Tornio Golf

Ope44

Voiko joku neuvoa mihin voisimme laittaa osakkeemme myyntiin. Olemme perheellä muuttamassa pois Torniosta ja ikävä kyllä kaksi osaketta jää ylimääräiseksi. Sitä ei hankkiessa älynnyt huomata että joskus voi muutto työnperässä tulla. Nyt ollaan golf osake loukussa, apuja kaivataan.

6

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bisnestä tornio

myy team botnialle takaisin... ei kun siis valatasen sepolle joka sulle ne myikin.

• onneksi en ostanut

Noiden arvo on nolla, tai minä voin ottaa jos maksat hoitovastikkeet 5 vuodeksi eteenpäin. Nuo ovat inhottavia papereita sen takia, että niistä maksat ensin paljon ja eroon et pääse hurjia maksuja, kun kukaan ei halua ostaa. Siispä sinun on maksettava tuosta joka vuosi, käytit tai et, kun kukaan ei osta.

Näitä on tuolla etelässä pilvin pimein, ehkä 4 kenttää koko suomessa on haluttuja, muut ovat vessapaperia ja satojen/tuhansien eurojen kulureikiä omistajilleen, joka vuosi. Ja eroon et tosiaan pääse, et edes kuolleena, perikunta joutuu maksumieheksi ja voi sitä onnetonta, joka sen saa, sillä jatkuu sama taakka.

lueppas tämä: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/3005

• kirvA99

Minä olen myös osake loukussa. Harmittaa että tuli hankittua uuden yhtiön nousu huumassa osake. Nyt käyn töissä Norjassa ja pelihommat on jäissä parin vuoden ajan.

• kolffari

Voihan sen pelioikeuden vuokrata aina.Tornioon tulee varmaan ihmisiä töihin,jotka haluavat pelata golffia tai ovat aloittamassa,mutta eivät heti halua ostaa osaketta.

• pelaan

Menet tornion golf sivuille, sieltä löydät yhteystietoja esim puheenjohtajan, jolle voit soittaa ja ilmoittaa että sulla osakkeita kaupan. Luulis hänen osaavan asiassa neuvoa, miten edetä.

• RMK08

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe