Hei,
Tämä siis joilekin keski-ikäisille miehile!
Olin aikoinani naimsissa ja mieheni(exäni) erittäin harvoin antoi minulle pusun suutelusta puhumattakaan.
Tästä on kulunut aikaa lähes 20 vuotta ja olen kokeillut uutta seurustelua pariinkin oteeseen ja ihmetellyt sitä kun kumpikaan ei osannut pussata.
Mies vain kosketti omilla huulilla minun huuliani aivan kuten sormella koskettaisi omia huulia. Minä osaan pussata ja pussaan, niin ja minä sytyn aika herkästi pelkästä suudelmasta. ;))
Ei tietenkään suhde yrittämiset ole siihen kaatuneet, vaan tuo oli eräs ominaisuus joka yllätti minut.
Sanontakin kuuluu "mies ei pussaa eikä puhu"
Miksi miehet eivät osaa pusia?
Nainen 40+
2
270
Vastaukset
- U don't say?
Koska
kukaan
ei
opeta! - varazombi
Kannattaisko sitä pohtia sen miehen kanssa? Vähän hankala meidän sitä ukkoas on täältä käsin alkaa opettamaan etenkään kun emme itsekään osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462