Tässä on tullut ihmeteltyä että mikä on se pystyviiva monien nuorten kulmakarvoissa? Siis kulmakarvoihin leikattu viiva. Olen kuullut sanonnasta "fruittarin kulmakarva" mutta aika monelta "epä-fruittari"ltakin se löytyy. Mikä helvetti se on?
Viiva kulmakarvassa
13
17366
Vastaukset
- cert123
Muutama vuos sitten se oli ainaki playboy-merkki, mutta en tiiä tarkottaako se enää samaa...
- naurettava tyylitaju
Se on pellen merkki.
- Anonyymi
No tää
- Urban slang
Sitä sanotaan latino viivaksi, tulee Meksikon ghettoista ja viivan lukumäärät tarkoittavat montako ihmistä on murhannut.
Älkää vastatko kysymykseen jos teillä ei ole vastausta ;)- Anonyymi
Meksikolaisella gheton tappajalla ei ole kulmakarvoja lainkaan = palkkamurhaaja?
- Persikkapylly69
Se viiva tarkoittaa että on tullut raiskatuksi
- Women86
Minä tulin raiskatuksi noin. 5vuotta ja kun olin sitten poliisilla sitten poltettiin siihen viiva
- Anonyymi
Siis tein sellaisen viivan ku en tienny mitä se tarkottaa ja sit googlasin et fuck se on joku raiskaus merkki
- Anonyymi
Sama, näin tein juuri äsken. Tein niin huvin vuoksi, ja nyt kadun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama, näin tein juuri äsken. Tein niin huvin vuoksi, ja nyt kadun...
Joo mäki tein joku tunti sitte ja ööh joo nyt kadun koska ei mua oo raiskattu kyl ainakaa mun tietääkseni :D
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Mullapa onkin tuollainen viiva luonnostaan. Kulmassa on arpi johon ei kasva karvat.
Olen siis homo ja fruittari. - Anonyymi
Se tarkottaa etä on imrny Pimiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512832Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541