miten tulla näyttelijäksi

lina-98-

heii olen tälläinen 98-luvulla syntynyt tyttö ja haluaisin näytellä oikeassa elokuvissa vähän niinku HARRY POTTER - elokuvassa. Missä voisi tehdä hakemuksen tai jotain?? en ole ikinä esiintyny eikä mulla ole kokemusta mutta olen nopea opppimaan . eli miten voisin tulla näyttelijäksi??

10

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234qwerasdfzxcv

      Kyseessä on varmaan trolli, mutta vastaan silti.

      1) Jos haluat näyttelijäksi, mene opiskelemaan näyttelemistä.
      2) En ymmärrä, kuka ihme rupeaa näyttelijäksi Suomessa -- miksi kukaan haluaisi työttömäksi?

    • lina98--

      mä en aijo olla näyttelijä suomessa muutan ens vuonna yhdysvalloihin mutta ajattelin , että mulla voisi olla jotain kokemusta kun mene kokeisiin (pääsy)

    • Ronskuu

      UUUUUuuu mäki oon 98-luvulta ja haluisin ittekki näyttelee kunnon leffoihin!!

      • Ryuki98XD

        Mäki oon 98-luvulta ja mäki haluun näyttelijäksi :DDD Mut mä tykkään enemmän teatteri näytelmistä kuin leffoista. :)


    • trolliTV

      Trolli taidat olla, mut vastaan minäkin. Jos oikeasti haluat näyttelijäksi, sulla pitää olla muutakin kuin halua. Pitää olla lahjakas, monipuolinen, hyvä ilmaisukyky. Jos oikeasti näyttelijäksi haluat, olisit jo etsinyt kaiken mahdollisen tiedon asiasta. Ehkä sun halu olikin vaa hetken mielijohde ja kuuluisuuden haku. Unohda ne ja näyttele niin hyvin kuin osaat. Aloita näytelmäkerhoista työväenopistolla tai hakeudu ohjelmiin, joissa haetaan kouluttamattomia. Niistä toisinaan on lehdissäkin ilmoituksia. Varaudu siihen, että on koe esiintymisiä.

      Jos oikeasti muuta ens vuonna USA:n, siel on nii vaikeaa päästä näyttelijänkään elokuviin. Kilpailu on kovaa, kovempaa kuin Suomessa. Ei riitä että on nopea oppimaan, sun pitää mennä rooliin sisälle ja näytellä joka ikinen kerta se samalla tunteella ja palolla, ku lavalle nouset.

    • Se ei kuule taida olla opparilla edes mehdollista. Niin, että yritä vaan sinne teattarikouluun.

    • lolol ku hajosin

      98-luku oli kyllä hienoa aikaa

    • jazmyn

      Iina 98, onks sulla fb:tä?ois kiva jutella, koska meillä on varmaanki sama haave! :D aion tulevaisuudessa muutta usa:han, ja olla siellä näyttelijänä!en todellakaa haluu suomalaisiin leffoihin....mut ekana kantsii alottaa mallin töillä, niinku mä teen!ja ei tää oo mikään trolli, joillakin vaa on ns."kunnian himoa", niiku mulla!Voisikko pls vastata tähän, vois jutella!

      ps:oon itekki -98 tyttö :D

    • Anonyymi

      Kuten trolliTV sanoi, että Yhdysvalloissa kilpailu on tosi kovaa, kovempaa kuin Suomessa. Jos näyttelijäksi haluat pitää olla tarpeeksi lahjakas ja myöskin jonkin verran älyä päässä. Kirjoituksestasi päätellen et ole kovin älykäs, vielä. Pelkkä "nopea oppimaan" ei riitä. Olet varmaan katsonut liika elokuvia sen takia innostuit siitä?

    • ettäsellasta

      Kun muutatte Yhdysvaltoihin, kannattaa ensin miettiä sen green cardin- ja viisumeiden hankkimista. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      340
      1809
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      83
      1597
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      37
      1392
    4. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      368
      1320
    5. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      82
      1247
    6. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1240
    7. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      177
      1228
    8. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      360
      1226
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      251
      1071
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      975
    Aihe