Päivät pitenee ja kesä lähestyy

Nyyh!

Päivät pitenee ja lumet sulaa ja se taas tarkoittaa että tiet on kohta avoimet ja tänä kesänä kumia kuluu-takaan sen!
Tänä kesänä ei nyhjätä, EI NYHJÄTÄ!

42

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asennevamma.

      Itseni kohdalla kevään tulo stressaa, sillä pitäis löytää kesätöitä ja niitä on tunnetusti aika vaikea saada. Lisäksi ressaa se, että tuun jatkuvasti vanhemmaks, oon nyt 25 mutta enpä tästä enää nuorru.

      • M40v

        Vittu sä oot jo vanha!


      • pirteä peipponen
        M40v kirjoitti:

        Vittu sä oot jo vanha!

        Tiedän. Kärsin reumatismista ja selkävaivoista.


    • kuu kiurusta kesään.

      En pidä kesästä, sillä:

      -Kesä on lyhyt.
      -Kesä muodostaa kontrastin itseni ja muiden, iloisten ja itsevarmojen ihmisten välille.
      -Kesänä ihmiset dokaa enemmän ja suomalaisethan juo muutenkin liikaa.
      -Kesällä kauniit naiset kulkee vähissä vaatteissa mutta mitäpä se meikäläistä hyödyttää kun en kuitenkaan saa niiltä.
      -Kesän jälkeen syksyn tulo vituttaa.
      -Kesään liittyy erottamatta mm. pinnallisuus ja hedonismi. En itse edusta kumpaakaan.
      -Yleinen toimettomuus ja hyödyttömyyden tunne kun en kummiskaan pääse mihinkään kesäduuniin.

    • eipä ole

      kesä on kiva jos on kavereita ja elämä kunnossa.

    • :)))

      Joko pian koittaa taas uusi Rakkauden Kesä™. Aivan mahtavaa!

      En taida stressata kesästä. Aika vain kuluu eteenpäin yhtä merkityksettömänä kuin minäkin olen. Merkityksettömän ihmisen stressi merkityksettömästä elämästä ja merkityksettömästä kesästä on merkityksetön.

    • Nams poks

      Kirjoitusvirheistä aina tunnistaa nämä feikki-Nyyhkikset.

      • niiiiinnnn

        Mihinkähän aito oikea katosi?


      • Nyyh!
        niiiiinnnn kirjoitti:

        Mihinkähän aito oikea katosi?

        Tässä olen, Nyyh!


      • Skepsis Ry.
        Nyyh! kirjoitti:

        Tässä olen, Nyyh!

        En usko. Nyyhkis osaa laittaa ajatusviivan ympärille välilyönnit.


      • Revityt pelihousut
        Skepsis Ry. kirjoitti:

        En usko. Nyyhkis osaa laittaa ajatusviivan ympärille välilyönnit.

        Oikea Nyyh on aika ketale, kun hylkäsi palstakamut tuosta vaan.


      • .,,,,,,,,,,,,,,
        Revityt pelihousut kirjoitti:

        Oikea Nyyh on aika ketale, kun hylkäsi palstakamut tuosta vaan.

        Taisi löytää miehen. Niinhän se aina menee. Nainen löytää miehen vaikka olisi maan suurin pelkuri.


      • ,,,...
        .,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Taisi löytää miehen. Niinhän se aina menee. Nainen löytää miehen vaikka olisi maan suurin pelkuri.

        Luultavasti niin. Eikä uskalla mainostaa sitä palstalla - mikä on sinänsä ymmärrettävää, kun täällä kuitenkin kyseltäisiin, että joko te olette panneet ja muuta vastaavaa hauskaa.


      • ,,,,,,..............
        ,,,... kirjoitti:

        Luultavasti niin. Eikä uskalla mainostaa sitä palstalla - mikä on sinänsä ymmärrettävää, kun täällä kuitenkin kyseltäisiin, että joko te olette panneet ja muuta vastaavaa hauskaa.

        Itse haukkuisin hiirulaisen pystyyn, koska kehtaisi vinoilla miehille, vaikka mitä luultavimmin sai itse suhteen tekemättä mitään.


      • Hiiren valkoritari
        ,,,,,,.............. kirjoitti:

        Itse haukkuisin hiirulaisen pystyyn, koska kehtaisi vinoilla miehille, vaikka mitä luultavimmin sai itse suhteen tekemättä mitään.

        Kätevä systeemi ensin tehdä liuta omia olettamuksia ja sitten antaa tuomio niiden pohjalta. Säästäähän se tietysti aikaa ja vaivaa.


      • b vbvbcv
        Hiiren valkoritari kirjoitti:

        Kätevä systeemi ensin tehdä liuta omia olettamuksia ja sitten antaa tuomio niiden pohjalta. Säästäähän se tietysti aikaa ja vaivaa.

        hiirellä on myös liuta rekisteröityjä nimimerkkejä jos haluaa tuoda omia ajatuksiaan ilmi todella niin kirjoittakoon näillä rekisteröidyillä nimimerkeillä jotka varmaan kaikki palstalaiset tietävät.


      • Ruskeanreiänritari
        b vbvbcv kirjoitti:

        hiirellä on myös liuta rekisteröityjä nimimerkkejä jos haluaa tuoda omia ajatuksiaan ilmi todella niin kirjoittakoon näillä rekisteröidyillä nimimerkeillä jotka varmaan kaikki palstalaiset tietävät.

        Hiiri palstalle nyt, jotta saadaan selvyyttä tähän asiaan.


      • ........
        Ruskeanreiänritari kirjoitti:

        Hiiri palstalle nyt, jotta saadaan selvyyttä tähän asiaan.

        Ei käy enää täällä. On tehnyt itsarin, lopettanut palstailun tai löytänyt miehen.


      • Viimeksi-mainittu
        ........ kirjoitti:

        Ei käy enää täällä. On tehnyt itsarin, lopettanut palstailun tai löytänyt miehen.

        Luultavasti joku niistä 3:sta treffimiehestä ähkii neidin päällä.


      • ---
        Viimeksi-mainittu kirjoitti:

        Luultavasti joku niistä 3:sta treffimiehestä ähkii neidin päällä.

        Mitkä 3 treffimiestä?


      • kertokaa kaikki!
        Viimeksi-mainittu kirjoitti:

        Luultavasti joku niistä 3:sta treffimiehestä ähkii neidin päällä.

        mitä, kolme treffi-miestä? kansa vaatii mehukkaita juoruja!!!


      • Että näinnn
        kertokaa kaikki! kirjoitti:

        mitä, kolme treffi-miestä? kansa vaatii mehukkaita juoruja!!!

        ES tapasi 4 palstalaista livenä joista kolme oli miehiä.


      • .....
        Että näinnn kirjoitti:

        ES tapasi 4 palstalaista livenä joista kolme oli miehiä.

        Koska tämä on tapahtunut. Olen missannut moisen kehityksen.


      • STT:n uutisista
        kertokaa kaikki! kirjoitti:

        mitä, kolme treffi-miestä? kansa vaatii mehukkaita juoruja!!!

        No Hiirulainenhan kertoi tavanneensa livenä 4 palstalaista, joista 1 oli Jungfrau ja 3 miehiä (eikä kuulemma yksikään näistä ollut ATM:iä). Saattaa olla, että Hämärä on yksi, mutta hän ei ole vahvistanut eikä kieltänyt asiaa.


      • taisi käydä niin
        STT:n uutisista kirjoitti:

        No Hiirulainenhan kertoi tavanneensa livenä 4 palstalaista, joista 1 oli Jungfrau ja 3 miehiä (eikä kuulemma yksikään näistä ollut ATM:iä). Saattaa olla, että Hämärä on yksi, mutta hän ei ole vahvistanut eikä kieltänyt asiaa.

        Panoeino vei hiirulaisen neitsyyden :E


      • Isolla kuiteskin
        taisi käydä niin kirjoitti:

        Panoeino vei hiirulaisen neitsyyden :E

        Panoeino vai Hämsy?


      • 3+6
        Isolla kuiteskin kirjoitti:

        Panoeino vai Hämsy?

        Kertomansa mukaan ei tavannut Eikkaa


      • tinychat url
        3+6 kirjoitti:

        Kertomansa mukaan ei tavannut Eikkaa

        Missä se muka on tämmöisiä kertonut? Ei ainakaan tällä palstalla.


      • ....
        3+6 kirjoitti:

        Kertomansa mukaan ei tavannut Eikkaa

        Toivottavasti Hämärän rajoilta, mutta naiset tuntien luultavammin joku paska.


      • Hämärän rajoilta
        .... kirjoitti:

        Toivottavasti Hämärän rajoilta, mutta naiset tuntien luultavammin joku paska.

        En vahvista enkä kiellä. Tai ehkä kiellän kuitenkin: mainittakoon siis, etten ole harrastanut palstahiiren kanssa mainitsemianne säädyttömyyksiä. (En tietenkään kertoisi vaikka olisinkin niin tehnyt, mutta en siinä tapauksessa myöskään valehtelisi päinvastaista.)


      • tuskaa pakkasessa
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        En vahvista enkä kiellä. Tai ehkä kiellän kuitenkin: mainittakoon siis, etten ole harrastanut palstahiiren kanssa mainitsemianne säädyttömyyksiä. (En tietenkään kertoisi vaikka olisinkin niin tehnyt, mutta en siinä tapauksessa myöskään valehtelisi päinvastaista.)

        Parempi se olisi jos sinä olisit palstahiirtä nusauttanut. Kun et ole niin tässä joutuu kuvittelemaan millaisia paskoja palstahiiren päällä ähkii.


      • .......
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        En vahvista enkä kiellä. Tai ehkä kiellän kuitenkin: mainittakoon siis, etten ole harrastanut palstahiiren kanssa mainitsemianne säädyttömyyksiä. (En tietenkään kertoisi vaikka olisinkin niin tehnyt, mutta en siinä tapauksessa myöskään valehtelisi päinvastaista.)

        Ei se ole säädytöntä, jos kyseessä on sunlaises kunnon mies eikä paska.


      • Tälleen se meni

      • Nyyh!
        tuskaa pakkasessa kirjoitti:

        Parempi se olisi jos sinä olisit palstahiirtä nusauttanut. Kun et ole niin tässä joutuu kuvittelemaan millaisia paskoja palstahiiren päällä ähkii.

        Mölö mölö!


      • ...............
        ....... kirjoitti:

        Ei se ole säädytöntä, jos kyseessä on sunlaises kunnon mies eikä paska.

        Jos Hämsy olis nusauttanut ES:ää niin se olis vähän niin kuin olis itsekin päässyt nusauttamaan. Olis poikuus lähtenyt koko palstalta kerralla. Hämsy-Kristus lunastaa ATMien poikuuden ruusuisessa ristiinnaulitsemisessa.


    • 7+9

      Joku ähkii nyt jonkun päällä. Rrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! Suututtaa!!!

      T: Atm

      • 7+6

        Tulepas nyt kertomaan kuulumisia.


    • Päivien piteneminen ja kesän tulo piristää kummasti.

      • Päivät pitenee

        Siis lisääkö myös seksuaalista halukkuutta?

        Vahinko että olen pienen vain 13-14 cm. peniksen omaava ja sen takia jään osattomaksi seksi karkeloista.


    • 9+20

      Taitaa 15 cm olla sekin liian pieni? Olen ajatellut että kehtaisko sellastakaan naisille esitellä.

      • kokemusta on

        Se nyt on aivan sama että onko 14 tai 15 senttinen, koska totuus on se että tuollaiset ovat kullinpätkiä joilla ei tee mitään.

        Omani on jotain tuota 14-15 luokkaa ja halk. noin 4 ja sen verran on kokemusta että pikkukalu ei tunnu missään, siis kumpikaan ei saa nautintoa.
        Vagina on tiukimmillaan siinä heti alussa ... siinä vähän tuntuu, mutta sen jälkeen ei tunnu kummalllakaan juuri miltään ... saa jyystää ja jyystää ... onko siinäkään mitään järkeä?

        kummankin osapuolen ... Miehen ja naisen kannalta on parasta että kalu on vähintäänkin luokkaa pituus 18 cm ja halkaisija 5 cm.


    • 6+12

      On se epäreilua että toisille annetaan paremmat lähtökohdat seksinharrastamiselle kuin toisille. Enpä ole voinut kaluni kokoa itse valita niinkuin ei kukaan muukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe