Rätyn kauniille sihteerille, asunto

ATK:n rahoilla..

HS:n tietojen mukaan auto- ja kuljetusalan ammattiliitto AKT osti tammikuun lopussa Helsingin Kalliosta uuden asunnon, johon muuttaa vuokralaiseksi puheenjohtaja Timo Rädyn sihteeri.
Yli 80 neliön kokoisessa asunnossa tehdään uuden asukkaan tarpeiden mukaisesti remontti, jossa keittiö siirretään lisämakuuhuoneen tieltä.
HS:n tietojen mukaan remontin kustantaa vuokranantaja AKT.
Nesrin Can aloitti Rädyn sihteerinä vuosi sitten helmikuussa. Hän on vuodesta 2001 AKT:n puheenjohtajana toimineen Rädyn neljäs sihteeri.

11

215

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neljäs,

sihteerikkö kuulemma menossa ?

• 24

Akt maksaa vuokran jäsenmaksuilla ja sihteeri piparilla timpalle....?

• viriili mies

talossa nyt mikään häpeä ole

• vispillällä
        viriili mies kirjoitti:

talossa nyt mikään häpeä ole

Julkisuudessa ihmetellään Finnairin/ilmarisen asuntokauppaa. AKTllä JO sihteeriköille hommataan asunto "talon puolesta". Rahaa on - jäsenet maksaa

• jäsen

on se kanki mies ulos vaan ei kuulu luontais etuihin

• sinä maksat sen

Muista maksaa jäsenmaksut ja verot.

• ...

Millä perusteella Can-Kurtakko on EU-asiantuntija, kuten hän itseään 2009 EU-vaaleissa tituleerasi? Onko tälle muuta perustetta, kuin että hän itse niin väittää? Ainakaan yhtään EU-tutkimusta nimellä Nesrin Can-Kurtakko ei löydy.

• harhoja-

Samalla perusteella kuin kuseniina on ylioppilas.

• Rahastusta!
        harhoja- kirjoitti:

Samalla perusteella kuin kuseniina on ylioppilas.

Asuntoja Kalliosta, mokkejä Lapista, kalliita kännyköitä, läppäreitä, kosteita juhlia............jne
        Liitoilla ei ainakaan ole rahapula? No meikäläisen liitonmaksut loppu 25vuoden jälkeen eiliseen jotenka pärjätkää omillanne niin minäkin!

• demari pettää aina

Sehän on demari. Demarikaverille pitää antaa aina korruptioetuja.

• neljäs-nainen

Miten ne Ilkka Kanervan "synttärit" rahoitettiin? Oliko se joku Vanhanen joka sai "lautoja" hyvänä veljenä olosta ja miten se Kehittyvien Maakuntien rahasto toimi ja kenen hyväksi, entä ne kuuluisat "taulukaupat tehtiin"????? Kyllä sitä rahaa on muuallakin kuin liitoissa, enkä minä ainakaan halua mihinkään persaukisten puljuun kuulua, se ei ole mikään meriitti eikä uskottavaa!!

Kelohonkamökit, osakkeet ovat ammattiliiton kiinteää omaisuutta = varallisuutta! Niitä euroja (€€€€) ei ole hukattu, ryypätty eikä sijoitettu optioihin jotka ovat immateriaalsia toiveita! Kelohonkamökissä voi saunoa, juhlia, neuvotella, sopia ja sen voi myydä! Asuntojen hinnat Helsingissä eivät laske ne jäsenmaksut on sijoitettu hyvin ja turvallisesti niin, että sihteeri voi saada hyvän kohtuuhintaisen asunnon! Siinä, että AKT:n sihteeri asuu hyvin ei ole mitään pahaa niin me kaikki haluamme!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe