Pitkähiuksiset miehet, ei enää pojat

Hei!
Minne on kadonneet ihanat vapaat pitkähiuksiset miehet? Onko heitä enää olemassakaan? Varsinkaan kolmekymppisiä ja vanhempia?

Kyllähän jokusen näkee lasten kärryjä työntelevän tai vaimonsa komennossa nuhjaavan, mutta että olisi pitkähiuksinen ja vapaa. Onko mahdoton yhtälö?

MIssä niitä tapaa kun ei netissä tai baareissa, muualla näy ?

Mikä se on että pitää kaveriporukassa kaikkien mennä sitten kaljuuntumaan/ leikkaamaan hiuksensa? trendi josta en tiedä?

22

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deft

Aattelit sitten laittaa varmuuden vuoksi kahteen kertaan. Hah! Huvittavaa...

On niitä (/meitä) olemassa. Me vaan ei pidetä itsestämme suurta metakkaa, koska meitä pidetään kuitenkin hampuuseina...tai vielä pahempaa...hippeinä!

Eikä me todellisuudessa edes jakseta pitää tarpeeksi suurta huolta meidän kuontaloista, sillä tavallahan ne pitkiksi alunperin onkin kasvaneet. Joskus voi harmittaa, mutta siltikään en lyhyeksi tukkaani päästä.

• Tärkeästä asiasta on hyvä pitää haloota ;)

No jotkut on luonnonlahjoja siinä et hiukset pysyy päässä ilman suurempia hoitovelvotteitakin. Toiset taas hoitaa niitä onnistuneesti :)

Hyvä, pidä pintas. Luonnontukka on in :)

• varazombi

Lyhyet hiukset ovat helppohoitoisemmat.

• Onhan se totta, mutta moni muukin asia oli helpompaa jos ei sitä tekisi, kuten yleishygienia, mutta kyllähän se on niin että siitä nauttii niin itse kun muutkin jos haluaa/jaksaa panostaa vähän :)

• ........

Liikut väärissä paikoissa jos et pitkäletteihin törmää. Tietyillä kulmilla näitä on lähes 50% ton ikäisistä miehistä, aika moni vapaakin...

• Hei! Sopii vinkata vähän selväsanaisemmin, että missä ja milloin ? millä kulmilla?

Uskon, että moni miehenkaipuinen ottaa vinkin mielellään vastaan.

Kiitos :)

• joukahainen mjossaa

Kyllä he ovat vaimon liekassa. Kuin ravihepat kulkevat silmälaput asetettuna kasvoille. Facebookissa heitä bongaa pienissä valikoituneissa ympyröissä. Ei muuten.ö

• Onhan meitä useampikin vapaana. Mut löytää netistä ja joskus myös baarista. Tosin hiusten harveneminen alkaa olla arkea yli 30:lle.

• Misu<3

Sä olet komea. :)

• Misu<3 kirjoitti:

Sä olet komea. :)

Kiitos! Harmi vaan ettei kukaan ole samaa mieltä netin ulkopuolella.

• Kiitos vastauksestasi. Ehkä joskus voidaan jutella livenäkin :)

Mie kun oon kaiken järjenvastaisesti alku-ujo vaikkei siltä vaikuta niin en kehtaa mennä yleensä punastelee kenellekään kun...

• Kunnian mies

Kunnian mies pitää hiukset ryhdikkäässä siilissä.

• Ymmärrän yskän ;)

• nunnuskassss

Samaa olen itsekin miettinyt.

Mies jolla pitkät hyvinhoidetut hiukset ainakin kiinnittää heti itseni huomion. Joku siilitukka tai sitten tämä amisten ehkä yleisin kattoon törröttävä tukka on sellasia mitkä vaan kääntävät minun katseeni pois heistä. Varsinkin jos heillä on aina päässä joku lippis.

• truthhurts

Voi voi, moonhoney. Sinulla ei valitettavasti ole yhtään varaa pistää miehille kriteereitä hiusten saati melkeinpä minkään muunkaan suhteen. Muistan kun joskus katsoin Suomi24 treffi-profiilistasi kuvasi, kun sinulla sellainen siellä vielä oli.
      Olet ulkonäöltäsi todellakin niin ATN kuin voi olla. Olet ohittanut parasta ennen käyttöpäivän myös ikäsi puolesta. Sen lisäksi olet kertonut olevasi hyvin kokenut eli siis puhkinussittu...
      Tämä voi kuulostaa ilkeältä, mutta jonkunhan sinulle on joskus kerrottava totuus. Sinun tulisi olla todella iloinen jos kukaan mies koskaan kiinnostuu sinusta muuta kuin panomielessä.

• Miehen työ

Se on hyvä että joku aina muistaa laitaa nämä naiset aina ruotuunsa etteivät ala luulemaan itsestään liikoja. Mitähän siitäkin tulisi jos naisetkin olisi tyytyväisiä itseensä. Ei sellaisesta hyvä voi seurata!

• Kiitos kommentistasi.

Ei haukku haavaa tee, jos on hyvä itsetunto ja tälläisellä persoonalla se on pakko olla :)

ATN:sta: se nyt vaan on fakta että suurin osa meistä ihmistä ei ole niitä joka naisen tai miehen unelmia, niitä on niin harva että onnea sulle vaan jos sellaista koitat löytää muita halveksivalla asenteellasi.

Sanotaanpa, että kauneus/komeus on katsojasta kiinni ja jos en ole sinusta kiinnostunut, niin mitäpä minä SINUN mielipiteelläsi tekisin.

Sitten vielä tosta seksiasiasta. Olen ihminen siinä missä muutkin, jos harrastan tai en harrasta seksiä, se on aivan normaalia. Minulla nyt vaan ei ole mitään hävettävää asiassa.

Hyvää keväänjatkoa ja raikasta itsetutkistelua sinullekin :)

nim. Totuus tekee kipeää jos ei tunne itseään ;)

• Miehen työ kirjoitti:

Se on hyvä että joku aina muistaa laitaa nämä naiset aina ruotuunsa etteivät ala luulemaan itsestään liikoja. Mitähän siitäkin tulisi jos naisetkin olisi tyytyväisiä itseensä. Ei sellaisesta hyvä voi seurata!

*firn* näinpä

• 18+19

Samaa olen minäkin ihmetellyt. Radio Rockin risteilyllä pääasiallinen (heh) tukkatyyli oli kalju. Jumaliste, miksi kaikki mun ikäiset hevarimiehet (30-35 vuotiaat) ovat ruvenneet ajelemaan päätään? (Ja miksi myös nuoremmat, joilla tuskin luonnollista kaljuuntumista tapahtuu?) Pitti näyttää tyhmältä ja tyhjältä, kun letinheittäjät puuttuvat... Vaadin lisää pitkiä hiuksia miehille!
      (Lisää marinaa: mitä tapahtui slamdancingille? Wall of deathejakaan ei enää tehdä niin usein kuin pitäis...)

• Radio Rock risteily ei nyt mikään metallitapahtuma ole. Käykää keikoilla.

• ,....,

"Wall of deathejakaan ei enää tehdä niin usein kuin pitäis..."

Miksi pitäisi? Muutama kesä sitten Sonispheressä jouduin melkein sellaisen keskelle..Ne oli tosin jotain hentosia teinipoikia suurimmalti osin, että ei kai mulle mitään olisi käynyt.

• Kiva et joku on samaa mieltä.

Mitä on slamdancing? Entä tuo Wall of Death?

^^ olisi se kyl kivaa jos pitkähiuksisus lisääntyisi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe