Eli olen kuullut tosi paljon juttuja sietä, mutta onko asiat siellä oikeesti niin huonosti? Ei kuulemma kengitystä, ei satuloita? Miten on?:)
PARKANON RATSASTUSTALLI, HYVÄ VAI EI?
5
154
Vastaukset
- minavaann
- ei satuloita shettiksillä
- liian pitkät ja painavat menee shettiksillä
- tarhat sijaitsee ainakin 400m päässä tallista, aamulla heti herättyä pitää mennä hakemaan ja rats. ohjaaja tulee sinne autolla -.-
- huonot patjat
- pienemmät huoneet ois jees, yhes huonees on 12 henkilöö
- liian monta tuleee yhelle leirille, voi olla yli 20
- jotkut hepat on liian laiskoja, jotkut liian reippaita, maastossa jää aina jälkeen
- hevosilla ei karsinoita(tallis jotai 5 karsinaa), mietityttää et mis ne on nyt talvella
- yks ainut vessa
- ei ohjelmaa vapaa-ajalla, paitsi viimesenä iltana - JuliaOnpatsdjhgj
Ei siellä asiat ole niin huonosti miten puhutaan. Jutut yleensä kasvaa vähä matkan varrella ja noi jotkut on ihan naurettavia mitä luen netistä. :D Parkano on oikeesti huippu kiva paikka vaikka opetus ei ole kummoista, niin hauskaa silti aina tunneilla on. Hevoset ovat vanhoja mutta energisiä, myös löytyy 6-8 vuotiaita nuoria hevosia käytöstä. :)
- grtg<sv
hevoset haisee paskalta...
- Evelyn
olisin menossa ehkä leirille , ja en tiiä uskoisinko huonoja vai hyviä kommentteja :o
- .....!!!!
Hyvä paikka!
Tosin.....
-Sängyt narisi iha hirveesti.
-Tarhat oli aika kaukana.
-Ei satuloita shettiksillä.(mut ei sil nii välii oo)
muuten iha hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681