Pitääkö duunin olla kivaa?

astream_jaakko

Mitä mieltä tästä:

http://atuubi.yle.fi/node/14375

Silminnäkijän jakso tulee tänään, mutta aihetta on suunniteltu käsiteltäväksi myös perjantain A-studio: Streamissa.

Pitääkö duunin olla kivaa? Onko se laiskuutta tai yrityksen puutetta, jos ei löydä työtä, josta pitää? Kuuluuko se ylipäänsä ihmisen perusoikeuksiin, että voi valita itse, mitä työtä tekee? Onko ihmisellä velvollisuus tehdä henkensä pitimiksi jotain, mistä maksetaan?

9

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 258852

      ei se kivaa tarvi olla, riittää kun saa tarpeeksi liksaa että on kivaa.

    • alan ammattilainen

      Väittävät että pitkäaikaistyötön palkkatyöpaikassa on tehokas ja aikaansaava!.

      • alan ammattilainen

        Moni työnantaja on laittanut EK-valistuskirjeet silpuriin- ja suvenneet ajattelemaan omin aivoin!, kuin muut markkinoilla olevat vaikuttajat!.


        Huomaatko miten kalervo mainen vahvistus asiaan!.vahvistaa asian


    • astream_jaakko

      alan ammattilainen: eikö näin sitten ole?

      • alan ammattilainen

        joskus kun kalervo kullanuppua voi joskus vedättää oikein kunnolla kalervomaisilla avauksilla!.


      • 29
        alan ammattilainen kirjoitti:

        joskus kun kalervo kullanuppua voi joskus vedättää oikein kunnolla kalervomaisilla avauksilla!.

        Se on suuri onni kalervolle, että työministeriksi valittiin Lauri Ihalaisen kaltainen innokas työvoiman palvelukeskusten kannattaja. Lauri Ihalainen on nyt noussut samanlaiseksi kalervon sankariksi kuin Tarja Filatov: "työministerin tehtävä ei ole poistaa työttömyyttä"


        Ei oikei toimi vai mitä!.


      • alkuperäinen pääoma
        alan ammattilainen kirjoitti:

        joskus kun kalervo kullanuppua voi joskus vedättää oikein kunnolla kalervomaisilla avauksilla!.

        Savon Sanomien pääkirjoituksessa kerrotaan, että työvoiman palvelukeskukset tarjoavat moniammatillista palvelua pitkään työttömänä olleille ja vaikeasti työllistyville. Nyt hallitus laajentaa työvoiman palvelukeskusten toimintaa koko maahan.

        Se on suuri onni työttömille, että työministeriksi valittiin Lauri Ihalaisen kaltainen innokas työvoiman palvelukeskusten kannattaja. Lauri Ihalainen on nyt noussut samanlaiseksi työttömien sankariksi kuin Tarja Filatov:


      • alan ammattilainen
        alkuperäinen pääoma kirjoitti:

        Savon Sanomien pääkirjoituksessa kerrotaan, että työvoiman palvelukeskukset tarjoavat moniammatillista palvelua pitkään työttömänä olleille ja vaikeasti työllistyville. Nyt hallitus laajentaa työvoiman palvelukeskusten toimintaa koko maahan.

        Se on suuri onni työttömille, että työministeriksi valittiin Lauri Ihalaisen kaltainen innokas työvoiman palvelukeskusten kannattaja. Lauri Ihalainen on nyt noussut samanlaiseksi työttömien sankariksi kuin Tarja Filatov:

        Huomaatko kuinka kalervo manipuloi lukijansa, haluamaansa suuntaan!.Olemme muuten erittäin älykkään ihmisen työn kohteina palstalla!.


    • näin kävi

      Totta puhuen en ymmärrä nykyistä kalervon avauksia mihin se pyrkii sillä!.

      Aivan kuin se täyttää palstaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe