Kevään tullessa sitä alkaa kaipaamaan toista ihmistä rinnalle ja sitä ihanaa ihastumisen tunnetta,eikö?Mikäs sen parempi jos vielä kesää mennessä käsi kädessä kulkis oman ihastuksen kanssa : )elämä hymyilisi,täysillä.
Kaipaatko ihastumista..
25
276
Vastaukset
- N e k r o neitsyt
Älä muuta pulpata. Eriasia, miten ja mistä sen armaansa kukin sitten kaivaakin.
- miehenkuvotus
En kyllä kaipaa ihastumisen tunnetta. Ihastuin viime syksynä, ja se on todella raskasta yrittää unohtaa ja tappaa se tunne.
Joo, joko molemmin puolista tai sit ei ollenkaan. Kyllä se harmittaa nuo toispuoleiset ihastelut.
- ,....,
Mulle ei ole mikään ongelma olla ihastunut johonkin (saavuttamattomaan)..tai siis se tavallaan on ongelma. Kaipaan sitä, että itse ihastuisin johonkin joka mahdollisesti olisi ihastunut myös minuun. Mutta kun taas sellaisiin minun on vaikeampi ihastua. Että näillä mennään..
- roskapostirobotti35
Kaipaan ja rakastumista.
- Citynainen
Juu. Täytyy sanoa että koko elämän on kaivannut toista ihmistä rinnalle ei ehkä erityisesti ihastumisen tunnetta. Hyvää tunnetta siitä että on hyvä olla. Kai sitä voi ihastukseksi sanoa. Joka etenee rakkaudeksi jos etenee. Aika näyttää. On tässä niin monia kevät/kesiä katseltu yksin. Ikää sen verran takana että kädestä en aio ketään kävellessä pitää. Hymyillään ja tartutetaan hymyä toisillemme.
- hupshups
Täytyisikö olla teini vielä jotta voisi kävellä käsi kädessä,hups!Mikä siinä on ettei vanhempi ihminen voi pitää toisen kädestä kiinne,nolottaako?
- mielipiteitä vaihdos
Alle kaksikymppiset ja yli seitsemänkymppiset voivat kävellä käsi kädessä. Ei muut.
- Itkuparku
Onpa tosi kiva, kun ei koskaan voi olla rakastamisen arvoinen ja jokainen ajatus toisesta lähinnä satuttaa. Turvallisesti etäihastunut käytännössä saavuttamattomaan naiseen, jota en voi edes unohtaa ja joka tulee mieleen heti ensimmäisenä aamulla. Jos vain olisi saanut eväät rakastaa itseään ja kokisi että minulla on oikeasti toiselle jotain tarjottavaakin, uskaltaisi edes tehdä aloitteen.
- ei enää miestä
En kaipaa, pääsisinpä yli tästä ihastuksesta, joka on vaivannut viime toukokuusta asti :(
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miten tuo mielestäsi liittyy nimenomaan kevääseen? Toiset kun sanovat sen liittyvät kesään ja kolmannet haluavat erityisesti lämmikettä pimeneviin syysiltoihin ja talven kylmyyteen.
- mustispeppers
Keväällä kato alkaa hormoonit hyrrätä, yms. :)
Kyllä mä kaipaan ja ihan ympäri vuoden, ei tarvi olla edes kevät. mustispeppers kirjoitti:
Keväällä kato alkaa hormoonit hyrrätä, yms. :)
Kyllä mä kaipaan ja ihan ympäri vuoden, ei tarvi olla edes kevät.Samoin. Siksipä asiaa ihmettelinkin. Minä kun olen koko aikuisikäni ollut parisuhdeihminen.
- Siinä vissi ero
EN.
Etsin kumppania, en ihastusta tai jotain tunnetta johonkin ihmiseen.
Osa etsii ihmistä vierelleen JA osa etsii tunnetilaa.
Etsin Ihmistä Isolla I:llä siis enkä pienellä i:llä. En kaipaa, se tekee vain kipeää.
Sitten se voisi olla kokemisen arjoista, jos ihastumisen kohde tietäisi ihastumisestani ja olisi myös ihastunut minuun.
Käsi kädessä käveleminen on yksi suurimmista haaveistani.- Kesä2012
Syksy on pimeää,sateista ja kuollutta aikaa.Eikä sitä silloin ole niin intoa..mihinkään.Talvella paukkuu pakkanen nurkissa ja ihmiset kävelee hartiat,leukapielet jäykkinä..Kevät on niin ihanaa aikaa,luonto herää ja aurinko alkaa lämmittää,sulattaa myös jäykemmätkin leukapielet kohti korvia ; )Kevät on vaan kaiken uuden alku,aikaa myös ihastumiseen.
Olishan se joo toivottavaa, että löytys joku jolle olla paljon enemmän kuin muille ja päin vastoin. Toivottavasti en ite omalla olemisellani ole oman onneni este. Sitä kun mieluummin on cool kuin ottaa riskejä.
- Ihastuttavaa
Joo, päivällä kävelin kaupungilla ja olihan paljon tiukkoja pikku teiniperseitä kireissä housuissa. Ruokaillessani McDonald's -ravintolassa pystyin myös tarkkailemaan heidän toppatakin verhoamatonta torsoaan, jonka terhakat teinitissit innostavasti puseroa pullistivat.
Kalsarini kävivät ahtaiksi, se on sitä ihastuksen tunnetta!- Älä pelkää!
Kyllä niihin kalsareihin nopeasti tilaa löytyy kun paikalle tallustaa tai oikeammin löntystää se pari-kolmekymppinen suomalainen emakko.
Housut on kyllä kireät ja tissit pullottaa, mutta turha odottaa että se johtuu tiukkuudesta tai terhakkuudesta.
Löysämahaiset ja perseiset möhköfantit marssi näin....aurinkoista tietä eteenpäin... - hei järki, haloo
Älä pelkää! kirjoitti:
Kyllä niihin kalsareihin nopeasti tilaa löytyy kun paikalle tallustaa tai oikeammin löntystää se pari-kolmekymppinen suomalainen emakko.
Housut on kyllä kireät ja tissit pullottaa, mutta turha odottaa että se johtuu tiukkuudesta tai terhakkuudesta.
Löysämahaiset ja perseiset möhköfantit marssi näin....aurinkoista tietä eteenpäin...Kaksi edellistä kirjoittajaa: mitä saatte tuonkaltaisesta kirjoittelusta? Luuletteko todella olevanne naisten päiväunelmia?
Katselkaa hei ees kerran suomikatukuvan keskivertomiestä, ei oo hurraamista siinäkään päässä..
- Citynainen
Olisihan se mukavaa edes vaihtaa ajatuksia jonkun tärkeän ihmisen kanssa mutta tuntuu niiin kaukaiselta ajatukselta. Voisinko edes kuvitella kaikkien vuosien jälkeen kävellä pyörätietä pitkin miehen kanssa? En.
- tavallaan kyllästyny
Terve mieli terveessä ruumiissa ymmärtää mieli mikä on konkreettisesti totta elämässään. Ei rinnalla toista ihmistä eikä kait sitä ihastumisen tunnettakaan. Kesällä taas terasseilla kukkamekoissa nuokutaan ja katsotaan kuka rinnalle jää. Samat kuviot joka kevät..
- Nussiman kysyjä
Jaat siis pillua terasseilla joka kesä. Kuinka monen nussima olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812658Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1401106Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.35914Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820