muka viinaksiakin napsia työaikana ja -paikalla??? Sikamaista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030715298371_uu.shtml
Ilimankos edustajat puhuvat täyttä paskaa istunnoissaan ja sättivät toisiaan. Räksättäjälläkin on välillä tukka sekaisin ja posket hehkuvat oudosti. Lienee kohdannut ihmeen pikkupierussa jossain siivouskaapin hämyssä.
Niin taikka näin. Juokoot vapaa-aikana, niinkuin muutkin duunarit! Eduskuntaan pitää saada joka ovelle puhalluttajat ja vain nollapuhalluksella sisään työpaikalle, muuten lemput ja täysin rahaton sanktio, kuten muillekin, jotka itse aiheuttavat työsuhteen päättymisen.
Joku roti.
Saako ne eduskunnassa
mm
1
<50
Vastaukset
Umpikännissä eivät pystyisi säätämään turhia lakeja. Samasta syystä kannattaisi suosia laajaa kansanedustajaturismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022