Töihin ulkomaille? Varo SUOMALAISIA MERIMIES KIRKKOJA ulkomailla

Kirkosta eronnut

Unelmani toteutui vuosi sitten, kun sain kuulla pääseväni töihin ulkomaille, vieläpä lontooseen ja suomalaiseen yritykseen Lontoon suomalaiseen Merimies kirkkoon!
Suomalaiset työkaverit ja pomot. Asuminen ilmaista ja pieni ylläpitokorvaus päälle.
Kuulosti heti alkuunsa turvalliselta paikalta. Myin koko omaisuuteni ja lähdin elämään unelmaani. Todellisuus oli kuitenkin toinen..

Kukaan ei ollut minua lentokentällä vastassa. olin yksin yksistä maailman suurimmista lentokentistä, ja jouduin omin avuin etsiä tieni itä-lontooseen.

olin ollut töissä muutaan viikon ja sairastuin äkisti.. en vakavasti ja olin poissa töistä YHDEN päivän. seuraavana aamuna kirkkomme pappi tuli ja kertoi että he olivat pitäneet työntekijä palaverin, ja että minun pitisi lähteä takaisin suomeen SEURAAVANA päivänä! olin ällikällä lyöty. Miten kirkko voi toimia noin? Minun ei annettu edes mahdollisuutta tutkituttaa vaivaani ja sain vain päivän aikaa lähteä lontoon asunnosta. palata takaisin suomeen. missä minulla ei ollut asuntoa, ei mitään! nukuin suomeen tullessani enismmäisen yöni rappukäytävässä.

Olkaa siis varovaisia kun haette töitä ulkomailta. suomalaisissakin paikoissa. Koskaan ei voi tietää... Minun äkillinen sairautuminen lähti pois särkylääkkeillä... muutamassa päivässä.

6

1536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontoolaistunut

      No voi hyvä isä. Heathrowlta pääsee kirkolle aika helposti, jos ei ole ihan avuton. En ole koskaan kuullut tai tullut edes mieleen, että työnantaja tulisi lentokentältä hakemaan ja opastamaan O.o Jo pelkästään se, että sinulla oli asunto valmiina, on jo paljon paremmin kuin muilla Englantiin töihin tulevilla, joiden täytyy järjestää kaikki itse. Kuvittele nyt, aikuiset ihmiset itse hoitamassa asioitaan! Järkyttävää.

      Sairauskertomuksesi taas kuulostaa vähintäänkin epäilyttävältä. Tosi on, että työntekijän turva ei ole täällä samaa luokkaa kuin Suomessa, mutta että yhden flunssapäivän takia potkittaisiin pihalle -.- Jos tosiaan jouduit lähtemään, niin taustalla on takuulla ollut muutakin.

    • Ex köyhä nyt rikas

      Itse muutin norjaan 15 v sitten eikä mitään ollut valmiina..Kaksi vuotta asuntovaunussa & vanhassa asuntoautossa joka oli pitävä viimaa vastaan, kuin harakanpesä.

      Nytkin olen norjassa, tulot euroissa 70 000 e, maksetut kotimatkat (Suomeen) ,ilmainen asunto,veroedut jne. Kannattaa olla omatoiminen!

      • Norjaan muuttava

      • Täälä kans tarvis töitä norjast as,melkein kaikki kävis,autossa asuminen eikä viina ongelma,olisko jotain paikkaa missä pärjäis alkuun suomella/huonolla englannilla,esim.johkin missä toinen suomalainen tai vastaavaa,laittakaa vinkkejä ym.jos tietoa


      • politi

        Norjan laki kieltää vaunuissa ja teltoissa asumisen !


    • ettäsellaista!

      Ja tätä merimieskirkkoa Lontoon suurlähetystö mainostaa kovasti pulassa oleville suomalaisille, Englannissa ollessa pistin heille kerran sähköpostia josko voisivat auttaa asuntoasioiden kanssa niin minkäänlaista vastausta ei koskaan tullut..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe