olin työprojektissa kiinnostavan miehen kanssa, juteltiin jonkin verran työn puitteissa ja välillä - mun mielestä ainakin - katseet kohtasivat.
nyt projekti on ohi ja en tiedä missä näkisin miehen.
yhteystiedot on, mutta en halua tehdä mitään hyökkäävää aloitetta vaan haluaisin jatkaa tuttavuutta, koska hän oli kiinnostava henkilö.
itse olen vielä varattu (pliis ei mitään tuomitsemista tästä, elämä on lyhyt), jonka mies tietää. sen tilanne on mulle epäselvä.
hän jutteli mulle mielestäni hieman vaivautuneesti, en tiedä kertooko kiinnostuksesta vai kiinnostuksen puutteesta.
mutta kokemukseni mukaan miehet kyllä keksivät keinot jos haluavat jonkun kanssa olla tekemisissä. olenko väärässä?
miehet tekevät alotteen jos ovat kiinnostuneita?
22
843
Vastaukset
- Riippuu mitä haluat
Viimeinen lauseesi on totta. Älä turhaan käytä kallisarvoista aikaa toisen kiinnostuksen pohtimiseen. Ja itsehän olet varattu... Erikoista...
Paitsi ujot miehet.
- Tytöt yhtä lailla
Otathan huomioon,että moni tyttö on myös sisimmältään ujo, vaikka pinta saattaa näyttää muuta. Ujouskin on suojakeino, hyvä niin. Jos Rakkaus on kyseessä,se löytää kyllä tiensä, olit miten ujo tahansa - onneksi. Rakkauden voimaan saa luottaa.
- voipyhäsylvikekkonen
Tytöt yhtä lailla kirjoitti:
Otathan huomioon,että moni tyttö on myös sisimmältään ujo, vaikka pinta saattaa näyttää muuta. Ujouskin on suojakeino, hyvä niin. Jos Rakkaus on kyseessä,se löytää kyllä tiensä, olit miten ujo tahansa - onneksi. Rakkauden voimaan saa luottaa.
Löytäähän se tiensä ujojen naisten kohdalla kyllä, sillä jossain vaiheessa (vähemmän ujo) mies tekee aloitteen. Ujojen miesten kohdalla ei käy vastaavasti niin, että (vähemmän ujo) nainen tekisi aloitteen.
Arvaapa sitten miltä sanahelinältä tuo sinun "rakkaus löytää tiensä" kuulostaa 30-40v tai vielä vanhemmalle ujolle miehelle joka ei ole koskaan seurustellut saatika ollut treffeillä ja josta kukaan nainen ei ikinä ole välittänyt / ollut kiinnostunut seurustelumielessä? Tytöt yhtä lailla kirjoitti:
Ujo mies ei vaan välttämättä löydä ketään ketä rakastaa, jos ei ujouttaan pysty lähestymään naisia. Varsinkaan kun naiset eivät oma-alotteisesti lähesty miehiä.
- ......
wlfwd kirjoitti:
Ujo mies ei vaan välttämättä löydä ketään ketä rakastaa, jos ei ujouttaan pysty lähestymään naisia. Varsinkaan kun naiset eivät oma-alotteisesti lähesty miehiä.
Sinäkin Casanova, viime vappuna pokasit naisia niin että heikompia hirvitti.
...... kirjoitti:
Sinäkin Casanova, viime vappuna pokasit naisia niin että heikompia hirvitti.
Höpö höpö. Yksi varattu nainen yöpyi mun luona ja sekin kaverin ansiota. Kyllä mä voin pyytää naista jatkoille, kunhan on ensin tutustuttu. Mutta joku muu saa hoitaa lähestymisen/ keskustelun avaamisen.
- En tee
Aloitetta Jos Naisesta vaistoaa, että en voisi vähempää kiinnostaa. Miksi haluaisin varmat pakit?
- Kekkuli-Kake
"kokemukseni mukaan miehet kyllä keksivät keinot jos haluavat jonkun kanssa olla tekemisissä. olenko väärässä?"
Jos olet varattu ja poikaystäväsi on paikkakunnalla, ja mies tietää tämän, tuskin se pitää vaivanarvoisena yrittää väsätä tuosta jotain väkinäistä tapaamista. Ellei teillä sitten synkkaa kaverinakin, mikä ei ole kovin tyypillistä. - eveliiiii
kiitos kun vastaatte.
tuo henkilö oli kiinnostava ihmisenä, enkä ole mihinkään salasuhteeseen suoraan hyppäämässä, vaikka myönnän, että ihastuin häneen.
siksi juuri en halua lähetellä mitään lähtisitkö kahville -viestejä, kun en häntä vielä niin paljon tunne. haluaisin tutustua kyllä paremmin.
tunnen paljon miehiä ja käyn kahvilla ja lounailla, mutta heti menee vaikeaksi, kun huomaa että jotain kohtaan on tunteita.
mies jäi mielestäni ainakin kerran samaan paikkaan viivyttelemään, jossa olin, mutta nämä on näitä ihastuneen spekulointeja. ja tietenkin menin paniikkiin ja puhuin sekavia ja yritin jotenkin pois tilanteesta.. muutaman miettiliään katseen huomasin myös, mutta mitähän siitäkin pitäisi tulkita.
harmittaa kuitenkin, että tilaisuudet tavata häntä taisivat olla nyt tuossa, jos ei sattuma puutu peliin.
miehille sanoisin että usein naiset odottavat ensimmäistä siirtoa miehiltä, perinteiset asetelmat ovat siis vielä voimassa. ainakaan juttelusta en pahastu ikinä. tai sähköpostista. toivejattelen, että henkilö keksisi lähettää jonkun projektiin liittyvän kysymyksen, niin voisin sitten edetä asiassa itse. - varazombi
"mutta kokemukseni mukaan miehet kyllä keksivät keinot jos haluavat jonkun kanssa olla tekemisissä. olenko väärässä? "
Olet väärässä. - kefvleqkf
Olet väärässä. Moni mukava suhteenalku on jäänyt käyttämättä kun tilanne ei ole siihen sopiva. Työpaikka ei ole sitä.
- 15+2
Ehdottomasti suosittelen kaikkien miesten kategorisointia samaan kastiin klassisia stereotypioita noudattaen. Kyllä kaikki miehet ovat tismalleen samanlaisia ja käyttäytyvät samalla tavalla joka tilanteessa, ei poikkeuksia. Tämä pätee ehdottomasti myös tilanteissa, joissa parin muodostuminen olisi mahdollista. Eli siis mies tulee 100% varmuudella iskemään itseluottamusta uhkuen eikä jätä mitään tulkinnan varaan jos on kiinnostunut sillä KAIKKI miehethän tekevät niin.
Minkä helvetin takia tämä "kaikki on yksilöitä" vauhkous vaan ei tunnu koskettavan yleisissä mielipiteissä miehiä ja heistä valloillaan olevia stereotypioita? - eveliiiiiiiiiiiiii
pahoittelen että syyllistyn kategorisointiin. totta on että kaikki ovat yksilöitä.
yrityksenä oli ehkä kysyä olisiko mies kuitenkin hakeutunut enemmän seuraani, jos kiinnostusta olisi ollut tarpeeksi. tilaisuuksia oli. siis voinen vastata itse omaan kysymykseeni: olisi.
voi damn. - wot
Siis jos se mies tietää että sä seurustelet on erittäin todennäköistä että nimenomaan se jarruttaa/estää seuraan hakeutumista. Haluatko sä että se mies uhmaa sun suhdettas ja uskottavuuttas? Veikkaisin että monet miehet kunnioittaa varatun naisen asemaa ja jättää lähestymisen sen takia väliin. Muutenhan sitä olis jatkuvasti turpakäräjät käynnissä joka ikisessä kadunkulmassa. Lähesty sitä itse. Se on todellakin sun hommas.
- ninni minni
millaista lähestymistapaa miehet toivoisitte tai ehdottaisitte tässä tilanteessa?
- -
Ööh ihan aluksi tuon naisen pitää tietää mitä haluaa. Kukaan ei halua riepoteltavaksi. Itse ainakin pitäytyisin kaukana varatusta naisesta jota kohtaan minulla on tunteita. Nainen joka pelaa itselleen toista miestä varattuna on oikeasti aika matalalla viehätyksen puolesta.
- diippi
ymmärrän tuon, mutta toisaalta ihmissuhteet ei ole niin yksinkertaisia että ollaan yhdessä tai sitten ei olla. joskus kai vaan käy niin että tapaa jonkun muun vaikka on vielä yhdessä jonkun kanssa. toisaalta kai sellaisten suhteiden ennuste ei ole kovin hyvä. elämä ei ole ikinä liian helppoa. eikä se välttämättä ole pelaamista jos ihastuu johonkin ihmiseen.
- -
Ihastuminenhan on täysin sallittua. Ihastuksen lähestyminen varattuna on pelaamista. Aloittaja kuulostaa siltä että haluaa päästä vertaamaan nykyistä ja uutta miestä keskenään jos uusi olisi vaikka sopivampi. Naisellehan tilanne on ihanteellinen kun on yksi jo ja toinen kiva kiikarissa. Miehiä tuossa varmaan tulee sattumaan. Tee mitä teet kaipa sinun on katsottava kaikki kortit jos siltä tuntuu. Varaudu tosin siihen että jollakulla saattaa mennä herne nenään. Mahdollisesti kaikilla kolmella. Ja kyllä ihmissuhteisiin pätee jonkinlaisia peruspiirteitä jotka tekevät niistä suht yksinkertaisia. Sinä katsot toisen miehen perään varattuna. Se kielii jostain viasta nykyisessä suhteessasi tai käsityksessäsi varattuna olemisesta. Miksi uusi mies haluaisi tehdä tuttavuutta kanssasi? Mitä silloin tapahtuu jos elämän lyhyys saa sinut katsomaan taas uutta? Tämän takia naisen pitää tietää mitä haluaa.
- saodifsof
Ensinnäkin suosittelen, että katselet ja kuulostelet, onko nykyinen suhteesi vielä pelastettavissa jotenkin. Muutenhan et kiinnostuisi muista miehistä jollei jokin olisi vialla nykytilanteessa. ("No kyllä voi ihan hyvin ihastua muihin vaikka olisi kaikki hyvin suhteessa jäkäjäkä blääblää se on normaalia saatana!!!1" I don't think so.) ANYWAYS. Jos päädyt siihen, että suhteessa on vielä jotain toivoa, niin panostat siihen ja unohdat pikku hiljaa ihastuksesi. Jos taas ero tuntuu oikealta ratkaisulta, jätä miehesi ja sen jälkeen rupea pokaamaan tuota uutta. Ehkä kannattanee olla alkuun aika varovainen tuon uuden suhteen, koska aika herkästi tuo mies saattaa alkaa ajatella että on sinulle pelkkä laastari. Varmaan "kaverimielessä" kannattaa pyytää häntä hengailemaan johonkin, mihin nyt ikinä tahdotte mennä. Voisit ottaa yhteyttä häneen vaikka tuohon projektiin liittyen. Kysy mukamas jotain siitä (ihan sama mitä hölynpölyä se on, kunhan saat juttua aikaiseksi ;D) Kyllä se siittä lähtee jos on lähteäkseen!
Joo ja tosiaan olen itsekin kiinnostunut muista jätkistä ollessani varattu ja kyllä se minun(kin) kohdallani kertoi ihan vaan siitä, että suhteemme oli tullut finaaliin. Vaihdoin lennossa uuteen jätkään ja vaikka erosimme yli vuosi sitten, en kadu mitään. Nyt vituttaa kun ketään ei kiinnosta, mutta se menee jo off topicin puolelle. Kuumat miehet ottakee yhteyttä!1 - vyxmojnad
Viimeinen kommentoija on aivan huippu.. Patologinen tapaus jolle reiän kierrättäminen on tullut elämäntehtäväksi..
- eveliiii
mahtavia vastauksia olen saanut täällä!
kommenttinne saivat miettimään tilannetta eri suunnilta.
olette myös oikeassa siinä, että nykyinen suhde ei voi hyvin, muuten en kiinnostuisi muista. eikä ole oikein ajatella vain omia tunteitaan, tässä olisi ollut kahden muun tunteet kysessä liäksi.
työprojekti-tyyppi varmaan huomasi kiinnostukseni, mutta joko siksi, että ei ajatellut musta samalla tavalla tai siksi että olen varattu, ei tehnyt asialle mitään.
ainakin huomasin pitkästä aikaa, että tuollaisia perhosia vatsassa -tunteita on olemassa.
jätän tilanteen sattuman tai kohtalon haltuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812638Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801215
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331085Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.28888Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820