Hän tulee viikon kuluttua lopullisesti suomeen asumaan. Nyt loppuu tämä reissaaminen ja voimme vihdoinkin alkaa elämään normaalia parisuhdetta. Onneksi hänellä on hyvä koulutus ja työpaikkakin, joten ei tarvitse kenenkään katkeroituneen suomalaisen pohtia, että joku vie työpaikan. Mutta enhän minä hänen kanssaan toki koulutuksen vuoksi ole vaan hänen kauneutensa ja sen pyyteettömän rakkauden ja kunnioituksen sekä luottamuksen vuoksi jota hän osoittaa minulle joka päivä. Joka aamu kun herään päätän, että yritän olla hänen arvoisensa ja teen kaikkeni tämän suhteen eteen. Hän on aivan mahtava ihminen ja olen vain niin onnellinen, että meinaan pakahtua. Kai se hänen elkämänkokemuksensa tekee hänestä niin aidon. olen todella ylpeä hänestä
Vaimoni kauko-Aasiasta
5
178
Vastaukset
- yhteinen kielenne ?
Onko se ruumiinkieli ?
- Mauri-antero HKI
Hän on koulutukseltaan tohtori. Sellaisen koulutuksen saa yliopistosta, kun opiskelee ahkerastio. Hän on matemaatikko. Luonnollisesti kielemme on muutaman kerran viikossa ruumiinkieltäkin, mutta muulloin puhun mandariinia ja se on varmaan sinulle jokin hedelmä. Hän osaa muutaman sanan suomea, mikä hämmästyttävää, sillä hän ei ole koskaan asunut Suomessa.
- Ihan katkero
Kyllä Suomessa on huutava pula mandariinin kielisistä matematiikan tohtoreista.
Minäkin osaan muutaman sanan yli viittätoista kieltä. Se on kyllä hämmästyttävää. Miten joku tohtoriksi kouluttautunut pariutuisi miehen kanssa, joka ei osaa suomea kirjoittaa?
Voi näitä tarinoita. - Mauri Antero HKI
Ihan katkero kirjoitti:
Kyllä Suomessa on huutava pula mandariinin kielisistä matematiikan tohtoreista.
Minäkin osaan muutaman sanan yli viittätoista kieltä. Se on kyllä hämmästyttävää. Miten joku tohtoriksi kouluttautunut pariutuisi miehen kanssa, joka ei osaa suomea kirjoittaa?
Voi näitä tarinoita.Hän osaa myös englantia, mutta kotona puhumme hänen äidinkielellään. Hän opettaa Hong Kong.ssa matematiikkaa englannin kielellä. Minä osaan kirjoittaa Suomea, mutta sinulla taitaa olla sisälukutaidossa jotain vikaa. Päätöksemme muuttaa Suomeen johtu varmaan ikävästäni Suomeen. Vanhempani alkavat olla jo sairaita ja haluaisin huolehtia heistä. Puolisoni vanhemmat ovat kuolleet.
- äläs ny jekuta
Mauri Antero HKI kirjoitti:
Hän osaa myös englantia, mutta kotona puhumme hänen äidinkielellään. Hän opettaa Hong Kong.ssa matematiikkaa englannin kielellä. Minä osaan kirjoittaa Suomea, mutta sinulla taitaa olla sisälukutaidossa jotain vikaa. Päätöksemme muuttaa Suomeen johtu varmaan ikävästäni Suomeen. Vanhempani alkavat olla jo sairaita ja haluaisin huolehtia heistä. Puolisoni vanhemmat ovat kuolleet.
Suomessa nyt vaan on parempi sosiaaliturva.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279