Lastenhoitaja suomessa haussa!

3+2

Elikkäs, asumme suomessa (maalla) ja haussa olisi pitempi aikainen lastenhoitaja meille asumaan! tehtäviin kuuluu lastenhoito (kolme poikaa, 0-2 vuotiaita) ja kevyet kotityöt. Ollaan etsitty aupparia ulkomailta, mutta tulipa mieleen että miksipä sama ei onnistuisi oman maan sisälläkin :) olisi helpompi tavata ennen töiden alkua jne. Lastenhoitajalle on oma "yksiö" talomme alakerrassa, ja palkka sovitaan sitten molemmille osapuolille sopivaksi.
jos kiinnostuit niin laitahan e-mail osoitetta :-)

3

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikki

Olen n. 60 v yksinelävä nainen kissa. Voitko laittaa oman s-posti osoitteesi tai puhelinnumeron..... suomi 24 viestit ei tunnu menevän perille.

terveisin,

Mikki

• Hovimestarina

Hei! Olen 60 eläkeläinen ruokatalouden ammatinopettaja, täysin raitis, savuton ja luotettava. Täysin terve viimeksi tammikuussa tehdyn perusteellisen tarkastuksenkin mukaan.
      Mielelläni hoidan lapsia - ja kotieläimiä! Esim olen koirien kouluttaja,
      Voisin muutaman kuukauden, vuoden hoitaa lapsia, kotia, eläimiä yms.
      Halluatteko oikeasti lapsille hoitajaa? Voisin samalla valvoa läksyt, opettaa kieliä, matematiikkaa,etc..

Ystävällisin terveisin

[email protected]

• ghu

Missä päin suomea olette?Onko mitään ikä vaatimusta? ja haittaako omat lemmikit? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe