Tässä on tullut ihmeteltyä että mikä on se pystyviiva monien nuorten kulmakarvoissa? Siis kulmakarvoihin leikattu viiva. Olen kuullut sanonnasta "fruittarin kulmakarva" mutta aika monelta "epä-fruittari"ltakin se löytyy. Mikä helvetti se on?
Viiva kulmakarvassa
13
14051
Vastaukset
- cert123
Muutama vuos sitten se oli ainaki playboy-merkki, mutta en tiiä tarkottaako se enää samaa...
- naurettava tyylitaju
Se on pellen merkki.
- Anonyymi
No tää
- Urban slang
Sitä sanotaan latino viivaksi, tulee Meksikon ghettoista ja viivan lukumäärät tarkoittavat montako ihmistä on murhannut.
Älkää vastatko kysymykseen jos teillä ei ole vastausta ;)- Anonyymi
Meksikolaisella gheton tappajalla ei ole kulmakarvoja lainkaan = palkkamurhaaja?
- Persikkapylly69
Se viiva tarkoittaa että on tullut raiskatuksi
- Women86
Minä tulin raiskatuksi noin. 5vuotta ja kun olin sitten poliisilla sitten poltettiin siihen viiva
- Anonyymi
Siis tein sellaisen viivan ku en tienny mitä se tarkottaa ja sit googlasin et fuck se on joku raiskaus merkki
- Anonyymi
Sama, näin tein juuri äsken. Tein niin huvin vuoksi, ja nyt kadun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, näin tein juuri äsken. Tein niin huvin vuoksi, ja nyt kadun...
Joo mäki tein joku tunti sitte ja ööh joo nyt kadun koska ei mua oo raiskattu kyl ainakaa mun tietääkseni :D
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Mullapa onkin tuollainen viiva luonnostaan. Kulmassa on arpi johon ei kasva karvat.
Olen siis homo ja fruittari. - Anonyymi
Se tarkottaa etä on imrny Pimiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812