Moro! mulla on ollut nyt kolmisen vuotta Yamahan joku akustinen, mutta nyt haluaisin sähkökitaran, mulla on kantokassi/pussi mukana, joten paljonkos rahaa noista suurinpiirtein saisi? uutena kolmevuotta ollut yamahan akustinen, sekä kantokassi.
Ja sitten sähkökitaraan, ajattelin ostaa jonkun ESPin sähköskeban olen ajatellut jtn näistä;
ESP H-101FM/ASB
ESP WA-200/DG,
ESP Viper-50/BLK
mielipiteitä kiitos?
Akustisesta Sähkäriin
1
62
Vastaukset
- Niinpäjoo809jrú
No on se aika paha sanoa paljonko sun akustisesta kera pussin saisi kun et edes viitsi mainita mikä Yamahan malli kyseessä ja mikä pussi.
Mäkin voisin kysyä että paljonko mä saan mun vanhasta autosta joka on 3 vuotta vanha.. arvaa montako vastausta saisin kun en mainitse minkä merkkinen/mallinen auto ;-)
ehkäpä saisit sun Yamahasta n. 50% vastaavan uuden hinnasta laskettuna, pussista tuskinpa saa paljon mitään, kovalaukku voisi olla vähän eri juttu.
Ja zekkaa ihmeesää muitakin kuin pelkää ESP tarjontaa sähkökitaroissa, ainakin kannattaa vertailla ettei sitten jälkikäteen kaduta ettei katsonut muita vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564