Mitä teen

hukassa suhteessamme

Olenko itsekäs nainen.. haluaisin suhteeltamme puhetta, huomionosoituksia ja hellyyttä. Muulloinkin kun vain vuoteessa.. Itse olen avoin ja helposti halaava ja suukotteleva - tunteeni osoittava .. en mikään teini enää vaan aikuinen lapsensa maailmalle kasvattanut nainen.. Olemme jo seurustelleet parivuotta,( asumme erillämme omissa asunnoissamme - mutta seurustelemme - hänen ajatuksensa) miesystäväni ei osoita kiintymystään juuri mitenkään eikä myöskään ikävöineen jos emme ole pitkään aikaan olleet yhdessä.. Olen itsekin jäädyttänyt pikkuhiljaa hellyyden osoitukset häntä kohtaan tavatessamme.. En halua hänen "ahdistuvan" kosketuksistani. .. Tuntuu kuin vain olisin lasi hänen kaapissaan.. Poissa silmistä - poissa mielestä..

5

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oman tien menijätär

      oiskohan se tunne lässähtynyt miehen puolelta? itsestään selvänä pitänee ja tavallaan rutiininomaisnen juttu.ehkä sinä tunnet enemmän kuin kumppanisi suhteessanne toisianne kohtaan.välipitämättömältä haiskahtaa.itse olen nainen ja en ole kovin halailunkaipuunen,elikä en pidä jos koko ajan mies tarrautuu ja koskee,em vaan ole sentyylinen.erotiikka on ok.suhteissa alkaa mua ainakin ahdistamaan rutiinin omainen juttu,ja en ehkä ole mikään joka päivän nainen eli tykkään tehdä omia asioita ja vapaudenkaipuunen muutenkin.mieskaveri taasen on takertuvaisuuten taipuvainen ja mustasukkainen kaikista ja kaikesta,elikä senkin takia itse pidän oman elämäni omanani koska en anna kenenkään hallita elämääni

      • hukassa suhteessamme

        Kiitos kommentistasi ! Hieman huvitti mutta vakavasta asiasta on kyse.. hetken jo mietein.. josko vaihdettaisiin miehiä.... mutta leikki sikseen..
        Keskustelimme pitkää ja kiivaasti ja kerroimme totuuden molemmin puolin ja toiveista tulevaisuudessa.. Itse olisin tosiaa halunnut syvempää ja vakaampaa suhdetta jolla on tulevaisuus.. ei kuitenkaa aikaan sidottua.. Hän ei näi halua vaan haluaa kaverisuhdetta.. ei siis parisuhdetta.. siis mikä on tällainen "kaverisuhde"..??


    • Totuuden antaja

      Sano sille suoraan mitä haluat ja tarvitset! Ilman kommunikaatiota tulee aina ongelmia. Eli juuri tuollainen suhde! Jos se ei muutu, lopeta se ja hae toinen.

    • Just niin

      kommunukoikaa! kerro sille mitä aluat. keskustelkaa.

      • hukassa suhteessamme

        kyllä tässä on tullut puhuttua puhumisen perään, kuten aiemmin olen kirjoittanut, kertonut olen mitä haluan ja vielä perustellutkin.. ainoa helpostus patti tilanteessa on se että emme tosiaan asu saman katon alla.. no elämä soljuu eteenpäin ja pikkuhiljaa on päätösten aika.. mielummin yksin kuin yksinäinen

        Kiitos kommenteista!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe