Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Selluliitti lapsilla!

selluperse13v

moi! olen 13v tyttö ja mulla on sellua takamuksessa ja reisissä ::(( miten sitä voi olla vasta minun ikäisenä? miten siitä pääsee eroon? siskollanikin on selluliittiä hän on 10v. en ole yhtään ylipainonen pikemminkin päinvastoin, olen laiha ja urheilullinen. Äidillä ei ole edes yhtä paljon sellua kuin minulla! hän on 45v! ja vähemmän sellua kun mulla... mitä vois tehdä?

4

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naikkonen

      Tarkista ruokavalio. Sokeri ja valkoinen jauho minimiin. Juo pitkin päivää vettä n. 2 l päivässä. Syö tarpeeksi, mutta älä liikaa. Monipuolista kotiruokaa. Limusta saa takuuvarmasti selluliittia.

      Kuivaharjaa reidet ja ahteri kuivaharjaukseen tarkoitetulla harjalla aamuin ja illoin huolellisesti 1 kk ajan (rauhalliset liikkeet, n. 4 min. yhteensä). Jatka sitten vain iltaisin 1 kk. Katso auttoiko? Muista rasvata laadukkaalla kosteusvoiteella ja käy saunassa usein. Se voi kanssa auttaa selluun.

      Ja varmista, että reitesi ja ahterisi saavat rasitusta kuntoilusta.

    • läbäl

      sellun kerääntyminen on yksilöllistä eikä sitä voi korjata. ole onnellinen että olet timmissä kunnossa sinulla on muhkea perse. jammut tykkää.

    • aloittaja13w

      jei! hei ilouuutisiaaaa!!:) olen nähnyt jo muutoksia selluliitin kanssa! sitä on hävinnyt! olen kuivaharjaillut ja juonot paljon vetta lisäksi kun näin meidän kaapissa sellaisen rasvan (ihan normaali rasva) ja kun luin sitä kantta niin siinä sanottiin "elvyttää verenkiertoa" aloin käyttämään sitä ja se tuotti vielä lisää tuloksia! se oli ihan normaali joku sebamethin tuote. Ei kannata rahoja tulhata kalleisiin voiteisiin. Ja olen yrittänyt liikkua enemmän, olen käynyt kävelylenkeille yms. on tuottanut tulosta! aijon jatkaa samaan malliin ja olen selättänyt selluliitin!

    • PIZZIZHHHHHHHHHHHH<3

      ei mäkkiruokaa eikä muutakaan sellast (pizza, ranskixet tmZh.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe