa hakata päätään seinään, on myös sellaista mitä en kykene ymmärtämään.
        Miksi aikuisten ihmisten pitää vielä leikkiä typeriä ja lapsellisia leikkejä, kun olisi paljon helpompaa vain joko aloittaa se keskustelu suoraan, mikäli se mies vaikuttaa kiinnostavalta tai kohteliaasti sanoa, että anteeksi, et ole mun tyyppiäni jos se naama ei oikeasti miellytä.
        Toisinsanoen, miksi siinä pitää olla edes se paperiseinä, vaikka vain paperin värisenäkin. Normaalit ihmiset eivät riko seiniä vaan käyttävät ovea.

        Heyyy dude, sul on ny paha ongelma ittes kaa. Voin veikkaa, et sul ei juuri oo menestystä naismarkkinoilla...jösses, mitä vuodatusta...


      • Fabgirl
        Sunder kirjoitti:

        Tuo vaikeasti tavoiteltavan esittäminen, eli toisinsanoen ala-arvoisen käytöksen ylläpitäminen siinä tarkoituksessa, että löytyisi joku sinnikäs mies joka jaksaa hakata päätään seinään, on myös sellaista mitä en kykene ymmärtämään.
        Miksi aikuisten ihmisten pitää vielä leikkiä typeriä ja lapsellisia leikkejä, kun olisi paljon helpompaa vain joko aloittaa se keskustelu suoraan, mikäli se mies vaikuttaa kiinnostavalta tai kohteliaasti sanoa, että anteeksi, et ole mun tyyppiäni jos se naama ei oikeasti miellytä.
        Toisinsanoen, miksi siinä pitää olla edes se paperiseinä, vaikka vain paperin värisenäkin. Normaalit ihmiset eivät riko seiniä vaan käyttävät ovea.

        Jos sun tapasi ei ole toiminut, niin miksi hakkaat päätäsi seinään? olisko se kehittymisen paikka? Jos ite teen jotakin jatkuvasti, joka ei toimi, haluun siinä kehittyä. Just sen takia kysyinkin asiaa, mut huomaan, etten oo tehny yhtään mitään väärin. Mä kun en oo töykeä ollu kellekään, ottamatta huomioon rinnuksiin suoraan kiinni käyvää miestä. Epäasiallisten viestien määrästä suurin syy näyttäis löytyvän tosi monesta miehestä ja asennevammasta. Mun puolesta saattekin tukehtua katkeruuteenne. Mä en kaikesta huolimatta oo mistään katkera kellekään, vaikka moni ei ole tullukaan jutteleen.


      • Sunder
        Fabgirl kirjoitti:

        Jos sun tapasi ei ole toiminut, niin miksi hakkaat päätäsi seinään? olisko se kehittymisen paikka? Jos ite teen jotakin jatkuvasti, joka ei toimi, haluun siinä kehittyä. Just sen takia kysyinkin asiaa, mut huomaan, etten oo tehny yhtään mitään väärin. Mä kun en oo töykeä ollu kellekään, ottamatta huomioon rinnuksiin suoraan kiinni käyvää miestä. Epäasiallisten viestien määrästä suurin syy näyttäis löytyvän tosi monesta miehestä ja asennevammasta. Mun puolesta saattekin tukehtua katkeruuteenne. Mä en kaikesta huolimatta oo mistään katkera kellekään, vaikka moni ei ole tullukaan jutteleen.

        No olisi todellakin mukava tietää, mitä teen väärin seuraavilla repliikeillä:
        "Moi, mikä sun nimi on?" ja "Moi, Mä olen xxxx, kuka sä olet?" Näillä pyrin avaamaan keskustelua ja mitä olen käsittänyt, niin nuo ovat myös ne toivotuimmat tavat, eli kohtelias esittäytyminen yhdistettynä hymyilevään naamatauluun. Ikävä kyllä näillä tulee tosiaan yleensä vastaukseksi: "Mene pois" yhdistettynä pelästyneeseen katseeseen, "Suksi vittuun!" yhdistettynä vielä julmempaan katseeseen, "Joo, ei kiinnosta", yhdistettynä halveksivaan katseeseen ja ajoittain jopa se kohtelias, "Anteeksi, mä olen jo varattu" yhdistettynä pieneen hymyyn, joskus jopa "Anteeksi, et ole mun tyyppiä" yhdistettynä pieneen hymyyn.

        Olen nyt sitten tosiaan vähän pihalla, eli millaisella aloituksella sitten pitäisi lähteä?


      • Sunder
        Sunder kirjoitti:

        No olisi todellakin mukava tietää, mitä teen väärin seuraavilla repliikeillä:
        "Moi, mikä sun nimi on?" ja "Moi, Mä olen xxxx, kuka sä olet?" Näillä pyrin avaamaan keskustelua ja mitä olen käsittänyt, niin nuo ovat myös ne toivotuimmat tavat, eli kohtelias esittäytyminen yhdistettynä hymyilevään naamatauluun. Ikävä kyllä näillä tulee tosiaan yleensä vastaukseksi: "Mene pois" yhdistettynä pelästyneeseen katseeseen, "Suksi vittuun!" yhdistettynä vielä julmempaan katseeseen, "Joo, ei kiinnosta", yhdistettynä halveksivaan katseeseen ja ajoittain jopa se kohtelias, "Anteeksi, mä olen jo varattu" yhdistettynä pieneen hymyyn, joskus jopa "Anteeksi, et ole mun tyyppiä" yhdistettynä pieneen hymyyn.

        Olen nyt sitten tosiaan vähän pihalla, eli millaisella aloituksella sitten pitäisi lähteä?

        Ainiin, ja sellainen lisäys vielä, eli en todellakaan käy mihinkään naisen rinnuksiin kiinni, enkä änkeä väkisin toisen henkilökohtaiseen tilaan. Korkeintaan kosken esim. olkapäähän/ käsivarteen mikäli toinen on selin, jotta saan huomion.


      • Sunder
        jäbätzy kirjoitti:

        Heyyy dude, sul on ny paha ongelma ittes kaa. Voin veikkaa, et sul ei juuri oo menestystä naismarkkinoilla...jösses, mitä vuodatusta...

        Millä tavoin se on vuodatusta jos toivoo, että aikuiset ihmiset jättäisivät typerät ihmissuhde- ja valtaleikit sinne lapsuuteen ja opettelisivat käyttäytymään kanssaihmisiään kohtaan asiallisesti ja kohteliaasti?


      • Fabgirl
        Sunder kirjoitti:

        No olisi todellakin mukava tietää, mitä teen väärin seuraavilla repliikeillä:
        "Moi, mikä sun nimi on?" ja "Moi, Mä olen xxxx, kuka sä olet?" Näillä pyrin avaamaan keskustelua ja mitä olen käsittänyt, niin nuo ovat myös ne toivotuimmat tavat, eli kohtelias esittäytyminen yhdistettynä hymyilevään naamatauluun. Ikävä kyllä näillä tulee tosiaan yleensä vastaukseksi: "Mene pois" yhdistettynä pelästyneeseen katseeseen, "Suksi vittuun!" yhdistettynä vielä julmempaan katseeseen, "Joo, ei kiinnosta", yhdistettynä halveksivaan katseeseen ja ajoittain jopa se kohtelias, "Anteeksi, mä olen jo varattu" yhdistettynä pieneen hymyyn, joskus jopa "Anteeksi, et ole mun tyyppiä" yhdistettynä pieneen hymyyn.

        Olen nyt sitten tosiaan vähän pihalla, eli millaisella aloituksella sitten pitäisi lähteä?

        Tarkotin tuota sun tosikkoasennetta toisin sanoen mulle on tullu susta tämmönen kuva:"mä nyt oon just tämmönen ku oon.En tykkää flirttailla, ku se ei oo mun juttu, ku se on esittämistä. Muuksi en muutu, jos en kelpaa näin, antaa olla". Ja kyllä se asenne näkyy ulospäin. Ei se mitä sä sanot, vaan sun olemus ja asenne kertoo kaiken! Ja voin sanoa, että tuo on monelle naiselle turn off, jos suhtautuu flirttiin noin tiukkapiposesti, että semmosta. Ton yhen jäbän kommentti oli sulle epäasiallinen, mut juurikaan ton tiukkisasenteen takia ei sul varmaan niitä naisia sit oo.


      • jäbätzy
        Sunder kirjoitti:

        Millä tavoin se on vuodatusta jos toivoo, että aikuiset ihmiset jättäisivät typerät ihmissuhde- ja valtaleikit sinne lapsuuteen ja opettelisivat käyttäytymään kanssaihmisiään kohtaan asiallisesti ja kohteliaasti?

        Joo, hiffasin kyl jo, ettei sul oo pelisilmää.. ja siks siis ei oo niitä naisii. Chill out!


      • Sunder
        Fabgirl kirjoitti:

        Tarkotin tuota sun tosikkoasennetta toisin sanoen mulle on tullu susta tämmönen kuva:"mä nyt oon just tämmönen ku oon.En tykkää flirttailla, ku se ei oo mun juttu, ku se on esittämistä. Muuksi en muutu, jos en kelpaa näin, antaa olla". Ja kyllä se asenne näkyy ulospäin. Ei se mitä sä sanot, vaan sun olemus ja asenne kertoo kaiken! Ja voin sanoa, että tuo on monelle naiselle turn off, jos suhtautuu flirttiin noin tiukkapiposesti, että semmosta. Ton yhen jäbän kommentti oli sulle epäasiallinen, mut juurikaan ton tiukkisasenteen takia ei sul varmaan niitä naisia sit oo.

        Tuo yleisilme on itseasiassa yksi, jota yritän itsessäni muuttaa jopa tietoisesti. Eli tiedän olevani ulospäin totinen ihminen, siksi yritän tietoisesti mm. hymyillä enemmän. Toinen miinus jota koitan hillitä on rehellisyys, muutama kaverikin huomauttaa seurueessa aina uusille, että multa ei sitten välttämättä kannata kysyä, ellei aikuisten oikeasti ole valmis kuulemaan totuutta sellaisenaan ja kaunistelematta.
        Mutta itse haluan todellakin uskoa ehkä siihen lapselliseen satuunkin, että ihmisten pitäisi kelvata toisilleen sellaisena kuin he ovat. Ilman näyteltyä roolia.

        Sillä pidän todella ikävänä, mikäli naiset todellakin kokevat James Bondin haluttavana.
        Hän on kuitenkin yhden epäonnistuneen suhteensa seurauksena katkeroitunut sovinisti joka vihaa naisia ja käyttää heitä hyväkseen välittämättä naisille siitä koituvista fyysisistä (usein kuolema) seurauksista. Naiset ovat hänelle esineita, joilla voi kuluttaa aikaa ja jotka antavat fyysistä nautintoa. Ei muuta.


      • Fabgirl
        Sunder kirjoitti:

        Tuo yleisilme on itseasiassa yksi, jota yritän itsessäni muuttaa jopa tietoisesti. Eli tiedän olevani ulospäin totinen ihminen, siksi yritän tietoisesti mm. hymyillä enemmän. Toinen miinus jota koitan hillitä on rehellisyys, muutama kaverikin huomauttaa seurueessa aina uusille, että multa ei sitten välttämättä kannata kysyä, ellei aikuisten oikeasti ole valmis kuulemaan totuutta sellaisenaan ja kaunistelematta.
        Mutta itse haluan todellakin uskoa ehkä siihen lapselliseen satuunkin, että ihmisten pitäisi kelvata toisilleen sellaisena kuin he ovat. Ilman näyteltyä roolia.

        Sillä pidän todella ikävänä, mikäli naiset todellakin kokevat James Bondin haluttavana.
        Hän on kuitenkin yhden epäonnistuneen suhteensa seurauksena katkeroitunut sovinisti joka vihaa naisia ja käyttää heitä hyväkseen välittämättä naisille siitä koituvista fyysisistä (usein kuolema) seurauksista. Naiset ovat hänelle esineita, joilla voi kuluttaa aikaa ja jotka antavat fyysistä nautintoa. Ei muuta.

        Joo, totisuutesi kyllä huomaa tosta kyvyttömyydestä lukea rivien välistä ja otat asiat kirjaimellisesti. Leffojen James Bond onki röyhkimys, mutta ei täs nyt meinattu kokonaan sen kopioimista, vaan lähinnä sitä charmia ja pilkettä silmä kulmassa.

        Hyvä, jos oot asioita tajunnut ja teetkin niille jotain. Mutta missä vaiheessa ittensä kehittäminen on jonkin muun esittämistä ku ite on? Jos se on sulle vaan haitaksi, että oot turhan rehellinen, mikä kuulostaa sosiaalisen älyn puutteelta, niin eikö sillon kannata kehittyy siinä? Muuttuuko sun persoona siinä oleellisesti? Ihan sama, jos toivoo vaikka toiselta enemmän avoimuutta ja romanttisuutta niin eikö semmosenki voi oppia eikä vaan aatella, että "jos en kelpaa tuppisuuna ja epäromanttisena, niin antaa olla". Mun mielestä se on ittensä kehittämistä eikä sitä, ettei toista vois hyväksyy sellasena ku se on. Jos joku nainen ei miellytä sun silmääsi, niin sanotko sille rehellisesti, että "oot ruma?"


      • Ex Pimp
        Sunder kirjoitti:

        No olisi todellakin mukava tietää, mitä teen väärin seuraavilla repliikeillä:
        "Moi, mikä sun nimi on?" ja "Moi, Mä olen xxxx, kuka sä olet?" Näillä pyrin avaamaan keskustelua ja mitä olen käsittänyt, niin nuo ovat myös ne toivotuimmat tavat, eli kohtelias esittäytyminen yhdistettynä hymyilevään naamatauluun. Ikävä kyllä näillä tulee tosiaan yleensä vastaukseksi: "Mene pois" yhdistettynä pelästyneeseen katseeseen, "Suksi vittuun!" yhdistettynä vielä julmempaan katseeseen, "Joo, ei kiinnosta", yhdistettynä halveksivaan katseeseen ja ajoittain jopa se kohtelias, "Anteeksi, mä olen jo varattu" yhdistettynä pieneen hymyyn, joskus jopa "Anteeksi, et ole mun tyyppiä" yhdistettynä pieneen hymyyn.

        Olen nyt sitten tosiaan vähän pihalla, eli millaisella aloituksella sitten pitäisi lähteä?

        Koita aloittaa jollain muulla. En osaa tarkkaan sanoa, mikä noissa on vikana mutta ei ne vaan toimi jos ei ole superhyvän näköinen. Ehkä niissä on se vika, että niitä käytetään niin paljon ja naiset usein ovat yhdistäneet niihin nuorempana oppimansa miesten ikävät taka-ajatukset. Toisaalta myös hauskuuden ja hyvin etsintä on yksi syy.

        Ei sinun välttämättä tarvitse muuttaa muuta kuin lisätä vähän hauskuutta esiintymiseesi. Sun pitää muistaa, etteivät naiset ajattele tuolla tavalla järkevästi ja fiksusti vaan pelaavat lähes pelkästään fiiliksellä. Jos nainen pysähtyy ajattelemaan, niin tuotahan ne toivovat - asiallista käyttäytymistä, mutta siinä tilanteessa fiilis vie.

        Ei se nimen kertominen kerro sinusta mitään eikä nimen kysyminen naiselta haasta naista mitenkään. Älä siis kerro edes nimeäsi heti vaan väläytä itsestäsi jotakin, joka saa naisen kiinnostumaan. Mitä se on? Sitä on tässä vaikea lähteä puimaan mutta olen siitäkin aika paljon puhunut. Kannattaa kokeilla eri tapoja ja katsoa, mikä toimisi muttei yrittää aina vain samaa. Se voi olla jotakin, jolla ilmaiset suhtautumisesi naiseen, joku leikillinen vitsi vaikka naisesta.

        Joskus olen avannut keskustelun puhtaasti fyysisesti eli tekemällä vaikka jonkun typerän tanssiliikkeen johon nainen on vastannut tanssiliikkeellä. Sitten olen tokaissut, että "mikäs toi oli? pystykkö parempaan?". Tai "sähän tanssit istuessaskin, mennääs vähän opetteleen". Siltä istumalta ei ole tanssimaan lähdetty mutta on tullut juttua koko naisen porukan kanssa ja kaverinsa vaikka patistaneet naisen tanssimaan kanssani. Sitten ollaankin jo halimassa.

        Ei se oo niin vakavaa. Ja joskus se haistattelu voi olla vaan se tyhmä seinä, ei sekään välttämättä mitään tarkoita. En tiedä miksi näin on, mutta näin se vain on, eikä se tule muuttumaan harmittelemalla asiaa. On parempi suhtautua asiaan kevyesti.


      • Sunder
        Fabgirl kirjoitti:

        Joo, totisuutesi kyllä huomaa tosta kyvyttömyydestä lukea rivien välistä ja otat asiat kirjaimellisesti. Leffojen James Bond onki röyhkimys, mutta ei täs nyt meinattu kokonaan sen kopioimista, vaan lähinnä sitä charmia ja pilkettä silmä kulmassa.

        Hyvä, jos oot asioita tajunnut ja teetkin niille jotain. Mutta missä vaiheessa ittensä kehittäminen on jonkin muun esittämistä ku ite on? Jos se on sulle vaan haitaksi, että oot turhan rehellinen, mikä kuulostaa sosiaalisen älyn puutteelta, niin eikö sillon kannata kehittyy siinä? Muuttuuko sun persoona siinä oleellisesti? Ihan sama, jos toivoo vaikka toiselta enemmän avoimuutta ja romanttisuutta niin eikö semmosenki voi oppia eikä vaan aatella, että "jos en kelpaa tuppisuuna ja epäromanttisena, niin antaa olla". Mun mielestä se on ittensä kehittämistä eikä sitä, ettei toista vois hyväksyy sellasena ku se on. Jos joku nainen ei miellytä sun silmääsi, niin sanotko sille rehellisesti, että "oot ruma?"

        Mikäli minulta oikeasti ruma nainen tulee kysymään mielipidettäni hänen ulkonäöstään ja hän myös on mielestäni ruma, niin kyllä, sanon hänelle että hän on ruma. Tämä on sama tilanne mikä minulle kävi jo armeijassa, kun eräs alikersantti tuli minulta kysymään, että näyttääkö hän mielestäni idiootilta, kyllä hän näytti. Suoraan kysymykseen saa aina suoran vastauksen, jos sitä suoraa vastausta ei halua, niin ei kannata kysyä.
        Mikäli henkilö ei tule mielipidettäni kysymään, niin en toki sitä mene automaattisesti tarjoamaan, ellei se ole esimerkiksi suoraan määritelty työtehtäväkseni tms.

        Toivottavasti itsekin ymmärrät, että se James Bondin charmi rakentuu nimenomaan kyseisen henkilön luonteen ympärille, luonteen joka rakentuu sen sovinismin ja naisvihan ympärille. Se charmi ei ole kokonaisuudesta eroteltu ominaisuus, vaan ominaisuus joka on erittäin tiukasti sidottu kyseisen henkilöhahmon muihin ominaisuuksiin. Ei voi olla olemassa James Bondia, joka on onnellisesti naimisissa ja samalla joka naisen unelma hurmuri.


      • Sunder
        Ex Pimp kirjoitti:

        Koita aloittaa jollain muulla. En osaa tarkkaan sanoa, mikä noissa on vikana mutta ei ne vaan toimi jos ei ole superhyvän näköinen. Ehkä niissä on se vika, että niitä käytetään niin paljon ja naiset usein ovat yhdistäneet niihin nuorempana oppimansa miesten ikävät taka-ajatukset. Toisaalta myös hauskuuden ja hyvin etsintä on yksi syy.

        Ei sinun välttämättä tarvitse muuttaa muuta kuin lisätä vähän hauskuutta esiintymiseesi. Sun pitää muistaa, etteivät naiset ajattele tuolla tavalla järkevästi ja fiksusti vaan pelaavat lähes pelkästään fiiliksellä. Jos nainen pysähtyy ajattelemaan, niin tuotahan ne toivovat - asiallista käyttäytymistä, mutta siinä tilanteessa fiilis vie.

        Ei se nimen kertominen kerro sinusta mitään eikä nimen kysyminen naiselta haasta naista mitenkään. Älä siis kerro edes nimeäsi heti vaan väläytä itsestäsi jotakin, joka saa naisen kiinnostumaan. Mitä se on? Sitä on tässä vaikea lähteä puimaan mutta olen siitäkin aika paljon puhunut. Kannattaa kokeilla eri tapoja ja katsoa, mikä toimisi muttei yrittää aina vain samaa. Se voi olla jotakin, jolla ilmaiset suhtautumisesi naiseen, joku leikillinen vitsi vaikka naisesta.

        Joskus olen avannut keskustelun puhtaasti fyysisesti eli tekemällä vaikka jonkun typerän tanssiliikkeen johon nainen on vastannut tanssiliikkeellä. Sitten olen tokaissut, että "mikäs toi oli? pystykkö parempaan?". Tai "sähän tanssit istuessaskin, mennääs vähän opetteleen". Siltä istumalta ei ole tanssimaan lähdetty mutta on tullut juttua koko naisen porukan kanssa ja kaverinsa vaikka patistaneet naisen tanssimaan kanssani. Sitten ollaankin jo halimassa.

        Ei se oo niin vakavaa. Ja joskus se haistattelu voi olla vaan se tyhmä seinä, ei sekään välttämättä mitään tarkoita. En tiedä miksi näin on, mutta näin se vain on, eikä se tule muuttumaan harmittelemalla asiaa. On parempi suhtautua asiaan kevyesti.

        Enpä kyllä tiedä, minkä ikäinen olet, mutta itse kun olen 28 vuotias, niin eipä tuo perinteinen tanssitaito ainakaan saanut osakseen kehuja. Noiden perustanssien, (foksi, cha-cha, tango ja valssi) osaaminen on lukion vanhojen tanssien jälkeen tulkittu lähinnä säälittävänä. "Mitä vittua, harrastatko sä vielä tollasta? Kai sä vielä syöt äitis tissiäkin?" Eli ehkä en lähde näiden liikkeitä esittämään baarissa iskureplana...


      • Trollinaattori
        Sunder kirjoitti:

        Mikäli minulta oikeasti ruma nainen tulee kysymään mielipidettäni hänen ulkonäöstään ja hän myös on mielestäni ruma, niin kyllä, sanon hänelle että hän on ruma. Tämä on sama tilanne mikä minulle kävi jo armeijassa, kun eräs alikersantti tuli minulta kysymään, että näyttääkö hän mielestäni idiootilta, kyllä hän näytti. Suoraan kysymykseen saa aina suoran vastauksen, jos sitä suoraa vastausta ei halua, niin ei kannata kysyä.
        Mikäli henkilö ei tule mielipidettäni kysymään, niin en toki sitä mene automaattisesti tarjoamaan, ellei se ole esimerkiksi suoraan määritelty työtehtäväkseni tms.

        Toivottavasti itsekin ymmärrät, että se James Bondin charmi rakentuu nimenomaan kyseisen henkilön luonteen ympärille, luonteen joka rakentuu sen sovinismin ja naisvihan ympärille. Se charmi ei ole kokonaisuudesta eroteltu ominaisuus, vaan ominaisuus joka on erittäin tiukasti sidottu kyseisen henkilöhahmon muihin ominaisuuksiin. Ei voi olla olemassa James Bondia, joka on onnellisesti naimisissa ja samalla joka naisen unelma hurmuri.

        ''Mikäli minulta oikeasti ruma nainen tulee kysymään mielipidettäni hänen ulkonäöstään ja hän myös on mielestäni ruma, niin kyllä, sanon hänelle että hän on ruma.''

        Tässä nyt kiteyty melko fundamentaalinen virhe, mitä mahdollisesti voi tehdä naisten kanssa.
        Diplomaattinen vaihtoehto on sanoa esim. ''että olet erikoisen näköinen tai erotut väkijoukosta...''

        ...Eikös se että pitää kysyä ''näytänkö minä idiootilta'' jo kerro aika tarkasti vastauksen itsestään, jos sitä täytyy kysyä?

        Ainiin, James Bond on fiktiivinen hahmo.


      • Ex Pimp
        Sunder kirjoitti:

        Enpä kyllä tiedä, minkä ikäinen olet, mutta itse kun olen 28 vuotias, niin eipä tuo perinteinen tanssitaito ainakaan saanut osakseen kehuja. Noiden perustanssien, (foksi, cha-cha, tango ja valssi) osaaminen on lukion vanhojen tanssien jälkeen tulkittu lähinnä säälittävänä. "Mitä vittua, harrastatko sä vielä tollasta? Kai sä vielä syöt äitis tissiäkin?" Eli ehkä en lähde näiden liikkeitä esittämään baarissa iskureplana...

        En tarkoittanut tanssitaitojen esittelemistä tai niillä leveilemistä tai että niillä tekisi vaikutuksen, enkä varsinkaan mitään klassista tyyliä vaan jotakin TY-PE-RÄÄ musiikkivideosta matkittua muuvia. Joskus minun tanssitaitoja on kehuttu mutta se on enemmänkin huono merkki ja houkuttelee lähinnä näitä tanssimaan tulleita typyjä. Ne hinkkaa sua vasten ja tulee jopa useamman kerran pyytämään tanssimaan mutta mitään muuta et saa. Sellaista en tarkoita.

        Ei sen tarvitse näyttää hyvältä vaan se on pelkkä vitsi joka antaa sitä signaalia että "mulla on kivaa, onko sulla. mä oon kännissä, missä sää oot? mä en välitä v*akaan!". Aika monta kertaa saa sen lantion keinautuksen vastaukseksi ja sitten on aika mennä juttelemaan. Joskus tietysti nirppanokkaisen pään käännön. Parhaimmillaan hymyn. Tuosta tuli mieleen toinen hyvä tapa, eli esittää että muka laulaa jonkun sillä hetkellä taustalla pauhaavan biisin sanoja ja vaikka osoittaa naista sormella samalla. Sen voi tehdä etäältä ja jos ei naista kiinnosta niin hän on liian kaukana särkeäkseen sydämesi veemäisellä torjunnalla ja sinulla on hauskaa.

        En usko että olet liian vanha iskemään baarissa jotain 20-v naista. Eikä ikää tarvitse paljastaa ennen kuin nainen on koukussa ; D.


      • Fabgirl
        Sunder kirjoitti:

        Enpä kyllä tiedä, minkä ikäinen olet, mutta itse kun olen 28 vuotias, niin eipä tuo perinteinen tanssitaito ainakaan saanut osakseen kehuja. Noiden perustanssien, (foksi, cha-cha, tango ja valssi) osaaminen on lukion vanhojen tanssien jälkeen tulkittu lähinnä säälittävänä. "Mitä vittua, harrastatko sä vielä tollasta? Kai sä vielä syöt äitis tissiäkin?" Eli ehkä en lähde näiden liikkeitä esittämään baarissa iskureplana...

        Voi Sunder, huomaan, et sussa on paljon hyvää. Osaat tosi hienosti mun mielestä kuvailla ajatuksias ja tunteitas ja pidä siitä kiinni, se on sun valttikorttis. Moni mies, jonka oon tavannu ei pysty tohon ja kyl naiset sitäki arvostaa. Ensivaikutelma on kuitenki tosi tärkeetä ja se, miten tuot ittees esille ja liiallinen rehellisyys ja tosikkomaisuus EI TOIMI. Naisille tunneäly ja sosiaaliset taidot on sanoinkuvaamattoman tärkeitä. Sulla on oikeesti vakava ongelma. Sä otat asiat liian kirjaimellisesti ja tuntuu, et sulta puuttuis huumorintaju. Jos tosiaan oot noin ehdoton sen suhteen, ettet halua toimia meidän neuvojen mukaan, niin varmaan nettitreffailu ois sun juttu. On sun kaltasia naisiaki varmaan jossakin, mut hyvin hyvin vähän. Mut kannattaa varmaan yrittää ja olla kärsivällinen. Toinen tie ois helpompi, mut jos se sulle on täysin mahdoton ajatus, niin sit se on niin.


      • Sinkkum40plus
        ExPinp kirjoitti:

        Temppu on siinä, että et välitä paskaisesta naurusta. Se tulee monilta vaistonvaraisesti. Se on se ensimmäinen muuri, joka sun pitää läpäistä. Joskus se voi olla kaiken loppu, etkä pääse siitä läpi vaikka yrittäisit ja joskus se voi olla paperiseinä, jossa on tiilikuvio. Ei voi tietää jos ei kokeile. Unohda herrasmiesmäisyys. Sen vuoro on sitten kun nainen haluaa muuttaa sinut herrasmieheksi.

        "Temppu on siinä, että et välitä paskaisesta naurusta. Se tulee monilta vaistonvaraisesti. Se on se ensimmäinen muuri, joka sun pitää läpäistä. Joskus se voi olla kaiken loppu, etkä pääse siitä läpi vaikka yrittäisit ja joskus se voi olla paperiseinä, "

        Minulle tuo kertoo jo sen, että siirry seuraavaan, äläkä tuhlaa aikaasi itsekeskeisiin idiootteihin. Sekin on merkki ei-toivotusta naisesta, jos ei osaa käyttäytyä ihmisiksi - ihan sama, vaikka olisi baarissa. Pikemminkin, tuo on osoitus siitä, että joillakin ihmisillä vain ei ole itsehillintää.


      • Anonyymi
        Sunder kirjoitti:

        No olisi todellakin mukava tietää, mitä teen väärin seuraavilla repliikeillä:
        "Moi, mikä sun nimi on?" ja "Moi, Mä olen xxxx, kuka sä olet?" Näillä pyrin avaamaan keskustelua ja mitä olen käsittänyt, niin nuo ovat myös ne toivotuimmat tavat, eli kohtelias esittäytyminen yhdistettynä hymyilevään naamatauluun. Ikävä kyllä näillä tulee tosiaan yleensä vastaukseksi: "Mene pois" yhdistettynä pelästyneeseen katseeseen, "Suksi vittuun!" yhdistettynä vielä julmempaan katseeseen, "Joo, ei kiinnosta", yhdistettynä halveksivaan katseeseen ja ajoittain jopa se kohtelias, "Anteeksi, mä olen jo varattu" yhdistettynä pieneen hymyyn, joskus jopa "Anteeksi, et ole mun tyyppiä" yhdistettynä pieneen hymyyn.

        Olen nyt sitten tosiaan vähän pihalla, eli millaisella aloituksella sitten pitäisi lähteä?

        """Ikävä kyllä näillä tulee tosiaan yleensä vastaukseksi: "Mene pois" yhdistettynä pelästyneeseen katseeseen, "Suksi vittuun!" yhdistettynä vielä julmempaan ""2

        Noihin pitää vain vastata samalla mitalla "suksi vittuun" SINNE PYRITÄÄN! ja niin edespäin. Välillä pieni kehuminen on paikallaan.


    • CBC 000

      Lähestymisen puute on ollut joko kiinnostuksen puutetta. Esim. joku ulkoinen juttu ei miellytä tai näyttää kireältä. Tai sitten olettaa ettei ole changejä eli mahdollisuutta olettaen että liian hyvä ulkonäkö kyseessä.

      • Ulkomaille siis

        Jos nainen kuvittelee olevansa kaunis kuten aloittaja väittää niin se nainen kattelee vain jotain pientä joukkoa miehiä ja häntä itseään vituttaa sitten kun juuri nuo miehet eivät lähesty.

        Muita miehiä hän ei tuskin huomaa, on välinpitämätön tai suorastaan häikäilemättömän töykeä, mutta sillähän ei ole hänelle väliä koska hän ei ole noista miehistä kiinnostunut.

        Tällä aloituksella hän halusi siis viestittää lähinnä että on miehiä parempi ja vittuili siihen päälle miten muille kelpaa kun juuri nuo muutamat mieht eivät häntä lähestyneet vaikka hän on "kaunis".

        Aloittejan kannattaa ehkä katsoa miten ulkomaalaiset naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan ja huomata millaisia suomalaiset naiset perimmäisesti ovat.

        Vaikeasti lähestyttäviä ja se ei ole miesten vika jos ei jatkuvasti jaksa itteään rasittaa naisten toiveilla.


      • Fabgirl
        Ulkomaille siis kirjoitti:

        Jos nainen kuvittelee olevansa kaunis kuten aloittaja väittää niin se nainen kattelee vain jotain pientä joukkoa miehiä ja häntä itseään vituttaa sitten kun juuri nuo miehet eivät lähesty.

        Muita miehiä hän ei tuskin huomaa, on välinpitämätön tai suorastaan häikäilemättömän töykeä, mutta sillähän ei ole hänelle väliä koska hän ei ole noista miehistä kiinnostunut.

        Tällä aloituksella hän halusi siis viestittää lähinnä että on miehiä parempi ja vittuili siihen päälle miten muille kelpaa kun juuri nuo muutamat mieht eivät häntä lähestyneet vaikka hän on "kaunis".

        Aloittejan kannattaa ehkä katsoa miten ulkomaalaiset naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan ja huomata millaisia suomalaiset naiset perimmäisesti ovat.

        Vaikeasti lähestyttäviä ja se ei ole miesten vika jos ei jatkuvasti jaksa itteään rasittaa naisten toiveilla.

        Ilmeisesti et ole oikeesti lukenu, mitä oon kirjottanu, ku oon sanonu, ettei liian hyvännäköset mua ees kiinnosta. Joo, kyllä ulkonäöllä on väliä, mut mulle kyllä kelpaa ihan tavis-mies, joka huolehtii itestään ja jolla on itsetunto kohillaan. Ihan samaa on mullaki tarjolla. Ei mulla oo tarvetta tulla tänne v***uilemaan enkä sitä muutenkaa harrasta. Oon edelleen järkyttyny teiltä kuulemistani naisten käytöksestä ja uskoppa vaan, en oo semmonen.


    • paha maailma

      Ei kannata, enää, ehkä kannatti vielä vuosia sitten. Tämä maailma on mennyt julmempaan suuntaan, saat flirttiä, jos menet kysymään jotain, niin sanotaan: en ymmärrä mistä puhut, säikähdetään ja puhutaan pahaa selän takana että se on varmaan hullu kun tuommoisia luulee, sillä on ongelmia. Naiset näkee miehen voivan hyvin, onnellinen, se on pakko yrittää kampata. Sellaista se on, maailma pahenee koko ajan, minäminäminä, paha olo lisääntyy, ihmiset tulee varovaiseksi, ei uskalleta kuin huolehtia omista asioista kuten vankilassa tehdään. Ei kannata, luonnehäiriöisyys tai matkiminen on nykyään in. Parempi olla yksin onnellinen hyvien ystävien tukemana kuin onneton mustasydämisten naisten kanssa...

      • Ex Pinp

        Sydän ja sydän... ketä kiinnostaa joku sydän? Ei kai sulla ole äiti-ikävä. Sulla on ystäviä - hyvä! Ota ystäviltä se mitä tarvitset ja anna takaisin ja pidä hauskaa naisten kanssa. Monesti se naisten pahuuskin on vaan sitä kuorta ja et uskoisi miten moni kovista esittävä tapaamani nainen onkin ollut pikku tipu sisältä. Se on vain testi, koska nainen haluaa nähdä, onko mies turvallinen puunrunko vaiko uppotukki.


      • Fabgirl
        Ex Pinp kirjoitti:

        Sydän ja sydän... ketä kiinnostaa joku sydän? Ei kai sulla ole äiti-ikävä. Sulla on ystäviä - hyvä! Ota ystäviltä se mitä tarvitset ja anna takaisin ja pidä hauskaa naisten kanssa. Monesti se naisten pahuuskin on vaan sitä kuorta ja et uskoisi miten moni kovista esittävä tapaamani nainen onkin ollut pikku tipu sisältä. Se on vain testi, koska nainen haluaa nähdä, onko mies turvallinen puunrunko vaiko uppotukki.

        No sinä se kyllä tiiät just mistä puhut! Mäki kuulin tota paljon nuorempana, et mul on kova kuori ja oon oikeesti tosi pehmo. Sit tajusin oman baarikäyttäytymisen ja tajusin, et ei kannata pitää kovaa kuorta, mut nuoret tytöt tekee niin. Mutta siis tuon opin 25-vee, jonka jälkeen oon ollu paljon helpommin lähestyttävämmän näkönen ja kuullukin siitä usein. Sulla varmaan riittää naisia, koska asenne on ainaki enemmän ku kohillaan. Vaikutat just semmoselta mieheltä, jonka ite voisin haluta ;)


    • sinkku mies

      "Serkkuni asuu Skotlannissa ja hän tuli poikaystävänsä kanssa käymään Suomessa. lähdimme yhdessä ulos. En maininnut tästä asiasta mitään Kevinille (serkkuni poikaystävälle), kun hän itse hämmästeli, että kuinka kukaan mies ei tule minulle juttelemaan. Hän ei voinut käsittää tätä asiaa."

      No eihän ne miehet nyt tule juttelemaan, jos miehen seurassa aikaasi vietät, kun luulevat sinun olevan varattu. Sinun ei pidä "mainostaa" olevasi varattu, vaan sinun pitää "mainostaa" olevasi sinkku, jos haluat että miehet lähestyvät.

      • Fabgirl

        Niin... siis serkkuni oli mukana ja he istuivat lähes sylikkäin ja minä pöydän toisella puolella baarissa. Ei varmana ollu kenellekään epäselvää, et mä en ollu sen miehen kans...


    • Poikamies 38-v.

      "On valitettavaa, etteivät suomalaiset miehet tule juttelemaan "

      No, tuolle löytyy helposti selittäviä tekijöitä joko yksin tai yhdessä:

      1) Naisen passiivisuus tyyliin "miehen kuuluu tehdä aloite". Jos ympärillä palaa kokoajan punainen valo, silloin aloitteita eivät tee muut kuin patologiset pelimiesveijarit
      2) Kyvyttömyys tehdä aloitteita normaaleissa kohtaamistilanteissa. Kääntäen, kohtaamiselle asetetaan liian suuria odotusarvoja kun kaiken pitäisi tapahtua hetkessä ja _oikein_ tietyn käsikirjoituksen mukaan
      3) Kyvyttömyys osoittaa kiinnostusta kun kuvitellaan, että mies osaa lukea ajatuksia, harva osaa...
      4) Liian tyrkky irtosuhdemeininki karkoittaa elämänkumppania etsivät tehokkaasti
      5) Toisessa ääripäässä roolileikit eli naistenlehdistä opittu vaikeasti tavoiteltavuus ei ainakaan edesauta kohtaamisia
      6) Asenne "olen nainen, eikä minun tarvitse tehdä aloitteita", tasa-arvo on kuitenkin kiva juttu...
      7) Ennakkoasenteet miestä kohtaan, vaikka edes nimeä ei tiedettäisi
      8) Elämän baarikeskeisyys
      9) Kauneus- ja/tai itsekeskeisyys, materialismi
      10) Empatiekyvyn puute tai kyky asettautua toisen asemaan (yleensä suoraan verrannollinen elämänkokemuksen puutteeseen)

      Hyvin todennäköinen syy voi olla se, että miehen kohdalle on osunut näitä mahdollisimman räväkästi rukkaset antaneita naisia, vaikka toinen olisi ollut liikkeellä ihan vakavissaan. Silloin ei ole ihme, että kynnys aloitteisiin on korkealla...

    • Sinkkumies 44

      Ne miehet eivät varmaankaan ole tietoisia sinun erityislaatuisesta luonteestasi. Kyllä he varmaan lähestyisivät sinua, jos tietäisivät varmasti, että et ole kuin ne lukemattomat maannaisesi, joita ovat joskus erehtyneet lähestymään.

    • sinkku4evör

      Mua on kyl miehet lähestyneet, mut yleensä aina vaan tietyntyyppiset, jotka ei oo kiinnostunu muusta ko ulkonäöstä.

    • Harmin paikka

      Olet miehille liian helppo, joten he eivät oikeasti kiinnostu sinusta. Harmi, mutta totta.

    • Haasteellista

      MIehet ovat kyllä rohkeita, kun antaa heidän olla rohkeita. Oletko Naisena tarpeeksi rohkea? Ole rohkea ja harjoita itsekuria, anna toisten lähestyä sinua. Ethän anna itsellesi periksi tarpeeksi helposti. Jos on itse kyllästynyt ja siksi tekee aloitteen, peli on jo menetetty. Jännite jäi syntymättä. Jotain parempaa olisi saattanutkin syntyä ilman sinun aloitettasi ja kontrollin tarvettasi.:)

    • Yh-iskä

      Itse olen tällainen komeaksi kutsuttu mies, eronnut yh-isä (4-lasta) tulee baareissa käytyä silloin kun saa lapsenvahdin lapsille, ongelmana ei ole naisten saanti, niitä riittää , mutta annas olla kun aukaisen suuni siitä että on 4-lasta ja olen yrittäjä....alkaa kiinnostus lakoamaan......naiset yleensä ihmettelee minun asemaa yksinhuoltajana. Vanhin tyttöni on jo alkanut etsimään minulle sopivaa kumppania "isä, tossa ois sulle sopiva nainen, hymyile sille..jne.." tämän otan hyvänä huumorina ja lasten vilpittömyydellä autta faijaa.. nämä lapset ovat minun henkinen tukeni yrittäjän ja perheen raskaassa arjessa!!!!!että tällainen voi olla ongelma

    • 711-1

      Luultavasti ap vain luulee olevansa hyvän näköinen nainen. Mitä tulee sitten Skotlantilaisen innostukseen, niin syynä on varmaan se, että noin 99 prosenttia kyseisten saarten naisista on jopa kauniisti sanottuna aivan järkkytävän näköisiä.
      Niihin verrattuna rumakin suomalainen on jo todellinen kaunotar.

    • Just my two cents

      Kyllähän se miesten passiivisuus johtuu tasan tarkkaan siitä että meidän omat "tasa-arvo-neuvoston jäsenet (naisia kaikki)" ovat vuosien mittaan kriminalisoineet miesten aloitteen tekemisen, se kun on heti seksuaalista häirintää jos mies menee puhumaan naiselle. Miehet on suomessa taltutettu kokonaan viimeisen 15-vuoden aikana.

      Ajatellaanpa tilannetta eriltä kantilta, nainen on talossa sisällä, alasti, mies kävelee ikkunan ohi ja vilkaisee naista, mies saa syytteen tirkistelystä. Mutta jos mies on talossa sisällä, alasti, ikkunan takana nainen katsoo ikkunasta sisään niin mies saa syytteen itsensäpaljastamisesta ja seksuaalisesta häirinnästä..

    • Tietämätön-tieteilijä

      Oli vuosi 2012, jo hetki sitten. Siellä sitä Skottien mailla, missä ruoho on vihreämpää ja miehet panostaa. Mutta milloinpa ei samat hämmentyneet mielet samoja asoita pohtisi, missä mättää?

      Omakohtaisesti se on simppelisti siinnä, ettei jaksa vaan kiinnostaa. Kyllä mielelläni tapaan ihmisiä ja juttelen rentoutuneesti ja avoimesti kenen tahansa kanssa jos sattuu sellainen tilanne olemaan.

      Silti en vain koe syytä, saatikka tarvetta pyrkiä lähestymään tai tapaamaan ikäisiäni naisia. Sattuu kohdalle jos sattuu, tai sitten ei; miten vain. Minulla on tieteeni ja opiskeluni, en hirveästi muuta sisältöä juurikaan kaipaa.

      Kaipa se monellakin tämä välinpitämättömyys pariutumista kohtaan ja sen passiivisuus, minkä vuoksi suomessa ainakin nuorempien kohdalla ei pareja niin vaan muodostukkaan.

      Tosin minkäs teet. Kun jostain ei tunne jäävänsä pois, ei sitä juuri kaipaakkaan ja muutos täytyy tulla itseltään jos muutosta on tapahtuakseen. Kysymys kuuluukin, haluaako tilanteen muuttuvan? Ja onko syytä muuttua jos on jo tyytyväinen elämästään?

    • 89aujdiojwr

      Suomalaiset miehet on kokeneet niin hirveätä käytöstä ja kielenkäyttöä niin monesti suomalaisten naisten taholta kun on viitsinyt kerätä rohkeutensa ja koittanut itse lähestyä mielenkiintoista naista että suurin osa on vaan jo luovuttanut suomalaisten naisten suhteen ja jättänyt sen aloitteen teon teille. Silloin ei tartte ainakaan miettiä että onko toinen kiinnostunut eikä tarvitse pelätä aiheetonta julkista verbaalista häpäisyä.

    • sfefsef

      Kyllä kun vertaa suomalaisen naisen käytöstapoja esim. venäläisiin tai virolaisiin sillon kun koittaa mennä heidän kanssaan juttelemaan niin on kuin yö ja päivä se ero. Suomalaisilta niin liian usein tulee vaan kova äänistä haistattelua tai joku muu käsittämätön mielenilmaus. Ei siinä mitään jos ei ulkonäkö mielytä tai jotain mutta olisihan se kivaa että edes käytöstapoja olisi. Liian harvalla kotimaisella tuntuu olevan.

    • syökääpaskaa

      joo. jos joka 5:des nainen jolle menee juttelemaan sanookin että painu sinä kääpiö vittuun siitä inisemästä ni eiköhän se muuta kaikkea sitten kymmenen vuoden päästä tai aikaisemmin. Baarissa varsinkin näin käynyt. Aluksi tuntui pahalta kuulla tuollaista. SItten siihen tottuu ja lopulta sitä miehistyy. enää ei kukaan ämmä tuu vittuilee ilman että alkaisin mesoomaan sille takasin.

    • syökääpaskaa

      niin, sitten sitä huudetaan kurkkusuorassa ämmille ja lähdetään kotiin. niin eka tietty maksetaan sisäänpääsy, narikka , juoma että pääsee kuuntelemaan vittuilua. pari vuotta testailin baareja. tietty se muuttaa ihmistä myös. enää en kysy petikumppanini etunimeä. mitä välii nimellä kun ei se muija pysy kuitenkaan. tuskin enää suostun mihkää seurusteluhommiin, niin persiilleen aina mennyt ja nainen aina vaa pelleilyt.

    • 1.1.16

      Itse haluan ihanan vaalean suomalaisen miehen, mutta ulkomaalaiset miehet vain uskaltaa lähestyä selvin päin. Baareissa en juurikaan käy.

      En tykkää kauheasti sellaisesta hi, you have beautiful eyes -aloituksesta, vaan enemmänkin sellaisesta, että esittelee itsensä ja kertoo että on kiinnostunut ja mentäisikö kahville. Jos en ole kiinnostunut, sanon kauniisti ja kohteliaasti että olen varattu. En koskaan edes sano että et ole mun tyyppiä, vaikka ei kai sekään niin karmea loukkaus ole.

      Suomalaiset miehet vaan katsoo (tuijottaa) ja ujoimmat kääntää katseen pois jos huomaan ja jotkut lähtee sitten karkuunkin. Sitten jää epäselväksi, että mitähän tuo nyt oikein meinasi, olinko niin kauhea, että piti lähteä karkuun.

      Mun mielestä voi ujokin lähestyä omana itsenään, ei tarvitse olla mikään äärimmäisen itsevarma. Jotenkin on tosi söpöä, jos miestä ujostuttaa. Siitä voi tulkita, että hän varmaan aidosti on kiinnostunut ja että hän on kerännyt rohkeutensa lähestyäkseen.

      En ole koskaan sanonut kenellekään, että painu vit*uun, muistaakseni edes silloin, jos joku on tullut lääppimään törkeästi. Vaikka silloin olisi mielestäni ihan ok sanoa rumastikin.

      • mythbuster

        Muiden vaaleiden suomalaismiesten puolesta en osaa sanoa, mutta jos minä en lähesty niin kyseessä on ujouden lisäksi myös protesti epäreiluja sukupuolirooleja kohtaan jotka olisi jo syytä saada reilumpaan kuosiin.


      • Psyopiskelija

        Itse ehdottaisinmielummin valitsemaan rehellisen ja ymmärtäväisen " kiitos tuo oli imartelevaa, mutta en usko että meillä on paljoa yhteistä. ", sillä suurin osa miehistä tietää mitä " olen varattu " tarkoittaa, ja hyvistä tarkoituksistasi huolimatta naamalle valehteleminen se vasta loukkaavaa onkin.

        Se, että kohteliaasti on rehellinen on pienempi pahe koska ainakin sen verran käytit aikaa asiaan, että osasit olka rehellinen, kuin se, että suoraan päin naamaa valehtelet henkilön tietäessä mitä tuo tarkoitta ja et edes sen vertaa voi olla aikuinen, että rehellisesti toista kunnioittaisit.


      • kokeilejoskus

        "jos en ole kiinnostunut, sanon kauniisti ja kohteliaasti että olen varattu. "

        Valehteleminen ei ole kaunista ja kohteliasta vaan rumaa ja ilkeää. Opetelkaa naiset olemaan rehellisiä ja suoria. Haluan kuulla mielummin suoraan, ettet ole kiinnostunut, sen voi tehdä kohteliaasti ja kauniisti.


    • YksinLopunElämää

      Aikoinaan yritin lähestyä naisia, mutta en kenellekään kelvannut. Olen tieysti niin ruma, etten kellekään kelpaa, eikä kukaan nainen viitsi minua katella.
      Olen luonteeltani ujo, joten vaati paljon lähestyä naista ja sitten kun tulee vielä torjutuksi, niin kyllä siinä lähestymishalut kaikkoaa lopullisesti, koska olettaa kaikkien naisten suhtautuvan samoin.
      Nyt en enää edes jaksa tuhlata energiaa elämänkumppanin etsimiseen, koska lopputuloksen tietää jo ennalta, eikä enää 45 vuotiaana edes kannata mitään parisuhdetta edes alkaa perustamaan, koska on jo liian myöhäistä mitään sellaista asloittaa, että eletään tässä yksinään loppuaika, kunnes elämä päättyy.

    • Nykymeno

      Miksi miehet ei lähesty naisia? Lähestyn itse heitä kaiken aikaa ja teen aloitteita aina kun luontevalta tuntuu, mutta noista kokemuksista voidaan vetää hyviä johtopäätöksiä asiaa koskien.

      Yleensä lähestymisestä tulee rukkaset, tai no enemmänkin puhdasta vittuilua päin naamaa. Nykynaiselta on mennyt täysin käytöstavat, ja vastaukset ovat luokkaa "jatka matkaa" tai "painu vittuun" jäätävällä kylmäkön katseella varustettuna. Ei siis voida edes sanoa ystävällisesti miten asiat ovat. Tälläinen käytös ärsyttää ja pidemmän päälle alkaa vituttamaan ja syömään itsetuntoa. Helppohan sitä naisen on olla laittamatta itseään peliin aloitteen muodossa, kun voi odottaa ja vittuilla kaikille.

      Tämä käyttäytymismalli on hyvin yleistä baareissa, joista ei kannata kokemusteni mukaan hakea mitään muuta kuin tukeva känni. Eipähän joudu elatusmaksua makselemaan.

    • ihanaelamax

      Niin, helposti tämä kommentointi menee itseltäänkin sellaiseksi, "naiset on niin kranttuja plaa plaa", mutta näin yön pimeinä tunteina ei ehkä jaksa ketään syytellä. Jos jotain pitäisi sormella osoittaa niin ehkä tätä ajan henkeä, jonka mukaan 40 vuotiaana pitäisi näyttää 17 vuotiaalta ja kaikki on ikuista. Kaikki nähdyt kuvat on manipuloituja ja netistä ja tv:stä katsotaan jonkun julkkiksen elämää, jonka ainoa työ on pitää itsensä nuoren näköisenä.
      Siitä sitten malli muokkaantuu omaankin päähän ja sitä katsoo peiliin ja miettii, että miten mä olen näin ruma. Kauas on unohtunut ei niin kauaakaan kuullut sanat, nyt jo exän suusta, "sä oot tosi komee". Nyt vaan peilistä tuijottaa keski-ikäinen suht tavallisen näköinen mies, ylipainoo ei oo, ei oo kyl mitään hiton sixpäckiäkään, ikinä ollutkaan.
      Alitajunta syöttää mielen silmien verkkokalvoille kuvia elokuvien, ja toki, omallakin kuntosalilla nähtyjen kova kuntoisten miesten kropista. En ihan samalta näytä. No kädet näyttää vahvalta, ehkä.
      Vuoden olen tässä naisia ns. katsellut, miten sen kukakin nyt ilmaisee, mutta siis tehnyt sydämmessäni päätöstä siitä, että kyllä tässä voisi vielä kumppania etsiä.
      Vaikeeta on. Töissä en ole, siellähän usein suhteet alkaa, eräässä yhteisöllisessä toiminnassa aktiivisesti mukana, salilla tulee aktiivisesti käytyä, siihen ne paikat, varsinaiset, missä ketään voisi kohdata, niin jääkin.
      Salia pidän jotenkin pyhänä paikkana, en halua siellä lähestyä ketään, antaa kaikkien treenata rauhassa, jotenkin outo ajatus mennä salilla tuttavuutta tekemään.
      Muuten sitten olen muutamia kertoja eri yhteyksissä yrittänyt tehdä tuttavuutta naisten kanssa, mutta siinä mitenkään onnistumatta, en ole vain herättänyt kiinnostusta.
      Ehkä ne omatkin kiinnostuksen osoitukset on olleet aika vaatimattomia.
      Mietin tässä yksi päivä, että maailmako siinä nyt murtuisi, vaikka saisikin pakit jos ihan rohkaistuisi jotain treffeille pyytämään.
      Kai sitä on se miehinen itsetunto vaan niin alhaalla, mainittujen oman kehonkin vajeiden tähden, pettymysten tähden, naisten paljon puhutun kranttuuden tähden, että ei oikein ole kanttia lähestyä rohkeammin.
      Havahduin miettimään tuota treffeille pyytämistä, koska en ole siis ketään pyydellyt ulos, lähinnä ollut sellaista jutustelua.
      Mutta kun jotenkin sitä ajattelee tuota jutusteluakin jo nykyäään niin, että jos ei sekään nyt ole ottanut mitään tuulta alleen, niin turhaan sitä ulos pyytämään.
      Saattaa kuitenkin olla, että meidän sosiaalisesti aika hiljaisuutta edustavassa maassa, ei se jutustelukaan aina myöskään naisilta heti luista, ehkä vaan pitäisi ns. painaa enemmän päälle.
      Tuntuu vaan aika vieraalta ajatukselta mennä pystymetsästä toista ulos pyytämään, vaikka muistan kyllä omalta kohdaltani nuoremmalta iältä parikin tapausta, kun ihan pokkana vaan lähestyi, ja tulos oli kyllä ihan myönteinen.
      Olen monta kertaa viikon sisään kirjoittanut tänne johonkin suhdeketjuun jotain, mulla sitten kuitenkin deletoinut sen, en tiedä miksi, ei mua kuitenkaan haittaa, vaikka joku tähän mitä kommentoi, ei vaan jaksa sellaisesta enää välittää.
      Mutta joo, pitäisi varmaan reipastua oikein reilusti tässä asiassa.
      Olen vaan kyllä ajatellut, että kun se jutustelu edes lähtisi jonkun kanssa liikkeelle, mutta kun ei tunnu lähtevän.
      Se tuntuu olevan monelle kanssa kanslaiselle jotenkin älyttömän vaikeaa, siis puhuminen, ja toki, en nyt itsekään mikään ekstoverttien kuningas ole, mutta saan kuitenkin suuni auki. Paras oli, tai pahin ehkä, kun menin esittäytymään eräälle naiselle tuolla yhteisö mestassa, niin hyvä kun kättä antoi ja sanoi nimensä, niin kääntyi kannoiltaan ja lähti tilanteesta pois.
      Ehkä tässä on myös sitä, että nyt kun tämä sinkkuus on itsellenkin hieman jo ongelma, niin olen jo unohtanut sen, että ei mulla aiemmin tällaisia ongelmia ole ollut, nyt on asiaan vaan tullut joku tulppa, ja kerään vaan asiaa vahvistavia negatiivisia merkkejä kokoajan.
      Sen voisin siis mainita, että itse en koe, että vaadin naisilta mitään ulkonäkö kriteereitä, tai no joo, kovasti ylipainoista en osaa vierelleni kuvitella. Urheilen ja ulkoilen paljon, ja haluan kumppanin joka pystyy myös sellaiseen ja tykkää liikkua ja syödä suht oikein. Mutta mitään ns. malleja en ole yrittänyt jututtaa enkä sellaista edes kaipaa. Kaikkihan ne nyt nättejä on.
      Tulihan pitkä viesti, ja sanottavaa olisi vaikka kuinka.
      Onnea vaan kaikille kumppanin etsintään.
      Heippa.

    • yksi_ollaan

      Ei tee mieli yrittää tyrkyttää itseä kohderyhmälle, joka jo olemukseltaan vaikuttaa siltä, että niitä ei voisi vähempää kiinnostaa kanssakäyminen kanssani. Ja jos muuten päätyy puheisiin jonkun naisen kanssa, ei niille uskalla esittää mitään kiinnostuksen osoittamista, että ei pidettäisi jonain perverssinä ahdistelijana.

    • isoisä70v

      Aikoinaan oli helppoa, kun pääasiallisesti tutustuttiin paritanssin merkeissä. Kun naista meni hakemaan toista kertaa ja hän näytti hapanta ilmettä, oli asia selvä, ei kannata jatkaa. Ns pitkiä ei ollut soveliasta antaa, paitsi jos mies oli liikaa päissään. Kun kolmannen kerran haki tanssiin ja jutteli jotakin, selvisivät jatkomahdollisuudet. Tunnustelu oli varovaista, eikä mies menettänyt kasvojaan missään vaiheessa. Piti vain tarkkailla, onko nainen mukana asiassa. Hyvin helppoa ennen.

    • jhg84735904

      No lähtikö ap sinne skotlantiin?

      Ei yksittäisen naisen käytös tehnyt suomalaisista miehistä munattomia. Siihen vaadittiin feministinen oikeuslaitos ja puolustusvoimat. Sentään. :D

      Eipä nuo lait ole siitä paljoa muuttuneet, mutta suomi-naisten halukkuus käyttää niitä, oikeuslaitosta ja poliisia on. Se kuitenkin on ohimenevää ja johtuu Venäjästä ja maahanmuutosta.

    • Täytyy kyllä myöntää, että minulta ei puutu sitä rohkeutta. Mutta siitä huolimatta olen elämäni aikana saanut pelkkiä pakkeja niin baareissa, yökerhoissa kuin nettideittailussa ja opiskelijabileissä. En ole mikään törkeä perseiden puristelija vaan ihan tarpeeksi itsevarma, mutta asiallinen mies, joka yrittää juttelemalla tiedustella toisen osapuolen mielenkiintoa. Mutta kun ei heru...

    • Semi-erakko

      Olen vain niin paska smalltalkissa. Ei tule mitään mieleen mitä jutella jollekin tuntemattomalle. Turhan päiväisten juttujen jauhaminen tuntuu muutenkin niin tylsältä niin ei ihme ettei siitä mitään tule. Mihinkään syvällisempään nyt on aika huono hypätä ilman mitään pohjustusta ja muutenkaan ei sellainen nyt oikein kuulu mihinkään baariin kun jutellaan naisille. Outoja katseita vain saisi.

    • Näin.se.menee.nykyään

      Miksi ! TE naiset lähdette pakoon?? kun sinkkumies yrittää lähestyä juttelemaan? Miksi ! ette perustele ... kun ette voi jutella.
      Ette tekään "naiset" ole puhtaita pulmusia... kun lähdette sinkkumiestä pakoon.
      Pitääkö "mies" olla aina rapajuoppo jolloin te olisitte kiinnostuneita?.
      En ole viimeksi mainitunlainen mies , vaan vakituisessa työssä käyvä ja omillaan toimeentuleva.

    • Näin.se.menee.nykyään

      Naiset ette anna edes mahdollisuutta ja ette osallistu keskusteluun kun sinkkumies tulee tai yrittää tulla keskustelemaan teidän vapaitten naisten kanssa !? minä ainakin näen kuka on vapaa ja varattu nainen.

    • Vähänvanhempinainen

      Nuoret teini-asteella etsii sitä komeaa ja ns. täydellistä. Kun ikää tulee hieman huomaa sen komeuden vaikka ei olisikaan komea. Sen kaiken löytää vaikka pienistä asioista, leuka tmv. En haluisi täydellistä miestä isoine lihaksineen ja niin edelleen. Yök.

    • kunnioittaenminä

      Sitä olen kysynyt itseltäni useamman kerran että miten on vaikea tutustua nättiin naiseen joka on ilmeisesti kiinnostunut minusta tai niin olen tulkinnut hänen katseet liikkuminen samoilla suunnilla. Mutta voi nainenkin ottaa yhteyden ei siinä mitään pahaa ole.Onnea matkaan jos olet jo päätöksen tehnyt.

    • 2562016

      En tunnistanut itseäni tästä; "miehet ei tee aloitteita". Okei, jos tarkkoja ollaan, en minäkään niitä ainakaan heti tee vaan odotan "vihreää valoa" naisilta. Tämä on yleensä aika helppoa kun käyttäytyy kohteliaasti ja toista kunnioittaen.

      Ihmettelen miksi tutustumisen alkuvaiheessa pitäisi olla kaikki tai ei mitään asenteella liikkeellä. Eikö olisi kummankin etu, että tutustuminen tapahtuisi rauhallisesti ja ajan kanssa. Siinä on molemmilla tyylikkäästi käytettävissä takaovi, jos ei haluta tutustua enemmän.

      • molemminpuolista_

        Näinhän sen juuri pitäisi mennä. Ei tehdä asioista vaikeampia kuin ovat.


    • peilissäseuseinon

      Vanha aloitus mutta ikuinen aihe...

      Baarit vääristävät nimenomaan Suomessa koko asetelmaa, aivan turha verrata paikkaa x ja ihmetellä...maalaisjärki jo kertoo sen. Itse jokunen vuosi nuorempana liikuin paljon yökerhoissa ja baareissa, ja - nyt se mitä ei saa meillä ääneen sanoa..- sain naisia paljon ja pelkästään ulkonäöllä. Samalla oli mielenkiintoista huomata että jos itse yritti jotain niin tulos oli täysin toista. Selväpäinen juttelu ei toiminut, kännissä bailaus ja kavereihin keskittyminen toi aina naisia (eikä todellakaan toimi tässä analyysi minkälaisia/tasoisia). Muistan erään illan, näin baaritiskillä nuoren naisen joka oli hakenut aiemmin tanssiin ja yrittänyt iskeä. Kävelin viereen ja kysyin tanssimaan. "Painu homo helvettiin!" oli vastaus ilman että edes katsoi. Tässä kohtaa tarinaa positiiviset ihmiset iloitsee...mutta miettikää ees sekuntti epävarmaa nuorta uskaltamassa tehdä sen ison ja rohkean jutun-----

      Itselle tuli surullinen fiilis, ei omasta puolesta vaan monen kunnon miehen ja naisen puolesta. Niin, sama nainen yritti flirttiä kovasti nähdessään mut pari vuotta myöhemmin toisessa baarissa :)

      Oon asunut monella mantereella ja tutustunu naisiin -ihaniin- niillä. Joskus mieleen tulee ajatus että voispa siirtää ne ihanat upeat naiset tänne ja suomalaiset naiset sinne mitä haluavat. Afrikassa -etenkin pohjois- oli aivan käsittämättömän upeita naisia, tyytymättömiä miehiinsä mutta kulttuuri esti kaiken. Ei siitä sen enempää, mutta suosittelen suomimiestä reissuun. Itsestä oli surullinen paradoksi seurustella paikallisesten naisten kanssa jotka eivät halua paikallista miestä koskaan mutteivät voi valita ja samaan aikaan paikalliset pojat iskevät länsimaisia turisteja liukuhihnalla jos joku arpa voittas- periaatteella.

      Niin, miksi miehiltä puuttuu rohkeus? Se ei kasva puissa vaan se saadaan imetään ja omitaan ympäristöltä; Suomessa suomalainen mies tai poika oppii suomalaisilta naisilta......................................................................................................................................

    • EiPuutuRohkeus

      Aika usein illat menee kavereiden kanssa ja en ole etsimässä mitään "säätämistä". Selvänä seksi on hauskempaa ja sitä varten on olemassa jo ystävä.

    • ergrgrege

      En lähesty naisia siksi koska en voi olla varma että olenko täysin epämieluinen heille.
      Jatkuvasti saa lukea siitä että naisia ahdistaa jos joku mies lähestyy, mitä jos minä olen myös ahdistava..
      Parempi että naiset itse hoitaa lähestymisen, heillä on todella suuri todennäköisyys sille että tunteet olisi molemminpuolisia.

    • Helvetistäkösitätietää

      Rohkeutta ei puutu mutta halua!

      MItä järkeä jos...

      -sopivaa paikkaa ei löydy ja on tilanteessa jossa vaarantaa sosiaalisesti itsensä (esim. työpaikka)
      -On saanut vain pakkeja lähestymisyrityksistä lähes aina
      -Osa naisista on käyttäytynyt pakkia antaessaan ilkeästi

      Mitä jos SINÄ NAINEN alat rohkeaksi?

    • Jacop

      Siksi me Suomalaiset miehet, emme tule juttelemaan Suomalaisille naisille, koska teistä suurin osa on mänttejä. Joitten paras nautinto on loukata ja kusettaa miestä. Kun sitten sattuman oikkuna jonkun miehen saatte pyydykseen, niin muutaman vuoden yhdessä olon jälkeen te olette hankkimassa eroa ja laskemassa sitä kuinka paljon miehestä hyötyisitte jos eroaisitte. Lisäksi teistä suurin osa on noita feministejä joitten elämän päätarkoitus on se pikku tarkka tasaarvo asia pitempi aikaiseksi muodostuneessa kahden välisessä suhteessa. Myöskin meidän Suomalaisten miesten mielenkiinnon kohteena on tänäpäivänä muualta tulleet naiset, kuten Thaimaalaiset naiset, he yleensäkin ovat miehelle kilttejä. Myöskin Venäläiset naiset osaavat antaa arvoa kunnon miehelle. Meillä on Suomalaiset naiset ymmärtäneet tasaarvoisuuden tarkoittavan sitä, että jos mahdollista niin miestä pitää koettaa alistaa valtansa alle ja jos se ei onnistu niin sitten teidän ratkaisu on ero!! Tänäpäivänä avioerot on suurimmaksi osaksi naisten hakemia. Lisäksi on näin, että Suomessa valtiollinen taho on kokonaan asettunut naisen puolelle esm ero tilanteessa.
      Siitä ensi lähestymisestä vielä. Siks me ei teitä naisia lähestytä koska mäntti Suomalainen nainen melko varmasti nolais ja torjuis miehen ja kukaan mies ei loppujen lopuksi halua tulla nolatuksi.
      Tämä ilmenee esm tanssipaikoilla siten, että miehet ei teitä hae tanssimaan koska te kyttäätte tilannetta, että saatte antaa pakit tanssiin pyytäjälle. Tälläisiämänttejä te olette ja tähän on johtanut teidän yletön tasaarvo ideologianne.

      • 44-22

        Olipa hyvä kirjoitus.👍
        Minkäänlaisia kiinnostusta ei enää ole suomalaisia naisia kohtaan, feminismi höpötyksineen on pilannut naiset, töykeitä käytökseltään, miehen alistaminen ja röyhkeä hyväksikäyttö on femakolle elämän tärkein asia.


      • dasds
        44-22 kirjoitti:

        Olipa hyvä kirjoitus.👍
        Minkäänlaisia kiinnostusta ei enää ole suomalaisia naisia kohtaan, feminismi höpötyksineen on pilannut naiset, töykeitä käytökseltään, miehen alistaminen ja röyhkeä hyväksikäyttö on femakolle elämän tärkein asia.

        sehän se. kävi jo mielessä kun ketjun otsikon näin.


    • tanssi.kiinnostaisi

      MIKSI TE ! naiset tanssilavalla käännätte katseen poispäin kun yritän lähestyä? "älä kerro !" kun tiedän että EN ole mieluinen partneri pyytämään tanssimaan.
      Joten olen lopettanut käymästä tansseissa.
      Metsätyöt ja halkohommat ovat vapaa-aikana parempaa tekemistä kuin että saa pettyä "naiset" teidän vieroksuviin katseisiin.

    • azimuutti

      Katse ei ole vihreä valo. Katse on vain katse, josta ei voi päätellä kiinnostusta.

      • kyyninenV

        Kukaan ei voi päätelleä kiinnostusta ellei toinen sitä tunnusta eikä sekään takaa vielä mitään, koska naiset valehtelevat olevansa kiinnostuneita vaikkeivat olisi. Valehtelevat rakastavansakin, vaikka olisivat juuri häipymässä omille teilleen.


    • tiedän.mitä.teen

      Vauvana jo rintamaidon tarjoilu lopetetaan pojilta ennen aikojaan ja ruvetaan höpöttämään ettei tyttöjä saa kiusata ja koskea?!? ja rippikoulussa tytöt ja pojat pidetään erillään toisistaan ettei vain sattuisi mitään sukupuolisia kanssakäymisiä.
      Sitten kun olisi aikaa "aikuisena" tulee vastaan "rikosoikeudelliset kysymykset kuten : lähentelyt, koskettelut, työpaikkakiusaamiset, ym , ym. Miten sitä poika tai aikuinen mies lähestyy tyttöä tai aikuista naista!
      joten perustele asia minulle .

    • EiTääNiinVakavaaOo

      Lähestyn aina kaunista naista kun sellaiseen törmään...
      Rohkeutta ei puutu. Jos siinä kohtaa syttyy vihreä valo niin minusta saa aina seuraa. Joten naiset näyttäkää vihreää valoa, ei se vielä ole sitoutumisen merkki.

    • Eräskinmies

      Siis miksi en viitsi lähestyä huomionhakuista, kaunista, nuorta, flirtailevaa naista. No, kokemus on opettanut, että useasti he ovat omahyväisiä, kylmiä, liikaa panostusta vaativia, ulkonäköorientoituneita....naisia.
      Olet varmasti poikkeus, joten ulkonäkö on sinulle vain rasite, vai kuinka. Ole kuitenkin huoleti. Aika tekee tehtävänsä ja palaat samalle viivalle muiden neitosten kanssa. Pidä kuitenkin hauskaa Skottimiesten kanssa ;) ....muistot vain meille jäävät.

    • Ruotsalainen-turisti

      "Aina, kun olen ulkomailla ympärilläni pyörii todella komeaa miestä"

      Voisiko vastaus aloittajan kysymykseen olla tuossa. Suomalainen mies on oppinut tunnistamaan tämän naistyypin ja siitä on parempi pysyä erossa.

    • tähänontultu

      Kauniit naiset on yleensä aina varattuja. TAI jos törmää vapaaseen kauniiseen naiseen on todennäköistä että sillä on ongelma huomion vastaanottamisessa mieheltä. Ja tietoisuus omasta ulkonäöstään lisää hakukriteereihin sen että näyttää punaista valoa kaikille. Jos kaunis nainen on avoin ja helposti lähestyttävä ei seuranpuute tuu olemaan ikinä ongelma miesten suunnalta.

    • Ilman_mutta_rauhassa

      Ketju on alkanut vuodesta 2012, mutta aihe ei varmasti lakkaa olemasta ajankohtainen. Kuten ylempänä on todettu:

      - Kaunis nainen baarissa on lähes järjestään jo varattu. Ei tähän kannata tuhlata aikaa.
      - Jos nainen on viehättävä, niin tällaista on lähestytty aina. Et pysty tarjoamaan mitään sellaista, jota hän ei olisi jo kokenut.
      - Jos et ole komea, niin saat aina pakit. Aina. Tyyli vaihtelee, mutta ilmeisesti naiset kokevat, että ei ole mikään iso asia vastata törkeästi. Tähän turtuu jos on turruttaakseen itseään, mutta se vaatii jo lähtökohtaisesti hiukan "toisenlaista" persoonaa.
      - Jos olet komea, niin saat aina. Miehistä n. 10% on komeita. Keskitaso, "ihan hyvä", tavallinen jne.. ei riitä. Naiset haluavat lähes kaikki sitä samaa 10% miehistä ja kun eivät saa, niin nainen pystyy olemaan ilman miestä paremmin kuin mies ilman naista. Jo pelkästään seksin saamisen helppouden takia (jos siis tekee mieli epänormaalin paljon = miehen normaalitason verran).

      Tässäkin viestiketjussa on muutama nainen jo todennut, että "ei tunnista itseään" kuvauksista jne. Kyllä totuus on valitettavasti vallitseva. Joukossa on aina naisia, jotka lähestyttäessä pystyvät aikuismaiseen normi-kohteliaaseen ilmaisuun, että ei kiinnosta. Nämä ovat yleensä niitä varattuja kaunottaria. Suurin osa.. "Painu vittuun."

      Mikä avuksi? Ehkä ei mikään. Ehkä kyse on vain luonnollisesta kehityksestä. Miksi suomalaisen miehen pitäisi sitten lähestyä naista, joka on ensisijaisesti kiinnostunut vain oman itsetuntonsa kohottamisesta olemalla ns. iskettävänä. Miksi suomalaisen miehen pitäisi ehdoin tahdoin koko ajan ottaa henkisesti iskuja, joita vastaan ei pysty suojautumaan mitenkään? Ei tarvitsekaan. Voi jättää väliin ja moni mies alkaa olemaan MGTOW = Men Gone on Their Own Way. Normaali, fiksu, urheilullinenkin - ei vain kerta kaikkiaan enää kiinnosta, aika tekee tehtävänsä.

      • kk..kkklllllll

        Tästä kirjoituksesta tulee aika surullinen olo. En ole koskaan kuullut naisilta ilkeää kommenttia, ellei mies ole ollut aivan riippakivi ilman sosiaalisia taitoja, esimerkiksi kinunnut tanssimaan, kun nainen ei ole halunnut tai kähminyt naista. Näissä tapauksissa on ihan oikeutettua sanoa hyvinkin napakasti.

        Tunnistatko naista, joka on ylimielinen ja kiukkuinen ja oletko aina lähestynyt juuri tällaisia? Pystytkö tunnistamaan ystävälliset naiset? Onko oma käytöksesi varmasti kohteliasta ja positiivista? Lähestyitkö aina vain hyvin kauniita naisia? Eikö luonne merkitse mitään, et ainakaan maininnut siitä sanaakaan, et edes miehen puolelta? Ja turha vastata, että luonnetta ei näe mitenkään ulospäin ilman puhumista, koska kommunikointi on paljolti non-verbaalista. Yksi outo juttu oli myös tämä, että ei pysty tarjoamaan kauniille naiselle mitään uusia kokemuksia. En ymmärrä tätä, koska ihminenhän on aina uusi kokemus. Mitä ihmeen kokemuksia tulisi tarjota?

        Ja miksi komea mies saisi aina? Sehän ei pidä paikkansa ollenkaan, koska luonnekin ja muut asiat merkitsevät. Hirveän mustavalkoista ajattelua kaiken kaikkiaan ja kuulosti että kirjoittaja sairastaa masennusta.

        Kuitenkin johtopäätöksenä on, että miehellä pitää olla itsetunto kunnossa, että hän uskaltaa lähestyä kauniita naisia.


      • Ilman_mutta_rauhassa
        kk..kkklllllll kirjoitti:

        Tästä kirjoituksesta tulee aika surullinen olo. En ole koskaan kuullut naisilta ilkeää kommenttia, ellei mies ole ollut aivan riippakivi ilman sosiaalisia taitoja, esimerkiksi kinunnut tanssimaan, kun nainen ei ole halunnut tai kähminyt naista. Näissä tapauksissa on ihan oikeutettua sanoa hyvinkin napakasti.

        Tunnistatko naista, joka on ylimielinen ja kiukkuinen ja oletko aina lähestynyt juuri tällaisia? Pystytkö tunnistamaan ystävälliset naiset? Onko oma käytöksesi varmasti kohteliasta ja positiivista? Lähestyitkö aina vain hyvin kauniita naisia? Eikö luonne merkitse mitään, et ainakaan maininnut siitä sanaakaan, et edes miehen puolelta? Ja turha vastata, että luonnetta ei näe mitenkään ulospäin ilman puhumista, koska kommunikointi on paljolti non-verbaalista. Yksi outo juttu oli myös tämä, että ei pysty tarjoamaan kauniille naiselle mitään uusia kokemuksia. En ymmärrä tätä, koska ihminenhän on aina uusi kokemus. Mitä ihmeen kokemuksia tulisi tarjota?

        Ja miksi komea mies saisi aina? Sehän ei pidä paikkansa ollenkaan, koska luonnekin ja muut asiat merkitsevät. Hirveän mustavalkoista ajattelua kaiken kaikkiaan ja kuulosti että kirjoittaja sairastaa masennusta.

        Kuitenkin johtopäätöksenä on, että miehellä pitää olla itsetunto kunnossa, että hän uskaltaa lähestyä kauniita naisia.

        Hyvin harva nainen myöntää itselleen saavansa helposti miestä kuin miestä, mitä tulee juuri esim. seksiin. Toinen, mikä tässä viestiketjussa on tullut ilmi on lähes järjestään se, että ei kyetä myöntämään suomalaisen naisen baarikäyttäytymistä. Nyt puhutaan normaalista lähestymisestä, ei siitä että käydään takaapäin kiinni rintoihin, joka ei ole se normaali lähestymistapa.

        Kyse on juuri tuosta. Ystävällistä naista ei pysty erottamaan joukosta. Silti se pitäisi olla mies, joka tekee lähestymisyrityksen, eli laskee suojansa ja menee ilmaisemaan kiinnostustaan. Kysytään näin, kuinka montaa naista on tullut yritettyä iskeä miehenä? Ei varmasti yhtäkään, näkökulman välittäminen on haastavaa ja ehkä mahdotonta - pätee toki molempiin suuntiin.

        Jos nainen on kaunis, on häntä aina lähestytty. Jos puhutaan normaaleista heteromiehistä, niin ensimmäisessä kohtaamisessa nämä ovat aika samanlaisia. Emme me valitettavasti ole ulosanniltamme poikkeusyksilöitä. Se komea ulkonäkö saa aikaan eron ja jos tätä on vaikea uskoa, niin tämä on useamman kohdalla tullut empiirisesti koettua. Sanotaan näin, että ei ollut uskoa silmiään ennen kuin itse pääsi pidemmän aikaa seuraamaan viereltä. Komean miehen ei tarvitse iskeä eikä lähestyä - nainen tekee 1. lähestymisen lähes kaikissa niissä tilanteissa, missä normaalimiehen "kuuluisi" näin tehdä. Siinä tilanteessa ei ole mitään jakoa, komein saa. Eikä siinä mitään, hyvä että edes jollekin joskus on helpompaa, ei naisen iskemisen tarvitse olla kaikille vaikeaa. Sitä vain toivoisi joskus omaavansa tällaisen ominaisuuden itsekin.

        Ei kirjoitus ole mitenkään vähemmän totta pitämällä kirjoittajaa masentuneena ja/tai katkeroituneena. Totuus vain on yleensä vähemmän miellyttävä, vaikka se jälleen kerran ei ole sitä kaikille. Naisen on hyvin vaikea nähdä asiaa miehen näkökulmasta, mutta asiaa ei auta lähes ensiapumainen kyökkipsykologia - taas on miehessä vikaa: lähestyy väärin, ei lähesty kuin kauniita, ei osaa sanatonta viestintää, ei ole itsetuntoa ja on varmasti vielä masentunutkin. Tämä ei auta. Eikä myöskään sen kieltäminen, että baareissa suomalaisilla naisilla on todella paha tapa käyttäytyä epäkohteliaasti, aivan normaalissa lähestymisessä. Ilmaistaan toisin päin: koko viestiketju lähti 2012 liikkeelle viestistä, jossa ihmeteltiin miksi suomalainen mies ei lähesty naisia. Ei kai tämä ja kymmenet vastaukset aivan tyhjästä nousseet? Sille on syynsä, toivottavasti nuorempi naissukupolvi jotenkin ottaa opikseen, on turha toistaa samoja virheitä.


    • haahuhha

      Oma mielipide, Olen nuori mies, syy miksi en lähesty rohkeasti naisia on pieni ujous plus te naiset! Se tunne kun on mennyt hymy huulilla iskemään naisia parhaansa mukaan ja saanut haukotusta hiljasia hetkiä ja "me käydää vessas" ja sit ei naisia näykään enää missään juttuja, niin ollas ihme jos itsetunto ja halu laskee!!!

      Oma fakta: Olen ollut Espanjassa malagan kadulla yön aikaan ja naiset katsovat niin ihannoiden ja monet ovat tulleet juttelemaan yms. ETTÄ..

      Samat sanat sullekin ja teille suomalaisille naisille

    • ujomiekkonen

      Mulla on pieni muna ja jännitän, että menee sänkyhommiksi ja nainen pilkkaa. Vielä kamalempaa on, että olen komea ja miehekäs ja naiset osoittaa kiinnostusta joka päivä.

    • dfvsdfg

      Ei oo mitää hyötyä lähestyä jos ei osaa hymyillä

    • adffvas

      Minulla on huono isäsuhde, se on ollut vuoroin määräilijä, vuoroin mitätöitsijä, sekä tukahduttava äitisuhde. Äiti on helliny mua ku isäni ei oikeen osaa ottaa hellyyttä vastaan, vaan koitta itseään miten milloinkin kiduttamalla ja sairastuttamalla ansaita sääliä eli rakkautta. Semmoiset ku on heidän välit toisiinsa ja omat välit kumpaankin vähän vääristyneet niin vaikea siinä on tervemieliseksi kasvaa. Ei siis aavistustakaan miten naista kuuluisi lähestyä vai kuuluisiko edes.

    • Komea-ytm

      Mä olen huomannut, että se toimii paremmin niin, että antaa naisen lähestyä. Aina kun olen miehenä itse lähestynyt naista, olen saanut huomata löytäneeni jonkun ihan sekopään, josta on sitten vaikea päästä eroonkaan.

      Eli antaa naisten vaan juosta mun perässä ja sitten valkkaan niistä parhaimmat.

      PS. Olen YTM

    • V.Issy

      En tiedä. Olen tosi ujo. Olen kyllä yrittänyt, mutta kun kerron tykkääväni sellaisista pulleista naisista, niin se on siinä, vaikka vastapuolella olis unelmieni nainen. Toinen ongelma on se, että etsin elämänkumppania, enkä mitään yhdenyön juttua. En tiedä mikä menee pieleen? 30-50 vuotias, rittävän pullea, raitis, suomalainen nainen, saa tupakoida. Ei kertakaikkiaan onnistu.

    • pätee.myös.minuun
    • mister48vee

      Jos menet sinne kuuluisaan mummo-tunneliin ja siellä on kaksi tai useampi vanhempi (20kymppiset naiset ottaa ilolla huomionkohteensa mutta kun sitä ikää tulee enemmän...) nainen ryhmänä niin kyllä miehenä saat tuntea sitä halveksuntaa ja "painu vittuun..." ja tulen häiritsemään heidän illan viettoaan ja jos olet vähänkään se tavismies ja vaikka kuinka selvänä ja herrasmiehenä asiallisesti lähestyt....auta armias jos olet täydellinen 10 mies niin nämä naiset melkein kilpailevat huomiosta mutta näin se vain toimii....

      Itse kyllä nuorempana tuli tehtyä aloitteita, flirttejä ja osasin tuon "silmäpelinkin" mutta en enää tee vastaavaa saman ikäisilleni naisille.

    • pieni.hento.ote

      JOPA 50 sinkkunaiset menevät karkuun sinkkumiehiä ??? mitä te pelekäätte miehissä?
      Itse olen n.53 - vuotias sinkku mies ja menoa on , en käy baareissa, tansseissa, elokuvissa kävisin ! mutta ei ilman kaveria, matkustelen (kotimaa) . Välimatka ei ole nykyään este , on vain hidaste.
      Tällaisia ajatuksia tälle palstalle skriivasin.
      No ! aamulla taas töihin ja viikko käyntiin. Hyviä olivat kirjoitukset.

    • Keltit

      Jos aloittaja on Kelttien mieleen niin ei sitten muuta kuin onnea Skotlantiin, uuteen kotimaahan.

      Maailman panimoilla on testiympäristönä Skotlanti. Jos juoma ei käy kaupaksi edes sielä, niin sillä ei ole mahdollisuuksia muuallakaan.

    • rumaankanpoikanenko

      Kyllä taas jäi mieltä vaivaamaan ja harmittamaan, kun en eilen Saariselän panimolla saanut persettäni penkistä irti ja käynyt kysymässä katsekontaktia vaihtaneelta kauniilta satuolennolta kuulumisia. Se on se huono itsetunto, kun ei ole aivan sitä komeinta mr finland kärkeä ja toinen on torjutuksi tulemisen pelko. On kuitenkin lopulta mukavempi harmitella näin jälkikäteen sitä ettei tullut tehtyä aloitetta kuin, että olisi tullut torjutuksi ja häpeissään poistunut ravintolasta kotia pettyneenä. En tiedä mistä moiset asiat itsellä kumpuaa, kun kuitenkin olen aina kouluaikoina saanut juuri ne tytöt, joita itse pidin koulujen kauneimpana, kun olen vain itse tehnyt aloitteen. Huonoa itsetuntoa vahvistaa se, että esim. baarissa koskaan kukaan nainen ei ole tehnyt aloitta minun suuntaan, joten sitä alkaa ajattelemaan, että ehkä sitä ei vain riitä...

    • mies_samaaikää

      Eihän sitä uskalla kun liian moni nainen on ottanut ylimielisen ja miehiä alistavan asenteen. Aspergerina minulle on jo naisten lähestyminen muutenkin normaalia miestä vaikeampaa ja sen kerran kun olen yrittänyt niin pahimmillaan tuloksena on ollut päin näköä v****ilua, naureskelua ja syyttelyä siitä kun olen sitä, tätä ja kolmatta. Miksi vaivautua kun on parempaakin tekemistä?
      Jos nyt pitäisi antaa minua lähestyvälle naiselle muutama vinkki niin niitä olisivat:
      -Tule selvin päin. Jos et uskalla jutella ilman alkoholia, unohda.
      -Vie ennakkoasenteesi roskalavalle. Kaikki miehet eivät ole heti vonkaamassa seksiä, sellaisiakin löytyy jotka tarvitsevat pitkän lämmittelyn ennen kuin voidaan mennä edes alastomuuteen. Itse kuulun tuohon hitaasti lämpenevään kerhoon.
      -Kanamainen toisten naisten nokkiminen kuuluu samaan sarjaan kuin alkoholi. Jos itsetunto ei riitä ja et pysty olemaan haukkumatta lajitovereitasi selän takana niin se ei todellakaan sytytä.
      -Mieti pukeutumistasi. Malli ei tarvitse olla ja hirveitä paineita ei tarvitse eikä pidä ottaa mutta oleellisinta on että kehon muodot saavat näkyä ja se on plussaa, liian paljastava vaatetus ei.
      -Älä ole liian hyökkäävä ja päällekäyvä, aloitellaan juttelu jostain helpommista aiheista ja mennään syvempiin sitten kun siltä tuntuu.
      -Ole oikeasti kiinnostunut miehestä yksilönä, niin olen minäkin silloin kun joku tulee henkilökohtainen kiinnostus mielessä juttelemaan. Vaikka lämpenen hitaasti niin älä säikähdä äläkä käy roskalavalla hakemassa niitä ennakkoasenteita jos alan puhua jostain seksuaalisuuteen viittaavasta. Se EI ole merkki että haluaisin seksiin, se on vain sitä että satun olemaan siltä osa-alueelta aika herkkä ja tahattomat reaktiot ovat mahdollisia joten, kiusallisten tilanteiden välttämiseksi, on hyvä puhua asioista jo hyvissä ajoin.
      -JA SE TÄRKEIN: huumorintaju. Älä vedä herneitä nenään jokaisesta asiasta, vaikka olenkin tietyissä asioissa tosikko niin toisena puolena on todellinen humoristi jota kaikki eivät aina edes ymmärrä.

    • jiiälkoo

      Naiset eivät ole kiinnostuneita muista kuin täydellisistä miehistä, jännä jätkistä ja mamuista.

    • 12434

      ""Fabgirl "" Taidat olla pk-seudulta kotoisin ? siellähän niitä... missäpä muuallakaan. Ettehän muuten tulisikaan pohjoiseen lomienne aikana vonkaamaan lappiin.

    • Fewffjksdjkfsdjdfsdf

      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Anna naiselle mitä nainen haluaa - tule torjutuksi.
      Lopeta antamasta naisille mitä naiset haluaa koska olet tullut torjutuksi.

      Te itse olette opettaneet noin niinkuin naisväestönä että aloitteet teitä kohtaan eivät ole miehelle hyödyllisiä. Aloitteen tekeminen on organisoitumisen muoto jossa nainen haluaa ottaa täyden vallan koko maailmasta, tilaisuuden torjua huonot ehdotukset ja valita se täydellinen.

      Tämä tarkoittaa sitä että 95% miehistä aloitteet eivät ole toivottuja. Lisäksi aloitteet pitäisi hoitaa tietyllä kaavalla jota ei ole määritelty joka jättää miehet tyhjän päälle. Jokainen normaali mies tekee naisille tietyn määrän aloitteita, jos joku näistä natsaa niin hyvä - ja jos ei natsaa niin mies vetää loogisen johtopäätöksen että vittu mitä paskaa, tämä ei toimi. Eikö tämä ole loogista?

      Jokainen normaali mies on tehnyt naisille läjän aloitteita ja kun nämä aloitteet eivät ole toimineet miehet lopettavat aloitteiden tekemisen turhana. Koska mitään formaattia ei ole määritelty ja jokaisen naisen tarpeet aloitteiden sisällölle ja paikalle ja tavalle ilmeisesti vaihtelevat täysin ekliktisesti - kenties yksikään mies ei ole vain keksinyt miten juuri sinua kohtaan pitää tehdä se aloite - ennenkuin on kyllästynyt aloitteidentekemisen turhauttavaan ominaisuuteen.

      Meidän siis pitäisi jaksaa ja jaksaa tehdä niita aloitteita, kantaa tutustumisvastuuta maailman tappiin saakka ilman positiivista palautetta, ilman palkkiota vaivoistamme - vain jotta naisilla olisi generisesti hyvä mieli?

      Ymmärrätkö kuinka posketon vaatimuksesi yleisellä tasolla on? Jos normaalin miehen edes joka viides aloite tuottaisi jonkinlaista relevanttia tulosta niin ymmärtäisin että silloin palkkio vs. effort olisi ihan kannustava - mutta normaalille miehelle voi suhdeluku olla helposti 300:0 yritysten ja onnistumisien suhteen.

      Te naiset yksinkertaisesti ette arvosta aloitteita tarpeeksi että niitä kannattaisi tehdä. Ongelma "aloitteettomuudessa" on naisten vastuulla ja naisten luoma. Ottakaa vastuuta saatana.

      • Anonyymi

        Tuo on täysin totta! Siksipä olenkin jättänyt noiden alotteiden teon kokonaan. Aivan hyödytöntä.. naiset saa syyttää itseään ettei me miehet heitä lähestytä. Parempi keskittyä muutoin hauskanpitoon, kavereihin ja muuhun viihteeseen. Olkoon koppavat ja itseään täynnä olevat kauniit ja vähemmän kauniit pinnalliset baaritatskahutsut omassa ylevässä seurassaan. Ei edes kiinnosta enää. Onneksi ilmankin pärjää loistavasti ja voi vaikka tarpeen tullen itsekin tylyt pakit antaa värikkäin sanakääntein.. kun tuota puhelahjaa on kuitenkin on😀


    • AitoSinkkumies40plus

      Niin no, siihen riittää ihan saadut huonot kokemukset ja ylipäätänsä se, että miehet eivät katso voivansa luottaa teihin naisiin. Sitä voi ihan jokainen miettiä keskuudessaan miksi...

      Yllättävän monella naisella tuntuu olevan jonkinasteinen valikoiva suitoutumiskammo, kun halutaan koko ajan pitää takaportti avoinna ja/tai deittaillaan samaan aikaan monia ilman tarkoitustakaan sitoutua tai ylipäätänsä keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan. Miksi näinollen miehenä hukkaamaan aikaa ja kenties vedätettäväksi?

      Nykyisin naiset myös antavat itsestään sen verran ristiriitaisia signaaleita, joten eipä kauheasti kiinnosta kissa-hiiri-leikit ja naisen ajatusten lukemisen yrittäminen (en ole telepaatti). Oma lukunsa on sitten ne kumppanille asetetut vaatimukset ja niitähän tunnetusti riittää. No, muutenkin kiinnostus sarjadeittailijoita kohtaan on ollut aina vähäinen...

    • puuterisulka

      En todellakaan puolustele rumaa käytöstä naisilta miehiä kohtaan, tai keltään sukupuoleen katsomatta, mutta koska jotkut nyt joka tapauksessa jatkossakin sanovat rumasti iskutilanteessa, niin voisin yrittää pohtia, mistä se mahdollisesti johtuu. Henkilökohtaista se ei ole koskaan, ellet viisi minuuttia aiemmin yrittänyt kännissä iskeä samaa naista ja tullut silloin torjutuksi nätimmin...

      Nätti perusnainen voi joutua baari-illan aikana ihan lukemattomien keskustelunavauksien kohteeksi. Monet miehet ovat tämänkin keskustelun perusteella tulleet toistuvasti torjutuiksi iskuyrityksissään - ja ehkä siksipä, jos nainen nätisti vastaa jotain, joka on tarkoitettu torjunnaksi, mies ei otakaan sitä torjumisena, vaan jää jankkaamaan. Luulee kaikkia muita vastauksia kuin "häivy" tai "painu v*****n" vihreäksi valoksi. Jos nainen on baarissa tapaamassa kaveria, eikä etsimässä seuraa, niin se kaverin kanssa jutustelu keskeytyy pahimmillaan niin monta kertaa illan aikana, että seuraavana päivänä ei edelleenkään tiedä, mitä sille kaverille oikein kuuluu. Koko ilta on mennyt siihen, että on yrittänyt olla kohtelias ihmisille, joista ei ole millään tavalla kiinnostunut eikä olisi koskaan ollut tarvetta sanoa yhtään sanaa. Siis ei mikään ihme, että jotkut ottavat sen asenteen, että kättä vaan eteen tai "siirry seuraavaan". Se viesti yleensä menee perille eikä keskustelu kaverin kanssa keskeydy kovin pahasti. HUOM aina on poikkeuksia. Itse ehkä suosittelisin näitä naisia sanomaan jotain sellaista kuin "meillä on tässä juttelu kesken" tms. Toisaalta sitten se ei-toivottu mies saattaa ravata loppuillan aina välillä kyyläämässä, että joko nyt..

      Eihän se kivaa ole. Eikä hyväksyttävää. Itse toivoisin, että mua yritettäisiin edes joskus iskeä. Olen nätti mutta ehkä vähän erikoisesti pukeutuva. Se tuntuu pelottavan miehiä, se erikoisuus. Vaikka itse olen persoonallisen näköinen niin olen aina tykännyt sellaisista tavallisista, miehekkäistä miehistä.

      • Anonyymi

        Tämä on täysin ristiriidassa avauksen kanssa, että suomalaiset miehet eivät lähesty. Siis avaus on valetta.


    • sdvsdb

      Johan naiset itsekin on sanoneet, etteivät iske miehiä kun se pakkien saanti ei tunnu kivalta. Joten paljon miellyttävämpää jättää se iskeminen sitten miehille, kun heidän itsetuntonsa pitäisi kuulemma kestää pakit. No, raja siinäkin tulee jossain vastaan, miehilläkin.

      • käytöstavat

        Totta kai tulee vastaan. Naiset pahoittavat käsittämättömän hurjasti mielensä jollei heihin osoita kiinnostusta. Tulee sitä homottelua, vittuilua, raivoa, huutoa, jopa väkivaltaa ja kaikkea mitä vain kuviteltavissa on tai sitten he ovat tyrmistyneitä, uhriutuvat tai heistä tulee 8-vuotiaita prinsessoja. Kunnon naiselle ei yksikään kunnon mies anna pakkeja, kyllä silloin ongelma on naisen omissa käytöstavoissa. Miten naiset eivät yksiä pakkeja voi kestää jos miesten pitää kestää satoja pakkeja, vittuilua, valehtelua ja selän takana panettelua ja juoruilua? Kuka oikesti viitsii iskeä naisia? Tulkoon mulle juttelemaan, silloin nainen on ainakin alustavasti ehkä kiinnostunut minusta eikä vain itsestään. Sellaisesta naisesta minäkin olen kiinnostunut, joka on kiinnostunut minusta. Mulla on munaa olla röyhkeä, tyly ja ilkeä naisille jos he käyttäytyvät huonosti joko minua tai muita miehiä/naisia kohtaan. Mä olen ystävällinen naiselle jos nainen osoittaa olevansa ystävällinen muille ihmisille. Sitä saa mitä tilaa. Naisia kohtaan pitää olla välillä välinpitämätön. Turha nostaa prinsessoja jalustalle, opetelkoon talon tavoille. Itse vaaditte tasa-arvoa, nyt saatte sitä.


      • Anonyymi
        käytöstavat kirjoitti:

        Totta kai tulee vastaan. Naiset pahoittavat käsittämättömän hurjasti mielensä jollei heihin osoita kiinnostusta. Tulee sitä homottelua, vittuilua, raivoa, huutoa, jopa väkivaltaa ja kaikkea mitä vain kuviteltavissa on tai sitten he ovat tyrmistyneitä, uhriutuvat tai heistä tulee 8-vuotiaita prinsessoja. Kunnon naiselle ei yksikään kunnon mies anna pakkeja, kyllä silloin ongelma on naisen omissa käytöstavoissa. Miten naiset eivät yksiä pakkeja voi kestää jos miesten pitää kestää satoja pakkeja, vittuilua, valehtelua ja selän takana panettelua ja juoruilua? Kuka oikesti viitsii iskeä naisia? Tulkoon mulle juttelemaan, silloin nainen on ainakin alustavasti ehkä kiinnostunut minusta eikä vain itsestään. Sellaisesta naisesta minäkin olen kiinnostunut, joka on kiinnostunut minusta. Mulla on munaa olla röyhkeä, tyly ja ilkeä naisille jos he käyttäytyvät huonosti joko minua tai muita miehiä/naisia kohtaan. Mä olen ystävällinen naiselle jos nainen osoittaa olevansa ystävällinen muille ihmisille. Sitä saa mitä tilaa. Naisia kohtaan pitää olla välillä välinpitämätön. Turha nostaa prinsessoja jalustalle, opetelkoon talon tavoille. Itse vaaditte tasa-arvoa, nyt saatte sitä.

        tässä suora ja anteeksipyytelemätön kommentti joka haastaa vissiin vastakkaista sukupuoltas sen verran että jäävät mielummin hiljaa kyräilemään ja irvistelemään kun vastaavat....


    • dsvgsdgs

      Naiset ne nyt vaan on ylimielisiä, niiltä on saanut niin paljon vittuilua ja pään aukomista vaikken ole itse tehnyt mitään vastaavaa heille. Jos vaikka viattomalla huumorilla heittää sivusta naiskaveruksille jotain huulta baarissa, niin vastauksena saattaa hyvinkin tulla jotain tyyliin "haista vittu" tai "painu helvettiin". Minulla ei tulisi mieleenkään sanoa naisille tuollaista. Eikä tällainen asenne ole mikään nuorten pissisten juttu, vanhemmatkin naiset kärsii miehiä pois hätistelevästä prinsessasyndroomasta. Kerran yritin mennä juttelemaan eräälle keski-ikäiselle naiselle, mutta tylysti vaan sanottiin että lähde menemään siitä. Vähän ajan kuluttua muija istui sitten yksikseen ja viittoi mut luokseen, menin ja alettiin juttelemaan ja sitten sen kaveri tuli jostain ja kävi raivoissaan päälle kuin yleinen syyttäjä. Vaikken mitään muuta ole tehnyt kuin ollut ystävällinen näille naisille. Tämä johtuu selkeästi siitä, että kusi on noussut päähän kun niin monet miehet heitä lähestyy. Katsotavat sitten, että on varaa ylimääräisiä hätistellä pois vaikka tuolla tyylillä. Kunpa saisivat kokea miltä tuntuu (kuin normimiehenä), kun kukaan ei ihaile tai lähesty, voisi olla hieman toinen ääni kellossa.

    • ainayksinbarissa

      Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Itse olen naisena mukava ja kaunis ja hyväksyn monia miehiä sellaisina kun ovat eli on ystävinä monia erilaisia. Kyllä suomlaisilla miehillä pitäisi olla käsitys että voi lähestyä niinkuin ulkomaalaisetkin tekee ja jos nainen sanoo ei niin entäs sitten. Olen minäkin naisena sanut pakkeja paljon. JA HEI, siellä baarissa olen saanut istua yksi monta tuntia koska suomaliset miehet ei lähesty (olen hyvännäköinen). Kerran istuin kaksi tuntia yksin kunnes mun luo tuli mies ja se puhuikin englantia. Olikin Texasista Usasta sitten työmatkalla. Eli eikö tämä jo kerro kaiken?

      • Buhahaha

        No, se ei sinun naamastasi näy, että hyväksyt monia miehiä, eikä se olisikaan ongelma jos nainen sanoisi vain ei, mutta kuten edeltä näkyy, sitä sanotaan paljon pahempaa. Ja miksi pitäisi mennä ehdoin tahdoin ottamaan henkisesti turpaan vain siksi että halusi osoittaa kiinnostuksensa?

        Suomalaiset naiset ovat itse joukkokäyttäytymisellään aiheuttaneet sen tilanteen, että suomalaiset miehet eivät enää jaksa naisia lähestyä. Suomalainen nainen ei osaa olla torjunnassaan edes ystävällinen, paitsi tietysti englantia puhuville tai muille ulkomaaneläville. Helppohan heidän on naisia lähestyä, kun ei heti revitä silmiä päästä.

        Ja siitä nyt ei voi puhuakaan, että nainen jaksaisi edes vähän aikaa teeskennellä kiinnostunutta, että torjunta ei olisi välitön ja tyly. En minä usko että tuolla muualla euroopassa ne naiset ovat sen kiinnostuneempia miehiä kohtaan, mutta he näkevät vähän vaivaa, että antavat miehen säilyttää kasvonsa. Suomeen naisiin sellainen asia kun perusempaattisuus kaikkia miehiä kohtaan ei ole vielä rantautunut, suomalaiset naiset kuvittelevat että heillä on oikeus nöyryyttää ketä tahansa miestä joka uskaltaa lähestyä mutta ei omaa silmää miellytä.

        Niin että naiset, tämä tilanne on ihan omien toimienne seurausta.


    • aika_on_rahaa

      Ei, kyllä miehet uskaltavat. Miehet ovat rohkeita, mutta se ei vain useinkaan kannata. Se on miehille useimmiten ajanhukkaa. Time is money.
      Naisethan se ovat se sukupuoli, jotka eivät ole riittävän rohkeita lähestymään miestä.

    • tasarvoa

      Ei kukaan halua enään... satoja vuosia se on ollut miesten juttu.. mutta nyt tänä tasa-arvon päivänä se on naisten juttu.

    • sdafsafdfas

      2012 aloitettu viestiketju ja nyttemmin vastaus selvä, kiitos #metoon.
      Damokleen miekka häilyy ylläsi ja tasapainoilet köydellä kun yrität iskeä naista.

    • PysykääYksin

      Kun suomessa sanoo nykyään naiselle hei niin se tarkoittaa että yrität ahdistelua....lähesty nyt sitten siinä naista kun saa heti rikollisen maineen!

    • Onneksienolesinkku

      Aivan. Lähestyminen voidaan tulkita ahdisteluksi.

    • Eikiinnosta

      Metoon takia ei kukaan järkevä mies uskalla lähestyä naisia. Iskurepliikki tulkitaan ahdisteluksi ja käräjätuomari uskoo vain syyttäjiä. Noh, seksirobotteja odotellessa , hygienisempääkin niin:)

    • taidothukassa

      itse kun kävin 20-28 ikäsenä yleinsä aina yksin baareissa,kännin tilasta riippuen tanssimassa ja vaan kuuntelemassa musaa,melkein 90%ei kukaan edes puhun mulle mitään.ja jos lähestyin naisia kohtelialla pyynnöllä saanko liittyä seuraan,vastaus aina ei.mut sit jos oli jo istumassa ja baari oli täynnä jotain juttua sai aikases,ja kelpasin täysin tuntematomien naisten laukku/paikka vahdiksi no aika kätevä teknikka.en todellakaan mennyt sinne pelkää pillua vonkaa enkä nuija nukuttamaan naisia jos ne puhuu jotain,mut sen kuvan aina sain kun ns pakit sain ku yrittää opetella keskustelua.pari muijaa baarista saanut,yksi entinen narkkari jolla ei ollut omaa asuntoa ja asu kavereiden nurkissa,no tuli ja meni miten sattuu viisiin kuukauden,hävis ehkä kun en enää jaksanut vastailla.no toka kysy raflan rappusissa et haluuko sä oikeesti lähtee mun kaa.vaik oli hyvän näkönen neiti.aatelin et menis pikku hiljaa mut ei ois pitänyt olla jo heti sänkypuuhissa,no homma oli taas pelkkää baarissa käyntiä ilman toisiimme tutustumista ja seksi koska ehkä olen tuhkamuna joka tarvii vähän muutakin ku alastoman bodyn.any way,en kyllä itse, mitään painu vittuun juttuja muista kuulleeni koskaan,tämä viel itä hesan mestoissa ehkä on ajat muuttunut.no en enää jaksa käydä ees lähikuppiloissa jauhamassa paskaa vanhempien naisten kanssa.se jännite varmaan hävii suht äkkiä jos nainen vaa sanoo suoraan et seksi/ja suhde jutut ei ainakaan lähitulevaisuudessa kiinnostaa karsii ne pahimmat puuttessa oliat. pointti älä tee oletuksia liikaa.ihan vitun teini meinigii oli sitä ikä 14 tai 75 nää suhde hommat.

    • miesnaissika

      Tämä kysymys sopii varmaan juuri ”miten naisia isketään” palstalle. Olen tässä neljänkymmenenkolmen ikävuoden aikana ehtinyt tehdä paljon osallistuvaa tutkimusta suomalaisten naisten käyttäytymisestä toiseen sukupuoleen tutustumisen areenalla. Tai... ehkä pitäisi sanoa, että sitä tutustumista ei oikeastaan ole tapahtunut, koska lähestymisyrityksiä ei juuri ole tullut. Oikeastaan vain sellaisissa tilanteissa olen tutustunut uusiin naisiin, kun olen ollut jonkun ystäväni kekkereillä ja miehen on ollut luontevaa keskustella ihan muuten vaan, ettei ole tarvinnut paljastaa, että juttelu johtuu kiinnostuksesta. Myös opiskeluporukoissa sekä työpaikalla voi tavata miehen luontevasti suomalaisessa kulttuurissa. Jos edellisistä ei ole itselle ollenkaan naista löytynyt on joutunut tyytymään yksinoloon. Baareista ja ravintoloista ei naista löydä. Parikymppisenä saattoi helpommin löytää "lihatiskiltä" ympärikännissä olevan (ja itsekin hädin tuskin pysyi pystyssä) naisen, mutta nykyisin tilanne on toinen. Eikä tietenkään sama meininki enää kiinnosta, sillä hakusessa on vakavasti otettava nainen.

      On valitettavaa, etteivät suomalaiset naiset tule juttelemaan baarissa. Olen komea mies (voin sen rehellisesti sanoa), kuten myös ystäväni, jotka ovat samassa tilanteessa. Olen iloinen ja helposti lähestyttävissä. Kun näen minua miellyttävän naisen haen katsekontaktia ja useimmiten sen myös saan. Vaihdamme katseita ja annan ymmärtää, että minulle voi tulla juttelemaan. Kun kyllästyn odotteluun, menen itse juttelemaan. Usein minut otetaan hyvin vastaan, mutta aika usein huomaan, että naiset pelästyvät miehen aloitetta. Viimeisen viiden vuoden aikana kaikki naisjuttuni ovat lähteneet siitä, että minä olen tehnyt aloitteen. Nyt olen alkanut kyllästyä siihen. Toivoisinkin teidän naisten hieman valottavan asiaa. Miksi ihmeessä teille on niin vaikeaa lähestyä miestä, joka vielä näyttää vihreää valoa?

      Aina, kun olen ulkomailla ympärilläni pyörii todella kaunista naista, jotka kummastelevat, että miten minulla ei voi olla naisystävää. Serkkuni asuu Venäjällä ja hän tuli poikaystävänsä kanssa käymään Suomessa, lähdimme yhdessä ulos. En maininnut tästä asiasta mitään Jevgenille (serkkuni poikaystävälle), kun hän itse hämmästeli, että kuinka kukaan nainen ei tule minulle juttelemaan. Hän ei voinut käsittää tätä asiaa. Toseni vain, että tällaista tämä Suomessa on. Jevgeni pyysi minuakin muuttamaan Venäjälle ja sanoi, että hän tietäisi ainakin kymmenen naista, jotka kaikki haluaisivat minut välittömästi. No, minäpä tein asialle jotain ja parin kuukauden päästä olen muuttamassa Pietariin, josta sain työpaikan. Silti haluaisin vielä kuulla teiltä suomalaisilta naisilta kommenttia tähän, etteivät kaikki suomimiehet lähde vehreämmille laitumille, kun ette pistä tikkua ristiin meihin tutustuaksenne. Niin ja tämä ei ole provo. Otan vastaan myös asiallista kritiikkiä suomalaisista miehistä, jos meidän käyttäytymisemme on jotenkin tehnyt teistä umpeenkasvaneita.

    • Jarza_72
    • svdsbhs

      Tosi loogista kysellä miksei miehet lähesty, palstalla nimeltä "Miten mies isketään". Vai onko se naisten mielestä miesten iskemistä, että miehet iskee naisen?

    • Mies-62vHKI

      Itse olen vanhempi naimisissa oleva mies.

      Vastaus on: Eräät ämmät ovat erityisen vittumaisia. Vanha työkaverini (nainen) kertoi käyneensä vanhojen opiskeluajan naistuttaviensa kanssa nuorempana jossain iskupaikoissa. Eräs noista junttinaisista oli keksinyt mielestään tehokkaan ja älykkään ratkaisun, jolla torjua ei-toivotut rumat miehet.

      Hän käyttäytyi erittäin erittäin äänekkäästi ja törkesti niitä ei-miellyttäviä miehiä kohtaan, jotka uskalsivat lähestyä häntä. Luultavasti koko ravintolasali kuuli ja ihmetteli mitä oli tekeillä. Tämä naispuolinen työkaveri kertoi todella ihmetelleensä tämän "tyttöporukkansa" yhden jäsenen käytöstä, se oli ollut aivan omaa luokkaansa törkeydessä. Tämän naisen mielestä se oli hauska ja varma keino saada ei-toivotut rumat miehet pysymään poissa porukan läheltä.

      Ei ihme, että Thaimaasta tai muualta Kauko-idästä haetaan normaalikäytöksisiä, perinteisiä arvoja ja miehiä kunnioittavia morsioita. Suomen naiset nenärenkaineen, lävistyksineen, tatuointineen, telaketjufeministisine lesbohabituksineen ja satamajätkän käytöksineen kyllä saavat kovankin kangen nurin, eli ovat ihan turn off naisia!

    • Jebbha

      Suomalainen nainen on niin vaikeasti lähestyttävä ettei toista ole.
      Kadulla kävelee nokka pystyssä aina vaikka olisi pelkkä sairaanhoitaja.
      Ja jos jostain kumman syystä löytää sen suomalaisen naisen niin kulkee tuolla kaduilla nokka pystyssä ja kehuu varakkuuttaan kun mies tuo leivän pöytään ja itsellä tulot maksimissaan 40t euroa vuodessa.
      Sitten kun menee baariin niin panee ensimmäistä miestä joka vastaan tulee.
      Turha kuvitella että suomesta kunnon miestä löydätte.

    • Sinkkum40plus

      Nyt eletään vuotta 2019, eikä miehillä ole enää aikoihin ollut mitään velvotteita naisia kohtaan - ei edes yksipuolisten aloitteiden tekemisen kohdalla. Itse olen jo aikoja sitten todennut, että naisten oikkujen perässä ei kannata juosta ja arvuutella, onko nainen oikeasti kiinnostunut vai ei, ja onko kyseessä vain sarjadeittailija, joka etsii itselleen koko ajan uutta elätettävää.

      Itse olette tehneet normaalin tutustumisen ja kanssakäymisen niin vaikeaksi, joten nauttikaa siitä! Jo aikoinaan nuorempana näki hyvin, kuinka iso osa naisista kulkee esimerkiksi kaupungilla joko katsoen tyhjyyteen tai jalkoihinsa, kun halutaan olla jotain niin uniikkia ja ainutkertaista sekä omissa oloissaan. Kumma juttu, kun miehet eivät tule tekemään tuttavuutta, kun olemus on suorastaan luotaan työntävä.

      Ihan vain vinkiksi, että mieskin voi elää ilman naista, ja usein näyttää myös helpommalla pääsevän, kun ei tarvitse katsella turhan oikuttelijoita nurkissa. Turhan moni nainen on jäänyt henkisesti teinin asteelle, kun ei ole tarvinnut oikeasti missään vaiheessa aikuistua ja kyetä itse tekemään päätöksiä ilman, että aina pitää kysyä kaverin mielipidettä.

    • vanhus

      Eikös nainen meillä ole rauhoitettu ja kuuluu petoeläinten suojelunmukaiseen lakiin.

    • Sinkku.poekamies

      Miksi ! ei pala vihreä valo?? naisilla palaa aina punainen valo ja pakoon lähdette,olipa sitten sinkku työkaveri tai muuten vapaa nainen.
      Iäkkäät "tutut" naiset eivät ole karkuun menossa, ihmettelevät vain kuinka komeaa miestä (minä) naiset menevät karkuun.

    • teppo.tavis.16cm

      Aloitus on yleistävää mutua. Jotkut on ujoja tai arkoja. Joillain ei ole halua. Jotkut on homoja. Jotkut on varattuja. Joitain sinä et kiinnosta. Et voi yleistää lähestymisen puutetta itsekkäästi rohkeuden puutteeksi.

      Nainen on myös muuttunut olemukseltaan täydellisyyttä hakevaksi... täytyy olla näköä, kokoa, statusta ja hilloa. Mitä kauniimpi nainen, sitä vaativampi. Oletko koskaan näynyt kaunista naista tavallisen/ruman, köyhän, pienimunaisen miehen rinnalla? En minäkään. Kauneus menee kauneuden luoksi, rumuus rumuuden luokse, köyhyys köyhyyden luokse... samankaltaisuudet hakee toisiaan. Jos mies kokee, että hän ei vastaa nykynaisen ihannetta, se vaikuttaa asiaan. Alkaa vakioitua asenne, että "jos minä tällaisena kelpaan jollekin, hän tulee minun luokseni. Ehkä."

      Naiset, miksi teiltä puuttuu kyky tyytyä johonkin? Miksi vaaditte niin paljon, joka kuitenkin on harvinaista, jota ette välttämättä edes "ansaitse"? (yleistys)

    • FeministitValtaavat

      Nykyään kaikki läheneminen luokitellaan seksuaaliseksi häirinnäksi, niin löytää itsensä äkkiä oikeudesta, vain koska meni häiritsemään tätä leidiä. Metoooooooo

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä aloitus. Mielestäni tämä liittyy kulttuurin muutokseen. Ennen suomalainen mies lähestyi naisia normaalisti, vaan eipä lähesty enää.

      Ensinnäkin naisista on tullut itsenäisiä, itsevarmoja, omaa elämäänsä suunnittelevia, jne. Moni iskuyritys päättyy pakkeihin, naisten on helppo sanoa ”ei kiinnosta”. Pakit tekevät aina kipeää, ja mies tulee varovaiseksi. Vaikka näköpiirissä olisikin kiinnostava nainen, silmäpeliä saattaa olla, mutta juttelemaan menemisessä on suuri kynnys koska pelätään että iskuyritys ei tuottaisi kuitenkaan tulosta.

      Toiseksi suomalaiset miehet on alistettu, ja itsetunto on lannistettu. Tämä tulee EU:sta korkeammalta taholta. Suomalaisten miesten alistaminen on osa suunnitelmaa, jossa koko suomalainen perimä on tarkoitus tuhota ja hävittää. Eliitin tarkoitus on saada suomalainen mies raukaksi, ja veltoksi joka ei uskalla enää naisia lähestyä. Tässä suunnitelmassa ollaan onnistuttu.

      Ulkomaalaiset miehet saavat Suomessa naisia, koska ovat itsevarmempia ja pelottomampia. Tämä asia on lainsäädännöllä turvattu. Lainsäädäntö pyrkii siihen, että Suomessa ei vahingossakaan syntyisi kahden suomalaisen välisiä suhteita, ja lapsetkin olisivat muita kuin kahden suomalaisen tekemiä. Ja suomalaiselle miehelle tulee heti tuomio, jos tätä asiaa lähtee arvostelemaan. Että näin Suomessa, ja kansa nukkuu ruususen untaan. Kaikki näkevät, kun tämä tapahtuu, mutta vain harva yrittää tehdä mitään.

    • Anonyymi

      Ei aina voi olla Pizzaperjantai !! No onneksi on SE tilanne !! ettei ole ovelleni ollut tunkua , kun kaikki "naiset" haluaa mennä etelään asumaan ??? onneaan etsimmään.
      Töitä kun on muuallakin kuin Etelä-Suomessa(kin) , ken mennee etelään, asunnon oveni ei aukea takasi pyrkiville koskaan.
      Näkkeehän sen kun kahtoo "Maajussillemorsian" ohjelmaa , tottuus paljastuu äkkiä.
      On hyvä kun saa "ANONYYMINÄ" kirjotella tunteistani . Eipähän kukkaa tunnista .

    • Anonyymi

      Kun tiedostaa noi nykyajan vaatimukset, draaman, penkittämisen, kieroilut, ym.... Mulla ei oo ainakaan niin suurta pillunhimoa että suostuisin toiseen työmaahan, en muutenkaan tuu toimeen ihmisten kanssa. Hirveet vaatimukset muita kohtaan mutta itelle pitäs kaikki tuoda ja hoitaa kun manulle illallinen. Jaksoin tarpeeks pitkään olla muiden tukena, olla avoin, lähestyin/lähestyttävä... kun tarpeeks monta kertaa menny matto jalkojen alta niin totesin että mä en TARVITSE ylimäärästä rasitetta elämääni, on jo omat kaverit joita nään sillontällön ja joiden kanssa tuun toimeen ja se riittää mulle

      • Anonyymi

        Niin tämä, 100% allekirjoitus.


    • Anonyymi

      miltä itsestäsi tuntuisi kun aloitat keskustelun sanoin....iltaa tytöt niin saat tylyn vastauksen:"suksi wittuun" ???

      • Anonyymi

        Pakko kyllä myöntää, että jos olisin itse nainen, antaisin just tuollaisia vastauksia miehille jotka tungettelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kyllä myöntää, että jos olisin itse nainen, antaisin just tuollaisia vastauksia miehille jotka tungettelee.

        Miten se muka on "tungettelemista", jos kohtelias herrasmies kyselee että saako liittyä seuraan rupattelemaan? Jos kuitenkin ollaan esimerkiksi kapakassa missä ihmiset yleisesti ruukaavat jutella keskenään. On minutkin toivotettu paikkaan jossa ei lisälämmitystä tarvita, jo ennenkuin sanoin mitään, ja jopa tilanteessa jossa en aikonut sanoa neideille edes mitään, vaan saavuin tiskille tilaamaan viinaa. Siltikään ei mitään anteeksi pyyntöä vaikka ilmoitin kohteliaasti ja kuuluvalla äänellä että en ole teitä varten tässä enkä varsinkaan takianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kyllä myöntää, että jos olisin itse nainen, antaisin just tuollaisia vastauksia miehille jotka tungettelee.

        no ehkä ton takia miehet ei enää lähesty....


    • Anonyymi

      Naisia ei kiinnosta, joten miksi tuhlaisin moiseen asiaan aikaa ja energiaa?

    • Anonyymi

      Pelkästään tässä maassa on jo reilu 2 miljoonaa ovimattoa, paskaämpäriä ja juoman tarjoajaa joita naiset voivat käyttää JOTEN oon kelannut että mun ei tarttis osallistua tohon feminismin aivopesemään munattomaan pellerinkiin ollenkaan

      • Juuri näin. Ajattelen täysin samoin. Minua ei naiset luukuta.


    • Anonyymi

      Tätä ketjua lukiessani on pakko ihmetellä (sekä miesten että naisten) töykeyttä ja typeryyttä! Ei voi olla vaikeaa peruskohteliaisuus! Ite ainakin pystyn läppää heittää ja hetken puhua kenen tahansa kanssa, olin kiinnostunut tyypistä tai en! Ei tarvii vittua haistatella kellekään tai juomia heittää päälle.

    • Anonyymi

      koska nykyisin on keksitty sellainen asia kuten seksuaalinen ahdistelu joka pitää sisällään jopa puheet niin ketään ei huvita istua raastuvassa sen takia että keskustelee untemattomille naisille.

      • Anonyymi

        Tähän törmää nyt paljon. En ihan ymmärrä miten voidaan asiallinen lähestyminen (älä tartu perseeseen, tisseihin tai pimppiin, älä ryhdy puhumaan noista osista tai muuten heti suoraan seksistä) seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Tuolla viitattiin kun ulkomailla lähestytään helpommin. Täytyy sanoa, että itse olen ihan tyytyväinen kyllä siihen että Suomessa miehet juuri lähestyvät asiallisesti (joitain hyvin yksittäintapauksia lukuunottamatta). Kukaan ei ole jollain humalaisteeskentely-yrityksellä pyrkinyt päästä "vahingossa" lääppimään, kukaan ei ole lähtenyt seuraamaan, kukaan ei ole jaksanut ahdistavissa määrin tuijottaa (siis oikeasti tuijottaa, katsekontakti silloin tällöin eri asia). Tässä voi vaikuttaa sekin, että luullaan etten paikallista kieltä osaisi, mutta myöskään ei kovaan ääneen porukassa puhuta niin ronskisti tai nii-in paljon, että menee ahdistavaksi (mutta tästä nyt ei tiedä, mutta ainakin se osataan yleensä peitellä).

        En tahdo, että Suomessa mentäisiin miesten osalta tuolle tasolle enkä kyllä nyt sitäkään, että lähdetään luulemaan normaalia jutustelua seksuaaliseksi ahdisteluksi tai muuta hullua. Maalaisjärki tässäkin.


    • Anonyymi

      Asun yksinää (mies) ja investoin mitä milloinkin, ei tartte selitellä kenellekkään (nainen) menojani.
      Hurjia on tekstit ;/ tässäkin palstassa ?? no kirjoitelkaahan , minä vain lueskelen ja menen eteenpäin elämässäni , hyvää ja lämmintä kesää kaikille.


      Nim: Maalla on mukava asua

    • Anonyymi

      Ei yksinkertaisesti kiinnosta tuo paska millaiseksi nyky seurustelu, on mennyt. Yksi iso, saastainen tinderpeli ja lihatiski. Eikä huvita mennä yhdenkään lumpun kaulapannassa visakortti ojossa.
      Huomannut että mitä enemmän pysyy kokonaan erossa noista draama/säätö/seurustelu/psykokuvioista niin sitä eheämpi ja yksinkertaisesti terveempi ja selkeämpi olo on itsellä. Eli siis sekä järki että tunnesyistä pysyn aivan helvetin kaukana.

    • Anonyymi

      Näin naisena vastaan, että myös miesten vaatimukset ovat kasvaneet paljon ajan saatossa. Olen nätti, normaalipainoinen, työssäkäyvä MUTTA kolmen lapsen keski-ikäinen äiti, ja tämä kun tulee jutteluissa selville niin se on ehdoton este tutustumisen jatkamiseen todella monella miehellä. Harmittaa. Sillä kyllä tämän ikäisellä ihmisellä on jo elettyä elämää takana, ja sallin sen sille miehellekin.

      Mutta itse aiheeseen: minua ei ole lähestynyt muutamaa todella humalaista miestä lukuunottamatta baareissa yksikään selväsanaisesti puhuva mies, ja syytä en tiedä. En etsi adonista, miehen ei tarvitse olla täydellinen tai tietyn kokoinen ja mittainen, katselen ympärilleni ja pyrin hymyilemään hymyn saatuani. Silti ei tulla juttelemaan. Itse kun käy jutustamassa, saa jonkun sanan ja siinä se.

      • ei lapsettoman miehen ole mitää järkeä yyhoota ottaa


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei lapsettoman miehen ole mitää järkeä yyhoota ottaa

        Saako kysyä miksi? Siinähän jää kokematta ainakin ikävät vauvavuodet, jolloin saa valvoa kaikki yöt. sekä mahdollisesti tämä 5-7 vuotiaiden uhmaikä, ja jos vielä vanhemmista lapsista puhutaan niin murrosikäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä miksi? Siinähän jää kokematta ainakin ikävät vauvavuodet, jolloin saa valvoa kaikki yöt. sekä mahdollisesti tämä 5-7 vuotiaiden uhmaikä, ja jos vielä vanhemmista lapsista puhutaan niin murrosikäkin.

        eivät ole miehen omia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä miksi? Siinähän jää kokematta ainakin ikävät vauvavuodet, jolloin saa valvoa kaikki yöt. sekä mahdollisesti tämä 5-7 vuotiaiden uhmaikä, ja jos vielä vanhemmista lapsista puhutaan niin murrosikäkin.

        Eikait kukaan järkevä mies ala toisen miehen lapsia elättämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä miksi? Siinähän jää kokematta ainakin ikävät vauvavuodet, jolloin saa valvoa kaikki yöt. sekä mahdollisesti tämä 5-7 vuotiaiden uhmaikä, ja jos vielä vanhemmista lapsista puhutaan niin murrosikäkin.

        Olen sen verran vanhoillinen mies, että uusioperhe(helvetti)viritelmät eivät kiinnosta. Jos nainen on mennyt hankkimaan jo lapsensa jonkun muun kanssa, hoitakoot ne niiden miesten kanssa, joiden kanssa lapset on mennyt tekemään. Muutenkaan nuo uusioperheviritelmät ei kiinnosta, koska meno tuntuu olevan melkoista hollitupameininkiä, ja lasten raahaamista vuoron perään vanhemmalta toiselle. Ei kiitos!!

        Eikä se nyt vain ole lastenkaan kannalta mitenkään reilua, kun aikuiset vaihtuu ympärillä niin kuin porukka entisessä Anttilassa. Osa naisista ei myöskään kykene ajattelemaan lapsiasiaa miehen näkökulmasta, eli miksi sitoutua mihinkään sellaiseen yli 20-vuoden asiaan velvollisuuksineen, johon itsellä ei ole osaa eikä arpaa. Miksi lähteä elättämään ja kasvattamaan muiden lapsia vain pelkästä velvollisuudentunosta parisuhteeseen, jossa lapset ovat vain naisen oma "prokekti"?

        Lapsilla on oikeus molempiin biologisiin vanhempiin ihan siinä, missä miehellä omaan biologiseen isyyteen, jos kerran on vastattava myös lasten kasvatuksesta ja elatuksesta.


    • Anonyymi

      Miksi naiset juoksevat pakoon kun tällainen kyynärsauvoja käyttävä lähestyy heitä?

    • Naiset, miksi teiltä puuttuu rohkeus lähestyä miestä?

      • Anonyymi

        Kannattaa varmaan alottaa uus ketju näin isolle kysymykselle. Tämä kahdeksan vuotta sitten aloitettu, mikä on muuten ihan hurjan pitkä aika, tuskin on paras paikka saada vastauksia :P


      • Anonyymi

        Nisäkkäillä suurelta osin urokset tekevät aloitteet. On luonnonvastaista naisen tehdä aloitteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nisäkkäillä suurelta osin urokset tekevät aloitteet. On luonnonvastaista naisen tehdä aloitteita.

        Luonnossa eläimet eivät aja eivätkä toteuta feminismiä.


    • Anonyymi

      Minä olen vanhanaikainen nainen ja odotan miehiltä aloitetta. Ehkä pitäisi sitten muuttua. Jos se siitä johtuu kun kukaan ei lähesty. Miehet haluavat tasa-arvoa.

      • Anonyymi

        Suomalaisten naisten perusongelma nykyisin on kaksinaamaisuus, vai pitäisikö sanoa kaksilla rattailla tai kaksois-standardeilla eläminen.

        1) Joka paikassa vigutaan tasa-arvon perään.

        2) Vingutaan sukupuolineutraliuden perään, mutta koko ajan halutaan kuitenkin korostaa mm. NAIStutkimusta, yms.

        3) Samaan aikaan kuitenkin haluttaisiin, että miehet olisi miehiä.

        4) Samaan aikaan halutaan, että miehet olisi joka asiassa aloitteellisia, vaikka tasa-arvon ja muun tasapäistämisen seurauksena vastuu ja aloitteellisuus on siirtynyt ihan myös heille itselleen.

        5) Moni nainen luulee (laiska kun on tai kyvytön itse tekemään aloitteita), että mies on ajatustenlukija, joka osaa naisen antamista hyvin ristiriitaisista eleistä päätellä, onko nainen miehestä kiinnostunut.

        6) Yllättävän moni mies ei ole kiinnostunut kertakäyttökulttuurista ja vielä vähemmän turhasta pinnallisuudesta (ja suoritushakuisuudesta parisuhteessa, mutta sitähän moni nainen ei ymmärrä....

        7) Yllättävän moni nainen nykyisin näyttää olevan ihan pihalla, kun ei olla sinuja edes itsensä kanssa, saati tiedetä, mitä elämältä ylipäätänsä haluaa. Lähde siinä sitten tekemään tuttavuutta oikuttelevien tuuliviirien kanssa.

        8) Yllättävän monella naisella näyttää olevan fiksaatio ja äitivietti totaalisiin renttuihin, jotka saavatkin pyöritellä näitä naisia mennen tullen 10-0, ennen kuin järjen valo syttyy, jos on syttyäkseen. Vastaavati, yllättävän monelle naisele tuntuu olevan kauhistus esimerkiksi aito omillaan toimeen tuleva sinkkumies (enkä nyt tarkoita varallisuutta), joka tottunut elämään yksin ja hoitamaan siinä sivussa itse omat asiansa ilman äidin helmoissa pyörimistä ja passamista.

        Noin ihan empiirisinä havaintoina 40 aidolta sinkkumieheltä. Kun Suomessa pariutumiskulttuuri tuntuu menneen viimeisten 20-vuoden aikana hieman överiksi tai pikemminkin perseelleen, helpommalla pääsee, kun ei juokse turhaan naisten perässä.

        Kyllä se vain on niin, että sopivaan jalat maassa olevaan sielunkumppaniin törmääminen on nykyisin käytännössä sama, kuin voittaisi kahtena peräkkäisenä viikonloppuna 7 oikein lotossa. Ja kun ei ole koskaan opetellut ravaamaan baareissa, muualla tutustuminen tuntuu Suomessa olevan köytännössä mahdotonta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten naisten perusongelma nykyisin on kaksinaamaisuus, vai pitäisikö sanoa kaksilla rattailla tai kaksois-standardeilla eläminen.

        1) Joka paikassa vigutaan tasa-arvon perään.

        2) Vingutaan sukupuolineutraliuden perään, mutta koko ajan halutaan kuitenkin korostaa mm. NAIStutkimusta, yms.

        3) Samaan aikaan kuitenkin haluttaisiin, että miehet olisi miehiä.

        4) Samaan aikaan halutaan, että miehet olisi joka asiassa aloitteellisia, vaikka tasa-arvon ja muun tasapäistämisen seurauksena vastuu ja aloitteellisuus on siirtynyt ihan myös heille itselleen.

        5) Moni nainen luulee (laiska kun on tai kyvytön itse tekemään aloitteita), että mies on ajatustenlukija, joka osaa naisen antamista hyvin ristiriitaisista eleistä päätellä, onko nainen miehestä kiinnostunut.

        6) Yllättävän moni mies ei ole kiinnostunut kertakäyttökulttuurista ja vielä vähemmän turhasta pinnallisuudesta (ja suoritushakuisuudesta parisuhteessa, mutta sitähän moni nainen ei ymmärrä....

        7) Yllättävän moni nainen nykyisin näyttää olevan ihan pihalla, kun ei olla sinuja edes itsensä kanssa, saati tiedetä, mitä elämältä ylipäätänsä haluaa. Lähde siinä sitten tekemään tuttavuutta oikuttelevien tuuliviirien kanssa.

        8) Yllättävän monella naisella näyttää olevan fiksaatio ja äitivietti totaalisiin renttuihin, jotka saavatkin pyöritellä näitä naisia mennen tullen 10-0, ennen kuin järjen valo syttyy, jos on syttyäkseen. Vastaavati, yllättävän monelle naisele tuntuu olevan kauhistus esimerkiksi aito omillaan toimeen tuleva sinkkumies (enkä nyt tarkoita varallisuutta), joka tottunut elämään yksin ja hoitamaan siinä sivussa itse omat asiansa ilman äidin helmoissa pyörimistä ja passamista.

        Noin ihan empiirisinä havaintoina 40 aidolta sinkkumieheltä. Kun Suomessa pariutumiskulttuuri tuntuu menneen viimeisten 20-vuoden aikana hieman överiksi tai pikemminkin perseelleen, helpommalla pääsee, kun ei juokse turhaan naisten perässä.

        Kyllä se vain on niin, että sopivaan jalat maassa olevaan sielunkumppaniin törmääminen on nykyisin käytännössä sama, kuin voittaisi kahtena peräkkäisenä viikonloppuna 7 oikein lotossa. Ja kun ei ole koskaan opetellut ravaamaan baareissa, muualla tutustuminen tuntuu Suomessa olevan köytännössä mahdotonta...

        Tässä on suorasanainen kommentti. Tasa-arvovaatimus on ehkä ymmärretty niin miesten kuin naisten osalta vähän väärin. Miehet saa edelleen olla miehiä ja naiset naisia. Nykykulttuuri on tehnyt pariutumisesta hankalaa. Ennen riitti, kun meni kylän tanssilavalle ja otti sopivan.


    • Anonyymi

      Ei puutu.

    • Anonyymi

      Nähty on

    • Anonyymi

      Koska en osaa lukea naista pätkän vertaa. Lisäksi jos lähden vapaalle, haluan sillon ottaa rennosti enkä olla yhdenkään naisen testailtavana minkään kaavan mukaan. Mulla ei myöskään ole mitään sanottavaa naiselle jota en entuudestaan tunne enkä myöskään aio silloin haaskata hänen aikaansa jauhamalla ympäripyöreää paskaa "tutustumismielessä". Keskityn omaan elämääni ja jätän noi säätämiskuviot muille.

    • Anonyymi

      Oletus heikosta naisesta jota nöyrästi alistuen pitäisi liehitellä on niin kivikautista ja munatonta että ei toimi.

      Ei iske tuollaista toivova nainen yhtään.

      Ulkomainen nainen osaa varmaan olla luontevasti myös itse aktiivinen?

    • Anonyymi

      Skotlannissa on myös ihania naisia joilta puuttuvat kaikki suorittajakansan viat.

    • Anonyymi

      Ei parane lähestyä koska se saattaa olla myrkyllistä maskuliinisuutta tai seksuaalista ahdistelua.

    • Anonyymi

      No täähän on vanha ketju mutta nyt kun tää on täällä päällä...

      Suomalaisilla miehillä on hyvät aikeet ja naisen iskeminen ei yleensä sovi niihin jos ei ole itseensä täysin tyytyväinen. Hyviin aikeisiinhan miehellä kuuluu mukaan oleminen valmis pitkäaikaseen seurusteluun eikä vain paneskelu niinkun naisilla, koska ei me mitään seksipetoja olla.

      Miehillä on vaan omat ongelmansa ja jos olet joku amispoika, ajattelee vaan mielessään että naiset nauraa sut maahan. Kyllähän se miesten maailmassa on niin että pitää olla vähintään joku lääkäri tai dippainssi että on jotain itsekunnioitusta, ja semmoisella porukalla on ihan tarpeeksi valinnanvaraa työpaikoilla ja liikkeissä.

      Noh ehkä lopulta on kysymys siinä että monet miehet ei koskaan opi sitä ettei sitä tarvii itseään känniin juoda ennenkun jotakuta lähestyy. Ja ei sitä mitään pahantahtoista iskutekniikkaa, jota käyttää kaikkiin naisiin, halua ottaa mukaan ja sitten ongelmahan on tietenkin siinä että nainen pitää saada nauramaan ja se ei oo aivan helppoa ulkona kaveripiiristä varsinkaan jos on paljon ihmisiä ympärillä..

      Mutta olet oikeassa, tosimiehiltä pitäisi alkaa löytää rohkeutta ainakin jos on yli kolmenkymmenen, ennen sitä se on enemmänkin naisten markkinat jos ei haluu ruveta siihen 95% rukkaspeliin..

    • Anonyymi

      Eivät miehet mitään pelästy.

      Syy on feminismin, joka tuhoaa miehen ja naisen luonnollisen liiton ja pariutumisprosessin.

      Syy on #metoo liikkeen, joka on iskenyt syvän epäluottamuksen miehen ja naisen välille ja sitä epäluottamusta ei voi enää korjata.

      Syy on "seksuaalisen häirinnän", joka myöskin on teollisuus tänä päivänä, jonka tarkoituksena on sanoa erityisesti miehille, että kaikki naisiin kohdistuva kiinnostus on SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ.

      Syy on valheellisten raiskaussyytösten, joita erityisesti tietyissä maissa tehtaillaan miehiä vastaan.

      Sitä saa mitä tilaa. Olisiko teidän naisten aika nousta vastustamaan näitä liikkeitä ja puhdistaa ja normalisoida asioiden tila vai menettekö "barrikadeille" huutamaan ja ärjymään "evil patriarchy" tai "all men are evil" tai "all men are rapists".

      Sitä saa mitä menee tilaamaan. Onko nyt hyvä?

      • Anonyymi

        Viestisi on ihan puhdasta olkinukkeilua. Metoo-liikehdintä ei missään vaiheessa ole väittänyt kuvailemiasi asioita.

        Tiedätkö edes, mitä seksuaalinen häirintä on? Jos sekoitat sen aloitteiden tekemiseen tai muuhun kiinnostuksen ilmaisemiseen, olet pahasti hakoteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi on ihan puhdasta olkinukkeilua. Metoo-liikehdintä ei missään vaiheessa ole väittänyt kuvailemiasi asioita.

        Tiedätkö edes, mitä seksuaalinen häirintä on? Jos sekoitat sen aloitteiden tekemiseen tai muuhun kiinnostuksen ilmaisemiseen, olet pahasti hakoteillä.

        Se voi olla ahdistelua jos nainen niin tuntee. Puhe, ilmeily ja katse lasketaan seksuaaliseksi ahdisteluksi jos sen kohde näin aistii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestisi on ihan puhdasta olkinukkeilua. Metoo-liikehdintä ei missään vaiheessa ole väittänyt kuvailemiasi asioita.

        Tiedätkö edes, mitä seksuaalinen häirintä on? Jos sekoitat sen aloitteiden tekemiseen tai muuhun kiinnostuksen ilmaisemiseen, olet pahasti hakoteillä.

        "Tiedätkö edes, mitä seksuaalinen häirintä on?"
        Tiedän. Se on sitä, että lähestyttävä osapuoli (eli nainen) voi mielivaltaisesti päättää häneen kohdistuneen lähestymisen olleen jonkinlainen rikos, olipa lähestyminen kuinka hienotunteinen, kohtelias ja vilpitön tahansa.

        Esimerkiksi jos joku mies menee vain kysymään naiselta, että haluaako tämä lähteä tanssimaan, niin jos tämän miehen ulkonäkö ei miellytä tätä naista, niin tämä nainen voi halutessaan päättää joutuneensa rikoksen uhriksi tämän miehen toimesta.


      • Anonyymi

        Juuri näin.

        Lisäyksenä: Miehenä en ole syypää siihen, jos nainen on alusta pitäen tehnyt elämässään parisuhteiden osalta puhtaasti huonoja valintoja ja lyöttäytynyt ns. "pahojen poikien" seuraan hyväksikäytettäväksi rukkaseksi, kun tavallinen "liian arkinen" seura ei ole ollut riittävän jännittävää. Enkä myöskään halua vastata muiden loppuun hoitamatta jättäneitö velvollisuuksia näiden nykyisten hollitupa-parisuhteiden muodossa,


    • Anonyymi

      Tuntuis tyhmältä ja turhalta alkaa jutella kenellekään naiselle mitään suhteenluontimielessä, vaikka yksin olen ollutkin melkein 40 v ja hetero ja yksinäinen. Kia se on ratkaisematon syyllisyyden ongelma josta itseinho ja huono itsetunto ja että elämä on jumissa niiden takia ja ilo piilossa koko ajan

    • Anonyymi

      Miksi naisilta puuttuu rohkeus lähestyä miestä?

    • Anonyymi

      Kohdannut epäystävällisiä naisia, nähnyt sitä teatteria heiltä liikaa, mikä vienyt oman innon lähestymisiin. Suhtaudun naisiin nykyisin lähtökohtaisesti varautuneemmin siksi koen, et on parempi keskittyä enemmän muuhun.

    • Anonyymi

      Naisilla on liian pitkä teksti ja miehen korvat tukkiutuvat.
      Mies ei tahdo käyttää väkivaltaa, koska ajattelee paljon seksiä.
      Mies joko iskee tai lähtee pois.

    • Anonyymi

      Ei kiinosta yksinkertaisesti lähestyä. Naisille kelpaa vain murto-osa miehistä, mutta sugardeittailevat, eli huoraavat tietyille niin pitkään ettei enää kiinosta oikeastaan ketään miestä vaikka se nainen lähestyisi. Pitäkööt historiansa, minä en siihen halua olla osallisena, ja olla joku lohdutuspalkinto kun ei saanutkaan ainuttakaan niistä kenelle persettään jakanut. Naiset käyttäytyy kuin 20 vuotta siitten eläneet huorat. Ei semmoisen kanssa voi perhettä perustaa, seksi on mitätöntä.

      Otan maidon kerran se on ilmaista, kerran pitkään suhteeseen on tarjolla kuivia loppuun lypsettyä lehmiä poikueineen. EI KIITOS!

      Rakastan naisia, mutta olen onnellisempi ilman parisuhdetta kuin yrittää suhdetta moderniin naiseen. En kelpaa kumminkaan -PARI-suhteeseen: Petetään, valehdellaan, kieroillaan, syyllistetään, hyväksikäytetään ja kaasuvalotetaan mielisairaaksi.

      Pelkkä orjanrooli tarjolla.

      • Anonyymi

        Alkaa se itkeminen hyvistä miehistä kun ikää mittarissa ja ei saatu huoraamalla niitä miehiä kenelle kaikki muutkin huorasivat itseään. Ne hyvät miehet on niiden hyvien naisten kanssa jo ollu pitkään, ja huoria ei juuri kukaan halua vaimoksi.

        Pakko oli tulla päästämään ulos ajatukset.
        Banniahan tästä saa kun väärällä tavalla tuntuu pahalle minkälaiseksi maailman meno on mennyt parisuhdeasioissa. Ei tarvitse ihmetellä jos ei lapsia tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa se itkeminen hyvistä miehistä kun ikää mittarissa ja ei saatu huoraamalla niitä miehiä kenelle kaikki muutkin huorasivat itseään. Ne hyvät miehet on niiden hyvien naisten kanssa jo ollu pitkään, ja huoria ei juuri kukaan halua vaimoksi.

        Pakko oli tulla päästämään ulos ajatukset.
        Banniahan tästä saa kun väärällä tavalla tuntuu pahalle minkälaiseksi maailman meno on mennyt parisuhdeasioissa. Ei tarvitse ihmetellä jos ei lapsia tehdä.

        Nuori nainen kun lähestyy, en kieltäydy seurasta, en vain halua yrittää enää kun pettämiseksi se menee joka tapauksessa modernien naisten kanssa. Ei niille riitä mikään muu kuin ne samat miehet joita kaikki naiset havittelee.

        Ei enää vakavaa suhdetta moderniin naiseen, saa olla ihmeellinen tuuri että perinteisen naisen löytää. Ne on kuin yksisarvisia, näkee syntyvyydestä.

        Pääsemme näkemään kuinka yhteiskunta tuhoutuu naisten voimaantumiseen.
        En aijo ikinä pariutua huoran kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa se itkeminen hyvistä miehistä kun ikää mittarissa ja ei saatu huoraamalla niitä miehiä kenelle kaikki muutkin huorasivat itseään. Ne hyvät miehet on niiden hyvien naisten kanssa jo ollu pitkään, ja huoria ei juuri kukaan halua vaimoksi.

        Pakko oli tulla päästämään ulos ajatukset.
        Banniahan tästä saa kun väärällä tavalla tuntuu pahalle minkälaiseksi maailman meno on mennyt parisuhdeasioissa. Ei tarvitse ihmetellä jos ei lapsia tehdä.

        Niinpä!

        Ja vielä turhan usein olisi tarjolla vain kaikenlaista yksinhuoltajaa, eli lähinnä parisuhdetta vain puhtaasta velvollisuuden tunnosta äänettömänä yhtiömiehenä, ja hoitaen muiden kesken jäneitä sotkuja. Itse en ainakaan kuvittele nykyisin löytäväni tervettä parisuhdekelpoista naista, jolla olisi terve itsetunto ja elämäntavat ilman henkisiä ja muita patologia ongelmia ja henkisiä traumoja.


    • Anonyymi

      En lähesty naisia, koska olen ylipainoinen. Vain normaalipainoiset ja komeat miehet saavat lähestyä naisia internetin ulkopuolella, siksi en ole koskaan edes yrittänyt. Yksikään nainen ei ole minua koskaan lähestynyt, joten tiedän olevani ulkonäöllisesti kuvottava.

    • Anonyymi

      Vasta seurustelin suominaisen kanssa.
      Valehteli, varasti ja odotti että maksan kaiken elämisen.
      Lähti mäkeen.
      Suominaista ei enää IKINÄ.

    • Anonyymi

      Suomessa ei isketä kun kännissä siis miehet.Naiset jos iskee tai on kiinostunut on joku vamppi.

    • Anonyymi

      Ite ainakin vaan ignoraan nuo vihreät valot mitä naiset antaa, koska en ole mikään vitun koira joka tanssii naisen pillin mukaan. Jos jotain naista oikeasti kiinnostaa jutella minulle, niin ne saa tulla sitten itse juttelemaan mulle, ja ovat tulleetkin.

      Jos eletään feminismin aikakautta, niin naiset saa sitten kestää sen tasa-arvon ja tulla itse tekemään aloitteita myös. Jos nainen ei kestä sitä, niin olkoot sitten yksin tai kissansa kanssa, ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Nykyään tuppaa tuo ulosanti olemaan naisilla.... siisniinku hei sit mä olin ihan että daa ja sitme oltiin ihan että siis daa... kuka oikeasti haluaa lähestyä tuollain kotkottavaa????

    • Anonyymi

      Suomalainen kulttuuri vaan tuottaa sellaisia miehiä.

    • Anonyymi

      "Miehet, miksi teiltä puuttuu rohkeus lähestyä naista?"

      Eikös nykyisin eletäkään tasa-arvon aikaa, jossa aloitteen tekeminen ei kuulu vain miehelle, vai olenko havaitsevinani naisten tapauksessa rusinoiden noukkimista pullasta?!

      Toisekseen, nykyisinhän kaikenlaiset ääripään telaketjufeministit ovat saaneet tahtonsa läpi, ja kaikenlainen aloitteiden tekeminen tulkitaan miehen suunnalta seksuaaliseksi häirinnäksi. Joten, perimmäinen kysymys kuuluu, miksi miehen nykyisin edes pitäisi tehdä mitään aloitteita?!

      Valitettavasti, sitä saa mitä tilaa, sanotaan. Itse luovuin aloitteiden tekemisestä turhana jo vuosia sitten...

    • Anonyymi

      Aika yksinkertainen juttu. Suomesta on tullut kaikessa riskimaa ja nainen menetetäänkin yleensä ulkomaille kuten tässäkin tapauksessa ja viimein kaikessa Suomalaisuudessa kuten on politiikan henkikin. Itse tiedostan sen riskin että kaikkein rakkain voi satuttaa eniten eli karkeasti sanoen on helpompi odottaa oman elämän loppumista kun kokea rakkaimpan menettämisen tuskan., todellakin kylmässä pohjolassa. Rennosti veivaten mennään hautaan asti, Irvin Goodmann tyyliin eli Eletään vaan vaikka ihan piruuttaan ilman turhia murheita, Maaseutukin on Suomessa pelkkää menneisyyttä mutta trans-nainen onkin sitten jo paljon helpompi juttu koska ei ole lisääntymispainetta !! Sukupuutolla mennään koska politiikkakin on niin täyttä paskaa ja jaskaa.

    • Anonyymi

      Näin se on poliitikot, herrat ja narrit..

    • Anonyymi

      Itsekin olisin kyllä näitten trans-ja shemale naisten kannalla koska on paljon luonnollisempaa mennä helpommalla kuten muutkin jotkin superrikkaat eli ei ole lapsia harmina ja huolena ja elämä voi tuntua todella pitkältä eli pitkälle elämälle automaatilla. Wanhan maatalouden kannassa mentiin luonnon ehdoilla ja paljolla liikunnalla ja nyt on politiikka sitten ohjannnut näin. Tyypillistä Kokoomus menoa.

    • Anonyymi

      Kokoomus vie itsetunnon. Puolue on perverssien, narsistien, itsekkäiden ökyeliitin ja ties minkä sisäsiittoisuuden keulakuva. Siksikin koko Suomesta eroon päääseminen on koko elämän mittainen tavoite.

    • Anonyymi

      Kokoomus suosii seksuaalirikollisia mutta kunnon mies ei saa siellä ääntä kuuluviin. Täyspaska puolue.

    • Anonyymi

      Ajattelit si kiertopalkinnoksi skotlantiin lähteä onnea toivottavasti jopa hyvällä tuurilla sen sadan miehen jälkeen kohtaat si sen oikean

    • Anonyymi

      Osaa ne naisetkin lähestyä.
      Muu on ajan tuhlausta eikä jaksa pelleksi....

    • Anonyymi

      Aloittajan kysymykseen yksinkertainen vastaus:

      Syy siihen miksi nykyään miehen on niin vaikea lähestyä naista, johtuu nykyajan feministisestä politiikasta ja yhteiskunnallisesta ilmapiiristä. Olen mies ja miehenä haluan naisen koska hän on nainen ja edustaa vastakkaista sukupuolta ja siis viimekädessä siksi, että ainakin jossain vaiheessa haluan harrastaa seksiä hänen kanssaan. Haluan hyväillä naisen ihanaa vartaloa koska se tuottaa minulle nautintoa ja toivottavasti se tuottaa nautintoa myös naiselle.

      Itse kovasti toivon että jossain vaiheessa maassamme palataan siihen aikaan kun miehen ja naisen väliset suhteet aletaan taas nähdä normaalina ja kauniina asiana johon ei tarvita oikeuslaitosta väliin sotkemaan yhtä maailman kauneina asiaa ja luomaan ilmapiiriä jossa miehen on vaikea lähestyä naista, koska hän pelkää joutuvansa syytteeseen ahdistelusta.

      • Anonyymi

        Ja vielä jatkoa...

        En ole ajatustenlukija, joten jos nainen kokee lähestymiseni ahdistavaksi, niin saatan siinä tapauksessa syyllistyä jopa rikokseen lähestymällä naista. Mutta tiedän mitä itse ajattelen, en koe naisen lähestymistä ahdistavaksi, joten sinä nainen voit ihan vapaasti kyllä lähestyä minua.

        On tämä vähän kummallista aikaa, en ole tekemässä pankkiryöstöä, minä vain haluaisin elämääni rakkauden, ei kait se ole liikaa pyydetty!


    • Anonyymi

      Kaunis nainen = lähestyminen sallittu vain jykeväleukaisille, pitkille, tappajan silmät omaaville komeille treenatuille alfauroksille. Tavalliset, kunnolliset ja kiltit miehet lähinnä ällöttävät.

    • Anonyymi

      Ongelmahan on se, että ne naisten signaalit ei meinaa aina samaa. Toisella se on flirttailua ja "tuu puhumaan mulle", kun toisen just samat on vaan "perus ystävällisyyttä".

      Itse teen asian eteen jotain vasta sitten kun saan jotain varmempaa, kuin sellaista minkä voi luokitella jonkin toisen naisen perus ystävällisyydeksi.

    • Se on tämä kulttuuri tällaista täällä. Onhan se hyvä että vain valioyksilöt saavat kumppanin ja voivat lisääntyä.

    • Anonyymi

      Naiset ovat itse tehneet omalla käytöksellään tehneet asiallisen lähestymisen hyvin vaikeaksi, joten kiittäkää telaketjufeministejä ja muita patologisia mielensä pahoittajia. Itse opin jo nuorempana, ettei aloitteita kannata tehdä ja kun olin naisille vain ilmaa tai sitten vain pelkkää kaveriainesta. Enää ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei se rohkeus puutu vaan motiivi.

      Lähestyn sellaista naista kyllä joka siihen antaa hyvän syyn.

    • Anonyymi

      On kyllä harmu että ei olla tavattu. Elämä vie

    • Anonyymi

      Kyyllä minä ainakin poistun että terve vaan.

    • Anonyymi

      Kiinnostuksen epävarmuus?

    • Anonyymi

      Suomalaiset miehet ovat heikkotasoisia nörttejä. Kokeile ulkomaalaista miestä, he palvovat sinua ja toteuttavat jokaisen toiveesi. Suomalaiset vain raapivat elimiään sohvalla. Esimerkiksi Irakista löytyy todellisia prinssejä sinulle.

      • Anonyymi

        Kohtelemalla naista kuin prinsessaa ja palvomalla ei saa kuin kiittämättömän naisen, joka käyttää hyväksi antamaasi huomiota siihen asti että löytää toisen joka lupailee enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelemalla naista kuin prinsessaa ja palvomalla ei saa kuin kiittämättömän naisen, joka käyttää hyväksi antamaasi huomiota siihen asti että löytää toisen joka lupailee enemmän.

        Twitterissä on riesaksi asti ulkomaisia naisia jotka yrittävät yksi toisensa jälkeen "kaveerata".

        Jotkut tekevät kuukausikaupalla töitä luottamuksen rakentamiseksi, kunnes se todellinen päämäärä paljastuu siinä kohtaa, kun alkaa puhe sijoituksista ja kryptovaluutasta.

        Harmittavan monta aivan fiksua tapausta on tullut deletoitua tähän mennessä.

        Se vain on niin, että siinä kohtaa kun alkaa puhe sijoituksista, minusta ei enään kuulu mitään. Se oli sitten siinä.

        Olikohan virhe aikoinaan mennä kuvien kera mainitsemaan mitään perinnöstä? Toisaalta siinäpä on mukava kiusantekoprojekti Twitteriin. Kesälomakuvia pukkaa....


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaa, eipä ole moneen vuoteen tullut vastaan naista joka oikeasti olisi niin kiinnostava että kiinnostaisi tutustua paremmin.

    • Anonyymi

      Jo otsikko väärin.

      Miehiltä ei puutu rohkeutta.
      Heiltä puuttuu motiivi.

      Anna miehelle motiivi lähestyä itseäsi ja hän lähestyy sinua.

      Minä ainakin arvioin naisia hiukan etäämpää ennenkuin teen yhtään mitään - arvioin millaisella asenteella nainen on matkassa, kuinka vasentuneesta tapauksesta on kyse, kiinnittääkö hän huomiotaan millaisiin miehiin, miten hän on hoitanut itseään, miten hän tuo itseään julki ja yleensäkin kiinnostaako minua edes perustasolla oikeasti ottaa selvää naisesta.

      Jos jokin mättää näissä asioissa odotan yksinkertaisesti parempaa. Vaihtoehto kun yksinkertaisesti on olla lähestymättä naista ja tämä vaihtoehto voi ihan hyvin olla lopullinen ja poikkeukseton vaihtoehto jonka koen olevan oman etuni mukainen.

    • Anonyymi

      Usko naisen hyväntahtoisuuteen puuttuu. Ovat liian itsekkäitä ja petollisia nykyisin.

    • Anonyymi

      Naista ei uskalla lähestyä, ettei saa syytettä raiskauksesta tai seksiin pakottamisesta. Naiset itse pettävät miehiään ja sitten keksitään stoodi ja joku muu saa syyt.

    • Anonyymi

      Oma käsi parempi kuin läski akka.

    • Anonyymi

      Suomalaiset miehet ovat isänmaallisia testosteronipakkauksia, joiden vankkaan isänmaanpuolustustahtoon voimme kaikki ylpeänä nojata. He kaikki ovat nukkuneet teltoissa...

    • Anonyymi

      "Miehet, miksi teiltä puuttuu rohkeus lähestyä naista?"

      Aikaisemmat huonot kokemukset, kun on ollut naisille vain ilmaa. Toisekseen, koko 2000-luvun telaketjufeministit ovat rummuttaneet sen puolesta, että kaikenlainen aloitteellisuus naista kohtaan tulkitaan nykyisin lähentelyksi yms. Toisin sanoin, naiset ovat nyt saaneet sitä, mitä ovat tilanneet, eikä moni mies tee enää sitäkään vähää aloitteita - enkä minäkään.

      Ja kun Suomessa koko 2000-luku on huudettu tasa-arvon puolesta, tarkoittaa se kait myös sitä, että enää ei ole miehen velvollisuus tehdä aloitteita. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.

    • Anonyymi

      Hölmömämmä, ekkö tiiä että poikamiehen kokemattoman on sättänällisen noloa ja traumauttavaa puhua kaikille niille kokemattomille ja kokeneille naisille keissä hän ei herätä pariutumistarvetta. Ei nainen tunne edes mieheksi sellaista palli-ihmistä, jonka seura ei aiheuta turvallisuudentuntua, avautumisviettiä ja yhtymiskaipuuta. Mieheltä tuntumattoman palli-ihmisen seura vaan kuluttaa naisen vähiä voimia. naisen kuuluu jutella vain aviomiehensä kansa. Muile puhelu voi aiheuttaa muisa avionrikkomis-ajatuksia koska naisen heleä ääni niin kerkeästi kuljettaa kokemattoman poikamihen mietteet kaikkiin syntisiin meininkeihin

    • Anonyymi

      kyllä sua lhestyvät kaikki joiden tahdot sua lähestyvän. eli kurdit, somalit ja pataanit

    • Anonyymi

      Oletko edes neitsyt? Jollet ole niin turha odottaa lähestymisiä

    • Anonyymi

      Takatukka estää lähimmän ystävyyden

    • Anonyymi

      Johtuu siitä että naiset on nirsoja. Kysyjälle vastaus.

    • Anonyymi

      Munattomuus jo s ei saa

    • Anonyymi

      Vanhempaa naista

    • Anonyymi

      Kun ylipäätänsä saisi naista

    • Anonyymi

      Ongelma on juurikin toisin päin naiset ei uskalla lähestyä miestä

    • Anonyymi

      Ensin allekirjoitettu lupa. Sitten voisi ajatella.

    • Anonyymi

      Jos naiset tekis tolleen lähestyis kun ei oikeesti osaa tulkita niit ja aina tulee risua ja julkista häpeää jos koittaa.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe