cheer! liian pitkä nouusuun?

emppufliini

haluisin päästä oleen aika paljon ylhääl oon 160 cm?:D oonko liian pitkä?

13

2103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppufliini

alotan siis lajin parin pvän päästä!

• ex cheeppari

Riippuu nostajista, itse olin nousija 165cm koska nostajani olivat 170->
      Kaveri taas on 160cm ja nostaja koska joukkueessa on tyttöjä jotka ovat häntä lyhyempiä. Riippuu myös painosta, normaali painoinenkin voi olla nousijana, ei tarvi olla mikään anorektikko, mutta jos nousijan paino on lähemmäs 80kg ja pituutta 165cm niin ei pääse.

Tsemppiä, laji on kiva ja vaatii notkeutta ja kuntoa, eli urheilua on (kilpatasolla) ! :)

• emppufliini

kiittti:D ja en paina 80kg:)

• Maryan -80

Kyllä mäkin pääsin aikoinaan pitkän tauon jälkeen kokeilee lentämistä (olin noin 165cm), koska halusin. Sanoin vaan treeneissä, että olis kiva päästä vaihteeks lentäjäks, niin mulle hommattiin pitkät, vahvat nostajat, joiden avulla se onnistui. Olin kylläkin hoikka. Pituus ei oo niin suuri este, mut tukevia tietenkään kukaan ei jaksa nostaa...

• 49kg

olen 170 pitkä, hoikka, olenko aivan liian pitkä ):?

• Maryan -80

Jos ryhmästäs löytyy pitkiä, vahvoja nostajia, niin sitten et varmaan oo. Riippuu ihan ryhmästä. Tietenkään, jos kaikki on alle 160cm, et voi päästä yläihmiseks, mut kyllähän sen silmällä näkee, millasia muut on. Tuskin sua ekana ylös laitetaan, mut jos löytyy edes muutama pidempi, vahvempi ihminen, niin voit kysyä onnistuisko.

• Öpö

Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??

• Öpö
        Öpö kirjoitti:

Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??

Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??

• sapabaguliuuuuuus
        Öpö kirjoitti:

Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??

Entä musta ku oon 140cm??

• Flyerflyer

Se riippuu aivan iästä ja muiden koosta. Jos nousivat ovat lyhyempiä, kun sinä, niin et voi olla nousia. Kuinka vanha olet?

• Anonyymi

Voisiko minusta tulla nousija? Olen 12 vuotias ja olen 155cm pitkä ja painan 55kg

• Anonyymi

Vähän myöhässä mutta ite oon ihan normaalipainon alirajalla ja 155cm ja kyllä ,oon nousija. Joukkueessa ihan munkin stunttiryhmässä on myös joku 8cm lyhyempi sämppä että en usko että nousijan tarvitsee olla mikään 120cm kelvatakseen nousijaksi. Tärkein tekijä on tasapaino ja kehonhallinta korkealla.

• Anonyymi

tuli tällöin mielee ite 168cm pitkä ja olin tänää nousijan

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8550
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2429
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2241
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1932
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1737
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1332
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1143
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1033
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe