Voiko joku neuvoa mihin voisimme laittaa osakkeemme myyntiin. Olemme perheellä muuttamassa pois Torniosta ja ikävä kyllä kaksi osaketta jää ylimääräiseksi. Sitä ei hankkiessa älynnyt huomata että joskus voi muutto työnperässä tulla. Nyt ollaan golf osake loukussa, apuja kaivataan.
Tornio Golf
6
889
Vastaukset
- bisnestä tornio
myy team botnialle takaisin... ei kun siis valatasen sepolle joka sulle ne myikin.
- onneksi en ostanut
Noiden arvo on nolla, tai minä voin ottaa jos maksat hoitovastikkeet 5 vuodeksi eteenpäin. Nuo ovat inhottavia papereita sen takia, että niistä maksat ensin paljon ja eroon et pääse hurjia maksuja, kun kukaan ei halua ostaa. Siispä sinun on maksettava tuosta joka vuosi, käytit tai et, kun kukaan ei osta.
Näitä on tuolla etelässä pilvin pimein, ehkä 4 kenttää koko suomessa on haluttuja, muut ovat vessapaperia ja satojen/tuhansien eurojen kulureikiä omistajilleen, joka vuosi. Ja eroon et tosiaan pääse, et edes kuolleena, perikunta joutuu maksumieheksi ja voi sitä onnetonta, joka sen saa, sillä jatkuu sama taakka.
lueppas tämä: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/3005 - kirvA99
Minä olen myös osake loukussa. Harmittaa että tuli hankittua uuden yhtiön nousu huumassa osake. Nyt käyn töissä Norjassa ja pelihommat on jäissä parin vuoden ajan.
- kolffari
Voihan sen pelioikeuden vuokrata aina.Tornioon tulee varmaan ihmisiä töihin,jotka haluavat pelata golffia tai ovat aloittamassa,mutta eivät heti halua ostaa osaketta.
- pelaan
Menet tornion golf sivuille, sieltä löydät yhteystietoja esim puheenjohtajan, jolle voit soittaa ja ilmoittaa että sulla osakkeita kaupan. Luulis hänen osaavan asiassa neuvoa, miten edetä.
- RMK08
Kannattaa laittaa myyntiin. Itse aloittelen golfin pelaamista ja voisin olla kiinnostunut. Osoite: http://golfpiste.com/porssi/search.asp?borsclassId=15
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713