gallup

puskalisko

nyt katsotaan kuka tietää mitäkin eli kuka on kukakin. Vastaa seuraaviin:

1) miten tippuria aikanaan (vaikkapa jossain merillä) on hoidettu?
2) mitä on potaska?
3) missä on talitiiviste?
4) oletko Laardimies?
5) mikä on hikikaivo?
6) onko olkapäässäsi ollut koskaan leikkausta vaativaa vammaa; jos on niin missä lihaksessa?
7) miksi puhutaan solmunopeuksista?
8) oletko tehtaillut viikonloppuna törkyaloituksia?

kirjoita lopuksi vielä pieni ruotsinkielinen runo.

Kiitos ja terseisiä. Eipä tässä muuta, kuin haluan pelastaa Laardimiehen kunnian. Jos järkeviä vastauksia ei tule, paras kaverini on seonnut :(

36

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis eikä!

      1) miten tippuria aikanaan (vaikkapa jossain merillä) on hoidettu? - kusella
      2) mitä on potaska? - ruokaa
      3) missä on talitiiviste? - en nää kysymystä
      4) oletko Laardimies? - en
      5) mikä on hikikaivo? - monten kainalo
      6) onko olkapäässäsi ollut koskaan leikkausta vaativaa vammaa; jos on niin missä lihaksessa? - äi
      7) miksi puhutaan solmunopeuksista? - en tietä miksi mutta merellä ja ilmassa niitä käytetään
      8) oletko tehtaillut viikonloppuna törkyaloituksia? - kysy vaan kuinka paljon...

      • puskalisko

        ihan paskoja vastauksia. Näistä näkee miten vähän sä tiedät mistään mitään, kuka jaksaa länkyttää sun kanssa jostain ihmissuhteista ja ihmissuhteista ja sitten varmaan vielä vähän ihmissuhteista. Vittu kun jotkut jostain jotain tietääkin niin SYNTYY ASIAKESKUSTELU. Ole vaan joku ihmissuhdenero tai kotifilosofi, auttokse äsken vastaamaan kun kysyttiin hä? Pitiksitte änkee vastaamaan hä?

        Laardimies tietää nää. Toinen juttu on sellainen, että Laardis on harmiton ja humaani. Kato ittees peiliin ja ihmettele että mitä sussa pitäis nähdä.

        Saatanan vauva.


      • laardimies originaal

        1 Gonorrea l tippuri hoidetaan merellä 3miljoonan yksikön penisilliini-injektiolla ja doximysiini kapseleilla
        Tavallinen T paranee päivässä--vietnamin ruusu variatioon eioleviela antibiottia.
        2potaska on kaliumkarbonaattia--käytetään myös valokuvienkehityksessä.
        3 kysyykö Ödla kompia talotiivisteistä--niitähän on vaikka hyrymykket
        4Olen äkta riktig, originaali laardimies
        5hikikaivo on harvoin käytetty suomenkielinen vastine vesialuksen PILSSI
        6 Humerusluxaatio ja irtofragmentti tubrculum majuksessa
        Olkapään lihaksitossa on kymmeniä eri lihaksia myös selän puolella
        7 Solmu on 1,8 km sekunnissa ja kaapelimitta 1/10 siitä
        navigoinnissa kätevämpi käyttää, kun ottaa harpilla mita merikortin sivureunasta
        8 Aito laardimies ei törkyile milloinkaan :-)

        Onx viäl kysymyxii? Tää on lapsellisen helppo testi


      • laardimies originaal kirjoitti:

        1 Gonorrea l tippuri hoidetaan merellä 3miljoonan yksikön penisilliini-injektiolla ja doximysiini kapseleilla
        Tavallinen T paranee päivässä--vietnamin ruusu variatioon eioleviela antibiottia.
        2potaska on kaliumkarbonaattia--käytetään myös valokuvienkehityksessä.
        3 kysyykö Ödla kompia talotiivisteistä--niitähän on vaikka hyrymykket
        4Olen äkta riktig, originaali laardimies
        5hikikaivo on harvoin käytetty suomenkielinen vastine vesialuksen PILSSI
        6 Humerusluxaatio ja irtofragmentti tubrculum majuksessa
        Olkapään lihaksitossa on kymmeniä eri lihaksia myös selän puolella
        7 Solmu on 1,8 km sekunnissa ja kaapelimitta 1/10 siitä
        navigoinnissa kätevämpi käyttää, kun ottaa harpilla mita merikortin sivureunasta
        8 Aito laardimies ei törkyile milloinkaan :-)

        Onx viäl kysymyxii? Tää on lapsellisen helppo testi

        Talitiiviste on potkurin akselin boksissa.

        :)

        (se tuppaa tiputtamaan jos ei muista kiristellä)


      • laardimies orig.
        buddy-love kirjoitti:

        Talitiiviste on potkurin akselin boksissa.

        :)

        (se tuppaa tiputtamaan jos ei muista kiristellä)

        Tjaah----potkurilaakerina käytetiin muinoi ebeholzia
        sitäkö buddy aasi-mies= donkeyman tarkoittaapi?


      • Öitä puskalisku!
        puskalisko kirjoitti:

        ihan paskoja vastauksia. Näistä näkee miten vähän sä tiedät mistään mitään, kuka jaksaa länkyttää sun kanssa jostain ihmissuhteista ja ihmissuhteista ja sitten varmaan vielä vähän ihmissuhteista. Vittu kun jotkut jostain jotain tietääkin niin SYNTYY ASIAKESKUSTELU. Ole vaan joku ihmissuhdenero tai kotifilosofi, auttokse äsken vastaamaan kun kysyttiin hä? Pitiksitte änkee vastaamaan hä?

        Laardimies tietää nää. Toinen juttu on sellainen, että Laardis on harmiton ja humaani. Kato ittees peiliin ja ihmettele että mitä sussa pitäis nähdä.

        Saatanan vauva.

        Sinä olet sekava, koita selvittää pääsi.

        Tavataan huomenna!


      • laardimies orig. kirjoitti:

        Tjaah----potkurilaakerina käytetiin muinoi ebeholzia
        sitäkö buddy aasi-mies= donkeyman tarkoittaapi?

        Ei vaan sitä paksussa rasvassa keitettyä neliömäistä narua, josta tehdään vanhoihin pienempiin aluksiin akseliin tiiviste.
        Voi siinä olla grafiittiakin rasvan seassa.

        (minulla on varastossa jopa asbestitiiviste, joka on täytetty jollain molybdeenisulfidrasvalla, mutta se on alkujaan tarkoitettu johonkin todella kuumaan paikkaan)


      • laardimies orig.
        buddy-love kirjoitti:

        Ei vaan sitä paksussa rasvassa keitettyä neliömäistä narua, josta tehdään vanhoihin pienempiin aluksiin akseliin tiiviste.
        Voi siinä olla grafiittiakin rasvan seassa.

        (minulla on varastossa jopa asbestitiiviste, joka on täytetty jollain molybdeenisulfidrasvalla, mutta se on alkujaan tarkoitettu johonkin todella kuumaan paikkaan)

        Muistuttaako kabelkaania tervattua narua takilaremontteihin


      • laardimies orig. kirjoitti:

        Muistuttaako kabelkaania tervattua narua takilaremontteihin

        Näyttää tältä.
        Asennuksessa pitää muistaa viistota leikkauspinnat oikein ja varsinkin asentaa se niin että viistous puristuu tiiviiksi.
        Oikea mitta on hankala löytää ja kannattaa tehdä aluksi hiukan liian pitkä ja lyhentää sitten sopivaksi.



    • yhteenveto

      Epäiletkö että buddy on kiusaajasi? Miksi kaveeraat anzzyn kanssa? Gentsu on tuo juoppo masentuja (ja minä en ole dazu)

      • puskalisko

        Epäiletkö että buddy on kiusaajasi? en
        Miksi kaveeraat anzzyn kanssa? koska Nazzy on loistotyyppi
        Gentsu on tuo juoppo masentuja jaa?
        (ja minä en ole dazu) no kuka sinä sitten olet?


      • Paljastan, että Lisko epäilee minua lähinnä yleisen laiskuuden harrastamisesta ja liiallisesta keskittymisestä jälkiruokatarjontaan.


      • puskalisko kirjoitti:

        Epäiletkö että buddy on kiusaajasi? en
        Miksi kaveeraat anzzyn kanssa? koska Nazzy on loistotyyppi
        Gentsu on tuo juoppo masentuja jaa?
        (ja minä en ole dazu) no kuka sinä sitten olet?

        *syö marsipaania*


      • puskalisko
        buddy-love kirjoitti:

        Paljastan, että Lisko epäilee minua lähinnä yleisen laiskuuden harrastamisesta ja liiallisesta keskittymisestä jälkiruokatarjontaan.

        sinä et vastaa näihin, koska saattaisit oikeasti tietääkin


      • yhteenveto
        puskalisko kirjoitti:

        Epäiletkö että buddy on kiusaajasi? en
        Miksi kaveeraat anzzyn kanssa? koska Nazzy on loistotyyppi
        Gentsu on tuo juoppo masentuja jaa?
        (ja minä en ole dazu) no kuka sinä sitten olet?

        olen reskapussukka. Saattaa se olla Sepe Seppo Serpico-kin.


      • puskalisko kirjoitti:

        sinä et vastaa näihin, koska saattaisit oikeasti tietääkin

        Joskus hämmästytän jopa itseäni.

        *siirtyy vaaka-asentoon lepuuttamaan selkäretkahdustaan*


      • puskalisko
        yhteenveto kirjoitti:

        olen reskapussukka. Saattaa se olla Sepe Seppo Serpico-kin.

        millainen puska olet?

        Kuka muuten on tehtaillut vaikkapa mariamaniaa koskevat aloitukset?


      • puskalisko
        buddy-love kirjoitti:

        Joskus hämmästytän jopa itseäni.

        *siirtyy vaaka-asentoon lepuuttamaan selkäretkahdustaan*

        buddy kantoi suurta Lidlistä ostamaansa pulla- ja marsipaanikuormaa auton takakontista ulos ja venäytti selkänsä :(


      • puskalisko
        buddy-love kirjoitti:

        Joskus hämmästytän jopa itseäni.

        *siirtyy vaaka-asentoon lepuuttamaan selkäretkahdustaan*

        sinun onkin vaikea saada suurta tai painavaa taakkaa ergonomisesti lähelle itseäsi. Joudut kurottelemaan, kun maha on tiellä ja niin siinä sitten kävi :(


      • yhteenveto
        puskalisko kirjoitti:

        millainen puska olet?

        Kuka muuten on tehtaillut vaikkapa mariamaniaa koskevat aloitukset?

        Ihan tavallinen. Kallistun siinäkin Genion kannalle, mutta saattaahan se olla joku joka esittää Geeniota.


      • puskalisko
        yhteenveto kirjoitti:

        Ihan tavallinen. Kallistun siinäkin Genion kannalle, mutta saattaahan se olla joku joka esittää Geeniota.

        oletko itse Genio?

        Ja eikö huoleta lainkaan sellainen skenaario, että jos gempsu täällä riehuu niin gempsulle vähän aiheutetaan harmia?


      • yhteenveto
        puskalisko kirjoitti:

        oletko itse Genio?

        Ja eikö huoleta lainkaan sellainen skenaario, että jos gempsu täällä riehuu niin gempsulle vähän aiheutetaan harmia?

        En ole. Eikä huoleta Gempsun asiat. Eikä tuon kiusaajasikaan asiat oli hän Gempsu tai kuka hyvänsä.


      • puskalisko
        yhteenveto kirjoitti:

        En ole. Eikä huoleta Gempsun asiat. Eikä tuon kiusaajasikaan asiat oli hän Gempsu tai kuka hyvänsä.

        taitaa joitakin vähän ahdistaa tuo uudistuva suomi24-homma, teikäläisten eli puskien pitää ilmeisesti rekisteröityä?

        Siinä on tosiaan se puoli, että kun on ensin riehunut täällä vaihtuvalla nimimerkillä väittäen milloin kellekin, ettei kukaan tykkää susta ja oot kaikkien mielestä idiootti, niin sitten kun itse saa jonkinlaisen hahmon niin voi käydäkin niin päin, että on itse se josta kukaan ei tykkää - ja kaiken lisäksi idiootti.


      • laardimies
        buddy-love kirjoitti:

        *syö marsipaania*

        Elä ole mustis, silloin syöt lohduksi karkkeja ja muutut marsipaanipossuksi.

        Ödla rakkautta piisaa etäsuhteeseenkin
        Se kun tykkää vain akateemisistä tiedemiehistä

        Minä karkasin kouluista jio ennen oppivelvollisuutta opiskelemaan viidakon lakitiedetä mualiman taistelutantereilla


      • laardimies kirjoitti:

        Elä ole mustis, silloin syöt lohduksi karkkeja ja muutut marsipaanipossuksi.

        Ödla rakkautta piisaa etäsuhteeseenkin
        Se kun tykkää vain akateemisistä tiedemiehistä

        Minä karkasin kouluista jio ennen oppivelvollisuutta opiskelemaan viidakon lakitiedetä mualiman taistelutantereilla

        En minä lohtusyö, vaan migreenin torjunta välillä vaatii luontaishoitoa.
        Mutta pulla on kyllä hyvää muutenkin.


        (akateemisuus on yliarvostettua ja yleensä lähinnä ei akateemisten parissa -- joku on siis tehnyt joskus muinoin tehokasta imagoharhautusta)


      • laardimies orig.
        buddy-love kirjoitti:

        En minä lohtusyö, vaan migreenin torjunta välillä vaatii luontaishoitoa.
        Mutta pulla on kyllä hyvää muutenkin.


        (akateemisuus on yliarvostettua ja yleensä lähinnä ei akateemisten parissa -- joku on siis tehnyt joskus muinoin tehokasta imagoharhautusta)

        Onx Sari Essaiyah hälyyttävän tyhmä älykkö akateeminen?

        Quinnessin ennätyskirjassa oli parasa IQ 255
        juopolla seilorilla , matruusilla

        Suolavesikurklaus lisää älykkyyttä-------minäkin olen ollut jo kuudessa haaksirikossa:)


      • laardimies
        yhteenveto kirjoitti:

        olen reskapussukka. Saattaa se olla Sepe Seppo Serpico-kin.

        Ei Serbico uskalla enää aukoa päätään tai näytän sen facebookin
        Veksi-vainaa oli Ilomantsista ja tiesi paljonkin.

        Antaa serbin muhia omassa vihaliemesänsä eläkevaarina Ilomantsissa----ei se muita haittaa hihhulin oma sairas ajukoppa


      • laardimies orig. kirjoitti:

        Onx Sari Essaiyah hälyyttävän tyhmä älykkö akateeminen?

        Quinnessin ennätyskirjassa oli parasa IQ 255
        juopolla seilorilla , matruusilla

        Suolavesikurklaus lisää älykkyyttä-------minäkin olen ollut jo kuudessa haaksirikossa:)

        Politiikassa jos ryhtyy kristilliseksi, niin se ei osoita erityistä älykkyyttä.
        (paitsi mikäli näkee siten pääsevänsä suoraan porukan johtoon)

        ((politiikkaa ja uskontoa ei pitäisi sotkea toisiinsa))


      • laardimies orig.
        puskalisko kirjoitti:

        buddy kantoi suurta Lidlistä ostamaansa pulla- ja marsipaanikuormaa auton takakontista ulos ja venäytti selkänsä :(

        Annan Ödlalle rottinkisen mattopiiskan häätäämään laiskamatoa buddysta


        Ja Ödlalle tenukonvehteja ja läksyksi Rolf Nevanlinnan opuksen'
        johdatus suhteellisuusteoriaan -----aritmetikka ei ihan riitä:)


      • puskalisko kirjoitti:

        sinun onkin vaikea saada suurta tai painavaa taakkaa ergonomisesti lähelle itseäsi. Joudut kurottelemaan, kun maha on tiellä ja niin siinä sitten kävi :(

        Huomautan että kyllä minä olen nyt kuitenkin paaljon kevyempi kuin joskus vuosi sitten. Kyllä 18 kilon häviämisen täytyy jossakin näkyä.
        Tosin sadan kilon alitukseen on vielä aika matka.


    • 1) miten tippuria aikanaan (vaikkapa jossain merillä) on hoidettu?
      Potilaat salvottiin
      2) mitä on potaska?
      Kaliumkarbonaattia
      3) missä on talitiiviste?
      Vatsassa ja hanurissa aika monella eikä välttämättä kovin tiiviissä muodossa
      4) oletko Laardimies?
      En enkä traaniheebo
      5) mikä on hikikaivo?
      En tiä
      6) onko olkapäässäsi ollut koskaan leikkausta vaativaa vammaa; jos on niin missä lihaksessa?
      Ei
      7) miksi puhutaan solmunopeuksista?
      Varmaan siksi, että puhutaan
      8) oletko tehtaillut viikonloppuna törkyaloituksia?
      En, niitä on täällä hyvin ilmankin mutta ensi viikonloppuna on toisin
      kirjoita lopuksi vielä pieni ruotsinkielinen runo.

      Stackars sajt
      belastad med tunna bördor
      skrivna av överivriga buskar

      Framtiden ser dyster ut
      trotts kommer vi aldrig ge upp

      Må få sajten leva ut i hundrade år

    • zisel

      Paras galluppi ikinä - ja niin mahdottoman HELPPO! :D

      1) miten tippuria aikanaan (vaikkapa jossain merillä) on hoidettu? - Uitettu vehjettä suolavedessä.

      2) mitä on potaska? - Paskaa.

      3) missä on talitiiviste? - Tali = steariinia joten sillä tiivistetään liian väljä kynttilänjalka kynttilälle sopivaksi.

      4) oletko Laardimies? - Tätä on kyllä vaikea uskoa mutta en :D

      5) mikä on hikikaivo? - No hiki-kaivo tietenkin!

      6) onko olkapäässäsi ollut koskaan leikkausta vaativaa vammaa; jos on niin missä lihaksessa? - Ei.

      7) miksi puhutaan solmunopeuksista? - Ei aavistustakaan.

      8) oletko tehtaillut viikonloppuna törkyaloituksia? - En viimeviikonloppuna yhtäkään (muutenhan niitä kyllä taidan suoltaa tänne mutta ne on helppo tunnistaa siitä että perässä lukee rekattu "zisel" :D ). Puskista en kirjottele koska olen huomiohuora :D Tai no, kyllä mä jonkun lyhyen tyyliin "paljon kello on?" saatan puskista tehdäkkin jos on kauhee kiire. Täältä saa nopeesti vastauksen :)

      • laardimies original

        He-hee :) Siiseli sai nelosen kokeesta aika sukkelaa, kun siiseli on muuten lahjakas korkin päälle astuneena pissiksenä.
        pst. ei saa kertoa kellekkään---siiseli osaa samaan aikaan kirjoittaa korrektia kirjakieltä toisella kädellä toisella sekavaa teinikieltä palstaan.--men tyst det sant allihuuppa:-)

        Kokeen korjaukset:
        1 Jos kesäsuolainen pillun mehu parantaisi haavat, ei pilluja olisikaan--kokeneemmat seilorit kasvattiavat nuoret jungmannit urheiksi macho-miehiksi jojottamalla eka tippurissaan
        "protkollaruiskulla"=kynänmallinen instrumentti, joka työnnetään pippeliin ja napista painamalla piikit avautuvat kaktukseksi ja puhkoo paiseita ja oikeaa seiloria ei voi hätkähdyttää mikään. tietääköhän Lisko tai buddy, mistä urbaanilegenda on alkunsa saanut?
        2 potskaa käyttävät tenumiehet puistokemiassa tenun "jumittamiseen"--hajottaa metanolin pois--potskaa 100grammaa sekoitetaan tenuun ravistelemalla pulloa tämän lorun tahdissa: "Pakkanen, pakkanen älätule meille-rakastaakio Jeesus meitä-no rakastaapa tietenkin"
        Saostetaan 20 min. ja dekantoidaan nestettä 1½desilitraa kossupulloon 12 lamps sugar H2O ja "brygi" on valmis Liskon eväskassiin.
        3 Seariini ei ole talia--tali on kolesterolirasvaa--etenkin lampaan talista valmistetaa kynttilöitä.
        4Olenko laardimies? Erittäin vaikea uskoa, ettei ole zisel on hebreaa ja suomeksi :makea-- teinix magee:)
        zisel ei edes näemmä tunnista feikkejä originaalista laardimiehestä ja on hyvin, hyvin vihainen bestikselleen.Nazzylle --laardia käytetään jäätelönä mainoskuvauksissa, joissa oikea jäätelö sulaisi
        5 hikikaivo eiole ainakaan hik hik aivo,vaan pilssi
        6 Ei vielä ole poliisi murjonu tarpeeksi
        7 solmu=knot KÄÄÄK NAISETja kansilasti on laivan turmioksi
        8 teen törkyjä"kokoaika", mutten muista-six pitää rekata, että muistais krapulassa
        ja shit se runo:
        http://www.youtube.com/watch?v=M1ZtY2Jyu7g


      • zisel
        laardimies original kirjoitti:

        He-hee :) Siiseli sai nelosen kokeesta aika sukkelaa, kun siiseli on muuten lahjakas korkin päälle astuneena pissiksenä.
        pst. ei saa kertoa kellekkään---siiseli osaa samaan aikaan kirjoittaa korrektia kirjakieltä toisella kädellä toisella sekavaa teinikieltä palstaan.--men tyst det sant allihuuppa:-)

        Kokeen korjaukset:
        1 Jos kesäsuolainen pillun mehu parantaisi haavat, ei pilluja olisikaan--kokeneemmat seilorit kasvattiavat nuoret jungmannit urheiksi macho-miehiksi jojottamalla eka tippurissaan
        "protkollaruiskulla"=kynänmallinen instrumentti, joka työnnetään pippeliin ja napista painamalla piikit avautuvat kaktukseksi ja puhkoo paiseita ja oikeaa seiloria ei voi hätkähdyttää mikään. tietääköhän Lisko tai buddy, mistä urbaanilegenda on alkunsa saanut?
        2 potskaa käyttävät tenumiehet puistokemiassa tenun "jumittamiseen"--hajottaa metanolin pois--potskaa 100grammaa sekoitetaan tenuun ravistelemalla pulloa tämän lorun tahdissa: "Pakkanen, pakkanen älätule meille-rakastaakio Jeesus meitä-no rakastaapa tietenkin"
        Saostetaan 20 min. ja dekantoidaan nestettä 1½desilitraa kossupulloon 12 lamps sugar H2O ja "brygi" on valmis Liskon eväskassiin.
        3 Seariini ei ole talia--tali on kolesterolirasvaa--etenkin lampaan talista valmistetaa kynttilöitä.
        4Olenko laardimies? Erittäin vaikea uskoa, ettei ole zisel on hebreaa ja suomeksi :makea-- teinix magee:)
        zisel ei edes näemmä tunnista feikkejä originaalista laardimiehestä ja on hyvin, hyvin vihainen bestikselleen.Nazzylle --laardia käytetään jäätelönä mainoskuvauksissa, joissa oikea jäätelö sulaisi
        5 hikikaivo eiole ainakaan hik hik aivo,vaan pilssi
        6 Ei vielä ole poliisi murjonu tarpeeksi
        7 solmu=knot KÄÄÄK NAISETja kansilasti on laivan turmioksi
        8 teen törkyjä"kokoaika", mutten muista-six pitää rekata, että muistais krapulassa
        ja shit se runo:
        http://www.youtube.com/watch?v=M1ZtY2Jyu7g

        Tottahan minä osaan kirjoittaa hyvinkin korrektisti ja intellektuellisti niin halutessani. Minulta sujuu hyvin kyllä suomen kirjakieli. Tai ossaanhan mie viänttää vaekka pohjoos-karjalan murretta jos mie sille piälle satun. Turun murre menis kyllä arvaamiseks, tampereemmurre kyä on helppoo ja sen tunnistan hianosti :D

        Helpompi kirjottaa sillain kuin puhun. Jos rupeen kirjottaa erilailla, vaikka kirjakielellä niin ajatus katkee siitä mitä piti kirjottaa kun keskittyy oikeinkirjotukseen. Voi olla että 99% mun viesteistä kaipais kyllä tarkempaa miettimistä :D Mutta että molemmilla käsillä kirjotan yhtäaikaa kahta tekstiä vois olla jo haaste. Lähetä mulle kone niin koitetaan :D


    • ........

      1) miten tippuria aikanaan (vaikkapa jossain merillä) on hoidettu?
      - pellavansiemenöljyllä, mutta mistä tiedän vaikka jollain paloöljyllä siellä merillä.

      2) mitä on potaska?
      Sotkuista suolaa

      3) missä on talitiiviste?
      En tiedä

      4) oletko Laardimies?
      En

      5) mikä on hikikaivo?
      En tiedä, haukkumasana?

      6) onko olkapäässäsi ollut koskaan leikkausta vaativaa vammaa; jos on niin missä lihaksessa?
      Ei

      7) miksi puhutaan solmunopeuksista?
      Ollaan vesillä?

      8) oletko tehtaillut viikonloppuna törkyaloituksia?
      En, enkä muitakaan.


      Vastakysymykset sulle: Oletko sä jo valmistunut, montako vuotta kesti/ kestää, montako kertaa yritit sisään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe