Naisen alushousut ja tyttöjen ilta

kalsariKalle

Avovaimollani on muutamat seksikkäät, upeat ja kalliimmat alushousut, loput on sellasia tavallisia. Olen kuitenkin huomannut, että hänen lähtiessään tyttöjen iltaa viettämään, hän laittaa aina seksikkäät jalkaan, mutta ei koskaan silloin kun minun kanssaan viettää iltaa. Itseasiassa ei edes koskaan käytä niitä minun ilokseni. Mielestäni paremmat alushousut laitetaan jalkaan silloin kun niitä halutaan näyttää jollekin tai sitten jos haluaa tuntea olonsa seksikkääksi. Kenelle hän niitä sitten näyttää ja eikö hän tunne oloa kanssani seksikkääksi?

Haluaisinkin nyt kysyä, että huolestunko turhasta vai mistä tässä on kyse? Kuulostaa varmaan pieneltä asialta, mutta itseäni mietityttänyt kovasti. Olen kysynyt naiseltani asiasta, mutta vastaukseksi olen saanut vain, että hän saa pukeutua miten haluaa, mikä tietysti on osaltaan totta.

79

2265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Eikö vaimosi ole sitten haluttava ilman pitsihörhelöitä?

• kalsariKalle

No tietysti on haluttava ihan sellaisenaan, riippumatta pöksyistä. En minä siltikään pahaksi pistäisi, jos hän haluaisi edes joskus minutkin yllättää seksikkäämmillä hepeneillä. Mutta se nyt ei ole se pointti, vaan se, että miksi hän laittaa aina tyttöjen iltoihin hienommat alushousut, mutta minun kanssa ollessaan ei koskaan?

• 9+19

"Eikö vaimosi ole sitten haluttava ilman pitsihörhelöitä? "

jooo,heti vaan herneet nenään kun toinen kysyy asiaa.Voi jumalauta...

• Anonyymi

Miehenä ajattelen aina, et jos on mahdollista, että alusvaatteeni tulee muiden nähtäville, silloin laitan parempaa alusvaatetta jalkaan. Sauna illat kavereiden/ harrasteiden kesken, lääkärissä käynnit, illan viettoon jne. Toivoa on aina, josko ilta mahdollistaisi jotain odottamatonta hyvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehenä ajattelen aina, et jos on mahdollista, että alusvaatteeni tulee muiden nähtäville, silloin laitan parempaa alusvaatetta jalkaan. Sauna illat kavereiden/ harrasteiden kesken, lääkärissä käynnit, illan viettoon jne. Toivoa on aina, josko ilta mahdollistaisi jotain odottamatonta hyvää?

Lisään, aina on hyvä punnitaan mahdollisuuksia myös suhteessa? Onko ollut kuinka hyvä partnerille vai huono, että luottamus toiseen voisi kärsiä, siitä ettei ole ollut edes tyydyttävä toiselle, silloin pelkoja syntyy enemmän.

Olkaamme hyviä toisillemme, sillä minimoidaan uhkia turhille peloille? Itse olen sinkku, mut jos minulla olisi hyvä suhde, haluaisin olla toiselle merkityksellinen ja toivoa sen olevan myös toiseen suuntaan. Teoilla on merkitystä.

• .. ..

Naiset pukeutuvat myös itseään varten. Eivät vain näyttääkseen muille.
      Se luo erilaisen tunnelman

• kalsariKalle

Tämäkään kommentti ei vastaa siihen mitä kysyin. Miksi vaimoni haluaa pukeutua seksikkäämmin, kun hän ei ole minun kanssaan?

• gfdgdfwd
        kalsariKalle kirjoitti:

Tämäkään kommentti ei vastaa siihen mitä kysyin. Miksi vaimoni haluaa pukeutua seksikkäämmin, kun hän ei ole minun kanssaan?

Ehkä se liittyy siihen yleiseen laittautumiseen. Jos siis lähtee ulos, meikkaa, pukeutuu pikkumustaan jne, niin ne alushousut vähän niin kuin kuuluvat pakettiin.

Voihan se tietysti niinkin olla, että aikoo niitä jollekin esitellä, mutta ei tosiaankaan välttämättä.

• emili-a

Voi hiton putkiaivo. Justis sanoin että luo erilaisen tunnelman. Onko teidän kahden välillä juhlan tuntua tai tahdotteko tehdä vaikutusta toisiinne?

Sitä se tarkoitti. Käytä ny mielikuvitusta tai KYSY naiseltasi uudelleen miksi pitsit muille mutta ei sulle? Laitatko sä parhaat kalsarit kun naisesi on paikalla? Tai laitatko jakauksen kohdalleen ennen kuin menette....nukkumaan?

Naisten illan pikkareilla ei ole välttämättä mitään maagista merkistystä. Ne voi olla päällä vain naisen oman tunnelman vuoksi. Eikö edes sitä vahää saa laittautua jos siltä tuntuu? Älä ny väännä mitään salaliittoteoriaa.

• kalsariKalle

> Laitatko sä parhaat kalsarit kun naisesi on paikalla? Tai laitatko jakauksen kohdalleen ennen kuin menette....nukkumaan?

Jos yhdessä mennään, niin toki laittaudun parhaani mukaan, mutta vaimo ei niin silloin välitä laittautua yhtälailla mitä muitten kanssa lähtiessään.

> Naisten illan pikkareilla ei ole välttämättä mitään maagista merkistystä.

Jos ei ole merkitystä, niin miksi laittaa tyttöjen iltaan paremmat ja minun kanssaan huonommat? Ei sillä että vaatisin pitämään parempia, mutta kummastuttaa tuo logiikka. Eikö se oma mies ole se, joka yleensä sitten pääsee ihailemaan niitä pöksyjä jossain vaiheessa? Ja eikö sitä voi edes vaikka kerran pari vuodessa ilahduttaa miestään?

Ehkä olen sitten putkiaivo.

• emili-a
        kalsariKalle kirjoitti:

> Laitatko sä parhaat kalsarit kun naisesi on paikalla? Tai laitatko jakauksen kohdalleen ennen kuin menette....nukkumaan?

Jos yhdessä mennään, niin toki laittaudun parhaani mukaan, mutta vaimo ei niin silloin välitä laittautua yhtälailla mitä muitten kanssa lähtiessään.

Jos ei ole merkitystä, niin miksi laittaa tyttöjen iltaan paremmat ja minun kanssaan huonommat? Ei sillä että vaatisin pitämään parempia, mutta kummastuttaa tuo logiikka. Eikö se oma mies ole se, joka yleensä sitten pääsee ihailemaan niitä pöksyjä jossain vaiheessa? Ja eikö sitä voi edes vaikka kerran pari vuodessa ilahduttaa miestään?

:) oikeastaan aika somaa
        ja sorry

• Paperianainen
        kalsariKalle kirjoitti:

Käyttää varmaan useammin niitä kauniimpia jos niitä on enemmän kuin 2 paria :))))

Osta lahjakortti liikkeeseen , kerro halustasi nähdä vaimollasi kauniita alushousuja arkenakin.

Luulen että toimii, ja älä nyt kitise, tän kanssa ei kannata olla pihi. Ja tee asia hyvässä hengessä ....

• mm

Itse jos lähden ulos niin haluan pukeutua alusta asti hyvin ja tuntea itseni naiseksi kun menen ulos, ja sillä ei ole mitään tekemistä että haluaisin jotain muuta miestä kun omaani, se vaan on niin ihanaa pukeutua hyvin.
      Mutta kyllä teen sitä kotonakin, joten sano vaimollesi että haluat nähdä hänet kauniissa alusvaatteissa.

• Ei h-i !

Sulla on pipi mielikuvitus. Kun nainen pukeutuu hyvin, hän pukeutuu hyvin ihoa myöten. Mieäs ei edes ymmärrä, mitä se tarkoittaa, miten se ymmärtäisi jotain muuta.

• kalsariKalle

Mutta et sinäkään vastaa kysymykseeni. Miksi nainen haluaa pukeutua hyvin silloin kuin minä en ole mukana? Enkä edes itse pukeudu huonosti vaimoni ja monien muiden mukaan.

• Minua varten vain
        kalsariKalle kirjoitti:

Mutta et sinäkään vastaa kysymykseeni. Miksi nainen haluaa pukeutua hyvin silloin kuin minä en ole mukana? Enkä edes itse pukeudu huonosti vaimoni ja monien muiden mukaan.

Täh ? Miksi naisen pukeutumiseen tarvittaisiin mieäs ? Itse en pukeudu miestäni varten enkä kyllä ketään muutakaan miestä varten, ei sen puoleen. Puhumattakaan nyt naisista.

• kzkskdks
        kalsariKalle kirjoitti:

Eli jos te menette yhdessä ulos niin nainen ei laita niitä hyviä pöksyjä? Vai vaan kotona sinun kanssaan ollessaan ei pidä niitä?

• kalsariKalle
        Minua varten vain kirjoitti:

Täh ? Miksi naisen pukeutumiseen tarvittaisiin mieäs ? Itse en pukeudu miestäni varten enkä kyllä ketään muutakaan miestä varten, ei sen puoleen. Puhumattakaan nyt naisista.

Siis sinun mielestä nainen ei koskaan voi pukeutua miehensä vuoksi, vaikka ajatuksena vain yllättää oma mies hieman seksikkäämmillä alusvaatteilla? :O

• kalsariKalle
        kzkskdks kirjoitti:

Eli jos te menette yhdessä ulos niin nainen ei laita niitä hyviä pöksyjä? Vai vaan kotona sinun kanssaan ollessaan ei pidä niitä?

Siis ei käytä nykyään missään tilanteessa minun kanssani.

• Pikkaripirkko
        kalsariKalle kirjoitti:

Siis sinun mielestä nainen ei koskaan voi pukeutua miehensä vuoksi, vaikka ajatuksena vain yllättää oma mies hieman seksikkäämmillä alusvaatteilla? :O

Onko sun elämäsi jotenkin tyhjää täynnä ? Vaiko vain pää ?

• kalsariKalle
        Pikkaripirkko kirjoitti:

Onko sun elämäsi jotenkin tyhjää täynnä ? Vaiko vain pää ?

Kuinka niin?

• Keskity olennaiseen
        kalsariKalle kirjoitti:

Kuinka niin?

Jos ihmisen ongelman nimi on toisen alusvaatetus, niin oikeita murheita ei sitten ole - eikä ehkä elämääkään.

• kalsariKalle
        Keskity olennaiseen kirjoitti:

Jos ihmisen ongelman nimi on toisen alusvaatetus, niin oikeita murheita ei sitten ole - eikä ehkä elämääkään.

Sinäkö sitten päätät mikä saa olla oikea murhe ja mikä ei? Kuule, meitä ihmisiä on erilaisia ja niin on murheitakin. Jos sinullakin olisi sisälukutaito, niin ymmärtäsit että on kyse laajemmasta asiasta kuin alusvaatteista. Jos ei ole asiaan mitään järkevää sanottavaa, niin kannattaa jättää kommentoimatta.

• Mustissairaus se on
        kalsariKalle kirjoitti:

Sinäkö sitten päätät mikä saa olla oikea murhe ja mikä ei? Kuule, meitä ihmisiä on erilaisia ja niin on murheitakin. Jos sinullakin olisi sisälukutaito, niin ymmärtäsit että on kyse laajemmasta asiasta kuin alusvaatteista. Jos ei ole asiaan mitään järkevää sanottavaa, niin kannattaa jättää kommentoimatta.

Jos sun ongelmasi on mielestäsi järkevä ja sillä on jokin laajempi tarkoitus, niin sää olet - pelle. Toivottavasti oikea murhe tavoittaa sinutkin, jospa kasvu alkaisi.

• emili-a

Taitaa olla taas erilainen tulokulma. Mies elää silmillään ja tekee päätökset silmillään. Nähdyllä on isompi arvo, kun taas naiselle moni muu asia. Ja näyttää sen eri tavoin.

Nainen ei välttämättä tajua tätä näkökulmaa. Että pitäis laittaa tai "vieläkin"laittaa pitsit sitä tuttuakin varten päälle. Kun on saatu aikaan jo paljon muutakin.

Jos teillä alussa tälläydyttiin ja nyt ei niin siitä voit päätellä jotain. Mutta älä negaa. Aloita avoin keskustelu miten koet asian.

• kalsariKalle

Niin, en tiedä sitten olenko minä hänelle "liian" tuttu, ettei sitten tarvi minua enää miellyttää. Muistaakseni hän alussa tälläytyi kanssani enemmän ja käytti hieman parempia alusvaatteitakin, hänellä ei tosin silloin ollut mitään huippuhienoja, mutta hieman juhlavampia silti. Ostanut vasta myöhemmin noita parempia.

• cho-

Sinun kysymykseesi en oikeastaan osaa vastata. Kerron kuitenkin "oman kokemuksen"

Tyttöjen kanssa ulos lähtiessä puen useimmiten ihan alusvaatteista lähtien kivaa, söpöä ja/tai seksikästä ihan vain sen laittautumisen takia ja että haluan tuntea itseni seksikkääksi. Tosin teen näin useimmiten myös silloin kun ollaan mihen kanssa lähdössä ulos.

Arkena pidän sitten niitä "tavallisia" alusvaatteita aivan sen takia että ne kivat/söpöt/seksikkäät alusvaatteet näyttäis sit kivoilta/söpöiltä/seksikkäiltä.. nimittäin jos niitä kivoja/söpöjä/seksikkäitä alusvaatteita koko ajan pitää päällä tulee niistäkin niitä "tavallisia"..

Erikseen on sitten arkenakin ne kerrat kun ennätän kotiin ennen miestä ja puen korsetit ynnä muut härpäkkeet päälle ja odottelen sängyssä että mies tulee kotiin ;)

Kysy rohkeasti (ei kuitenkaan mitenkään syyttävällä äänellä) mikä on homman nimi ja että olis kiva jos kotonakin näkyisi sinun iloksesi silloin tällöin niitä seksikkäitä alusvaatteita :)

• kalsariKalle

Tuo sinun toiminta kuulostaa ihan normaalilta ja tuota haluaisin omankin vaimoni tekevän. Siis että voisi edes joskus yllättää miehensä seksikkäämmällä alusasulla ja muulloin saa pitää ihan tavallisia tai mistä ite tykkää. Minäkin teen hänelle kuitenkin usein erilaisia yllätyksiä, niin olisi kiva jos jotain kivaa saisi joskus itsekin. En vain ymmärrä, miksi minun kanssa lähtiessä viettämään juhlavaa iltaa ei sitten halua pukeutua kivasti, jos sitä tyttöjen seurassa tekee.

Yritin tänään hieman kysellä asiasta varovasti, mutta sain vain epämääräistä muminaa vastaukseksi. Selvästikään kommunikointi ei oikein luonnistu tuon asian suhteen. En nyt ehkä viiti kysellä vähään aikaan, vaan annan pölyn laskeutua. Enpä ainakaan ole painostanut häntä mitenkään.

• kuun tytär

Asiaa voisi kovinkin auttaa, jos sinä ostaisit vaimollesi kauniita alusasuja, eikä vain toivoa että vaimo ymmärtäisi sellaisilla sinua ilahduttaa.

Olisin aikanaan ollut otettu jos mieheni olisi ostanut jotain söpöä yllelaitettavaa ja poisotettavaa...sain virttyvää froteekylpytakkia, silti hän toivoi näkevänsä päälläni jotain seksyä..No revi siitä rattoa.

Nyt sitten ihan itseni iloksi näitä ostelen ja pitelen, jospa joskus löytyisi joku näitä ihailemaankin ?

• Tietäjä

Sinun vaimollasi on salarakastaja!

• kalsariKalle

Niin, eihän sitä ihan varmaksi tiedä. Ei oo vaan kovinkaan paljon viitteitä siihen suuntaan ollut.

• Kun mennään kavereiden kanssa jonnekin, niin sitä haluaa helposti pukeutua päästä varpaisiin kivasti, siitä tulee huoliteltu olo. Ja jos on kyse saunaillasta, niin naiset tykkää jopa jutella alusvaatteista ja vertailla, että sulla on hyvännäköiset pikkarit.. :D

Mä olen huomannut, että vaikka nainen pukeutuisi kuinka hemaiseviin alusvaatteisiin, niin ei miehet niitä oikein huomioi, ne ottaa vaan pikavauhtia ne pois. Vain yksi ex kiinnitti jotakin huomiota siihen, millaisia alusvaatteita mulla oli. Itsen takia niitä enemmän tulee käytettyä ja pidettyä. Ei miehen.

• mies!

Niin mutta ne alusvaatteet ei lähtis niin nopeaan pois, jos olisivat seksintappajat.

• mies! kirjoitti:

Niin mutta ne alusvaatteet ei lähtis niin nopeaan pois, jos olisivat seksintappajat.

Mut pointti oli se, että ei niitä nättejä alusvaatteita laiteta pettämistä suunnitellen, vaan siksi että kuuluu kokonaisuuteen. Yhtä hyvin niitä laitetaan, kun mennään miehen kanssa jonnekin, mihin pukeudutaan erityisen nätisti.

• rehellinen selitys

Hän näyttää kavereilleen, naiset eivät halua tätä myöntää, siis minä myönnän. Naiset usein vertailevat toisiaan ja nämä tyttöjen iltaa viettävät etenkin. He siis eivät pukeudu miehiä eivätkä pettämistä varten, jos sitä pelkäät, vaan toisiaan varten. Siis jos hän laittaa mummokalsongit jalkaa tyttöjen saunailtaan, ne toiset naiset katsoo "joo toikin tollee, mahtaa miehellä olla kurjaa, ei niillä varmaan ole seksielämääkään" ja siis näinhän ne ajattelee, vertaa jne. joten, naisesi ikäänkuin "kilpailee" muitten naisten kanssa. Hän laittaa naiselliset pikkarit ja vaatteet, että olisi yhtä naisellinen kuin muut, yhtä seksikäs ja yhtä haluttava jne. jne. jne.

Hän tuntee olonsa sinun kanssasi seksikkääksi sellaisena kun on. Siksi hänen ei tarvitse esittää eikä pukea hepeneitä, hän ei todennäköisesti edes tajua, että sinä ajattelet noin. Hän vastaa että saa pukeutua kuten haluaa, koska hän luulee, että kyse on vain mustasukkaisuudesta, että haluat hänen aina pitävän mummokalsonkeja tai vain sinun nähtesi tai yrität halllita: hän ei osaa ajatella, että höh, ei tietenkään, vaan sinäkin haluaisit nähdä niitä seksyjä vaatteita ja se vaan olisi hauskaa! Että nainenhan ON sinulle seksikäs muutenkin, mutta olisi vaan hemaisevan ihanaa, jos hän pitäisi sinullekin niitä joskus.

Naisille edelleen opetetaan pienestä saakka, että he kilpailevat keskenään ja että tärkeintä on näyttää toisen naisen silmissä hyvältä, juuri tämän takia. Naisille syötetään tätä "nainen on naisille susi" vallhetta ja usein naisvaltaisten alojen ilmapiiri ei mene pilalle naisten takia, vaan naisten harhaluulon takia, että naiset olisivat ihmistä kummempia. Miehet eivät rasitu juoruilustaan, eivätkä ota niin itseensä, koska heille ei syötetä viestiä uhasta ja selkään puukotuksesta pienestä saakka. Naiset sen sijaan aina luulevat olevansa jossain vaaravyöhykkeessä. Samoin naisia arvostellaan pienestä saakka ulkonäön perusteella. Tähän osallistuu etenkin naiset... Siis he pukeutuvat, meikkaavat ja kilpailevat, jo huomaamattaan aikuisempina, hyvin usein.
      Siksi tyttöjen iltaa pitää viettää parhaimmillaan: muuten tuntee itsensä rumaksi. Alusvaatteita myöten. Pitää tietää, että voisi, vaikkei tekisi. Pitää nähdä itsensä kauniina ja seksikkäänä verrattuna muihin, vaikkei kukaan muu koskaan näkisi vilaustakaan niistä alusvaatteista! Eniten naisten alapääkarvoitustakin arvostelee naiset itse, toisiaan ja itseään, ei miehet! Suurimmat paineet ulkonäöllisesti toisilleen luo naiset itse, itse itselleen ja toinen toisilleen.

Hän ei siis näytä niitä ehkä kenellekään, ja hän tuntee olonsa kanssasi seksikääksi jos teillä kerran seksiä on.
      Olet huolissasi 99% varmuudella turhaan (enhän minä teitä kuitenkaan tunne) ja tästä tässä on kyse.

• kalsariKalle

Kiitos sinulle vastauksesta, se oli erittäin hyvä! Voin kyllä yhtyä sun tekstiin ihan täysin :) Juuri tämä asia voisi ollakin pohtimani asian todellinen syy. Kyllähän sitä aina huomaa kuinka naiset on toisilleen kateellisia ja halutaan esittää parempia kuin on. Eivät tietenkään kaikki, mutta hyvin moni kuitenkin. Tyypillistähän se on kuulla naisten suusta että "pukeutuu itseään varten", vaikka todellisuudessa toisia ihmisiä varten, näyttääkseen paremmalta. Kyllähän se kilpailuvietti on varmaan meillä kaikilla ihan biologisista syistä tuolla taustalla, joillakin vahvempana ja joillakin ei.

Täytynee varmaan luopua siitä haavesta, että hän niitä seksikkäitä joskus kanssani käyttäisi. Harmittaahan se, mutta ei se maailmaa kaada. Tärkeintä että hänellä on hyvä olla.

• Sitä vaan haluaa laittautua alusasua myöten sen kerran kun ulos menee. ;)

• kalsariKalle

Ymmärrän että varmaan usein haluaa, mutta miksi sinun mielestä ei voi koskaan laittautua alusasua myöten omaa miestä varten?

• ei jaksa tai viitsi
        kalsariKalle kirjoitti:

Ymmärrän että varmaan usein haluaa, mutta miksi sinun mielestä ei voi koskaan laittautua alusasua myöten omaa miestä varten?

Miksi? Mitä se muuttaisi? Samallalailla ne asiat etenee ilman niitä pitsipöksyjäkin.

• dfsdfs
        ei jaksa tai viitsi kirjoitti:

Miksi? Mitä se muuttaisi? Samallalailla ne asiat etenee ilman niitä pitsipöksyjäkin.

Niin, miksi tiskaisin tiskit? Mitä se muuttaisi, kun minua ei alunperinkään tiskit häirinneet?

• jaapajaa

kai vaimo voisi silti joskus miehenkin kanssa pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin. Minä ainakin ihmettelen vaimon toimintaa: itse kun menen mummokalsarit jalassa vaikka baariinkin, eihän niitä kukaan näe!

Eikä oikein uppoa tämä "naiset tahtoo laittaitua viimeisen päälle..."

Ehkä jos tyttöjen kanssa saunotaan, niin eihän silloin viitsi ihan kuluneimpiaan alushousuja laittaa, mutta en kyllä tyttöjen iloksi ole koskaan seksihepeneitäkään laittanut :D

• kalsariKalle

Niinpä, tutkimattomia ovat.. naisen tiet. Mutta tuossa vähän ylempänä tulikin aika hyvä selitys asialle.

• ofjhsdijgdikjgjgkgo

miks jotkut edes vetää herneet nenään. no pakko nyt myöntää että itsellä meni heti hermot kun luin ensimmäisen vastauksen. varmaankin nainen.

mutta ymmärrän huolestuneisuuden. astukaan nyt vitun ihmiset toisen saappaihin ja miettikää mitä itse ajattelisitte. löytyisi varmaan aika monta vainoharhaista.

• miksi sä vänkäät?

Kuules Kalsari Kalle. Sä olet saanut 20 erilaista vastausta ja useimmat naiset eivät tiedosta sinun ongelmaasi. Nainen voi TODELLAKIN pukeutua vain itseään varten. Kuten esim minä.

Sä hyväksyt vain itsellesi sopivat vastaukset ja väitä muita valheiksi. Tosia asia on, että jokainen nainen ja mies pukeutuu kuten mielii ja eri syistä. Teidän ongelmia ei selvitä tällä palstala kukaan. Selvitä itse kotonasi omat ongelmasi.

Jos täällä joku antaa sopivan rankan vastauksen josta sä menet onnesta sekaisin ja hyväksyt sen kaikkien naisten totuutena, niin pidät sitä myös vaimosi totuutena??

Tyypillinen mies. Valmis kavaltamaan omansa toisten tähden ja jättämään tielle ties minkä tahansa toisen vuoksi. ULOS. Tänne ei oe asiaa.

• kaksin parempi

Ämmien höpinää toi " haluu pukeutua viimeisen päälle " ja v--tut. Ei pidä paikkansa. Oli millaiset alushousut tahansa, niin ne ei näy, ellei niitä esittele. Sano vaimollesi, että haluat hänen pukeutuvan niihin parempiin alusasuihin, kun olette kahden.

• oho?

Jos alusvaatteet ovat kauniit, sopivat, mukavat, tukevat, kohottavat, kantajalleen mieluiset yms., se näkyy paremmin istuvina vaatteina, iloisempana ilmeenä, vapautuneempana olona... Huonosti istuvat tai muuten kamalat alusvaatteet taas tekevät päinvastaista. Jos pikkareita saa kaivella pe*svaosta tai ne makkaroituvat hassusti mekon alla, epämukava olo näkyy varmasti muillekin.

• sölölsa

Sä et selkeestikään "ämmien höpinöistä" mitään ymmärrä.

• voevoe sentään

Minä ainakin myös useimmiten laittautuessani haluan laittautua täydellisesti päästä varpaisiin, mukaanlukien alusvaatteet, koska siitä tulee hyvä mieli, se on mukavaa ja haluan omasta mielestäni näyttää hyvältä. Tällöin myös juhfiilis on parempi. Arkisinkin tietysti voisi näin tehdä ihan oman miehen iloksi ja joskus harvoin teenkin, mutta yleensä on muutakin tekemistä ainakin näin 10 vuoden yhdessäolon jälkeen. Jos oma mieheni tarkkailisi alusvaatepukeutumistani, todennäköisesti raivostuisin. Ps. minulla ei ole mitään syytä valehdella tänne, joten voin kertoa, etten ole ikinä pettänyt miestäni vaikka tilaisuuksia on ollut pilvin pimein. En silloinkaan, kun minulla on ollut ihan hyperseksikkäät alusvaatteet kaupungilla.

• pöksykyylä!

Höh! Onneksi mieheni ei kyttää alushousujani ja laadi tilastoa siitä, koska minkäkinlaisia käytän. Jos hän alkaisi tehdä niin, saattaisin laittaa kiusallani huonommat pöksyt ollessani hänen kanssaan kahden.

Huolehditko omista kalsongeistasi ja niiden sopivuudesta eri tilanteisiin yhtä pontevasti kuin naisesi housuista? Tuntuisiko sinusta oudolta, jos hän alkaisi vaatia sinulta selitystä siihen, miksi valitsit siniset bokserit, vaikka hän tykkää enemmän vihreistä? "Ai, miten niin muka vain laitoit pinon päällimmäiset aamulla jalkaan? Kyllä siihen TÄYTYY olla syy. Tunnusta nyt vaan! Etkö enää välitä minusta, kun käytät sinisiä? Onko sinulla joku toinen nainen, joka tykkää sinistä?!"

• kalsariKalle

Kiitoksia kaikista vastauksista :) Selvennän vielä hiukan asiaa, koska tuntuu että kaikki kirjoittajat eivät ole ymmärtäneet asiaa täysin.

Teemme vaimoni kanssa toisillemme hemmotteluiltoja muutamia kertoja vuodessa. Vaimoni haluaa esimerkiksi shoppailunreissun, hyvää ruokaa, hierontaa tai jotain mieleistä, mitä on toivonut, ja minä sitten toteutan ja hemmottelen parhaani mukaan. Vastaavasti minä saan toivoa asioita, ja hän toteuttaa. Mitään ongelmia ei ole ollut, ovat olleet molempien mielestä oikein onnistuneita (nämä hemmottelupäivät). Ainoastaan tuo alusvaateasia on jäänyt mietityttämään minua. Olen välillä toivonut omaan hemmotteluiltaan normia juhlavampaa seksiä, että molemmat pukeutuisivatkin hieman hienommin ja seksikkäämmin. Mutta hän silti haluaa laittaa normaalit alusvaatteet, vaikka omistaa hienompia ja seksikkäämpiä. Tyttöjeniltoihin hän kuitenkin pukeutuu niihin. Kysyn siis, että mikä ihmeen logiikka tässä on? Minusta on oikein ihana asia, että hän pukeutuu tyttöjen iltaan hienosti, mutta eikö sitä nyt voi sen pari kertaa vuodessa ilahduttaa miestäänkin, jos on vieläpä toivonut?

Jos minulle on n. 363 päivää vuodessa merkityksetöntä, mitkä alusvaatteet vaimollani on päällä, en pitäisi itseäni kovinkaan pöksykyylänä. En siis todellakaan vahdi häntä, vaan annan hänen pukeutua miten haluaa.

• atpr10

Tämä on sitä tasa-arvoa, ja feminismiä. Katsos kyllähän naisen kuuluu pukeutua omaa miestään varten ja itseään varten. Mutta mehän olemme Suomalaisia!!

• omapaskaeihaise

Mä olen usein kotonani kuluneissa tahraantuneissa reikäisissä vaatteissa, pelkissä kalsareissa tai jopa munasillaan. Ulos lähtiessä laitan joko työvaatteet tai ykköset päälle.

Sä olet vaan muuttunut huonekaluksi avovaimosi silmissä. Toisin sanoen sulle ei tarvi enää esittää olevansa jotain parempaa kuin on.

• Petkutustako?

Minä luulen, että hän taitaakin olla menossa poikien iltaan ;)
      Katsopa vähän naisesi perään.Miksi tällaisia "tyttöjen" iltoja muuten pitää yleensäkään järjestää, jos joku on parisuhteessa?
      Jos kyse olisi tyttöjen illasta, hän lähtisi sinne tuulipuvussa, joiden alla on saman virttyneet raappahousut kuin kotonakin.Ole tarkkana!

• Hah !

Muuta sinä sinne, missä ajatuksesikin asuvat, pimeälle keskiajalle.

• ööööhöhö

Onko parisuhde symbioosi, jossa kumppanit eivät saa ikinä tehdä mitään ilman toista, ainakaan ystäviensä kanssa siis? Tai ainakaan naiset eivät saa tehdä ilman miestä?

• kalsariKalle

Niin, vaikea sanoa onko sitten "poikien ilta" oikeasti. Mutta en allekirjoita tuota, että parisuhteessa ei saisi olla tyttöjen iltoja. Minusta on mukava, että naiseni saa viettää välillä iltaa ilman minuakin.

• Perttiliini

Jos ei oo aviossa niin nainen saa vaikka lähtee jos siltä tuntuu. Aina kun näkee naisen niin jumalauta kun seisoo keskijalka. En kehtaa vaan sanoa mitään naisille

• Hah-hah-haaa

Aloituksen otsikosta tulee joka kerta mieleen miehen alushousut ja poikain ilta:

Kauan aikaa sitten siippa pelasi isojen poikien kanssa lätkää ja porukka vietti aina silloin tällöin saunailtoja. Sellaisen illan jälkeen taskujen tarkastuksessa ennen pyykkiin panoa löytyi miesten kalsarit, oikein tangat. Eikä kaverilla ollut mitään muistikuvaa mistä pöksyt olivat kotoosin. Siitä sitä revittiin vitsiä pitkän aikaa.

• dfsfsdfsafsd

Vähän samoja ajatuksia tuli mieleen, kun oma emäntäni oli lähdössä tyttöjen kanssa laivalle. Kysyin piruuttani, että miksi sille reissulle pitää ajella alapään karvat sileäksi. siltä varaltako, että on siistin näköinen jos joku pääsee alapään kimppuun? En oikein muutakaan syytä keksi. Noh, huumorillahan tuo koko homma meni, mutta silti, miksi? :D

• Ihanomamoka

Jos tämän ketjun kommentit eivät riitä selventämään aihetta miessukukunnalle, jonka mielikuvitus ei riitä muuhun kuin "alapään kimppuun" käymiselle, niin kuka tai mikä tyhjäpäisille idiooteille mitään mahtaa.

• fgdgdgsdgsg
        Ihanomamoka kirjoitti:

Jos tämän ketjun kommentit eivät riitä selventämään aihetta miessukukunnalle, jonka mielikuvitus ei riitä muuhun kuin "alapään kimppuun" käymiselle, niin kuka tai mikä tyhjäpäisille idiooteille mitään mahtaa.

No jos sinulla on selkeä vastaus siihen, miksi seurustelevan naisen pitäisi ajella alapää juurikin tyttöjen reissua varten, niin kerro ihmeessä näinkin tyhmälle?

• Seonomamoka

Niin tekevät kaikki muutkin: siistiytyvät. Paitsi ehkä mieähet joilta puuttuu mielikuvituksen lisäksi yleensä myös hygieniataidot. Eikä yksikään maan päällä elävä nainen ole mitenkään päin vastuussa mieästen likaisesta mielikuvituksesta.

• määmy

Jos käy huonost & tulee onnettomuus & tarttee lääkärii & pikkarit näkyy. O kivempi olla asiakkaana hyvis pikkareis ku räsyisis.

:D

• naisethalveksiimiehiä

koska naiset halveksivat miehiä, miesten seurassa välttää pierunkatkuiset ja reikäiset mummokalsaritkin, koiraakin varten pukeudutaan paremmin.

• Sitäsaamitätilaaa

Ja mistä ne naiset sen halveksimisen ovat oppineet?

• badluckfinnman
        Sitäsaamitätilaaa kirjoitti:

Ja mistä ne naiset sen halveksimisen ovat oppineet?

Entä jos viime sodissa olisikin käynyt toisin ja nyt suominaiset kärvistelisivät siperian pakkasessa 1950-luvun kehityksen tasolla?
        Sota oli kansakuntamme miehille traumaattinen kokemus, vielä sukupolvia sotien jälkeen miehet ovat tunnevammaisia samalla kun naisille elämä näyttäytyy täysin toisessa valossa.
        Siinä vähän miettimistä mistä mahtaa johtua ettei miehet ole ihan yhtä henkisesti vapaita tai onnellisia tms. kuin naiset, edelleen poikia kasvatetaan ihan eri tavalla kuin tyttöjä, naisille koko maailma on avoin, miehiä painaa historian painolasti, esim. pakollinen asevelvollisuus...
        Minusta vaikuttaa siltä että vaikka sodassa saimme pitää itsenäisyytemme, sen hinta on kova, olemme henkisesti haavoittunut kansakunta.
        Sitten vielä oman maan naisetkin halveksivat miehiä, koko maailma näyttää vihaavan syntyperäistä suomalaista miestä, miesvaltaiset alat kuihtuvat koko ajan ja muuttavat pois tästä maasta, miesten työttömyys ja huono-osaisuus vain kasvaa koko ajan samalla kun naisilla menee paremmin kuin koskaan ennen.
        Naisten saadessa valtaa koko ajan enemmän maailma ei muutu yhtään inhimillisemmäksi, päinvastoin Suomessa on kovemmat arvot kuin koskaan, entisiä etuja ja myönnytyksiä ollaan vetämässä takaisin ja kurjuus senkun lisääntyy mikä kohdistuu yksinomaan miehiin.
        Ja loukkauksen lisäämiseksi tänne otetaan sitten "työvoimapulan" nimissä maahanmuuttajamiehiä jostain irakista jne. maista joissa naiset ovat jo pitkään käyneet panettamassa itseään.
        En kyllä pyydä anteeksi että katkeruus ja naisten petollisuuden johdosta pintaa pyrkivä halveksinta on jo siinä mittakaavassa etten pysty sitä enää peittelemään.

• Revisiitä

Sitten vain hakemaan apua itsetunto-ongelmiin. Omiinsa. Muusta eikä muista kannata kantaa huolta ennen kuin omassa korvain välissä pelittää - oikein.

Selvennykseksi kerron, että jos sinä et näe maailmassa kuin "naisten petollisuuden" niin et sinä näe mitään muutakaan - oikein.

• Eityttöjeniltaa

Aloittajan kanssa samaa mieltä...

Miksi parhaat silloin. Parhaissa kuuluu olla OMAN KULLAN KANSSA. Ja rääsyissä tyttöjen/poikien illassa. Jollei ole "tyhima" mielessä.
      Itse pynttään MIEHENI takia enkä vietä tyttöjen iltoja, ja jos viettäisin niin en baarissa missä porukka hajoo kuitenkin eikä pysytä yhdessä vaikka yhteistä iltaa lähdetty viettämään. Ei siellä metelissä voi edes jutella!

• reikäiset_pikkarit
    • aihkeri

Vai, että oikein pöksy-gate... Minulla on toki aika monet tällaiset hottis-alusvaatteet ja kyllä minä ne laitan päälleni, kun tapaan miesystäväni.. Mutta tuolla mokomalla on niin kiire päästä niistä eroon, että luulen, että tuskin huomaisi vaikka olisi pöksyissä puntitkin ja liivitkin kunnon sporttimallia.. Kysyin asiasta kerran ja hän totesi, että on ne kiva löytää aamulla sängyn vierestä...eli vain miestäni ja itseäni varten niitä ostan, kaikesta huolimatta.

• poppi9097

Seksikkäitä pikkuhousuja laitetaan vain ja ainoastaan sen mahdollisen panon varalle, ei koskaan mistään muusta syystä. Kauniit nainen laittaa itseään varten, seksikkäät panoa varten.

Katso kumpaan kategoriaan ne kuuluu ja teidät missä mennään.

• Yksinkertaisuudenylistys

Onko sinusta muissakin asioissa mukavaa näyttää yksinkertaiselta yleistäjältä? Kauniit voivat olla seksikkäät ja toisin päin.

• eienää

Paskat!Laitoin pitsipöksyt miesystävääni varten vaan enpä kelvannut..

• naisetovatpettureita

Huolesi on aiheellinen.

• Osaatkoarvella

Montako naista tiedät, joka on pettänyt ihan ypöyksin? Mielestäni siihen tarvitaan se toinen osapuoli, joka yleensä ottaen on ...

• Anonyymi

Ihmiset ei ehkä koskaan saa tietää mitä naiset ajattelee. Ehkä hän haluaa vain olla itsevarma ja kokea itsensä seksikäänä. Tai sit tytöillä vaan on kivaa yhdessä.

• Anonyymi

Se on vaan että kavereille pitää luoda illuusio. Että jaksaa aina laittautua ja pitää hienompia alusvaateita. Ei naisia oikeasti kiinnosta miesten mielipiteet vaan toisten naisten.

• Anonyymi

Lähdetkö usein esim naisväen perään tavaratalon alusvaateosastolle? Sitä lätkääskö vilautat kun myyjät katsoo hitaasti?

• Anonyymi

Näethän ne pikkarit aamulla tyttöjen illan jälkeen pyykkikorissa.

Ei varmaan jää mitään epäselvyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7152
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      88
      5341
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5130
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      301
      3420
    Aihe