Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Myydään iPod Touch 4G 8GB (musta)

_

Terve kaikille,

(TAKUU 12 KK)

Olen siis myymässä 1.2.2012 ostettua iPod Touch 4G:tä (musta). Ei jailbreakattu. Erittäin hyvässä kunnossa (lukuun ottamatta takakuoreen väkisinkin tulevia jälkiä), lähinnä pelaillut kotona ja sisätiloissa. Postittamalla voin lähettää, vastaanottajan maksuun. Tarjouksia saa lähettää, kaikkia kuunnellaan :) Lähtöhinta: 160 €
Ominaisuudet:

Vain 7,2 mm paksu. Erittäin tarkka 3,5 tuuman Retina-Display näyttö, Multi-Touchilla. IOS 5 sisäänasennettuna.
Wi-Fi:n kautta surffailu netissä ja latailu app storesta. FaceTime videopuhelut muihin yhteensopiviin laitteisiin.

Mitat:

111 x 58,9 x 7,2 mm
paino: 101g

Pakkauksessa tulee mukaan; iPod Touch 4G, nappikuulokkeet, USB -kaapeli, ohjeet. Ipodissa valmiina suojakalvo. Lisäksi olen ostanut n. 15 € app storesta pelejä / sovelluksia, jotka voin tarvittaessa jättää laitteeseen.

Kuvia tarvittaessa.

19

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna00

      Uuden saa kaupasta samalla hintaa. :)

      • 1stMacFinn

        Ei ihan taida saada, uusien lähtöhinnat taitaa olla siinä 200 €.

        Noi ostetut pelit, niillä ei paljoa arvoa ole, koska ne on ostettu sun tunnuksillas ja niiden siirto ei oikein onnistu.


      • gigantissa
        1stMacFinn kirjoitti:

        Ei ihan taida saada, uusien lähtöhinnat taitaa olla siinä 200 €.

        Noi ostetut pelit, niillä ei paljoa arvoa ole, koska ne on ostettu sun tunnuksillas ja niiden siirto ei oikein onnistu.

        uus 186€


    • sanna00

      No eipä siihen tarvii kuin pari kymppiä tohon käytetyn hintaan lisätä että saa uuden.

    • Kiitoss ;)

      Toi kuulostaa hyvältä... Onani olen rikkonut näytöstä enkä jaksa korjauttaa kun tulee vaan kalliiksi. Jos sais jotain yhteystietoja niin voitaisiin sopia hinnasta..?

      • =)

        mulla myynnissä ipod touch 8gb 70e !!!


    • moi:)

      =) : oisin kiinnostunu tosta sun ipod touch 8gb:stä :) Onko laite 4. sukupolven ? Asutko pk-seudulla ? Saisinko sun sähköpostin niin voisin lähetellä viestiä !

    • Nolol luulekko O_o

      mul ipod touch 50 euroo käytetty 2kk ehjä on!!!! ;D

      • toi4

      • HeRrAnErO

        Minkä kaude ipodi se o
        ___
        / \
        /
        /

        O


      • HeRrAnErO
        HeRrAnErO kirjoitti:

        Minkä kaude ipodi se o
        ___
        / \
        /
        /

        O

        /\
        |
        Mun kysymysmerkki meni pilalle.


      • HeRrAnErO
        HeRrAnErO kirjoitti:

        /\
        |
        Mun kysymysmerkki meni pilalle.

        Mä saatan myydä mun ipod touchin 30€
        (Huom. Kolmannen kauden näyttö isoil säröil toimii iha normaalisti akku kuluu aika nopeesti


      • HeRrAnErO
        HeRrAnErO kirjoitti:

        Mä saatan myydä mun ipod touchin 30€
        (Huom. Kolmannen kauden näyttö isoil säröil toimii iha normaalisti akku kuluu aika nopeesti

        Ja taas virhe! Unohtu toine ) merkki!


      • HeRrAnErO
        HeRrAnErO kirjoitti:

        Ja taas virhe! Unohtu toine ) merkki!

        JA TAAS!!! NYT UNOHTU - VÄLIIN!!!


    • HeRrAnErO

      ja nyt jäi kaps lok päälle!

      • HeRrAnErO

        /\
        |
        |
        TOI ei oo mun kommentti eikä mikää muukaa! (paitsi se myymis-juttu) Ja kaike lisäks mä käytän näide laittamisee sit ipodii jonka mä myyn!!! Varsinki toi joka o mu yllä ni ei oo mu!


      • HeRrAnErO
        HeRrAnErO kirjoitti:

        /\
        |
        |
        TOI ei oo mun kommentti eikä mikää muukaa! (paitsi se myymis-juttu) Ja kaike lisäks mä käytän näide laittamisee sit ipodii jonka mä myyn!!! Varsinki toi joka o mu yllä ni ei oo mu!

        Mä voin myyä myös mu kameran jos haluutte :D


      • HeRrAnErO
        HeRrAnErO kirjoitti:

        /\
        |
        |
        TOI ei oo mun kommentti eikä mikää muukaa! (paitsi se myymis-juttu) Ja kaike lisäks mä käytän näide laittamisee sit ipodii jonka mä myyn!!! Varsinki toi joka o mu yllä ni ei oo mu!

        Mä voin myyä myös mu kameran jos haluutte :D
        ( voin myyä vaikka kakski toine o videokameRa ja toine o iha normaali )


    • HeRrAnErO

      Onks app stores viel rahaa jäljel? o:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe