Minkä ikäisenä kävit ensimmäistä kertaa baarissa ja minkä nimisessä? Entä mitä teit? Katselitko naisia vai joitko kavereiden kanssa vai molempia?
Ensimmäinen baarireissusi?
5
228
Vastaukset
- ffffffffffdfdfdfdfd
pari kk täytettyäni 18v. Katselin naisia sekä istuin kavereideni kanssa juomassa.
- Heinrich
Samana päivänä kun täytin 18, osui mukavasti viikonlopulle. Touhua en ekalla kerralla oikein hiffannut, enkä siis siitä silloin juuri välittänyt. Kavereiden kanssa aika tuli kulutettua.
Hauskinta oli että osan aikaa mietin että "voisin olla nyt kotona pelaamassa hiljattain julkaistua Halo 2:sta netissä", eli oikeasti nauttimassa ajankäytöstäni. Vaatteethan tuohon aikaan piti laittaa heti reissun jälkeen pesuun, kiitos äklön tupakanhajun. - Pfffft naisia...
15-vuotiaana yhtenä kesänä hieman salaa yhdessä tunnetussa ''irkku''baarissa maamme pääkaupungin sydämessä.
Ihan vaan kattelemassa, ei ehtiny mitään kummempia tekemään veljen kanssa tai juomaan...
''Mä en sitten päästäny teitä sisää jos joku kysyy...'' - vanha...
Olin 25v kun kun kävin ensimmäistä kertaa baarissa. Työporukan kanssa mentiin juomaan.
- pölhökustaa
Pari kuukautta vajaa 18v olin, kaverin synttäreitä vieteltiin. Isommalla porukalla mentiin, ja keskityin lähinnä sulautumaan joukkoon. En edes juonut kovin paljon, etten heti kättelyssä nolaisi itseäni ja ehkä hyvä niin. Ja niin, kyseisen juottolan nimi oli Redmoon, ja kaikki kyseisessä ravitsemuslaitoksessa vierailleet tietävätkin, miten hilpeän elegantista paikasta on kyse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372