cheer! liian pitkä nouusuun?

emppufliini

haluisin päästä oleen aika paljon ylhääl oon 160 cm?:D oonko liian pitkä?

14

2385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppufliini

alotan siis lajin parin pvän päästä!

• ex cheeppari

Riippuu nostajista, itse olin nousija 165cm koska nostajani olivat 170->
      Kaveri taas on 160cm ja nostaja koska joukkueessa on tyttöjä jotka ovat häntä lyhyempiä. Riippuu myös painosta, normaali painoinenkin voi olla nousijana, ei tarvi olla mikään anorektikko, mutta jos nousijan paino on lähemmäs 80kg ja pituutta 165cm niin ei pääse.

Tsemppiä, laji on kiva ja vaatii notkeutta ja kuntoa, eli urheilua on (kilpatasolla) ! :)

• emppufliini

kiittti:D ja en paina 80kg:)

• Maryan -80

Kyllä mäkin pääsin aikoinaan pitkän tauon jälkeen kokeilee lentämistä (olin noin 165cm), koska halusin. Sanoin vaan treeneissä, että olis kiva päästä vaihteeks lentäjäks, niin mulle hommattiin pitkät, vahvat nostajat, joiden avulla se onnistui. Olin kylläkin hoikka. Pituus ei oo niin suuri este, mut tukevia tietenkään kukaan ei jaksa nostaa...

• 49kg

olen 170 pitkä, hoikka, olenko aivan liian pitkä ):?

• Maryan -80

Jos ryhmästäs löytyy pitkiä, vahvoja nostajia, niin sitten et varmaan oo. Riippuu ihan ryhmästä. Tietenkään, jos kaikki on alle 160cm, et voi päästä yläihmiseks, mut kyllähän sen silmällä näkee, millasia muut on. Tuskin sua ekana ylös laitetaan, mut jos löytyy edes muutama pidempi, vahvempi ihminen, niin voit kysyä onnistuisko.

• Öpö

Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??

• Öpö
        Öpö kirjoitti:

Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??

Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??

• sapabaguliuuuuuus
        Öpö kirjoitti:

Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??

Entä musta ku oon 140cm??

• Flyerflyer

Se riippuu aivan iästä ja muiden koosta. Jos nousivat ovat lyhyempiä, kun sinä, niin et voi olla nousia. Kuinka vanha olet?

• Anonyymi

Voisiko minusta tulla nousija? Olen 12 vuotias ja olen 155cm pitkä ja painan 55kg

• Anonyymi

Vähän myöhässä mutta ite oon ihan normaalipainon alirajalla ja 155cm ja kyllä ,oon nousija. Joukkueessa ihan munkin stunttiryhmässä on myös joku 8cm lyhyempi sämppä että en usko että nousijan tarvitsee olla mikään 120cm kelvatakseen nousijaksi. Tärkein tekijä on tasapaino ja kehonhallinta korkealla.

• Anonyymi

tuli tällöin mielee ite 168cm pitkä ja olin tänää nousijan

• Anonyymi

oon 147cm ja painan 38kg olisinko nousijaksi hyvä (oon saidi)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      98
      1527
    2. 209
      1458
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      980
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      747
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      735
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      682
    8. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      676
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      35
      674
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    Aihe