haluisin päästä oleen aika paljon ylhääl oon 160 cm?:D oonko liian pitkä?
cheer! liian pitkä nouusuun?
13
2103
Vastaukset
- emppufliini
alotan siis lajin parin pvän päästä!
- ex cheeppari
Riippuu nostajista, itse olin nousija 165cm koska nostajani olivat 170->
Kaveri taas on 160cm ja nostaja koska joukkueessa on tyttöjä jotka ovat häntä lyhyempiä. Riippuu myös painosta, normaali painoinenkin voi olla nousijana, ei tarvi olla mikään anorektikko, mutta jos nousijan paino on lähemmäs 80kg ja pituutta 165cm niin ei pääse.
Tsemppiä, laji on kiva ja vaatii notkeutta ja kuntoa, eli urheilua on (kilpatasolla) ! :) - emppufliini
kiittti:D ja en paina 80kg:)
- Maryan -80
Kyllä mäkin pääsin aikoinaan pitkän tauon jälkeen kokeilee lentämistä (olin noin 165cm), koska halusin. Sanoin vaan treeneissä, että olis kiva päästä vaihteeks lentäjäks, niin mulle hommattiin pitkät, vahvat nostajat, joiden avulla se onnistui. Olin kylläkin hoikka. Pituus ei oo niin suuri este, mut tukevia tietenkään kukaan ei jaksa nostaa...
- 49kg
olen 170 pitkä, hoikka, olenko aivan liian pitkä ):?
- Maryan -80
Jos ryhmästäs löytyy pitkiä, vahvoja nostajia, niin sitten et varmaan oo. Riippuu ihan ryhmästä. Tietenkään, jos kaikki on alle 160cm, et voi päästä yläihmiseks, mut kyllähän sen silmällä näkee, millasia muut on. Tuskin sua ekana ylös laitetaan, mut jos löytyy edes muutama pidempi, vahvempi ihminen, niin voit kysyä onnistuisko.
- Öpö
Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??
- Öpö
Öpö kirjoitti:
Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??
Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??
- sapabaguliuuuuuus
Öpö kirjoitti:
Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??
Entä musta ku oon 140cm??
- Flyerflyer
Se riippuu aivan iästä ja muiden koosta. Jos nousivat ovat lyhyempiä, kun sinä, niin et voi olla nousia. Kuinka vanha olet?
- Anonyymi
Voisiko minusta tulla nousija? Olen 12 vuotias ja olen 155cm pitkä ja painan 55kg
- Anonyymi
Vähän myöhässä mutta ite oon ihan normaalipainon alirajalla ja 155cm ja kyllä ,oon nousija. Joukkueessa ihan munkin stunttiryhmässä on myös joku 8cm lyhyempi sämppä että en usko että nousijan tarvitsee olla mikään 120cm kelvatakseen nousijaksi. Tärkein tekijä on tasapaino ja kehonhallinta korkealla.
- Anonyymi
tuli tällöin mielee ite 168cm pitkä ja olin tänää nousijan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015