Motivaatiota ja intoa on liiaksi asti, mutta itse rummuista en tiedä mitään :D Sähkörummut varmaan? Mites sitten, pärjääkö niiden kanssa yksin tälläinen tampio joka ei ole ikinä koonnut rumpuja tai muutakaan, "soitto"kerratkin on kahden käden sormilla laskettavissa? Netistä kyllä varmaan löytyy apua. Olisko kellään suositella jotain nettikauppaa tai tiettyjä rumpuja?
Kiitos avusta!
Minkälaiset rummut aloittelijalle kerrostaloon?
5
275
Vastaukset 5
- ...
Kerrostaloon ei oikein muuta vaihtoehtoa ole kuin sähkörummut. Niiden kanssa pääsee alkuun tampiokin mutta parempi olisi jos joku viisaampi olisi auttamassa alkuun. Kerrostaloon parempi vaihtoehto on ns. mesh head -setit eli niissä on oikeita kalvoja muistuttavat verkkokalvot joista ei lähde juurikaan ääntä. Halvimmissa on kumiset pädit jotka kopisee selvästi enemmän. Tämän lisäksi saatat tarvita vielä lisäeristystä, muusikoiden.netin keskustelusta löytyy runsaasti tietoa tästä. Muutenkin em. saitin sähkörumpukeskusteluosasto on tutustumisen arvoinen paikka. Jos vaan rahaa on niin merkiksi suosittelen Rolandia, toki esim. Yamahalla ja muutamalla muullakin on ihan "soivia" settejä. Erityisesti kehotan välttämään millenium, eastone tms. halpissettejä mutta on nekin parempia kuin olla ilman jos rahaa ei paljoa ole. Nettikaupoista tunnetuin on varmaan saksalainen thomann mutta löytyy niitä ihan normaaleista suomalaisista musiikkikaupoistakin.
- Rumpaliwally
Jep Millenium... en suosittele ostamaan, mutta jos rahasta on kiinni niin kyllä niillä alkuun pääsee
joo kannattaa eristää kunnolla varsinki kerrsotalossa,kokemusta on.alakerran vanha mummo tuli riehumaa ku ei ollu eristystä ja "kattokruunut helisee"...nyt on eristeet ja eipä oo mummosta kuulunu.ps.itelläni on milleniumin sähkörummut,olikos se thomannilta joku päälle 300e,hyvin oon pärjänny
- ...
"ps.itelläni on milleniumin sähkörummut,olikos se thomannilta joku päälle 300e,hyvin oon pärjänny"
Aika nopeasti sinulla mieli muuttuu kun 10 minuuttia myöhemmin toteat ettei sähkörummuista ole mihinkään....
- Roland td 4
Itellä on tuo http://www.thomann.de/fi/roland_td4kx2_vdrum_compact_set.htm ja tuo. http://www.thomann.de/fi/roland_pm10_drum_monitor_system.htm ja tuo tarvit nuitten lisäksi kapulat,penkin ja kuulokeet Hinta on noin 1300e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470