Helpppiii

Hebbatyttö

äitini ei anna minun ottaa vuokrahevosta, koska ajattelee että minun pitäisi maksaa sen yllä pidosta (ruuat talli paikka yms.) ja että siitä tulisi kuukaudessa 100eurojen lasku:d......eihän asia ole näin???onhan hän vain sekoittanut vuokrahevosen ylläpitö hevoseen?????????

4

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TakkuKakkaPissaHousu

Kyllä se taitaa niinoll!

• _katherine_

VUokrahevosessa ei tosiaan hevosen kuluja tarvitse maksaa, ainoastaan kerta- tai kuukausivuokra.

Kertavuokra suht osaavalle hevoselle, joka asuu kentällisellä tallille on kuitenkin yleensä vähintään 10€, useimmiten 15 tai jopa 20€/krt.
      Jos ratsastat vaikka pari kertaa viikossa, tästä tulee helposti 100€/kk.

• agrologi amk

Vuokrasopimuksia on monenlaisia. Kolme yleisintä on.

-Vuokraaja maksaa hevosesta omistajalle tietyn hinnan ja saa sitten pitää hevosta kuin omaansa (eli myös huolehtii hevosen kaikista kuluista)
      - Vuokraaja maksaa hevosesta tietyn hinnan ja saa sen jälkeen pitää hevosta kuin omaansa sen kotitallilla. Omistaja huolehtii hevosen kuluista.
      - Vuokraaja maksaa hevosesta tietyn summan saa ja sitä vastaan käydä hoitamassa ja ratsastamassa hevosta sovittuina päivinä.

• Hebbatyttö

Olen ajatellut kerran viikossa(koska käyn jo muutenkin tunneilla), 13€ kerta. Ja laskin että kuukaudessa siitä tulee 52€. Äitini ei uskonut että se voisi olla niin halpaa ja nyt hän murehtii sitä jos hevoselle sattuu jotain niin minä juodun sen maksamaan.. Mutta eikö hevosen vakuutus kata sen??(jos hevosella on vakuutus)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      122
      1431
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      42
      1301
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      55
      1045
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      823
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      815
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      743
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59