Miten toimisit,

vuosien kärsimys

jos koulu- / työkaverisi virtsaisivat autosi päälle, syrjisivät, kiusaisivat ja eristäisivät sinua kaikin tavoin?

19

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottaisin selville kiusaajien sähköpostiosoitteet ja antaisin ne tuolle nästyykille.

• Sähköpostijärjestelm

.

Eikö sähköpostijärjestelmän toiminnan täydellinen estäminen SPÄM-DOS -hyökkäyksillä ole rangaistava teko?????

Har!

• Nasduck

Heleppo jutska.

No ensinnäkin kannattaa olla ihan cuul. Yleensä on niin, että kärsimyksen kiusaus kulkee sen itsensä mukana. Muut ovat tästä intriigistä vapautuneita.

(Klassista naurua)

• kiusaaminen ei ok

Sellainen kiusaava yhteisö on sairas. Ei todellakaan olla cuul vaan pitää puuttua asiaan. Valitettavasi ja onneksi siinä samalla opetelee puolustamaan itseään.

Kouluporukat? Vähän hankalia, koska nuoret osaavat olla aivottomia. Mut yhteys vanhempiin ja rikosilmo tarpeen mukaan. Jonkunhan niille vesipäille pitää näyttää että käytös ei ole ok. Porukassa kiusaaminen on raukkamaista, erittäin säälittävää.

Töissä? Mua on kiusattu töissä eikä puuttuminen auttanut. Työpaikan vaihto ja muutto toiseen kaupunkiin auttoivat. Katsos, pomohan sen kiusaamisen luo tai sallii. Onko yksikään koulu tai työpaikka tuskasi arvoinen?

Jatkuva kiusaaminen väsyttää ihmisen ns kipukynnys nousee, kunnes oma terveys romahtaa. Toipuminen vie aikaa, eikä kukaan muu kuin terapeutti auta sua JA SINÄ ITSE. Ne kiusaajat eivät tule koskaan tuntemaan aiheuttamaansa tuskaa sellainena kuin kiusattu on sen kokenut.

Sen ymmärrän, ettei aina pidä olla mukavaa. Ja joskus käydään epämukavuusalueen ulkopuolella, muuten ollaan ojassa ja syvällä. Mut tahallinen ja määrätietoinen kiusaaminen ja tuskan tuottaminen toiselle ei ole hyväksyttävää ja siihen pitää puuttua.

• muahhahhahhaa

Viron pojat auttaa.

• Ratikkakuski.

Olen ko, syistä asunut palstalla 24/7.Toisinaan täälläkin minua kiusataan paljon. Tyhmyydestäni on ollut paljon kiusattu kaikkialla.

HE-hee! ;-)

• Älä itke:.!1%#++

.

Kata Souriakin oli kuulemma kiusattu oman ilmoituksen mukaan

Har!

.

• Tietolähde:.!1%#++

• puskalisko

laittaisin niiden pakoputkiin uretaanimassaa.

Joojoo, ne sit kostaa sen mutta kun homma onkin niin päin, että mä en anna periksi ja mä kostan aina pahemmin.

• vuosien kärsimys

Mitenkäs poijjaat?

• puskalisko
        vuosien kärsimys kirjoitti:

Mitenkäs poijjaat?

pojat ovat ruotsinristeilyllä ja koko laiva on ______________ (täytä itse)

• Panisin niiden vaimoja, tyttäriä tai äitejä (iästä riippuen) kostoksi.

• Oletko pedari?

Miksi kiinnittäisit huomiota vain äitien ikään?

• Oletko pedari? kirjoitti:

Miksi kiinnittäisit huomiota vain äitien ikään?

Oletko syntymätyhmä vai ottanut tunteja?

• ...antaisin ympäri korvia avokämmenellä.... =)

• mies naapuri

Mun naapurini mukulat tekivät ilkivaltaa mun fillarille. Puhkoivat renkaat pariin kertaan. No, kostin niiden autolle silleen et löysäsin niiden auton renkaiden pultit ja kaadoin punaista maalia auton päälle. Sain hyvät naurut kun kattelin kun naapuri yritti lähteä autolla liikkeelle.

• oisit mielummin paskonut sisäilmantuloaukkoon

• Santa C.

Olisin tietenkin helvetin imarreltu ja huvittunut.
      Olin myöskin joskus aikaa sitten kuriton mukula,
      nöyrin anonyymi anteeksipyyntöni

• Ehkä hiukan väärin kysyä kuinka joku toinen toimisi...

Kuseksia auton päälle? Kaikin mokomin, aivan sama, auto on vain väline.
      Syrjiä? Luultavasti tekevät enemmän itselleen sillä ongelmia.
      Kiusata? Sitä saa mitä tilaa, tosin joskus aika suoraan takaisn.
      Eristää? Menee syrjinnän puolelle, joten itse juurikaan välittäisi.

Keskimäärin antaisin sitä mitä tilataan, eli kun ollaan erillään niin ihan sama, mutta jos tullaan iholle niin takaisin tulee ja nopeasti, usein jopa yllättäen.

Omia kokemuksia ja "ratkaisuja":

Jos autollesi kustaan etkä todellakaan tykkää siitä, niin liimaa oletettujen kiusaajien pyyhkimet lasiin pikaliimalla. Tee sama tuulilasin pesusuuttimille. Vittuillu loppuu siinä muodossaan kyllä, mutta voi siirtyä järeämpiin kuvioihin.

Eristämisestä ei kannata välittää, jos voi, koska se kertoo omasta erityisasemastasi muiden silmissä. Parempi kulkea vain rinta rottingilla muiden edessä, oikeastaan jopa korostaa tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4658
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3562
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1977
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1809
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1793
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      27
      1772
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19