cheer! liian pitkä nouusuun?

emppufliini

haluisin päästä oleen aika paljon ylhääl oon 160 cm?:D oonko liian pitkä?

14

3082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppufliini

alotan siis lajin parin pvän päästä!

• ex cheeppari

Riippuu nostajista, itse olin nousija 165cm koska nostajani olivat 170->
      Kaveri taas on 160cm ja nostaja koska joukkueessa on tyttöjä jotka ovat häntä lyhyempiä. Riippuu myös painosta, normaali painoinenkin voi olla nousijana, ei tarvi olla mikään anorektikko, mutta jos nousijan paino on lähemmäs 80kg ja pituutta 165cm niin ei pääse.

Tsemppiä, laji on kiva ja vaatii notkeutta ja kuntoa, eli urheilua on (kilpatasolla) ! :)

• emppufliini

kiittti:D ja en paina 80kg:)

• Maryan -80

Kyllä mäkin pääsin aikoinaan pitkän tauon jälkeen kokeilee lentämistä (olin noin 165cm), koska halusin. Sanoin vaan treeneissä, että olis kiva päästä vaihteeks lentäjäks, niin mulle hommattiin pitkät, vahvat nostajat, joiden avulla se onnistui. Olin kylläkin hoikka. Pituus ei oo niin suuri este, mut tukevia tietenkään kukaan ei jaksa nostaa...

• 49kg

olen 170 pitkä, hoikka, olenko aivan liian pitkä ):?

• Maryan -80

Jos ryhmästäs löytyy pitkiä, vahvoja nostajia, niin sitten et varmaan oo. Riippuu ihan ryhmästä. Tietenkään, jos kaikki on alle 160cm, et voi päästä yläihmiseks, mut kyllähän sen silmällä näkee, millasia muut on. Tuskin sua ekana ylös laitetaan, mut jos löytyy edes muutama pidempi, vahvempi ihminen, niin voit kysyä onnistuisko.

• Öpö

Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??

• Öpö
        Öpö kirjoitti:

Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??

Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??

• sapabaguliuuuuuus
        Öpö kirjoitti:

Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??

Entä musta ku oon 140cm??

• Flyerflyer

Se riippuu aivan iästä ja muiden koosta. Jos nousivat ovat lyhyempiä, kun sinä, niin et voi olla nousia. Kuinka vanha olet?

• Anonyymi

Voisiko minusta tulla nousija? Olen 12 vuotias ja olen 155cm pitkä ja painan 55kg

• Anonyymi

Vähän myöhässä mutta ite oon ihan normaalipainon alirajalla ja 155cm ja kyllä ,oon nousija. Joukkueessa ihan munkin stunttiryhmässä on myös joku 8cm lyhyempi sämppä että en usko että nousijan tarvitsee olla mikään 120cm kelvatakseen nousijaksi. Tärkein tekijä on tasapaino ja kehonhallinta korkealla.

• Anonyymi

tuli tällöin mielee ite 168cm pitkä ja olin tänää nousijan

• Anonyymi

oon 147cm ja painan 38kg olisinko nousijaksi hyvä (oon saidi)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      185
      2680
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      73
      921
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      809
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe