Päivän liikuntamäärä?

mustispeppers

Mitenkäs on, onko sinkut vain istuneet netissä, vai onko sitä saatu perse ylös tuolistakin?

Viiden päivän tauon jälkeen uskaltauduin ladulle, ei tullut kuin kuutisen kilsaa hiihdettyä perinteisellä, huomenna taas :)

14

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli pakko nousta

      Runkkasin poikkeuksellisesti seisaaltani.

      • Mittasitko suorituksen pituuden? :D Vai oliko tarkkuuslaji kyseessä? :D


    • pasistisuikale

      Tänään tuli lenkillä juostua, sama homma olisi huomenna edessä. Viikolla kun ei valitettavasti aerobista liikuntaa kerkeä harrastamaan. Maanantaina sitten paluu arkeen treenien parissa, ja salillakin varmaan tulee kävästyä :)

    • Hämärän rajoilta

      Tänään ei jaksanut isommin liikkua, kun eilen pudottelin hyötyliikuntana neljä tuntia lunta tasakatolta. Toki päivän mittaan tuli kiipeiltyä tikkailla ja kannettua tikkaita ja tavaroita ympäriinsä, kun olin lupautunut avustamaan isää erään teollisuushallin valaisinasennuksissa.

      Lenkkeily saattaa lähiaikoina jäädä vähiin, sulavat mutta yhä jäiset jalkakäytävät eivät tällä hetkellä houkuta hankkimaan murtuneita ranteita ja kalloa.

      • Toi on muuten rankkaa. Itekki viihtyny tänä vuonna pariinkin kertaan katol.


    • Heinrich

      Tällainen rötväyspäivä ollut tänään(=darra). Liikahdin peräti kaupassa saakka. Huomenna olisi ainakin jääkendoa.

    • Jaa a no tämän päivän antia oli lenkittää koiraa pari kertaa... liukasta oli kyllä paikoin ja kerran meinasinkin lentää nurin.

    • ei ihmeempää siis...

      hyötyliikuntaa vaan ehkä tunti

    • Askelmittari näyttää 17276 askelta. Mitäs se tekeekään... vajaata 15 kilometriä, eli normipäivä, vaikka ilma oli kaunis kuin morsian. Tosin tästä täytyy lähteä kohta hippaamaan, joten 20000 on mahdollisuuksien rajoissa. ;-)

    • Joka päivä jotain, mutta aika vähäiselle jääny kyllä viime aikoina. Joskus vaan hiukan painoilla. Mut jospa sais palauteltua ton joukkue harrastamisen taas harrastuksiin.

    • uiyiuyiu

      Olen hiihtänyt tällä viikolla 6 tuntia ja tänään 1,5 tuntia.

    • .............

      Olen lenkkeillyt tällä viikolla 38 kilsaa ja huomenna vielä noin kymmenen km lisää.

    • ujo rumilusmies

      Olen istunut keskiviikosta lähtien tietokoneen ääressä. Tosin olen kyllä myös nukkunutkin sekä liikkunut hieman, mutta kummankaan toimen hoitamiseen ei ole onneksi tarvinnut poistua asunnosta.

    • Mynttinen

      Tänään tuli juostua viiden kilometrin aamulenkki. Huomenna töiden jälkeen salille. Flunssa on haitannut treenaamista. Päivisin tulee istuttua koneen äärellä niin paljon, että vapaa-aikana ei notkuta tunti tolkulla koneella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe