Onko kenellekään tullut, mulla tuli ripuli, mutta en ole ihan varma tuliko se tuosta pH bufferista vai oliko sitä muutenkin liikkeellä.
Easy diet pH-bufferista vatsavaivoja?
2
335
Vastaukset
- easydiet
Mulle tuli mahakipuja ensimmäisen illan jälkeen, jotka meni kyllä ohi. Muuten maha ollut ihan rauhallinen, eikä turvoksissa lainkaan. Nyt menossa 3.päivä.
- maggan
Minulla tuli parin päivän Easy Dietin jälkeen kova ripuli ja jatkuvaa röyhtelyä (närästystä). Ripuli rauhoittui n. 4 päivän jälkeen mutta närästys ja kipu ylävatsassa jatkui. Lääkäri totesi että ruokaportti oli tulehtunut ja suositteli lääkitystä. Nyt on mennyt lähes viikko Easy Dietistä ja olo on todella hankala, kipu ylävatsan alueella jatkuu ja huomenna olen taas menossa lääkäriin. En todella voi suositella Easy Diet-kuuria kenellekään, minulle se ei ainakaan sopinut! Toivottavsti tämä teksti saa jonkun toisen laihduttajan valitsemaan viisaamman vaihtoehdon painonpudotukseen, eli terveelliden ruokavalion ja liikunnan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1812356- 581305
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221018- 951010
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975