Vaimoni kauko-Aasiasta

Mauri-antero HKI

Hän tulee viikon kuluttua lopullisesti suomeen asumaan. Nyt loppuu tämä reissaaminen ja voimme vihdoinkin alkaa elämään normaalia parisuhdetta. Onneksi hänellä on hyvä koulutus ja työpaikkakin, joten ei tarvitse kenenkään katkeroituneen suomalaisen pohtia, että joku vie työpaikan. Mutta enhän minä hänen kanssaan toki koulutuksen vuoksi ole vaan hänen kauneutensa ja sen pyyteettömän rakkauden ja kunnioituksen sekä luottamuksen vuoksi jota hän osoittaa minulle joka päivä. Joka aamu kun herään päätän, että yritän olla hänen arvoisensa ja teen kaikkeni tämän suhteen eteen. Hän on aivan mahtava ihminen ja olen vain niin onnellinen, että meinaan pakahtua. Kai se hänen elkämänkokemuksensa tekee hänestä niin aidon. olen todella ylpeä hänestä

5

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteinen kielenne ?

Onko se ruumiinkieli ?

• Mauri-antero HKI

Hän on koulutukseltaan tohtori. Sellaisen koulutuksen saa yliopistosta, kun opiskelee ahkerastio. Hän on matemaatikko. Luonnollisesti kielemme on muutaman kerran viikossa ruumiinkieltäkin, mutta muulloin puhun mandariinia ja se on varmaan sinulle jokin hedelmä. Hän osaa muutaman sanan suomea, mikä hämmästyttävää, sillä hän ei ole koskaan asunut Suomessa.

• Ihan katkero

Kyllä Suomessa on huutava pula mandariinin kielisistä matematiikan tohtoreista.

Minäkin osaan muutaman sanan yli viittätoista kieltä. Se on kyllä hämmästyttävää. Miten joku tohtoriksi kouluttautunut pariutuisi miehen kanssa, joka ei osaa suomea kirjoittaa?

Voi näitä tarinoita.

• Mauri Antero HKI
        Ihan katkero kirjoitti:

Kyllä Suomessa on huutava pula mandariinin kielisistä matematiikan tohtoreista.

Minäkin osaan muutaman sanan yli viittätoista kieltä. Se on kyllä hämmästyttävää. Miten joku tohtoriksi kouluttautunut pariutuisi miehen kanssa, joka ei osaa suomea kirjoittaa?

Voi näitä tarinoita.

Hän osaa myös englantia, mutta kotona puhumme hänen äidinkielellään. Hän opettaa Hong Kong.ssa matematiikkaa englannin kielellä. Minä osaan kirjoittaa Suomea, mutta sinulla taitaa olla sisälukutaidossa jotain vikaa. Päätöksemme muuttaa Suomeen johtu varmaan ikävästäni Suomeen. Vanhempani alkavat olla jo sairaita ja haluaisin huolehtia heistä. Puolisoni vanhemmat ovat kuolleet.

• äläs ny jekuta
        Mauri Antero HKI kirjoitti:

Hän osaa myös englantia, mutta kotona puhumme hänen äidinkielellään. Hän opettaa Hong Kong.ssa matematiikkaa englannin kielellä. Minä osaan kirjoittaa Suomea, mutta sinulla taitaa olla sisälukutaidossa jotain vikaa. Päätöksemme muuttaa Suomeen johtu varmaan ikävästäni Suomeen. Vanhempani alkavat olla jo sairaita ja haluaisin huolehtia heistä. Puolisoni vanhemmat ovat kuolleet.

Suomessa nyt vaan on parempi sosiaaliturva.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe