Maan ulkopuolista elämää on jo löytynyt, nimittäin edesmenneet ihmiset, kautta aikojen ovat elossa, ulottuvaisuus alueella, joihin minulla kirjoittajalla onkin yhteys. Kuitenkaan ei nyt kaikkiin sentään. Jeesus elää siellä ja odottaa maan kallista viljaa.
Maan ulkopuolista elämää on löytynyt.
14
109
Vastaukset
- meedio
Aivan. Kuolleisiin voi saada yhteyden mm. meedioiden kautta. Siitä kerrotaan Raamatussakin.
- haarwa
Minä en suinkaan ole mikään meedio. En manaa henkiä esiin ja kuitenkin minulla on yhteys aiemmin eläneisiin. Jeesus on minun hyvä ystäväni ja onkin antanut minulle kirjoitettavaa teille, jotka täällä kirjoitatte. Taivaissa on maailman kaikkeuksien suurin sota käynnissä. Jeesus sotii yksin, niin kuin on kirjoitettu: " Kaikki te jätätte minut. Minä yksin tulin Bosrasta ( tuomion maasta ) eikä kukaan tullut minun puolelleni. Minä näin kaiken tämän kauhun 4.5 v. aikana ja olenkin kauhuissani, teidän tähtenne, jotka vielä elätte tässä maailmassa, sillä hirmuinen on se tulevaisuus, joka teitä odottaa. Pahempia painajaisiakin kauheampi se on.
Minulla on todisteita, äänitteitä ja kirjoituksia tältä 4,5 v. ajalta. Voisin joillekin lähettää näytteeksi, jos teitä kiinnostaa todella. haarwa kirjoitti:
Minä en suinkaan ole mikään meedio. En manaa henkiä esiin ja kuitenkin minulla on yhteys aiemmin eläneisiin. Jeesus on minun hyvä ystäväni ja onkin antanut minulle kirjoitettavaa teille, jotka täällä kirjoitatte. Taivaissa on maailman kaikkeuksien suurin sota käynnissä. Jeesus sotii yksin, niin kuin on kirjoitettu: " Kaikki te jätätte minut. Minä yksin tulin Bosrasta ( tuomion maasta ) eikä kukaan tullut minun puolelleni. Minä näin kaiken tämän kauhun 4.5 v. aikana ja olenkin kauhuissani, teidän tähtenne, jotka vielä elätte tässä maailmassa, sillä hirmuinen on se tulevaisuus, joka teitä odottaa. Pahempia painajaisiakin kauheampi se on.
Minulla on todisteita, äänitteitä ja kirjoituksia tältä 4,5 v. ajalta. Voisin joillekin lähettää näytteeksi, jos teitä kiinnostaa todella.Kirjalliset sepustukset eivät kiinnosta mutta kummitusten jorinoista tallennetut nauhat voisit laittaa ladattavaksi vaikka DropBoxiin :)
- Näin se menee
Ei Jeesus mitään odota, vaan Hän tulee noutamaan.
- Jeesuksen tulo
Maan elo varttuu, kunnes TÄYTTYVÄT ANNETUT LUVUT: Esikoisten luku 144.000
pakanoista tulleiden täysi luku ja marttyyrien täysi luku.
Ennen ei Jeesus tule, vasta kun nuo annetut luvut täyttyvät. Uusi Testamentti. - anonymus 6.3.
Tiesithän varmaankin Raamattua lukiessasi, että ehtona Jeesuksen tulolle on tiettyjen lukujen täyttyminen? Esikoisten luku 144.000 ja MARTTYYRIEN luvun täyttyminen, sekä pakanakansoiden täyden luvun sisälle tulo, uskoon tulo.
Tästä vaan tämän verran.
- näin on
Luukkaan evankeliumi:
12:33 Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele.
Apostolien teot:
2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni,
TAIVAISIIN - haarwa
Oikeastaan on väärin sanoa maan ulkopuoliseksi elämää, joka on tässä samassa paikassa, kun mekin olemme, on vain kysymys ulottuvaisuudesta, sfääristä, jonka sisällä me kaikki lihassa nyt olevat olemme.
Maastahan kaikki ovat peräisin. Älkää ikinä luulko, että Luojan valtakunta olisi jossakin kaukana avaruudessa.- hannu w.
MITÄ KUOLEMASSA TAPAHTUU: Minäpä kerron teille. Ensinnäkin ruumis on elinkelvoton ja sielu poistuu siitä seuraavalla tavalla: Tilanne, jolloin olette nukkumassa ja kuolette, silloin tajuntanne aukeaa vasta vastaanotto portilla.
Vastaanottajat tarkastavat henkilöllisyytenne ja arvioivat seuraavaa:
Oletteko te nyt hereillä ja täysin kunnossa kuulusteluja varten? Mikä olikaan teidän nimenne ja sivilisäätynne? Oletteko te raskaana ja onko lapsi mukananne nytkin, vai oletteko te tappaneet lapsenne abortin kautta ja milloin se on tapahtunut?
Miespuolisilta ei tällaisia kysellä tietenkään.
Kuinka kauan haluatte olla taivaissa, vai oliko teillä jotakin tärkeää kesken, jotta voisimme tarvittaessa palauttaa teidät takaisin, jos niin haluamme? Kuitenkin usein palautetaan takaisin, jos tilanne niin vaatii?
Toinen tapaus on vaikka autokolarista tulleille, tai muille äkisti kuolleille.
Ensin hän kokee silmiensä edessä mustaa, joka saattaa vaihtua valkeaksi ja viimein punaiseksikin, joka on ylen harvinaista, sitten olettekin jo taivaan vastaanotto paikassa, jossa teitä on vastassa vastaanottajat, yleensä kolme.
Vastaanottajat ovat itsekin aikoinaan maasta tulleita.
Yleisin kysymys on vasta tulleilla: Kukas minä oikein olen ja mikä on minun nimeni täällä? Jokos minä olen kuollut? Oikeastaan kuolemaa ei olekaan, vaan siirtymin, iäisellle asuinalueelle, tai vaihtuvuuteen siellä. Useita kuolemia sielläkin on mahdollista, esim. sotien seurauksina tai muuten. Ikävä kyllä niinkin on tapahtunut.
Kauniit kuvaukset taivaiden ihanuuksista ovat ihmismielen maalauksia, eivätkä vastaa todellisuutta laisinkaan, ikävä kyllä niin on asian laita. Monina aikoina on erilaisuutta taivaitten alueilla ja erilaistakin käytäntöä.
Tiivistettyä tietoa taivaista, paremminkin vastaanotto paikoilta ja niiden käytännöstä. Olkaa niin hyvät ja uskokaa minua, sillä ite olen käynyt siellä jo ja lähetetty takaisin, sillä minun tehtäväni olivat vielä kesken lihan alueella ja henkisestikin, näin voin minä ilmoittaa nämä asia todeksi, itse kokeneena. - Sasa
hannu w. kirjoitti:
MITÄ KUOLEMASSA TAPAHTUU: Minäpä kerron teille. Ensinnäkin ruumis on elinkelvoton ja sielu poistuu siitä seuraavalla tavalla: Tilanne, jolloin olette nukkumassa ja kuolette, silloin tajuntanne aukeaa vasta vastaanotto portilla.
Vastaanottajat tarkastavat henkilöllisyytenne ja arvioivat seuraavaa:
Oletteko te nyt hereillä ja täysin kunnossa kuulusteluja varten? Mikä olikaan teidän nimenne ja sivilisäätynne? Oletteko te raskaana ja onko lapsi mukananne nytkin, vai oletteko te tappaneet lapsenne abortin kautta ja milloin se on tapahtunut?
Miespuolisilta ei tällaisia kysellä tietenkään.
Kuinka kauan haluatte olla taivaissa, vai oliko teillä jotakin tärkeää kesken, jotta voisimme tarvittaessa palauttaa teidät takaisin, jos niin haluamme? Kuitenkin usein palautetaan takaisin, jos tilanne niin vaatii?
Toinen tapaus on vaikka autokolarista tulleille, tai muille äkisti kuolleille.
Ensin hän kokee silmiensä edessä mustaa, joka saattaa vaihtua valkeaksi ja viimein punaiseksikin, joka on ylen harvinaista, sitten olettekin jo taivaan vastaanotto paikassa, jossa teitä on vastassa vastaanottajat, yleensä kolme.
Vastaanottajat ovat itsekin aikoinaan maasta tulleita.
Yleisin kysymys on vasta tulleilla: Kukas minä oikein olen ja mikä on minun nimeni täällä? Jokos minä olen kuollut? Oikeastaan kuolemaa ei olekaan, vaan siirtymin, iäisellle asuinalueelle, tai vaihtuvuuteen siellä. Useita kuolemia sielläkin on mahdollista, esim. sotien seurauksina tai muuten. Ikävä kyllä niinkin on tapahtunut.
Kauniit kuvaukset taivaiden ihanuuksista ovat ihmismielen maalauksia, eivätkä vastaa todellisuutta laisinkaan, ikävä kyllä niin on asian laita. Monina aikoina on erilaisuutta taivaitten alueilla ja erilaistakin käytäntöä.
Tiivistettyä tietoa taivaista, paremminkin vastaanotto paikoilta ja niiden käytännöstä. Olkaa niin hyvät ja uskokaa minua, sillä ite olen käynyt siellä jo ja lähetetty takaisin, sillä minun tehtäväni olivat vielä kesken lihan alueella ja henkisestikin, näin voin minä ilmoittaa nämä asia todeksi, itse kokeneena.Siis montako kertaa olet kuollut ? Vai onko tämä tapahtunut kuten Paavalilla?
Vai miten....??? - hannu w.
Sasa kirjoitti:
Siis montako kertaa olet kuollut ? Vai onko tämä tapahtunut kuten Paavalilla?
Vai miten....???Sasa`lle vastaus: Useamman kerran, pisin aika oli 6 min. 7 sek. Lääkärikeskuksessa Lohjalla 1982 lokakuussa24 pv. illalla klo 18.45 kuolin.
Olin kylmähuoneeseen jo pantuna 2 h 7 min. sitten heräsin kylmään.
Olen kokenut Paavalin lailla, mutta paljon enemmän taivaitten tapahtumia. Paavali ei uskaltanut puhua, sillä hän pelkäsi tulevaa tuomiota, jos puhuisi.
En saisi minäkään kaikkea puhua ja kirjoittaa, sillä asiat ovat kauheita. Aivan toisella lailla kun yleensä luullaan.
- atteisti
Niinku et mitäh????????
- hoshanii 5.3.
Herättää ihmetystä mielissänne varmaankin kirjoitukseni, monilla anonyymeillä?
Kuitenkin katson parhaaksi niin, sillä haluan ite asioita tutkittavan ja niihin liittyen sanonkin, kirjoitan rehellisesti siitä, minkä tiedän olevan oikein.
hoshanii
- hannu w.
Salattu valtakunta.
Taivaitten valtakunta on kätketyn aarteen kaltainen ja on sisäisesti ihmisessä.
Jeesus sanoi: " Ei taivaitten valtakunta tule näkyvällä tavalla, vaan on sisäisesti teissä"! Miksi te siis katsotte luonnollisen taivaan pilviin ja odotatte Jeesusta sieltä? Sieltä hän ei ikinä tule. Hengellinen ihminen kyllä ymmärtää tämän, tavallinen uskomaton ihminen ei ymmärrä, sillä hän lukee kaiken yksinkertaisesti, kuten itsekin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457