Haaveet kaatuu

Hetero vm. 1970

Tällä palstalla on joitakin aktiivisia nimimerkkejä jotka haaveilevat teinitytöistä ja vieläpä koskemattomista sellaisista.
Nämä haaveilijat ovat ilmeisesti noin 25-30 vuotiaita miekkosia, joiden ainoa yhteys ulkomaailmaan on netti.

Antaa näiden ressukoiden haaveilla koskemattomista teineistä, koska se tulee jäämään vain haaveeksi ja vieläpä kaukaiseksi sellaiseksi.
Näillä kavereilla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta saada aikaan seurustelu- tai seksisuhdetta teinityttöjen kanssa.

Itse haaveilen noin 30-40 vuotiaista naisista ja uskon että minulla voisi olla jopa pienoiset mahdollisuudet saada aikaan jonkinlainen suhde tuohon ikäluokkaan kuuluvien naisten kanssa.

42

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorta tarjolla!

      Erityisesti yli 40 v. naiset on kaikkein naisellisimpia ja seksikkäimpiä otuksia mielestäni. Ja olen itse vasta yli 30v. sinkku. Tunnen voimakasta vetoa juuri näihin kypsimpiin naisiin jostakin syystä. Nuoret tytöt ei vain jostain syystä niin kovin sytytä.
      Se on se jokin naisellinen voima mikä noissa vanhemiissa kimmoissa vetää niin hemmetisti puoleensa.

      • Kurppahavainto tehty

        Kurpatko ne täällä esiintyvät miehinä ja kehuvat toisiaan?


      • Niin mutta niiden

        pillluun on pumpattu litrakaupalla mälliä erilliaisten mulkkujenntoimesta. Sielä sitten uitat elintäsi toisten miesten mälleissä


    • Naroin makeasti

      "Itse haaveilen noin 30-40 vuotiaista naisista ja uskon että minulla voisi olla jopa pienoiset mahdollisuudet saada aikaan jonkinlainen suhde tuohon ikäluokkaan kuuluvien naisten kanssa. "

      Sanoo päälle 40 vuotias mies XD

    • 13+20

      Oon muutaman vuoden päälle parikymppinen mies, seksistä ei ole vielä kokemusta ollenkaan. Mua kiinnostaa pääasiassa iältään 40 naiset. Ne on jotenkin vaan niin seksikkäitä. Haluaisin seksisuhteen tällasen naisen kanssa. Kuvittelen että pyörtyisin varmaan nautinnosta kun pääsis naimaan aivonsa pellolle itseään reilusti vanhemman seksikkään naisen kanssa.

      • Nuorta tarjolla!

        Sama ongelma. Kunnon kypsät naaraat herättävät kaikkein eniten kiinnostusta ihan jo vain pelkässä seurustelumielessäkin. Se on kai se kokemus ja tarpeettomuus teininaisten tyypilliseen kitinään.
        Tunnen monia todella seksikkäitä jopa yli viidenkympin ikäisiä naisia. Ovat kaikki todella seksikkäitä silmissäni ja pesevät 6-0 monet nuoremmat. En vain ole koskaan uskaltanut koittaa jäätä kepillä, eli edetä suuntaan tai toiseen näiden kanssa. Mieli kyllä tekisi päästä hieman näyttämään mitä tälläinen yli kolmenkympin sinkku osaisi esim. sängyssä. Saattaisivat yllättyä mokomat seksipommit.
        Ammattikouluiässä olisin syt laittamaankin erästä erittäin rehevän oloista ja todella kaunista opettajaa, mutta tilanne keskeytyi kiusallisesti. Se nainen on silti aina mielessäni. Taitaa vain olla jo liian vanha.


      • Nuorta tarjolla!

        Ei kai siinä mitään sairasta ole jos on itse täysi ikäinen ja on kiinnostunut muista täyden iän ylittäneistä naisista. 9-13V alaikäiset lapset? Eihän niillä kasva edes karva. Taitaa olla jokin todella sairas pedofiili siellä huutelemassa nimimerkin takaa.
        Kypsä nainen on paras ja seksikkäin.


      • Yäk
        Nuorta tarjolla! kirjoitti:

        Ei kai siinä mitään sairasta ole jos on itse täysi ikäinen ja on kiinnostunut muista täyden iän ylittäneistä naisista. 9-13V alaikäiset lapset? Eihän niillä kasva edes karva. Taitaa olla jokin todella sairas pedofiili siellä huutelemassa nimimerkin takaa.
        Kypsä nainen on paras ja seksikkäin.

        Olet todella sairas ja kuvottava.


    • 5+6

      Ei mua paljoo nuoret teinitytöt kiinnosta kun seksikkäät aikuiset naiset vie voiton sellasista ihan 6-0.

    • 40+

      Tervejärkisyyttäkin vielä löytyy Sinkut-palstalta :)

      Itse kiinnostun myös >30-vuotiaista sekä itseni ikäisistä (42) miehistä, joten ymmärrän hyvin sua. Musta vielä 10 vuoden ikäero suuntaansa on ihan ok, paitsi että omalla kohdalla harva viiskymppinen mies mua viehättää.

      • Nuorta tarjolla!

        Kuulostat aika seksikkäältä korvaani. Tykkään todella juuri kypsiistä ja mukaviista naisista. Yli kympin ikäero ei todellakaan tuomitse mielestäni vielä suhdetta alkuunkaan. Saa olla jopa hivenen vanhempikin rouva, kunhan on vain muodot ja asenne kunnossa.
        Ootte te vanhemmat naiset vaan niin ihkuja!!!! Voi kun saisin teihin jotenkin yhteyden! Tiedän, katselette minua hieman silleen, mutta haluan päästä kunnolla äksönin makuun!

        Muiskis!!


      • 40+
        Nuorta tarjolla! kirjoitti:

        Kuulostat aika seksikkäältä korvaani. Tykkään todella juuri kypsiistä ja mukaviista naisista. Yli kympin ikäero ei todellakaan tuomitse mielestäni vielä suhdetta alkuunkaan. Saa olla jopa hivenen vanhempikin rouva, kunhan on vain muodot ja asenne kunnossa.
        Ootte te vanhemmat naiset vaan niin ihkuja!!!! Voi kun saisin teihin jotenkin yhteyden! Tiedän, katselette minua hieman silleen, mutta haluan päästä kunnolla äksönin makuun!

        Muiskis!!

        Mä kyllä olen ikäisekseni melko viaton ja kokematon, joten en taida olla ihan unelmanaises kuitenkaan ;)

        Viime aikoina olen katsellut juuri sellaista kolmekymppistä namupalaa, joka ensin alkoi katselemaan mua. Harmi vaan, kun ei hän uskalla tehdä mitään aloitetta. En silti ole mitään puuma-ainesta, joten oma aloite nuorempaa kohtaan ei oikein onnistu.

        Olkaa aloitteellisia arkitilanteissa, yleensä vanhempi nainen odottaa miehen aloitetta, paitsi baaripuumat, jotka hyökkää teidän kimppuunne kuin sika limppuun.


      • Nuorta tarjolla!
        40+ kirjoitti:

        Mä kyllä olen ikäisekseni melko viaton ja kokematon, joten en taida olla ihan unelmanaises kuitenkaan ;)

        Viime aikoina olen katsellut juuri sellaista kolmekymppistä namupalaa, joka ensin alkoi katselemaan mua. Harmi vaan, kun ei hän uskalla tehdä mitään aloitetta. En silti ole mitään puuma-ainesta, joten oma aloite nuorempaa kohtaan ei oikein onnistu.

        Olkaa aloitteellisia arkitilanteissa, yleensä vanhempi nainen odottaa miehen aloitetta, paitsi baaripuumat, jotka hyökkää teidän kimppuunne kuin sika limppuun.

        Olen minäkin kokematon ja viaton, paitsi ehkä ajatuksiltani. Ja olen itseasiassa jonkin verran yli kolmeakymppiäkin hieman vanhempi ja tykkään erityisesti kokemattomiista ja viattomiista koska olen itsekin sellainen. Kokematon ja viaton. Harvinainen kohderyhmä kaikkityynni.

        On minua yritetty iskeäkin aina joskus harvoin. Kerran en vain tajunnut asiaa kuin vasta myöhemmin.
        Oli ihan perusnätti ja oikein ystävällinen tummahiuksinen kypsä nainen about 33-40 ikäinen pakkaus! Harmittaa nämä kokemukset jälkikäteen kun tuntuu muutenkin kuin olisi iäksi tuomittu ikisinkkuuteen kun ei tajunnut sillä hetkellä, että hei, sinusta ollaan kiinnostuneita.

        Olen jotenkin vain sellainen asioiden sulattelija, etten koskaan tajua tilannetta kuin vasta jäkeenpäin. Siksi ehkä olenkin tälläinen ikisinkku.

        Tälläistä tämä on, mutta kypsä nainen on ihana, enkä todellakaan tarkoita kypsyydellä mitään kokenutta konkaria. Päinvastoin kokemattomuus on oikeastaan kaunistavaa ja ihanteeni, koska olen itsekin sellainen. Kokematon.

        Toivottavasti sinua onnistaa ja saat kolmannen asteen yhteyden tuohon sinua kivasti katselleeseen nuorempaan mieheen.

        Minulle aloitteenteko on aina ollut se suurin kynnys. Sitä muuttuu joko haperoksi tai sitten vain luovuttaa, eikä edes yritä.

        Pusi, pusi tosinaiset!


    • Mies1985

      On niillä paljon paremmat mahdollisuudet kuin sinulla. Heidän mahdollisuutensa teininaiseen ovat verrannolliset sinun mahdollisuuksiisi kolmekymppisiin naisiin.
      -
      Taidatte siis olla toiveittenne suhteen tasa-arvoisia. Kannustakaa toisianne.

      • Naisasialooseri.

        Aloittajan tasoa ovat 20-25 vuotiaat naiset, koska hän on 42 vuotias ja varmaan jo saavuttanut jonkun verran komeutta.


    • rty8uytuigyf

      Taidatte pitää rumista naisista, ;)

      • Nuorta tarjolla!

        Mikä pentu se siellä nimimerkin takaa kukottaa? Nukkumaan!

        Vanhemmat naiset...aah... ne on niitä naisia isolla ännällä!
        Eikä kauneus ole vain pelkästään katsojan silmiissä. Meinaan vaan kavereitteni keskenkin tunteet ovat molemminpuolisia. Tykkäävät kaikki myös näistä hieman vanhemmista ja kypsistä kaunottarista. Ja niitähän täällä piisaa.

        Muiskista vaan!!


      • Älä valehtele
        Nuorta tarjolla! kirjoitti:

        Mikä pentu se siellä nimimerkin takaa kukottaa? Nukkumaan!

        Vanhemmat naiset...aah... ne on niitä naisia isolla ännällä!
        Eikä kauneus ole vain pelkästään katsojan silmiissä. Meinaan vaan kavereitteni keskenkin tunteet ovat molemminpuolisia. Tykkäävät kaikki myös näistä hieman vanhemmista ja kypsistä kaunottarista. Ja niitähän täällä piisaa.

        Muiskista vaan!!

        Isoja ja naisia isolla iillä.


    • 20+4

      Voi kunpa uskaltaiskin yrittää sellasta 40 kypsempää naista mut pelkään tulevani torjutuksi. Voispa tietää etukäteen kuka olis kiinnostunut nuoremmasta miehestä ja kuka ei. Ei kävisi niin että nainen pitäis mua ihan pojan kloppina ja antais pakit. Olis mulle ihan unelma juttu menettää poikuuteni kypsemmälle naiselle ja sen jälkeen vielä mahdollisesti tapailla aina satunnaisesti hyvän seksin merkeissä.

      • Nuorta tarjolla!

        Ymmärrän yskän. Varovaisuus on aina paikallaan, mutta melkoinen estekin myös. Jokatapauksessa ne kypsät mammat on niitä muodokkaimpia ja ehdottomasti seksikkäimpiä otuksia maanpäällä.
        On ruumiin anatomia vaan niin kohdillaan. Kelaa, musta nahkalatexi tai nahkahousut, tummaa tukkaa tai vaaleeta. Vihreetä, ruskeeta, harmaata silmää Tisseissäkin löytyy tottakai. Perästä katsottuna muhkea ja tiukka peppu, muttei mikään pullapylly... Uuuh...en kestä...

        Anteeksi. Mielikuvitus hieman laukkaa kun näitä seksipommeja alkaa liian miettimään. Voi pojat meitä!!
        Koitetaan nyt saada tähän edes jokin tolkku! Jostakin se vanhempi naarasleijjona meisen on nyt vain pakko löytää! Tekisin mitä vain jos sellaisen saisin omakseni!!

        Muiskis!! Muiskis!!


      • rytrq

        Oletko harkinnut mennä viettämään kylpylälomaviikonloppua. Paljon kypsää naista tarjolla mistä valita. Kyllä kelpaa vedellä.


      • Nuorta tarjolla!
        rytrq kirjoitti:

        Oletko harkinnut mennä viettämään kylpylälomaviikonloppua. Paljon kypsää naista tarjolla mistä valita. Kyllä kelpaa vedellä.

        En harrasta kylpylöitä, muuten varmaan hieno idea, tai noo..


    • 4+13

      Ihan kovaksi vetää, heh. Pelkään vaan että jää pelkäksi ikuiseksi haaveeksi löytää tällanen kypsä nainen itselleen vaikka eihän sitä koskaan varman päälle tiedä.

    • pakko laittaa
    • kjbjvh

      Tätä se turhautuminen teettää... Lopulta vajotaan niin alas että kuka tahansa nainen kelpaa.

    • 20+5

      Miten tällanen ujo ja vielä täysin kokematon 23-vuotias kundi vois saada kypsemmän nelikymppisen naisen kiinnostumaan itsestään? Taitaa olla mahdotonta kun en itsekään saa ujouden takia tehtyä aloitteita enkä tiedä mitä pitäis sanoa että sais sellasen seksikkään kypsän naisen sänkyynsä. Mulle olis helpointa kun sellanen puuma tulis ja iskis mut.

      • Nuorta tarjolla!

        "Mulle olis helpointa kun sellanen puuma tulis ja iskis mut."

        Sama ongelma osittain.
        Sinuna katselisin ehkä kuitenkin vähän nuorempien emäntien perään sellain. On tota ikäeroa ehkä hivenen yläkantttiin. Tiedetään:ei ole helppoa sekään.

        Pusipusi tosinaiset!!


    • Itse yli kolmikymppisenä en enää pidä ihanteenä niitä parikympisiä misuja. Näyttävät ihan liian nuorilta. Kyllä naisen pitää olla päälle 25 että alan kiinnostumaan.

    • 13+1

      En tiedä mut jostain syystä pelkään lähemmäs oman ikäisiäni naisia kun mulla on sellanen käsitys että ne on yleensä kaikkein kriittisimpiä ja kovin pinnallisia. Mua nyt vaan sattuu kiehtomaan kypsemmät naiset enkä voi sille mitään. Niissä on vaan sitä seksikkyyttäkin ihan eri tavalla.

    • 6+8

      Tietysti ainahan sitä vois yrittää jotain 30 ikäisiä naisia mutta en tiedä onnistuisko sekään yhtään paremmin.

      • Aina kannattaa yrittää. Piste. Eniten saavat ne, jotka yrittävät eniten. Eniten saavat myös pakkeja. Se kuuluu asiaan.


    • Kieli pois vitusta.

      Pillunnuolija.

      • Bishopp

        Any time, anywhere!


    • voe pojat teitä. Kypsillä naisilla on aivot ne suurin seksuaalinen elin. Aivoihin pitää vedota.
      Ja ei, mua ei inspaa panna nuoria jannuja vaan panemisen ilosta.

      • Höpäkkää

        Höpsö!


      • Höpäkkää kirjoitti:

        Höpsö!

        que?


    • Kundi 23

      Tuskin voit silti kiistää etteikö se seksikin kiinnostaisi nuoremman kundin kanssa. Tulisin kyllä muutenkin juttuun kypsempien naisten kanssa. Olen huomannut että mun on helpompi jutella kypsempien naisten kuin oman ikäisteni naisten kanssa kunhan vaan pääsen alkuun. Olishan se mahtavaa viettää muutenkin aikaa vaikka keskustelmalla henkeviä viinilasillisen äärellä. Muutaman kerran kun olen päässyt keskustelmaan itseäni huomattavasti vanhemman naisen kanssa niin olen huomannut että meillä on synkannut ajatuksen tasolla hyvin yhteen. Kummallakaan ei kai sitten ole kuitenkaan ollut rohkeutta tai tarpeeksi halua mennä sen pidemmälle.

      • Mua kiinnostaa seksi miehen kanssa, josta olen muutenkin kiinnostunut. Se oli se pointti. En vaan halua harrastaa pelkkää seksiseuraa, mistä tässäkin ketjussa useampikin mies haaveili. Se on niin tyhjää.
        Mull on kolmekymppisiä kundeja kavereina, mut en kenenkään heidän kanssaan vois kuvitella seurustelevani. on vaan elämän tilanne/ kokemus niin erilainen. Saati sitten alle kolmekymppiset, lähinnä tunnen itseni ufoksi. ei mitään yhdistävää tekijää. Muutaman kanssa olen jutellut, jotka väittivät tulevansa hyvin itseään vanhempien naisten kanssa toimeen. Mä varmaa olen sitten outo kun ei minkäänlaista värähdystä edes kiinnostukseen tapahtunut. Saati sitten että olis seksiä tehny mieli. Kaunis kroppa ei korvaa sitä tyhjää mieltä. Sory boys.


    • 16+15

      No ei sille sitten mitään mahda. Onhan näitä ns."puumiakin" kuitenkin olemassa. Se on kai sitten sattumaa törmääkö juuri sellaset ihmiset keskenään joilla on samat intressit keskenään.

    • 1+19

      * törmääkö toisiinsa piti kirjoittaa.

      • Blackouts

        Joo, väsymystä varmaan kun unohtuu sanoja välistä.


    • haaveet kaatuu

      Niitä nousemaan en saa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      180
      5992
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2342
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1709
    5. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1621
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1407
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1379
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      334
      1242
    Aihe