Kokemuksia Easy Dietista 2-4 viikkoa?

Heippa!

Täältä kirjoittelee yksi "pulla" (156cm ja 85 kiloa), joka on ajatellut kokeilla Easy Diet - tuotteilla laihduttamista. Aikaisemmin kokeilin Extravaganzaa ja Campridgea, mutta molemmat olivat liian kalliita. Easy Dietissa näyttää olevan helpointa se, että voi ostaa tuotteet luontaistuotekaupasta / netistä eikä tartte sitoutua mihinkään kuukausimaksuilla yms. Ajattelin kokeilla seuraavia makuja:

*Vadelma - vanilja puurojauhe
*Omena - kanelipuuro
*Aprikoosikiisseli
*Kuningatarkiisseli
*Vadelmakiisseli
*Pinaattikeitto
*Tomaattikeitto
*Juustokeitto
*Suklaa-vadelmasmoothie
*Mansikkasmoothie
*Suklaanmakuinen 3-1
*Karpalonmakuinen 3-1

Millaisia tuloksia olette saaneet 2-4 viikon aikana? Itselläni olisi pudotettavaa ainakin 29 kiloa...!

58

4104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lada

      Moikka runola,minäkin aloitin eilen tän saman kuurin,pudotettavaa meillä on suunnilleen saman verran,olen 160 cm,olen joskus satunnaisesti näitä tuotteita käyttänyt ja nyt yritän tosissaan,mutta on mun yksi tuttu pudottanut ,näillä pusseilla 3kk 20 kg että toimii jos on tarpeeksi motivoitunut tähän touhuun.Kirjoitellaan kuulumisia,ja jos tulee heikkoja hetkiä sempataan ,mukavaa päivää! T: Riitta

      • pumpeloinen

        Heippadei! Kävipäs tuuri.. Olen ostanut kaupasta yhden päivän setin ja ajattelin kokeilla sitä mahdollisimman pian. Nyt huomasin,että kauppoihin on tullut tuo kuuden päivän aloituspakkaus ja voisinpas sen nykäistä tähän väliin. :P
        Elikä huomenna aloitan dieetin tosissani!:) Bmi on 28.....(ja jotain)
        Huomenna punnaan ja ilmoittelen tuloksia. Lähtiskö muita mukaan tähän rutistukseen?


    • Sarilii

      Ai täällä olikin uusi ketju ED jutuista. Itse tosin aloitin eilen ja olo on hieman hutera.
      Wc:ssä pitää käydä useasti.
      Tilasin itse eilen sen aloituspaketin sekä muutamia pusseja eri makuja, jotta voin kokeilla mikä on hyvää.
      Olen ED pussien lisäksi syönyt vähän kanaa n. 40 gr, sitten tänään jauhelihaa ja sitten meinaan myös syödä keitetyn kanamunan. Minulla ei ole noita suolaisia pusseja vielä, mutta tosin tilasin niitä.

      Olen 160 cm pitkä ja painoa tasan 100 kg. Joten hommia on.

    • Mulla alkaa maanantaina 12.3 ja vanhemmat ovat onneksi tukena. Olisi ihanaa, jos saisin ostaa monta numeroa pienemmän juhlamekon kesän lakkiaisiin =)

    • Kuinka te valmistatte puurot? Onko ohje sama kuin kuumilla keitoilla eli 3 dl kiehuvaa vettä ja samalla hämmennetään?

    • OHO! Yksi päivä takana ja painoa pudonnut jo 1,6 kiloa! Jos tätä vauhtia mennään, niin viikossa lähtee 11,2 kiloa =)

    • Kolmas päivä menossa, syöty vadelma-vaniljapuuro aprikoosi smoothiena. Kohta kananmunia ja vettä, illalla sitten pinaatti - tai juustokeitto =)

    • Juustokeitto syöty, lisänä kurkkua ja pari lasia kivennäisvettä. Keitto oli muuten TODELLA hyvää!

      • Sarilii

        Hei!
        Itse myös pidin juustokeitosta, sitten eilen illalla söin pinaattikeittoa...mutta olis ehkä ollut hyvä lisä jos olis ollut kanamunan puolikas mukana.


    • Aamulla meni omena-kanelipuuro (taas tuli velliä, täytyy vähentää veden määrä 3 desistä kahteen!), töissä aprikoosi-smoothie (tuli parempaa, kun lorautin sekaan hieman kevytmaitoa). Yksi munkki tuli syötyä töissä (hups, leivottiin niitä), mutta keittoa en syö enää tänään. Raejuustoa, kurkkua ja vettä tulee vielä "tankkiin". Ostan Life - kaupasta nuo tuotteet, aika edullisia ne on Oulussa ainakin (saa alehintaan, jos ostaa 15 pussia). Paino laskenut melkein 3 kiloa eli kilo / päivä lähtee!

      • Sarilii

        Hienoa sulla on lähtenyt tosi hyvin käyntiin tuo painonpudotus.Mulla ensin laski hyvin, mutta sitten nousi taas jonkin verran ylös.
        No pitää yrittää jatkaa..tuntuu nyt vähän hankalalta, tekis mieli vaikka mitä!!!


    • Sarilii

      Tänään kävin vaakalla niin Jippii olin päässyt uusiin lukemiin tasan 98.0 kg. paino tippunut - 3.2 kg.
      Olin eilen jo vaipua epätoivoon, mutta kyllä taas antoi tuo painon tippuminen uutta vauhtia.
      Söin eilen tomaattikeittoa, lisäsin 3 pientä lihapullaa(omatekoisia),pari keitettyä porkkananpalaa ja 2 rkl raejuustoa. Lisäksi nyt lasi rasvatonta maitoa.
      Tuo tomaattikeitto on tosi ällön makuista.
      Sitten tänä aamuna söin ensimmäisen kerran omena-kanelipuuroa, siinä ohjeessa oli et puuro sekoitetaan 11/2 dl kiehuvaa vettä.

    • Okei, no ilmankos puurosta tulee velliä, kun vettä on puolet sallitun määrän yli!
      Aamupaino oli 83,4 eli 400 grammaa pudotusta eilisestä. Ei siis olisi varmaan kannattanut syödä kurkkuviipaleita, raejuustoa ja illalla purkillista tonnikalaa 1 keitettyä kananmunaa. Tänään syöty kuningatarkiisseli, vadelmakiisseli, 2 palasta sokerikakkua 1 munkki. Lisäksi pari laatikollista kurkkupastilleja. Vettä on kyllä mennyt ja nyt kattilassa hautuu pinaattikeitto. Tänään ostin lisää puuroja 1 vadelmakiisselin (sain kaupan päälle). Huomenna taas mennään pelkillä pusseilla. Taitaa olla menkkojen syytä tuo makeanhimo =( Onneksi treenasin tänään vatsalihaksia 3 x 20 sarjoissa.

    • Aamulla vaaka näytti 82,9 eli melkein viisi kiloa on jo tippunut! Aamulla söin omena-kanelipuuron, josta tuli tällä kertaa liian puuromaista, kun laitoin vettä 1,5 desiä (ohjeessa kun lukee niin). Töissä vadelmakiisseli ja nyt sitten päivälliseksi juustokeitto. Vettä on mennyt jo litra, toinen pitää juoda tässä loppupäivän ja illan aikana =)

      • Sarilii

        Nyt paino lukemat uusilla luvuilla 97.4 kg. Eilinen päivä oli vähän niin ja näin syömisen suhteen. Olin kokouksissa ja söin siellä tarjotun lounaan, mutta valitsin salaatteja, kokolihaa ja keitettyjä vihanneksia (jälkiruuat,leivät,perunamuussit yms. pöytiin jäivät). No illalla käytiin kylässä ja siellä oli juustotarjotin,keksit ja viinirypäleitä...hillitsin itseni ja otin todella pienet siipaleet juustoja yms. eli kyllä houkutuksia olin eiliselle päivää. Söin illalla kuitenkin yhden juustokeittopussin oli, melko nälkä ja jopa heikotti.
        Onko Runola sulla ollut minkäänlaisia heikotuksia tai muitakaan oireita tämän dietin aikana?


    • Viikko kulunut ja paino 82,6 kiloa aamulla. Yhteensä pudotusta 4,6 kiloa eli todella PALJON! Jospa tässä viikonloppuna pääsisin jo 80 kiloon tai sen alle...hih! Tänään aamulla omena-kanelipuuro 2 lasia vettä, päivällä kuningatarkiisseli 4 lasia vettäja alkuillasta pinaattikeitto kananmuna ja pari lasia kivennäisvettä. Vettä täytyy juoda lisää vielä illan aikana =) Aluksi oli väsymystä ja pientä päänsärkyä nipistelyä vatsassa, mutta oireet hävisivät muutaman päivän kuluttua.

    • Tänään alkoi toinen viikko Easy Dietilla. Paino oli aamulla 82,4 eli en usko että 80 menee rikki sunnuntaina (toivottavasti edes maanantaina menee!). Tänään aamulla vadelma-vaniljapuuro (nyt onnistuin tekemään siitä tarpeeksi kiinteää, kun laitoin vettä 2,5 desiä), päivällä vadelmakiisseli kakkupala mustaa kahvia 2 makeutusainetta (oli töissä yhden asiakkaan synttärit, niin en voinut kieltäytyä!). Nyt sitten päivälliseksi juustokeitto. Täytyy varmaan nostaa veden määrää kolmeen, kun tuo paino nyt vähän junnaa paikallaan. Kyllä se tästä, tulokset näkyvät reisissä ja keskivartalolla, mullahan on kohta vyötärö! Älä luovuta Sarilii, kyllä se lähtee (mullakin oli alussa vaikeeta, mutta nyt alkaa helpottaa)

    • Venla

      Heippa! Mahtuiskos porukkaan? Aloittelen huomenna easy dieetin. Painoa pitäs saada pois reilusti 10-15 kg ainakin.
      Mistä muuten noita pusseja kannattaa ostaa? APteekissa on 2.90€ pussi ja luontaistuotekaupassa 2.95€

      • Sarilii

        No hei vaan!
        Kyllä mukaan mahtuu, on mukavaa kuulla myös muiden juttuja Easy Dietistä.
        Olen itse tilannut netistä Terveystalo Oy:stä noita pusseja ja sen starttipaketin.Pussit maksoivat 2.90, kiisselit 1.90 . Siinä starttipaketissa tuli hieman edullisemmaksi noi pussit.

        Kiitos Runola tsemppauksesta, mulla myös junnaa tuo paino melkein samassa.
        Nyt paino 97.3 kg eli muutosta tullut vain 100 gr alemmas, no parempi niin ettei ole kuiten noussut.Mulla näkyy ja tuntuu myös vyötäröllä, sain tänään laittaa 2numeroa pienemmät työvaatteet päälle.Muualla ei vielä tunnu kaposemmalta.En huomannut alottaessani diettiä, et olisin mitannut noita ympärysmittoja...mutta aloitan mittaukset nyt tänään.


    • Mukaan vaan kaikki halukkaat! Itelläni paino pudonnut 82,3 eli 4,7 kiloa viikon aikana! Elikkä jos samaa tahtia mennään, niin varmaan putoaa toisen viikon aikana saman verran (toivottavasti). Eilisestä pudotusta vaan sata grammaa ja syynä kun ystävän luona iltaa vietettiin ja syötiin (itse tosin vain kasviksia ja hedelmiä juomaksi kivennäisvettä). Tänään tein puolen tunnin lenkin (tuli muuten ihan hiki!) ja huomenna sitten uimahallille!

    • Aamupaino 81,8 eli 500 grammaa pudotusta eilisestä, jee! Alan nähdä oman vartaloni ihan uusin silmin. Tänään aloitan päiväni poikkeuksellisesti kiisselillä, sillä suolaiset ovat loppuneet, mutta heti uinnin jälkeen lähden ostamaan lisää. Aivan uskomaton tunne siitä, kuinka helposti painoni todellakin putoaa ja ilman mitään lääkkeitä! Yhteensä painoa lähtenyt 5,4 kiloa =)

    • Venla

      No niin, aloittelin sitten tänään. Aamupalaksi nautiskelin kupin kahvia ja kitkuttelin ruokikselle asti kivennäisvedellä. Lounaaksi soin kanakeittoa. Valmistin sen jotenkin huonosti ja siitä tuli kökköistä, mutta syötävää se siltikin oli.
      Sen jälkeen join kivennäisvettä ja uskomatonta mutta mulla ei ole vieläkään nälkä. Ihan väkisin nyt valmistin tuommosen karpalonmakuisen kiisselin.
      Vuosi takaperin kokeilin nutriletilla laihdutusta mutta koko ajan oli ihmeellinen nälän tunne jo ekasta päivästä lähtien.
      Harmittaa ettei meidän vaa'assa ole paristoja, en tiedä nyt sitten tarkkaa lähtöpainoa 82 kg olin viimeksi kun vanhempien luona vaa'alla kävin.

      Ihana lukea teidän positiivisista kokemuksista ja muutenkin. Kaikki lähimmät ystävät ovat hoikkia ja heitä lähestulkoon naurattavat nää mun laihdutusyritykset.

      • Sarilii

        Hei!
        Itse valmistan ne keitot silleen, että laitan lautaselle kuuman veden,sitten kaadan jauhot pussista koko ajan vispilällä sekoittaen, lopuksi annan vielä tekeytyä n. 5 min. Hyvää on tullut.

        Nyt tähän aamuun mennessä paino on tippunut - 4.3 kg. Aloitin osittaisten pussien käytön 7.3. ja siirryin kokonaan Easy Diet pusseihin 12.3.. Olen kyllä välillä lisännyt munia,lihaa, broilerifilettä keitoksien sekaan tosin pieniä määriä ja raejuustoa.

        Tuohon veden juontiin kannattaa kyllä kiinnittää huomiota. Eilen mulla meni 3 litraa vettä ja muita juomia 1.2 litraa.
        Mutta tsemppiä sulle.


      • lada
        Sarilii kirjoitti:

        Hei!
        Itse valmistan ne keitot silleen, että laitan lautaselle kuuman veden,sitten kaadan jauhot pussista koko ajan vispilällä sekoittaen, lopuksi annan vielä tekeytyä n. 5 min. Hyvää on tullut.

        Nyt tähän aamuun mennessä paino on tippunut - 4.3 kg. Aloitin osittaisten pussien käytön 7.3. ja siirryin kokonaan Easy Diet pusseihin 12.3.. Olen kyllä välillä lisännyt munia,lihaa, broilerifilettä keitoksien sekaan tosin pieniä määriä ja raejuustoa.

        Tuohon veden juontiin kannattaa kyllä kiinnittää huomiota. Eilen mulla meni 3 litraa vettä ja muita juomia 1.2 litraa.
        Mutta tsemppiä sulle.

        Kyllä on hienosti mennyt teillä ,eikun semppiä vaan naiset T:lada


    • Kiitos tsempistä Lada, sitä tarvitaan! Tänään mennyt pari vadelmakiisseliä ja sitten tonnikalaa 2 keitettyä kananmunaa. Illaksi vielä yksi kiisseli. Tänään kävin täydentämässä pussivarastoani seuraavalle 8:lle päivälle. Vettä mennyt päivän aikana jo pari litraa ja varmaan kolmas menee illan aikana. Kurkkupastilleja olen pahimpaan hätään ottanut muutaman, muttei niitäkään hirveesti kannata ellei halua laksatiivisia vaikutuksia. Omat lempparini pinaatti - ja juustokeitto puurot.

    • Venla

      Toinen päivä nyt aluillaan ja huomaan että mulla on sellanen jännä olotila koko ajan. Niinku oisin jo syönyt tänään jotain vaikka en ole. Ei tietystikään haittaa, mutta harmittaa etten ole aikaisemmin saanut tätä aloitettua jos olon tälläiseksi saa noin vähällä syömisellä.
      Vessassa saa ravata kyllä tosi usein, onneksi tänään on vapaapäivä. Toisaalta se vapaa on myöskin koetinkivi.

      Vettä olen tänään jo juonut yli puol litraa. Pitänee hiukan höllätä tahtia vaikka tuntuukin että koko ajan janottaa.

      • Sarilii

        Hei!
        Mulla oli aluksi sellanen hutera olo ja tuntu vähän heikoltaki olo, mutta kun useampi päivä menee niin olo kohenee.
        Olen tässä nyt pähkännyt, et kuinka kauan on turvallista jatkaa tällä dietillä ja pitäiskö käydä lääkärin puheilla sen kolmen viikon jälkeen. Tiedän
        täältä meiltäkin päin yhden naispuoleisen henkilön joka oli
        2½ kk tällaisella dietillä. Hänellä paino tippui 25 kg. Tiedättekö ketään henkilöitä jotka olisivat olleet tällä Easy Dietillä ja miten heillä on menny ja kuinka kauan he ovat olleet tällä dietillä?
        Minun lemppareita on myös juusto-,pinaatti- ja kalakeitto.Mun mielestä tosi äklöjä oli tomaatti- ja se joku thaimaitokeitto, tosi karseita. Smoothieta ei ole juurikaan tullut käytettyä, kun mielummin aamulla tekee noita puuroja.

        Kiitoksia Lada kannustuksesta, sitä tarvitaan.


    • Venla

      Maistoin tänään sienikeittoa ja sehän oli oikeestaan aika hyvää :)
      Mulla ei edelleenkään ole näläntunnetta ollu kertaakaan, vähän päätä alko jomottamaan näin iltaa kohden mut ei muuta.

      Mietin myös miten kauan tätä dieettiä uskaltaa sitten pitää. Kolme viikkoahan noissa lukee, mut liekkö se sitten kovinkin tarkkaa.

      Mites muuten, kahvista en oo voinu luopua ja tykkään juoda kahvini maidolla, onkohan se maito "sallittua"?

    • Höh, paino noussut 500 grammaa, johtuu varmaan eilen nautituista kahdesta kananmunasta ja purkillisesta tonnikalaa. Niitä ei siis passaa syödä ainakaan saman päivän aikana. Aamulla omena-kanelipuuro ja lounaaksi kuningatarkiisseli. Kohta kattilaan jompikumpi keitoista (en muista kumman söin eilen). Nyt olen lisännyt veden määrää kolmeen litraan päivässä ja kohvia täytyy juoda ainakin 2 kertaa puoli kupillista päivässä, jotta nestettä poistuu. Kyllä tämä tästä! Ja Venla, kahvia saa juoda maidon kera dieetin aikana. Mä ajattelin olla kuukauden (eli neljä viikkoa), mutta ensi viikon aikana käyn konsultoimassa opiskelijaterveydenhoitajaa.

    • Kahvi jää pois, närästää hirveesti - ainakin minulla

    • runola82

      Nyt vaaka näytti 81,7 eli pudotusta 600 grammaa eilisestä. Taidan olla nyt ns. tasausvaiheessa eli paino toistaiseksi junnaa paikallaan. Aamupalaksi vadelma-vaniljapuuro puoli litraa vettä. Lounaaksi vadelmakiisseli vettä 2 kuppia kahvia tullut juotua päivän aikana (tuli pää kipeeksi niistä, hyi minua!). Kohta sitten nauttimaan pinaattikeittoa kera kananmunan, namia =) Lauantaina pääsen kampaajalle eli hiukset saavat uuden mallin ja värin. Lisäksi KappAhlin kuvastossa oli pari puseroa, jotka haluan...toivottavasti ne voi ostaa jo pari numeroa pienempänä =)

    • Venla

      Mulla on tänään ollu poikkeuksellisen paljon mielitekoja. Lapset rouskutteli hapankorppua ja voi että mun teki mieli syödä kans ja koulussa kaikilla oli houkuttelevan herkullisen näkösiä eväitä.
      Kaikki tuommoset houkuttelee mut en onneks ole sortunut mihinkään.
      Oon syöny tänään kana- ja tomaattikeiton, joista jälkimmäinen oli tosiaan aivan järkkyä. En osta toiste.

      Nyt kupponen kahvia nenän alla :)

    • Venla

      Eilisilta oli toooooosi vaikee. Mun teki mieli ihan kaikkea. Just jotain leipää tai hedelmiä tms. Sit ihan vahingossa söin yhen kalapuikon. Se oli vaistomainen reaktio kun kuopuksella on tapana aina syöttää ne mitä ei jaksa. Sain ihan järjettömät itsesyytökset aikaseks yhestä kalpuikosta. Hyvä kun en yöuniakin sen takia menettänyt.

      No tänään paremmalla onnella eteenpäin. Katoin aamulla WII:n tasapainolaudasta painoani niin se näytti 80,0kg ja sit 79,8kg et jossain siinä kieppeillä liikkunee paino jos tuommonen nyt kovin luotettava vaaka on.

    • Venla

      Tää päivä näyttäs menevän paremmin kuin eilinen, Näläntunnetta ei ole mut väsymystä on senkin edestä.
      Valvoinkohan sittenkin sen kalapuikon takia? :D

      • Sarilii

        Hei!
        Ei sitä kannata hermostua muutamasta pienestä repsahduksesta, itsellä niitä on tullut muutamia...ei herkkujen suhteen mutta ruisleipää olen joskus ottanut ihan pienen palasen.
        Ei muuta kuin tsemppiä sulle!


    • Tänään aamupaino 80,6 eli 1,1 kiloa pudotusta eilisestä, OHO! Aamulla vadelma-vaniljapuuro, päivällä vademakiisseli ja päivällä pinaattikeitto. Vielä pudotus ei näy ainakaan reisissä (vaikka kävelen joka päivä) ja keskivartalolla (sitä pitäisi kiinteyttää), mutta olo ainakin tuntuu kevyeltä. Myös unen laatu on parantunut huomattavasti. Vettä menee päivässä 2,5 - 3 litraa =) Varsinkin alussa väsymyksen tunnetta on, mutta se menee ohi. Huolehdithan suolan saannista? www.easydiet.fi - sivuilla on myös tarkempaa tietoa siitä, mitä dieetin aikana SAA syödä, tsemppiä!

      • Sarilii

        No nyt on hieman taas tippunut aamupaino oli 96.3 kg eli -4.9 kg, no onhan se melkein 1 kg viikon aikana...hyvä näin.

        Miten teillä menee(Venla ja Runola)..onko tapahtunut muutoksia parempaan tai huonompaan suuntaan?


      • lada
        Sarilii kirjoitti:

        No nyt on hieman taas tippunut aamupaino oli 96.3 kg eli -4.9 kg, no onhan se melkein 1 kg viikon aikana...hyvä näin.

        Miten teillä menee(Venla ja Runola)..onko tapahtunut muutoksia parempaan tai huonompaan suuntaan?

        Hienoa naiset,mulla ton sariliin kans on paino melkein sama,itsellä 200g enemmä.
        ,Olen käynyt näillä sivustoilla,aina silloin tällöin ja mukamas aloittanut dietiin,mutta nyt, on tosi kysymyksessä ,en oikein viitsi katsoa peiliin kun kenkuttaa miiten on päästänyt itsensä tuohon jamaan
        Toinen päivä dietillä,aamuruokana kanakeitto,minusta melkein kaikki keitot on hyviä muutamaa lukuun ottamatta,kirjoitellaan miten menee ja kannustustakin jokainen meistä kaipaa.
        Terveisin ja hyvää motivaatiota toivotellen Lada


    • Heippa!

      Mulla nyt junnaa paikallaan, vaikka siis oon lisännyt vettä ja sen 3 pussia päivässä syön. Tosin perjantaina tuli illalla nautittua pulla piirakkapalanen, eilen keiton sijaan yksi keitetty kananmuna kurkkua ja tänään sitten juustokeiton kanssa kananmuna kurkkua 2 piirakkapalaa. Tiedän, että on vaikeaa välillä, mutta ei ainakaan paino ole noussut =)

    • Tuloksia tähän väliin

      Paino 80 kiloa (lähtöpaino 87)
      Lantio 97 cm (alussa 109)
      Vyötärö 116 cm (alussa 119)

      Eli kahdessa viikossa painoa putosi 7 kiloa, lantiolta lähti 12 senttiä ja vyötäröltä 3 senttiä! Aivan mahtavaa! Tätä jatkan vielä =)

      • lada

        Hienoa runola 82,munkin paino on pudonnut,perjantaina,96.500 ja eilen 85.00 tänään en ole käynyt puntarissa,nyt kolmas päivä lopullaan,vielä on yksi keitto syömättä ,huomena uusi päivä ja heti aamulla vesijuoksuun,semppiä naiset kirjoitellaan.Terveisin lada


    • Sarilii

      Heipä hei teille kaikille. On kivaa saada uusia painon tipputtajia tänne sivuille.
      Mulla on tämä viikonloppu ollut vähemmillä pusseilla..on ollut juhlat tänään ja eilen söin sitten salaattiannoksen savulohella ja kanamunalla vahvistettuna.

      Mutta tänä aamuna paino oli uusilla luvuilla eli 95.5 kg, tiputusta -5.7 kg lähtöpainosta.
      Se kans tuli tänään "ongelmaksi" et kaikki juhlahousut jota vasta pidin niin tippuivat päältä pois, jouduin kaivamaan vanhoja pieniä housuja esiin ja kuinka ollakkaan NE menivät päälle. JIPPII !!

      • Sarilii

        No juhlat ja niiden syömiset eivät sitten eivät vaikuttaneet painoon kuin 100 gr eli ei juuri mitään. Vaikka otin muutamia luvattomia ruokia kuten leipää,perunamuussia (2rkl) ja tietenki täytekakkua ja 3 lasia valkkaria. Eli ei ole silleensä huono omatunto...

        Miten teillä muilla menee kirjoitelkaa...


      • lada
        Sarilii kirjoitti:

        No juhlat ja niiden syömiset eivät sitten eivät vaikuttaneet painoon kuin 100 gr eli ei juuri mitään. Vaikka otin muutamia luvattomia ruokia kuten leipää,perunamuussia (2rkl) ja tietenki täytekakkua ja 3 lasia valkkaria. Eli ei ole silleensä huono omatunto...

        Miten teillä muilla menee kirjoitelkaa...

        Moikka ,naiset neljäs päivä meneillään,aika mukavasti on mennyt ruokien suhteen ,meillä ystäväni kanssa on perjantai punnitus päivä,en käy joka päivä puntarissa,mutta olo tuntuu jo hieman keveämmältä ,katsotaan sitten perjantaina onko pudotusta tullut,mukavaa viikon alkua kaikille.Terveisin lada


    • Maanantai...aamupalaksi omena-kanelipuuro 3 lasia vettä, lounaaksi vadelmakiisseli, junassa suklaapatukka (Tupla King) ja rieska, missä tomaattia, mozzarellajuustoa ja pestokastiketta...arvatkaas mitä? Maha ei tykännyt yhtään eli kauheet ilmavaivat ripuli tuli niistä! Nyt ilta pitää ottaa iisimmin eli juon vain vettä (myös kivennäisvettä). Kävin kaupassa ja nyt on jääkaapissa raejuustoa, tuorekurkkua, kaksi pulloa kivennäisvettä, tonnikalaa ja pari banaania (banaanit tiistain ja keskiviikon treenejä varten). Liikuntana sauvakävely, lenkkeily, uinti, zumba ja kuntonyrkkeily =)

    • Tänään aamulla meni vadelma-vaniljapuuro ja lounaaksi pinaattikeitto. Olen kohta juonut 1,5 litraa kivennäisvettä. Lisäksi 30 minuuttia ennen zumbaa söin yhden pienen banaanin. Vielä kuningatarkiisseli tälle illalle =) Sunnuntaina aloitan ketokarppauksen!

      • Sarilii

        Moikka!
        Kolmas viikko on nyt sitten täys ja paino on pudonnut tähän aamuun mennessä tasan 6 kg. Olotila on ihan ok ei ole mitään erityistä. Välillä on ollut sydämen tykyttelyä,kylmää ja muuten heikotusta, mutta ei enään ole ollut mitään.
        Tässä nyt pähkäilen kuinka kauan tätä Diettiä jatkais...hintavaa hommaa tämä tieten on.Sitten tuo dietin jälkein ruokavalio pitäis oikein suunnitella, ettei kilot tulis heti takaisin.


    • Pusseja myytävänä:
      *omena-kanelipuuro x 4
      *vadelma-vaniljapuuro x 3
      *juustokeitto x 4
      *pinaattikeitto x 2

      sekä kiisselit:

      *vadelma x 4
      *kuningatar x 4

      Myyn siksi, että jatkan huomenna ketokarppauksella =)

    • Venla

      Mulla on vähän dieetti katkolla kun olen tässä viimeset pari päivää sairastellut aivan järkkyä vatsatautia. Tällä hetkellä sisällä pysyy vain mustikkakeitto :(

      Teillähän on hienosti painoa pudonnut! Wau!
      Jatkan mukana etiäpäin jahka saan taas itseni kuntoon :)

    • Sitä on liikkeellä...paranehan pian!

      • lada

        MOI NAISET,TEEN VAAN PINEN KOKEEN KONEELLA,EILEN KUN YRITIN KIRJOITELLA ,EN SAANUT KIRJOITUSTA LÄPI,KAIKKI HYVIN PAINO LASKEE..LADA


    • Sarilii

      Terve vaan!
      Mulla oli kans kirjoittelun kans ongelmia yhtenä iltana...teksti pomppi ja jumitti yhtenään, mutta nyt onnistuu.
      Paino on nyt lukemissa 94.9kg. En muista edes millon olisin ollut noilla lukemilla..tuntuu tosi kivalta.
      Joo kirjoitelkaahan kuulumisia ja Runola, älä hylkää meitä vaikka alat ketokarppaamaan.
      Tsemppiä kaikille.

      • lada

        Moi,mihin naiset on kadonneet foorumista?Paino tänään2.4 92,700 ,lähtöpaino,96,500 ,dieetti aloitettu23.3.Koittakaahan kirjoitella on niin kivaa ,kun saa lukea toistenkin tuloksista ja joskus nousuista ,mutta sehän kuuluu elämään,herätys täällä odotellaan kavereita.Terveisin lada


      • Sarilii
        lada kirjoitti:

        Moi,mihin naiset on kadonneet foorumista?Paino tänään2.4 92,700 ,lähtöpaino,96,500 ,dieetti aloitettu23.3.Koittakaahan kirjoitella on niin kivaa ,kun saa lukea toistenkin tuloksista ja joskus nousuista ,mutta sehän kuuluu elämään,herätys täällä odotellaan kavereita.Terveisin lada

        Tervehdys!
        Kiirettä on hiukan pukannut....
        Mutta tilanne on tällä hetkellä 94.4 kg ja lähtöpaino oli 101.2 kg. Olen tässä pikkuhiljaa siirtymässä osaksi "oikealle" ruualle ja ja olen myös samalla muutamassa entisiä ruokailutapoja.Pakko tai muuten kilot paukkuu takas.
        Mutta kirjoitellaan...


    • lada

      Moi ,Sarilii Runola Venla ja kaikki laihduttajat!
      Jipii i viiko ja 3kg ,että kyllä tuntuu mukavalta,siis 93kg tästä jatketaan.Haluaisin kysyä runolalta ,miksi karppaukseen?Mukavia ja aurinkoisia päiviä kaikille,kirjoitellaan!!!!!!T;lada

    • lada

      kokeilu

      • Sarilii

        Tässä vähän tilanne tietoja paino nyt 93.8 kg eli ihan ok. Olen nyt siirtynyt osin oikealle ruualle,aamulla ED puuro ja rasvaton maito,lounaaksi broileria,vihanneksia jne. ja illalla ED.pusseja.
        Tässä näin ruokajuttuja.
        Kirjoitellaan.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe