Sinua eniten vituttava nettideittaaja-tyyppi?

vittuuntunut m 31v

Otsikossahan se jo tuli. Mikä on sinua eniten vituttava nettideittaaja-tyyppi?

.............................................................................

Itseäni vituttaaa eniten naiset, jotka pitävät omia virheitään miesten syynä, ja laittavat tästä asenteesta ja ajatusmallista johdettuja vaatimuksia miehille. Esimerkkejä:

* 85 kg "muodokas" nainen vaatii jotain bodarijärkälettä tai Asterixeista tutun Obelixin näköistä miestä, koska kaikki muut ovat "mikkihiiriä eikä Miehiä"

* Vähemmän naisellinen nainen, joka ei osaa naisten töitä, mutta osaa hiukan jotain miesten alueeseen kuuluvaa esim. remonttitöitä, vaatii miestä joka rakentaa omin käsin Siporex-kartanon ja Bemarin sinne pihaan, koska kaikki vähempi on ihan "mikkihiiriä eikä Miehiä"

* 180 cm nainen, siis epätavallisen pitkä, valittaa miesten ällöä lyhyyttä ja laittaa vaatimukseksi väh 195cm mies

* Amiksen käynyt nainen kirjoittaa ilmoituksensa täyteen kirjoitusvirheitä ja epäloogisia ajatuksia, ja sen jälkeen laittaa vaatimukseksi, että ethän ole mikään nörtti, lukemista tai tietokoneita tai muuta harrastavat miehet ovat ihan "mikkihiiriä eikä miehiä"

53

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninni34

Ethän ole nörtti?

• vittuuntunut m 31v

Olen nörtihtävä, tosin olen joiltain piirteiltäni myös kaikkea muuta kuin nörtti. En kuitenkaan häpeä nörttiyttäni mitenkään. Ilman nörttejä asuisimme edelleen luolissa.

• Tyypit jotka ei tajua kerrasta että ei kiinnosta.
      Ihmiset jotka hehkuttavat olevansa tosi erikoisia persoonia, ja kahen viestin jälkeen tulee selville että erikoisin juttu on ne kirkkaan vihreät sukat kaapissa ja mieltymys kasvisruokiin.
      Edustusvaimon etsijät.

• 1 + 1 = 0

Sellaiset, jotka eivät edistä sitä, että kukaan löytäisi täältä sopivan parin.

• regewyhtr

Nettideittajarobotti, jonka ilmiasuna on nuori kaunis nainen, joka on kiinnostunut kaikenlaisesta seksiseurasta. Häneen voi ottaa yhteyttä vain luottokortilla ja hän takertuuu pidempiaikaiseen suhteeseen.

• Hektistä menoa

Eniten vituttava on se joka tuhlaa minun olemassaolonia aikaa sillä että on ensin yhteyksissä ja sitten katoaa kuin pieru saharaa ilman syytä ilmoittamatta tai sanomatta että se oli siinä joko useamman viestin jälkeen tai kun kuvia vaihdetaan (joskus niin ettei nainen lähettänyt omaa kuvaansa).

Koska nainen on niin epäkypsä ja typerä että itselle tulee typerä olo että miksi sitä on niin typerä että on niin typerään kuvotukseen yhteydessä eikä häntä heti tunnistanut.
      Samalla myös kuva muista netin naisista itsekkäinä, typerinä ja epäkypsinä pelureina huomattavasti kirkastuu kun tuo käytös toistuu useampaan otteeseen.

Sitten toteaa että on aivan liian hyvä nettideittiin niille naisille ja myös että arvostaaa itseään liikaa että tuhlaisi noihin tapauksiin yhtään aikaa.

Nuo tyypit joita aloituksessa kuvataan ovat sentään rehellisiä ja heistä heti näkee että ei ole minun tyyppiäni vaikka heidän hakuihin sopisikin. Heidän profiilinsa sitten ohittaa välittömästi ilman ongelmia.

Ongelmat tulevat niistä jotka valehtelevat olevansa kypsiä ja fiksuja, mutta viestiessä paljastuu se todellinen karva tavalla tai toisella esimerkiksi juuri häipyessään kesken viestimisen.

• Hermolomalla

Rasittavaa olla koko ajan tavoitettavissa.

• eivalilyonteja

Itse koen nyt.. että olen liian hyvä tämän palstan naisille. Asiat meni juuri tuossa järjestyksessä kun kerroit.
        En koe naisvihaa mutta tälläinen käytäytyminen sitä varmasti aiheuttaa.

Viimeisin tapaus:
        Olin jo päättänyt että hän jää viimeiseksi yhteydenpito kaveriksi tääl.
        Kummallaltakin taholta oli kiinnostusta, juttua riitti. Ilmoitin että aion poistaa ilmoitukseni piakkoin (ilmoitus jo 2-vuotta) ja ehdotin kuvan vaihtoa.

Sain maili-osoitteen ja lupasi vastata sieltä.
        Laitoin kuvan ja poistin ilmoitukseni.

No tyttö petti sit lupauksensa ja jätti vastaamatta. Okei ei iso lupauksen pettäminen mut kuitenkin se risoo.
        Jos keran luvataan vastata niin vastataan edes jotain ja olen viel oikeasti ihan komea nuorimies.

Vai aiheutinko jotain rimakauhua..?

• n hiljainen

-Kaappi homot ja naisvihaajat etsimässä kulissinaista tai koston kohdetta naisesta
      -vasta eronneet kostoreissulla
      -peräkammarinpojat, jotka ei tykkää naisista. Asettavat missi ja muut tolkuttomat vaatimukset, tulevat saitille jättääkseen ja haukkuakseen naisia. Etsivät naista vain jotta isi ja äiti pidä heitä homoina
      -mt-potilaat jotka uskovat että joku toinen voi parantaa heidät
      -juopot ja narkit jotka uskovat että oikea nainen saa heidät raittiiksi

• Katkerat.

• emmmie tiijjä

No, minnuu ärsyttää toisten nettiprofiileista ärsyyntyjät. En vaan tajjuu miks ärsyyntyä jostain moisen koko luokan asiasta, eikö vois vain ohittaa, ignoorata, jatkaa matkaa jne. Täytyy olla jonkin asteen yliperseveraatio, että jää jumittaa jotain nettideittiprofiilia - kuinka siinä nyt ihan väärin kaikki oli väärin ja huonoa! Senkin ajan voi käyttää ratkaistessa vaikka fysiikan ratkaisemattomia ongelmia tjtn.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ratkaisemattomat_fysiikan_ongelmat

• onhan noita

Ukkelit jotka alkavat antaa minulle ohjeita siitä mitä minä saan hakea ja en saa hakea sen mukaisesti että HE mahtuisivat minun kohderyhmääni.

Seksiä ehdottelevat kun ilmoituksessa on alleviivattu että haetaan kumppania.

Katkeruuttaan heti ensimmäisessä viestissä purkamaan alkavat. Ei se olen minun syyni että joku toinen ämmä jurppii miestä. Vinkukoon sille toiselle.

Jätkät jotka häipyvät yhteydenpidosta ja ilmaantuvat puolen vuoden päästä muina miehinä paikalle ilmoittaen arvoituksellisesti että olin se yksi J jonka kanssa aikoinaan kirjoittelit. Niin on kirjoitellut moni muukin J, ja miten ne kaikki muistan? Ja miksi nöyrästi jatkaisin siitä mihin karkulainen jäi?

Miehet joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä ja nämä silti kuvittelevat että muuten jonnekin porojen sekaan tuosta noin vain koska heillä on naisen tarvis.

• jepsjepsjeps

Erityisesti ärsyttää eräs katkeroitunut epätoivoinen mm1 , joka ei ymmärrä lopettaa katkeroitunutta vinkumistaan toisten vieraskirjoissa.

• noh..xxwe

"Munattomat" naiset. Lopettavat kirjoittelun yhtäkkiä kukatiesmistäsyystä, ja unohtavat toisen osapuolen *naks*.

Odottele siinä sittten viestiä ja totea että jälleen kerran...

• djhfkgu

*Munattomat* -naiset....buhahahhaaaa naisilla onkin yhden munan (miehillä) sijaan munasarjat buhahahahahhaaa

• kghfdh

Minulla on kokemusta vain naisprofiilien tarkastelusta, joten tässäpä jotain...

Mielestäni profiilissa pitäisi olla kaksi oleellista asiaa; kuvailu itsestä ja se minkälaista seuraa on etsimässä. Eniten ärsyttää se, että heitetään hirveä vaatimuslista minkälainen miehen pitäisi olla, ja mitä hänen tulisi osata. Samalla kun itsestä ei ole kirjoitettu mitään.

Lisäksi kohdat tupakointi, alkoholin käyttö, lapset on jätetty täyttämättä, koska rehellinen vastaus voisi heikentää mahdollisuuksia. Samoin ulkomaalaiset jättävät täyttämättä syntyperänsä. Ei voi millään arvata profiilin tekstistä, että nyt ei ollakaan Suomesta;). Myös syntyperä muu aiheuttaa hilpeyttä. Saturnuksestako sitä ollaan...

Ja niin kuin sanoin, kokemukseni ovat ainoastaan naisprofiileista. Miehissä on ihan varmaan samanlaista meininkiä.

• naurettavaa..

Samaa mieltä nimimerkin "onhan noita" kanssa eli:

"Ukkelit jotka alkavat antaa minulle ohjeita siitä mitä minä saan hakea ja en saa hakea sen mukaisesti että HE mahtuisivat minun kohderyhmääni. "¨

Juurikin näin. En tajua miksi joitakin nyppii niin kovasti millaisia kumppaneita muut hakevat. Todella monet miehet täällä napisevat naisten kriteereistä koska eivät itse mahdu niihin. Ja usein nämä sankarit vielä mainostavat että nämä naiset eivät missään nimessä kiinnosta heitä, heitä vain ärsyttää moiset kriteerit. Just joo..

Jos te ette halua näitä naisia joiden kriteereihin ette mahdu niin miksi sitten ulisette? Jos esim. pitkä nainen hakee pitkää miestä, niin miten se on epäoikeudenmukaista mielestänne? Tai jos painava nainen hakee painavaa miestä? Voi jösses sentään..

• mies_44

Minua ärsyttävät eniten profiilit, joissa haetaan miestä joihinkin prinsessaleikkeihin täyttämään "miehen paikkaa" oman naisellisuuden täydellistäjäksi. Ja sitten samassa profiilissa viitataan tasa-arvoon ja naisen kunnioittamiseen. Tulee sellainen olo että tämä nainen on fiksautunut tällaisiin edelleenkin hakemiinsa "miehekkäisiin" miehiin, joilta on aiemmin saanut vähättelyä ja todella huonoa kohtelua, mutta ei näe sitä, että vika aiempien suhteiden epäonneen on omissa urautuneissa liian polarisoituneissa sukupuoliroolikuvissa.

• oho-oho-ho

Ennenaikaiset papat ja mummot, tuleeko paljon viestiä?

• teinimummeli

Ärsyttää hätähousut.

Minä olen ennen aikainen mummo. Olen 43v.ja minulla on 3 lastenlasta. Kiitos kysymästä tulee riittävästi viestiä :-)

• retnern

Minuakin tympii samansuuntaiset asiat kuin sinua, tosiaan sellainen nainen joka ilmoittaa pituudekseen 165cm ja painokseen 70kg........

• Raaka-Rami

"Minuakin tympii samansuuntaiset asiat kuin sinua, tosiaan sellainen nainen joka ilmoittaa pituudekseen 165cm ja painokseen 70kg........ "

Itseäni tuo lähinnä naurattaa, varsinkin, jos ilmoituksessa ruumiinrakenne noilla mitoilla on normaali tai urheilullinen. Kai se sitten on niin, että kuulantyöntö on naisten suosituimpia urheiluharrastuksia tällä hetkellä.

• kuulantyöntäjiä?
      • kuulantyöntäjiä?

Viesti tosiaan tarkoitettu Raaka-Ramille, vaikka vastasin vahingossa aloittajalle.

• D69

Kyllä he minun mielestäni ovat ihan normaalikokoisia. Itsekin olin vielä nippanappa lähes 70 kg painossa (pituus 168 cm) normaalipainoinenkin, mutta itse en vain pitänyt siitä että reisien sisäpinnat koskettivat toisiaan - olen tyytyväinen painooni jos noin ei käy.

Oikeasti ylipainoisella eli lihavalla ihmisellä ei ole enää vyötäröä. Jos vyötärö löytyy, kyseessä on normaali paino. Näkisin asian näin.

(Nykyään 60 kg tietämillä ja täten normaali painoltaan, hoikka olemukseltaan.)

• Raaka-Rami

Silmät käteen jo. Onhan noilla nyt ylipainoa aivan selvästi :D.

• netikettikettu

Itseäni vi*uttavat nämä:

1) yhden sanan/lauseen miehet

2) Seksinvonkaajat

3) Yli-ikäiset lapselliset miehet, jotka eivät ymmärrä ihannekumppanin kriteeriä "ei lapsia". Jotenkin oudosti nämä tyypit vähättelevät ikäänsä, kun eivät raameihin mahdu - ja että ikähän on vain numero. Sen sijaan jo olemassa olevista lapsistaan kukaan ei epäile, etteivätkö niistä huomatta kelpaisi. Kumpikahan on isompi ongelma: ikä vai lapset? Kummasta on enemmän haittaa parisuhteelle?

4) Ulkonäköä ylistävät. Joo-o. Tiedän olevani kaunis. Mitä luulette, olenko kuullut sen jo tuhansia ja tuhansia kertoja? Olisinko pik-kui-sen kyllästynyt aiheeseen? Aika pinnallisia tyyppejä muutenkin. Heille riittää, että nainen on kaunis. Minua ei kiinnosta.

• sou vat

Mies joka haluaa että jo periaatteenkin vuoksi jokainen nainen on häneen lääpällään, vaikka mies ei edes kaikkia naisia itse haluaisi ollenkaan. Eli tyyppi joka repii pelihousunsa siitä että nainen sanoo EI tai että mies ei ole hänen tyyppiään.

Eivät miehet voi panna koko maailman naisia läpi vaikka kuinka tekisi mieli. Parempi olisi kun eivät edes yritä, ja jättävät suosiolla haluttomat naiset rauhaan.

• Minua vituttaa

Naiset jotka ei koskaan lue profiilia ja alkaa postaamaan..
      Esim. ihannekumppani lapseton ta lapset ei asu kotona.
      Niin yh-postaa vaikka,proffassa nimenomaan lukee.(Haetaan lapsetonta tai lapset ei asu kotona).
      Ikähaitari on vaikka 38-52, niin vanhemmat ja nuoremmat yh.t postaa.
      Miksi naiset ei koskaan lue profiilia??Mua vituttaa semmonen.
      Siinä sitten selitellä että yh,t ei kiinnosta, ja en vihaa lapsia.
      Mittarissa paukkuu ykköset ja olet vittumainen mies??.

• drrgg

Miehet tekevät ihan samaa. Rasittavaa.

• valkoista multaa

No laitas asetuksista homma niin, että vain ihannekumppania täysin vastaavat voivat laittaa viestejä. Itselläni toimii homma niin, ei tarvitse katsella niitä lapsellisia tai liian nuoriakaan.

• ~c~

Vituttaa minä itse, selkeesti. Olen tehnyt ketjussa mainituista virheistä katoamistempun, palaamisen asiaan puolen vuoden jälkeen, valehdellut profiilissa, jättänyt katsomatta toisen ihannekriteerit (tosin ne vähät aloitteet jotka olen tehnyt, meni vahingossa oikeille ihmisille, koska täytin ihanteet - en niitä kuitenkaan edes lukenut:)

Mitäs vielä. Perunut treffit, valehdellut nimen, ärhennellyt jos mulle ei ole vastattu niin nopeasti ja siihen sävyyn kuin olisin toivonut :D

Melkein kaikki miehet, jotka olen sitten oikeasti treffannut, ovat olleet fiksuja, hyvännäköisiä ja osa myös tosi kärsivällisiä. Kenestä tahansa olisi tullut hyvä kumppani, mutta ansaitsivat paremman.

Muistakaa pettyneet, että sekin on ihan oikea syy. Hävettää, jos ei pysty olemaan toisen arvoinen. Ei alemmuuskompleksilla liikkeelle lähtevällä suhteella ole tulevaisuutta.

Elämä on mokien tekemistä ja niistä oppimista.

• Unohda koko juttu

Mulkun perässä juoksevat naiset jotka väittävät etsivänsä parisuhdetta.
      Eivät he parisuhdetta etsi vaan kipinöitä ja kemioita.
      Jos nuo löytyy niin sitten lopulla ei ole väliä.

Eikä sillä ole tosiaan merkitystä saako tuollaiselta naiselta pakit vai tykästyykö hän sinuun.

Monista naisista tulee kullin himossa juoksevan kuva nettideitissä jolle vain kipinät ja kemiat ratkaisee.

Varsinkin mies joka ihan aikuisten oikeasti sekä vakavasti etsii parisuhdetta sekä tahtoisi tutustua hiljalleen huomaa olevansa nettideitissä surkeassa asemassa koska joko naiset eivät halua häntä tai sitten nainen haluaa edetä nopeasti tai alta paljastuu todella pinnallisen tunteelliset motiivit.

Ne naiset jotka taas kiinnostuvat tai ovat halukkaita tutustumaan pitemmän ajan kuluessa ovat sitten niitä jotka nähtävästi ovat niin epätoivoisia, epäsosiaalisia tai haluavat äärimmäisen rauhallista elämää että ei heistä suhteeseen olisi.

Toisin sanottuna missä ovat ne naiset joille seksuaalisuus on muutakin kuin "mulle kaikki ne kipinä ja kemiat sekä intohimot tässä ja nyt?"
      Kuinka monelle naiselle joka pitää itsestään huolta ja on jollakin tavoin menevä edes ajattelee että suhde voisi parantua kuin vanha viini eikä vain haise kuin vanha viina kun ne kemiat on poltettu loppuun?

Toisessa ketjussa kerroin mitä naiset halajaa täältä ja se on käsite nimeltä "mulkku".
      He puhuvat vaikka mistä, mutta se on lopulta aina epämääräinen käsite kuten kemiat ja kipinät koska kaverisuhteesta ei tule mitään, mutta se on vain toinen nimitys nopealle tyydytykselle ja kullin himolle, ei muulle.

Jos tätä kyseenalaistaa niin on katkera mies joka ei saa, epäseksuaalinen, munaton tai nähtävästi homo.

Joten suurin osa naisista netissä vituttaa koska ovat vain mulkun himoisia vaikka puhuvat itsestään fiksuina jne.

Se että asetat miehelle muitakin kriteerejä, mutta jos se päätavoite on edelleen se mulkku niin ei sinusta hyvä nainen yhtään parempaa tee kuin siitä joka hakee pelkkää seksiä kuten joku mies.

Itse haen parisuhdetta, pimppa tulee siinä sivussa.

• ----------

Yleensä miehet pystyvät harrastamaan seksiä lähestulkoon kenen naisen kanssa tahansa. Ja jos nainen on muuten kaikin puolin miellyttävä ja ns. parisuhdemateriaalia, niin miehen puolelta seksi ei todennäköisesti muodostu ongelmaksi suhteessa (pimppa voi siis tulla "siinä sivussa"), mikäli sellainen suhde muodostuu.

Naiset taas eivät pysty tai halua seksiä niin monien miesten kanssa (tai eivät ainakaan nauti siitä), joten heidän on otettava se huomioon valitessaan kumppania parisuhteeseen, mikäli haluavat suhteen ollenkaan toimivan.

• Unohda koko juttu
        ---------- kirjoitti:

Yleensä miehet pystyvät harrastamaan seksiä lähestulkoon kenen naisen kanssa tahansa. Ja jos nainen on muuten kaikin puolin miellyttävä ja ns. parisuhdemateriaalia, niin miehen puolelta seksi ei todennäköisesti muodostu ongelmaksi suhteessa (pimppa voi siis tulla "siinä sivussa"), mikäli sellainen suhde muodostuu.

Naiset taas eivät pysty tai halua seksiä niin monien miesten kanssa (tai eivät ainakaan nauti siitä), joten heidän on otettava se huomioon valitessaan kumppania parisuhteeseen, mikäli haluavat suhteen ollenkaan toimivan.

Aivan, naisille mulkku on lopulta tärkeämpi kuin miehelle se pimppa jos puhutaan parisuhteesta.

the end.

• sou vat

Jos toisesta ihmisestä ei viehäty, niin asia ei muutu siitä yhtään miksikään vaikka 2 - 6 kk lässytettäisiin netin kautta tai tapailtaisiin. Miksi miehille on niin helvetin vaikeaa ymmärtää tämä että jos nainen ei kiinnostu, niin nainen EI KIINNOSTU vaikka kuinka tuherrettaisiin sitä tutustumista siinä hiljalleen?

Miehet luulevat että he kovalla työllä eli väsytystaistelulla saavat naisen itselleen. Ei sellaista tapahdu kuin miesten märissä päiväunissa. Eihän nainenkaan saa miestä kiinnostumaan itsestään kuukausien vieriessä jos mies heti ensialkuun kokee ettei nainen ole hänen tyyppiään.

Nykyään ei enää harrasteta mitään järkiavioliittoja jossa täysin toisilleen sopimattomat ihmiset hampaat irvessä yhtyvät ajatellen kotia, uskontoa ja isänmaata.

Itse olen tehnyt pari kolme kertaa sen virheen että olen jäänyt juttelemaan kuukausikausiksi sellaisen miehen kanssa joka sitten ei saa edes tapaamista sovittua, tai jää veivaamaan eestaas että tutustuako vaiko eikö tutustua vielä lisää ekan tapaamisen jälkeen. Nämä primadonnat saavat minun puolestani olla jatkossa. Tässä on jo ikää ja ei huvita rupsahtaa lopullisesti jotain saatanan vaikeasti saatavaa miestä odotellessa, josta ei saa edes tietää että voisiko hän kiinnostaa vai ei kun tapaaminen on joltisenkin mahdotonta miehen ihmeellisen viivyttelyn takia.

Sitä en kyllä yhtään ihmettelisi jos nämä hitaasti tutustuvat miehet samaan aikaan höyläisivät täyttä päätä jotain toista muijaa. Kenenkään vara-akka ei kiinnosta olla.

• sou vat
        sou vat kirjoitti:

Jos toisesta ihmisestä ei viehäty, niin asia ei muutu siitä yhtään miksikään vaikka 2 - 6 kk lässytettäisiin netin kautta tai tapailtaisiin. Miksi miehille on niin helvetin vaikeaa ymmärtää tämä että jos nainen ei kiinnostu, niin nainen EI KIINNOSTU vaikka kuinka tuherrettaisiin sitä tutustumista siinä hiljalleen?

Miehet luulevat että he kovalla työllä eli väsytystaistelulla saavat naisen itselleen. Ei sellaista tapahdu kuin miesten märissä päiväunissa. Eihän nainenkaan saa miestä kiinnostumaan itsestään kuukausien vieriessä jos mies heti ensialkuun kokee ettei nainen ole hänen tyyppiään.

Nykyään ei enää harrasteta mitään järkiavioliittoja jossa täysin toisilleen sopimattomat ihmiset hampaat irvessä yhtyvät ajatellen kotia, uskontoa ja isänmaata.

Itse olen tehnyt pari kolme kertaa sen virheen että olen jäänyt juttelemaan kuukausikausiksi sellaisen miehen kanssa joka sitten ei saa edes tapaamista sovittua, tai jää veivaamaan eestaas että tutustuako vaiko eikö tutustua vielä lisää ekan tapaamisen jälkeen. Nämä primadonnat saavat minun puolestani olla jatkossa. Tässä on jo ikää ja ei huvita rupsahtaa lopullisesti jotain saatanan vaikeasti saatavaa miestä odotellessa, josta ei saa edes tietää että voisiko hän kiinnostaa vai ei kun tapaaminen on joltisenkin mahdotonta miehen ihmeellisen viivyttelyn takia.

Sitä en kyllä yhtään ihmettelisi jos nämä hitaasti tutustuvat miehet samaan aikaan höyläisivät täyttä päätä jotain toista muijaa. Kenenkään vara-akka ei kiinnosta olla.

Ai niin. Ja sille joka tulee tähän tärisemään että tee itse aloitteita ja ehdota itse tapaamista, niin niinhän minä nimenomaan olen tehnytkin.

Ilmeisesti ei olisi pitänyt kun miehille tulee kauhukohtaus että hirveää kun pitäisi tutustua eikä vaan puhua paskaa koneella...

• -----------------
        Unohda koko juttu kirjoitti:

Aivan, naisille mulkku on lopulta tärkeämpi kuin miehelle se pimppa jos puhutaan parisuhteesta.

the end.

Jollain oudolla tavalla ymmärrän logiikkasi, mutta kyllä seksi parisuhteessa on miehelle vähintään yhtä tärkeää kuin naiselle, joten en kyllä muotoilisi asiaa noin.

• Unohda koko juttu
        ----------------- kirjoitti:

Jollain oudolla tavalla ymmärrän logiikkasi, mutta kyllä seksi parisuhteessa on miehelle vähintään yhtä tärkeää kuin naiselle, joten en kyllä muotoilisi asiaa noin.

Kyllä, sitten PARISUHTEESSA.

Mutta jos ensisijaisesti hakee mulkkua ja seksiä niin sitten nämä samat aasittaret valittavat kun eivät löydä joko miestä jonka mulkku heille kelpaa (kemiat ei kohtaa) tai sitten kun miehet haluavat heistä vain seksiä tai kun parisuhde ei kestä.

Miten se parisuhde kestää jos se on perustettu mulkun ja pimpsan himolle?

Ei se kestä. Ei se nyt tarkoita mitään epäseksuaalista suhdetta sellainen vaikka täällä annetaan niin ymmärtää.
        Ihmettelen suuresti kun tutustumisvaiheessa painotetaan kemioita, kipinöitä eli ihan puhtaasti etsitään mulkkua.

Pakko puhua näin suoraan koska se on niin selvä juttu kuin olla ja voi sekä kuvottaa kun ihmiset kiertelee asiaa.

Se ei tee minusta lainkaan epäseksuaalista tai edes intohimotonta ihmistä.

Vaikuttaa siltä että nämä naiset ovat niitä epäseksuaalisia ja intohimottomia kun eivät ehkä syty mistään, mutta yliseksuaalisia kun mulkun himo on niin valtava. Ihan pakko saada sitä ja se on ekana mielessä. Muu on jotakin kulissia ja "kaveruutta".

Teineiltä tuota voi vielä odottaa, mutta että nuorilta aikuisilta tai yhtään "kypsemmiltä"?

• -------------

Kyllä, sitten PARISUHTEESSA.

Mutta jos ensisijaisesti hakee mulkkua ja seksiä niin sitten nämä samat aasittaret valittavat kun eivät löydä joko miestä jonka mulkku heille kelpaa (kemiat ei kohtaa) tai sitten kun miehet haluavat heistä vain seksiä tai kun parisuhde ei kestä.

Miten se parisuhde kestää jos se on perustettu mulkun ja pimpsan himolle?

Ei se kestä. Ei se nyt tarkoita mitään epäseksuaalista suhdetta sellainen vaikka täällä annetaan niin ymmärtää.
        Ihmettelen suuresti kun tutustumisvaiheessa painotetaan kemioita, kipinöitä eli ihan puhtaasti etsitään mulkkua.

Pakko puhua näin suoraan koska se on niin selvä juttu kuin olla ja voi sekä kuvottaa kun ihmiset kiertelee asiaa.

Se ei tee minusta lainkaan epäseksuaalista tai edes intohimotonta ihmistä.

Vaikuttaa siltä että nämä naiset ovat niitä epäseksuaalisia ja intohimottomia kun eivät ehkä syty mistään, mutta yliseksuaalisia kun mulkun himo on niin valtava. Ihan pakko saada sitä ja se on ekana mielessä. Muu on jotakin kulissia ja "kaveruutta".

Teineiltä tuota voi vielä odottaa, mutta että nuorilta aikuisilta tai yhtään "kypsemmiltä"?

"Mutta jos ensisijaisesti hakee ******* ja seksiä niin sitten nämä samat aasittaret valittavat kun eivät löydä joko miestä jonka ****** heille kelpaa (kemiat ei kohtaa) tai sitten kun miehet haluavat heistä vain seksiä tai kun parisuhde ei kestä.

Miten se parisuhde kestää jos se on perustettu ****** ja pimpsan himolle?"

Eihän se kestäkään, vaan parisuhteen on toimittava kaikilla osa-alueilla, muuten ja myös seksin suhteen. Siksi ei ole järkevää lähteä suhteeseen, jos tietää etukäteen, että seksi ei tule toimimaan.

Kyse ei siis ole siitä että nainen hakisi ensijaisesti ******, vaan hän ottaa vaan kaikki realiteetit huomioon. MIkä on tietenkin fiksua, jos tosiaan haluaa toimivan ja onnellisen parisuhteen.

(Ja se että naiset voiva/haluavat harrastaa seksiä harvempien miesten kanssa (kuin miehet naisten kanssa) on sisäänrakennettuna naisissa, joten siitä on turha ketään syyllistää.

• Unohda koko juttu
        ------------- kirjoitti:

"Mutta jos ensisijaisesti hakee ******* ja seksiä niin sitten nämä samat aasittaret valittavat kun eivät löydä joko miestä jonka ****** heille kelpaa (kemiat ei kohtaa) tai sitten kun miehet haluavat heistä vain seksiä tai kun parisuhde ei kestä.

Miten se parisuhde kestää jos se on perustettu ****** ja pimpsan himolle?"

Eihän se kestäkään, vaan parisuhteen on toimittava kaikilla osa-alueilla, muuten ja myös seksin suhteen. Siksi ei ole järkevää lähteä suhteeseen, jos tietää etukäteen, että seksi ei tule toimimaan.

Kyse ei siis ole siitä että nainen hakisi ensijaisesti ******, vaan hän ottaa vaan kaikki realiteetit huomioon. MIkä on tietenkin fiksua, jos tosiaan haluaa toimivan ja onnellisen parisuhteen.

(Ja se että naiset voiva/haluavat harrastaa seksiä harvempien miesten kanssa (kuin miehet naisten kanssa) on sisäänrakennettuna naisissa, joten siitä on turha ketään syyllistää.

"on sisäänrakennettuna naisissa, joten siitä on turha ketään syyllistää. "

Tämä on ihan puhdasta paskaa.

Sama kuin sanoisi että on sisäänrakennettuna miehessä että mies haluaa aina montaa kumppania sekä aina valitsee sen nuorimman, hoikimman ja kauneimman naisen sieltä joukosta.

Pahin ja kamalin tekosyy on selittää että se on "sisäänrakennttua" koska sillä tavoin ei tarvitse itse yrittää vaikuttaa siihen millään tavalla.

"Kyse ei siis ole siitä että nainen hakisi ensijaisesti ******, vaan hän ottaa vaan kaikki realiteetit huomioon. MIkä on tietenkin fiksua, jos tosiaan haluaa toimivan ja onnellisen parisuhteen."

Kyllä se näkyy siinä että ensisijaisesti haetaan mulkkua.
        Miehenä huomaa että ne realiteetit ovat juuri sitä ja suotta sanot sitä "fiksuksi".

Seksi ei tule toimimaan koska sitä ei ole heti alussa ja miehen mulkku ei heti pyöri mielessä?
        ja se on sisäänrakennettua?

Mitenkähän käy jos mies etsikin vain sitä seksiä tai pettää suhteessa?
        Onko sekin vain sisäänrakennettua miehessä ja naisen tulee vain hyväksyä se?

Kaikenlaisia huvittavia perusteluja ja "järkevyyksiä" sekä "fiksuuksia" yritit keksiä mutta se ei muuta sitä asiaa yhtään miksikään.

Tärkeintä vaikuttaa olevan se seksuaalinen himo ja kaikki muut asiat tulevat kaukana jäljessä.

Mulkku ensin ja muut asiat siinä sivussa. Mutta ei se mitään netissä aion minäkin laittaa sen pimpsan jatkossa etusijalle, en näe vain mitään syytä sitten yrittää rakentaa siitä parisuhdetta.

Ehkä se on sisäänrakennettuna minussa?

• --------------

"on sisäänrakennettuna naisissa, joten siitä on turha ketään syyllistää. "

Tämä on ihan puhdasta paskaa.

Sama kuin sanoisi että on sisäänrakennettuna miehessä että mies haluaa aina montaa kumppania sekä aina valitsee sen nuorimman, hoikimman ja kauneimman naisen sieltä joukosta.

Pahin ja kamalin tekosyy on selittää että se on "sisäänrakennttua" koska sillä tavoin ei tarvitse itse yrittää vaikuttaa siihen millään tavalla.

"Kyse ei siis ole siitä että nainen hakisi ensijaisesti ******, vaan hän ottaa vaan kaikki realiteetit huomioon. MIkä on tietenkin fiksua, jos tosiaan haluaa toimivan ja onnellisen parisuhteen."

Kyllä se näkyy siinä että ensisijaisesti haetaan mulkkua.
        Miehenä huomaa että ne realiteetit ovat juuri sitä ja suotta sanot sitä "fiksuksi".

Seksi ei tule toimimaan koska sitä ei ole heti alussa ja miehen mulkku ei heti pyöri mielessä?
        ja se on sisäänrakennettua?

Mitenkähän käy jos mies etsikin vain sitä seksiä tai pettää suhteessa?
        Onko sekin vain sisäänrakennettua miehessä ja naisen tulee vain hyväksyä se?

Kaikenlaisia huvittavia perusteluja ja "järkevyyksiä" sekä "fiksuuksia" yritit keksiä mutta se ei muuta sitä asiaa yhtään miksikään.

Tärkeintä vaikuttaa olevan se seksuaalinen himo ja kaikki muut asiat tulevat kaukana jäljessä.

Mulkku ensin ja muut asiat siinä sivussa. Mutta ei se mitään netissä aion minäkin laittaa sen pimpsan jatkossa etusijalle, en näe vain mitään syytä sitten yrittää rakentaa siitä parisuhdetta.

Ehkä se on sisäänrakennettuna minussa?

"Tämä on ihan puhdasta ******"

Kyllähän se on biologinen tosiasia, että miehen seksuaalisuus on suoraviivaisempaa ja mutkattomampaa kuin naisen, ja siten myös vähemmän valikoivaa. Yksilöllisiä eroja tietysti aina on.

"Seksi ei tule toimimaan koska sitä ei ole heti alussa ja miehen ****** ei heti pyöri mielessä?"

Tämän ymmärsit väärin. Seksiä ei tarvitse olla alussa ollenkaan, eikä sen tarvitse edes pyöriä mielessä, mutta jotta seurustelua voisi ajatella, miehen on oltava sellainen, että hänen kanssaan voisi kuvitella harrastavansa jonain päivänä seksiä.

"Tärkeintä vaikuttaa olevan se seksuaalinen himo ja kaikki muut asiat tulevat kaukana jäljessä."

Ymmärrätkö sinä tahallaan väärin vai provoatko vain?

Minulle suhteessa ovat yhtä tärkeitä emotionaalinen, fyysinen, henkinen ja älyllinen puoli. Enkä ole koskaan harrastanut seksiä miehen kanssa, johon en tunne myös tunne- ja henkisen tason yhteyttä. En siis koskaan harrasta seksiä vain seksin itsensä vuoksi.

• prkl

Kiroilevat siilit.....

• Aloitekyvyttömät, joihin myös itse kuulun.

• 5+5

Ihan sukupuoleen katsomatta ihmiset, jotka eivät lue profiileita tai kunnioita toisen kriteereitä. Kyllä jokaisella on oikeus määritellä ihannekumppaninsa ihan niinkuin itseä huvittaa eikä siihen ole näiden kriteereiden ulkopuolelle nokankoputtamista. Omapa on häpeänsä jos jää yksin.

• poistanko profiilin

Minä harkitsen oman profiilini poistamista täältä, en ole hakemassa seksiseuraa, vaan ihan seuraa asiallisesta aikuisesta ihmisestä, ja se profiilissani myöskin lukee.
      Ja silti tulee kaikenmaailman limanuljaskoilta, minua huomattavasti nuoremmilta viestiä, että olen terve, ja pidän sellaisesta ja sellaisesta seksistä.. YÖK. ja kun vastaan että ei kiinnosta, tulee viesti että katso kuvaasi et ole hyvännäköinen. öööööööööö.. sanotaanko jossain että olen hyvännäköinen, ja olen kyllä ihan ok näköinen, mutta ulkonäkö ei ole pääasia, eli täytyy olla ihan onnesta soikeana kun saa viestin, ja vielä nuorelta mieheltä??
      Minä olen siis 48 -vuotias, en ole tähän ikään mennessä itseäni jakanut, enkä ajatellut sitä nytkään aloittaa, arvostan itseäni hieman enemmän. Vaikka olen jo keski-ikäinen, en ole epätoivoinen, minulle ei mikä tahansa mies kelpaa, jos kelpaisi olisin jäänyt edellisen mieheni luokse. Mielummin olen yksin kuin huonossa suhteessa.
      Myöskin minulle on tullut viestiä ihmisiltä, jotka selvästi eivät ole omana itsenään liikenteessä.
      Aika ällöttäväksi on meno mennyt, viimeksi yli 10 vuotta sitten kun kävin nettideiteillä oli homma aika lailla erilaista, eikä näin ällöttävää.

• kaikki nähty...

Tässä se taas nähdään miten nerokasta miesten logiikka on.

Nainen ei hae nuorta miestä seksiin, ja kun nuoret miehet eivä saa seksiä, tulee haukkuja että et ole hyvännäköinen.

Minulle kävi niin että kun hain miestä joka olisi 2/-8 v ikääni verraten, joku mies laittoi minulle kommentin että "haet nuorta miestä vaikka olet vain tavallisen näköinen".

Joopa joo. Naisen KUULUU hakea nuorta miestä silloin kun nuori mies haluaa seksiä, mutta sitten kun nainen hakee nuorta miestä, niin eihän se nyt käy kun ei olekaan kuin tavallisen näköinen.

Ping pong, siellä kolisevat miehen kaksi aivosolua vastakkain. Ne ainoat.

• heinähattu
        kaikki nähty... kirjoitti:

Tässä se taas nähdään miten nerokasta miesten logiikka on.

Nainen ei hae nuorta miestä seksiin, ja kun nuoret miehet eivä saa seksiä, tulee haukkuja että et ole hyvännäköinen.

Minulle kävi niin että kun hain miestä joka olisi 2/-8 v ikääni verraten, joku mies laittoi minulle kommentin että "haet nuorta miestä vaikka olet vain tavallisen näköinen".

Joopa joo. Naisen KUULUU hakea nuorta miestä silloin kun nuori mies haluaa seksiä, mutta sitten kun nainen hakee nuorta miestä, niin eihän se nyt käy kun ei olekaan kuin tavallisen näköinen.

Ping pong, siellä kolisevat miehen kaksi aivosolua vastakkain. Ne ainoat.

Tyylittömintä on se, jos toinen häviää saavuttamattomiin kertomatta syytä. On saatettu jo tavatakin muutama kerta, mutta sitten toinen ei enää vastaa yhteydenottoihin.

Minä en ainakaan murtuisi siihen, jos toinen rehellisesti kertoisi, että tämä ei nyt ole hänen juttunsa, hymyillään kun tavataan ja se siitä!

• jep jep
        heinähattu kirjoitti:

Tyylittömintä on se, jos toinen häviää saavuttamattomiin kertomatta syytä. On saatettu jo tavatakin muutama kerta, mutta sitten toinen ei enää vastaa yhteydenottoihin.

Minä en ainakaan murtuisi siihen, jos toinen rehellisesti kertoisi, että tämä ei nyt ole hänen juttunsa, hymyillään kun tavataan ja se siitä!

Minulle kävisi sekin että todetaan että ei tavata enää. Varsinkin että aletaan venkoilemaan että yhtenä päivänä halutaan tapaamista ja toisena ei koko jätkästä kuulukaan mitään kun asia pitäisi lopullisesti lyödä lukkoon on jotain niin... helvetin pelkurimaista miehen taholta.

• KahvitTuoliin_
        jep jep kirjoitti:

Minulle kävisi sekin että todetaan että ei tavata enää. Varsinkin että aletaan venkoilemaan että yhtenä päivänä halutaan tapaamista ja toisena ei koko jätkästä kuulukaan mitään kun asia pitäisi lopullisesti lyödä lukkoon on jotain niin... helvetin pelkurimaista miehen taholta.

Mitä pelkurimaista tuossa muka on? Jos joku ihminen ei kiinnosta, niin sitten se ei kiinnosta. Eikä minulla ainakaan ole mitään velvollisuutta ilmoittaa kenellekään yhtään mitään, jos en halua. Ei kukaan satunnainen nettideittieukko minua omista.

• Kaiken nähnyt..

Älä vastaa sellaisille seksinvonkaajille. Ne on sekopäitä, jotka pahimmassa tapauksessa aloittavat stalkkaamisen. Laitat vaan eston etteivät saa enää otetuksi yhteyttä.

• Herra"TÄYDELLINEN"

kAKKI ITSEÄÄN täydelisiksi miehiksi kehuvat. Lähes automaattisesti paljastuu joku täysi psykopaatti joka ei ole koskaan harjoittanut itsekritiikkiä itseensä päin. Kokoomus, purjevene, työ ehkä joku talouden ala.
      -sitten yh-miehet, eronneet. Miksi he luule että joku sinkkunainen haluaisi heistä omien tulevien lastensa isää, eihän he oo pysyneet sen exänsäkään kanssa yhdessä elämään, vaan ovat jättäneet perheensä, eivät pysty kompromisseihin.Yh-isä, keskity yh-äiteihin, jätä sinkut sinkuille
      -eronnut joka valehtelee olevansa sinkku.

• 9+18

-Tyhjät profiilitit
      -Kaikki adjektiivit google translatorilla (varmaankin itänaapurin puolelta)
      -Isestään liikoja luulevat naiset.
      -Profiilitekstin ristiriitaisuus (ensin sanotaan yhtä ja sitten toista) eli kai yritetään mielistellä vähän kaikkia lukijoita.
      -Naiset, jotka "eivät varsinaisesti etsi mitään". Miksi sitten edes tehdä profiili?
      -Liika pinnallisuus, vaikka myönnänkin, että ulkonäölläkin on merkitystä. Ei sitä silti profiilissa tarvitse erikseen mainita useita kertoja...
      -Vastaamatta jättäminen ASIALLISIIN viesteihin. Ymärrän ettei kiinnosta vastata seksin vonkaajille tai 50 vuotta vanhemmille papoille, mutta muuten voisi edes sanoa "Ei kiinnosta". En tajua miksi arkipäiväinen kohteliaisuus katoaa nettideittimaailmassa?

Esim. alla tiivistettynä erään random 25-30 ikäisen naisen (en paljasta nimimerkkiä) profiili. Pinnallisuus paistaa läpi koko esittelyn ja silti kirjoitetaan asioihin joista ei innostu PINNALLISUUS. Joo en vaivautuis lähettämään viestiä, vaikka olis ainut naispuolinen nettideittaaja koko palvelussa.

"En niinkään etsi täältä itselleni sitä elämäni suurta rakkautta
      kaipaan itselleni vapaa-ajanvietettä komeista ja kohteliaista miehistä. ........ Pidäthän huolta ulkonäöstäsi.

Asiat, jotka saavat minut syttymään
      komeat miehet ;), herrasmiehet, isot autot

Asiat, joista en innostu:
      ylimielisyys, pinnallisuus"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      3384
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1673
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1533
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1429
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1374
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1306
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1228
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1049
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      952
    10. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      27
      899
    Aihe