nännilävistys naisella?

*kitty*

Olen jo pidemmän aikaa harkinnut nännilävistyksen laittamista, mutta kaikki tuttavani sanovat että nännilävistys ei sovi naisille, pelkästään miehille...mitä mieltä olette, kannattaisiko uskoa ystäviäni tässä asiassa, entä mitä miehet pitävät naisesta jolla on nännilävistys? Ainiin, entäs se kipu...?
Kiitos paljon asiallisista vastauksista :)

55

45329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkasrouva

      Mielestäni nänniläväri naisella on aivan yhtä kaunis kuin miehelläkin. Riippuu toki tissin muodosta. ;) Siitä vaan, ota se! Eihän sun kaverit sitä korua ole katsomassa..?

      Kipu? Mikä kipu? =)

      • ninjenu

        sattuuko läväri kuinka paljon? olen meinannu ottaa, muuta pelkään kipua :|
        auttakaa!


      • SAARAdddddddddddd

        Ei nänni lävsitys oo ees k aunista lävistykset ei oo kauniita!!!!!!!!!


      • asdfghgfda

    • virtu

      Pakkasrouva on oikeassa :) eiköhän se ole mielipideasia ja tässä kait vaikuttaa oma mielipiteesi? Itselläni on lävistykset molemmissa nänneissä ja palaute on ollut pelkästään positiivista molemmilta sukupuolilta.
      Ja lainatakseni Pakkasrouvaa, "Kipu? Mikä kipu?" :D

    • kannattaa...:)

      no laita ihmeessä... se on varmasti nätti...!:)
      jos vaan ite haluut laittaa niin laita, älä kuuntele muiden mielipiteitä...:)

    • jukka-poika

      se sopii naisille, ainakin minun mielestäni. kipu vaihtelee aika paljon. toisia sattuu, toisia ei.

    • blo

      onhan christina aguilerallakin nännilävistys!

    • mana

      sulla on outoja tuttavia jos ovat tuota mieltä.
      hei, minä olen mana, ja näin esittäydyttyäni olemme tuttavat, ja minun mielestäni nännilävistykset sopivat naisille paremmin kuin miehille.
      ja mikä kipu? :D

    • lauren

      haluisin hieman vastauksia pariin kysymykseeni... eli onko paha tehdä itse nännilävitys (oikeella lävitys neulalla, suoja käsineillä sekä hyvin puhdistettu paikka ja koru)?? mitä riskejä siittä on?? ja onko paikkaa jossa tehtäisiin 14.vuotiaalle tytälle nännilävistys kun tietääkseni se on k18??!!

      • iidghe

        "eli onko paha tehdä itse nännilävitys"

        On.

        "(oikeella lävitys neulalla, suoja käsineillä sekä hyvin puhdistettu paikka ja koru)"

        Mistä saat "oikean" lävistysneulan? Ja mitä tarkoittaa "hyvin puhdistettu"? Korun pitäisi olla steriili ja steriiliksi sen saa autoklaavilla, jota sinulla ei varmaankaan ole.

        "mitä riskejä siittä on??"

        Koru menee vinoon, tulehtumis- ja uloskasvuriski huomattavasti suurempi kuin lävistäjällä tehdyssä yms

        "ja onko paikkaa jossa tehtäisiin 14.vuotiaalle tytälle nännilävistys kun tietääkseni se on k18??!!"

        Toivottavasti ei ole. Nännilävisyksen ikäraja on 16-18 vuotta riippuen paikasta. Soita lävistäjälle ja kysy.


      • wenya

        Tampereella Putkassa tehdään nännilävistyksiä 15-vuotta täyttäneille.


      • hebeli
        wenya kirjoitti:

        Tampereella Putkassa tehdään nännilävistyksiä 15-vuotta täyttäneille.

        Oulun House of Painissa tehään vaik 5-vuotiaille.


      • 4
        hebeli kirjoitti:

        Oulun House of Painissa tehään vaik 5-vuotiaille.

        Varmaan niin sairaita vanhempia on olemassa että vievät lapsiaan sinne.

        Edesvastuutonta levitellä tuollaista tietoa, näitten tekijöillähän ei moraalia ole koska se on bisnestä.


      • Huuii hirrrrveää..
        4 kirjoitti:

        Varmaan niin sairaita vanhempia on olemassa että vievät lapsiaan sinne.

        Edesvastuutonta levitellä tuollaista tietoa, näitten tekijöillähän ei moraalia ole koska se on bisnestä.

        Mitä oikeen sekoilette? Aina on tyttöjen korvia rei`itetty :0 herrajestasentään.. Monissa kulttuureissa jo synnytyslaitoksella ampastaan napit korviin tyttövauvoille. Näin myös suomessa nykypäivän monikulttuuristumisen takia asia kovasti nousussa. Onpa kamalaa. Eikös ole 100000 kertaa parempi mennä teettämään korvikset liikkeeseen ku kotikutosesti?? Jos olis merkittävä, tai edes minimaalinen ongelma tämä maailmalla niin olishan se jo kielletty tykkänään vuoskymmeniä sitten.


    • caty

      nännikoru sopii mielestäni (sekä useimpien miesten mielestä myös :D) naisille jopa paremmin kuin miehille. itse hankin lävistyksen vuosi sitten ja parantuminen kesti todella vähän aikaa.
      kipu onki sitten ikävä kyllä aivan jumalaton mutta ei sen vuoksi kannata jättää lävistystä ottamatta. saattaahan aina käydä niin että olet yksi niistä onnellisista joihin ei koske ollenkaan :)

    • tenchu

      Nännilävistykset ovat nykyään naisillakin hyvin yleisiä. Itse olen ottamassa sellaisen huomenna :) Joo, ei tosiaan ole harvinaista tai vaan "miesten juttu". Rohkeasti vaan kokeilemaan, ja saa sen sitten pois jos alkaa kaduttaa :)

      • äää..

        moikka moi..:D
        oon itsekkin ottamassa lävistystä nänneihini, mutta askarruttaa vain hieman.. joten haluaisin kysyä..
        että miksi aluksi pitää ottaa titaaninen koru? ja koska sen sitten saa vaihtaa johonkin muuhun esim kirurki teräksiseen?? ja sopiiko koru joka on suhteellisen iso (tyyliin pyöreä ja keskellä tappi) jos on oikeastaan aika isot nännit?? korut maksavat vain niin paljon ja kun ottaa vielä molempiin niin ei ole varaa ihan mihin tahansa...:S
        toivottavasti saisin vastausta pian sillä en malta odottaa..:D kiitos jo etukäteen..


      • Napsu
        äää.. kirjoitti:

        moikka moi..:D
        oon itsekkin ottamassa lävistystä nänneihini, mutta askarruttaa vain hieman.. joten haluaisin kysyä..
        että miksi aluksi pitää ottaa titaaninen koru? ja koska sen sitten saa vaihtaa johonkin muuhun esim kirurki teräksiseen?? ja sopiiko koru joka on suhteellisen iso (tyyliin pyöreä ja keskellä tappi) jos on oikeastaan aika isot nännit?? korut maksavat vain niin paljon ja kun ottaa vielä molempiin niin ei ole varaa ihan mihin tahansa...:S
        toivottavasti saisin vastausta pian sillä en malta odottaa..:D kiitos jo etukäteen..

        Titaani on vissiin puhtainta. Siitä ei irtoa mitään, mikä voisi tulehduttaa parantumattoman haavan eli reiän. Itselläni oli ensin titaaniset ja nyt zirkoniset eli kirurginteräksiset, jotka on värjätty kultaiseksi.


      • Nimetön
        äää.. kirjoitti:

        moikka moi..:D
        oon itsekkin ottamassa lävistystä nänneihini, mutta askarruttaa vain hieman.. joten haluaisin kysyä..
        että miksi aluksi pitää ottaa titaaninen koru? ja koska sen sitten saa vaihtaa johonkin muuhun esim kirurki teräksiseen?? ja sopiiko koru joka on suhteellisen iso (tyyliin pyöreä ja keskellä tappi) jos on oikeastaan aika isot nännit?? korut maksavat vain niin paljon ja kun ottaa vielä molempiin niin ei ole varaa ihan mihin tahansa...:S
        toivottavasti saisin vastausta pian sillä en malta odottaa..:D kiitos jo etukäteen..

        ..hintaongelmaan ;)

        http://www.crazy-factory.com/index.php?cat=c442_Nipple-Piercings.html&XTCsid=7f630608d873492920e2adca58cfbf49


    • wergergy

      Siis, sattuuko se ihan kamalasti?
      Ja osaisiko joku verrata sitä kipua johonkin..?
      Tietenkinhän se varmaan vaihtelee kovastikkin.

      • hennarok

        itse otin nännilävistyksen viikko sitten, ja voin sanoa, että itse toimenpide on niin nopea, ettei kerkeä tuntea mitään rasittavaa kipua (toisin kuin kahta tatuointiani ottaessa.. :>) ikävämpää onkin sitten jomottava/säteilevä kipu muutaman päivän lävistämisen jälkeen (rinnassa, itsellä myös "kainalossa" ja kädessä), mutta sekin alkaa olla jo ohi ja särkylääke auttaa. ja ei sitä muuten voi kuvailla, kuin että se tuntuu siltä, mitä se onkin: nännistä neula läpi. ei kovin kauheaa :>


      • Nimetön

        otin tänään nännikorun. se on soma ja pieni (niinkuin rintanikin :D). siinä on pallot. olen oikein tyytyväinen, se on tosi cool ;D poikaystäväni ei pidä lävistyksiä hienoina, mutta nännilävärini teki vaikutuksen myös häneen.
        Kipu ei ole ongelma, minua se ei edes pahemmin sattunut ja se kestää vain pienen hetken, nopeasti ohi. rohkeutta vaan ;)


    • knuscha

      Ei se satu kun sekunnin ja jälki kivut erittäin pienet.. tietysti riippuu ihmisestä mutta näin minulla :D

      • Giz

        Niin,tarkoitus olisi ottaa lävärit kumpaankin nänniin loppuviikosta....mietin vain sitä että mites tuntoherkkyys niiden kanssa paranemisen jälkeen? Näin naisena vaan toivon että ei heikkenis?


      • buffigirl
        Giz kirjoitti:

        Niin,tarkoitus olisi ottaa lävärit kumpaankin nänniin loppuviikosta....mietin vain sitä että mites tuntoherkkyys niiden kanssa paranemisen jälkeen? Näin naisena vaan toivon että ei heikkenis?

        Mulla ainakin nänneistä tuli herkemmät läväreitten jälkeen. Ei tarte miehen ku vähä hipasta nii uulalaa!


      • Nimetön
        Giz kirjoitti:

        Niin,tarkoitus olisi ottaa lävärit kumpaankin nänniin loppuviikosta....mietin vain sitä että mites tuntoherkkyys niiden kanssa paranemisen jälkeen? Näin naisena vaan toivon että ei heikkenis?

        ..vain voimstuu lävistyksen ansiosta :) näin sanoi myös lävistäjäni, jolla on itsellään myös nännikorut.


    • buffigirl

      Itelläni on lävistykset molemmissa nänneissä. Ensin otin vasempaan nänniin ja seuraavana päivänä oikeaan. Minulla on tapit, koska ne ovat mielestäni kauniimmat ja helpommat puhdistaa eivätkä repeydy yhtä helposti.

      Kipu oli sanoin kuvaamatonta, mutta kesti vain hetken. Kaverini oli huutanut "PERKELE!" kun hän oli ottanut lävistyksen.

      Tykkään näistä ihan tosi paljon. Kudosnestettä tulee normaalisti joka päivä. Nännit oli arat muutaman päivää laiton jälkeen. Kaikki- sekä miehet että naiser ovat suhtautuneet lävistyksiini suurella mielenkiinnolla ja ihastelemalla. Vain yksi kaverini- tyttö sanoi "Hyi helvettti!" Lävistykset nähdessään. Ja eihän sitä lävistystä kannata ottaa vain muiden miellyttämiseksi vaan jos ite tykkää. :)

    • ninn1

      aikeissa hommata nännilävistyksen, koska kyllä se minusta sopii naisellekkin. Mietin vain tässä, että kannattaako sitä vielä homata jos on menossa ulkomaille kesällä? jos sieltä voi saada siihen joskun taudin :/ Kauan sen lävistyksen paraneminen kestää?

      • nännilävistyksen ottanut

        Nännilävistystä ei suositella otettavan jos on lähdössä ulkomaille 3 kuukauden sisään nännilävistyksen otosta. Paraneminen kestää yleensä 6kk eteen päin.


      • harkitsen..
        nännilävistyksen ottanut kirjoitti:

        Nännilävistystä ei suositella otettavan jos on lähdössä ulkomaille 3 kuukauden sisään nännilävistyksen otosta. Paraneminen kestää yleensä 6kk eteen päin.

        Kuinka kauan kestää, ennen kuin lävistyksen saa/pystyy ottamaan pois ja laittamaan takaisin paikoilleen? Röntgeneissä ja magneettikuvauksissa kun ei mitään metallia saa olla, ja niitä on säännöllisin väliajoin tulossa. Riittääkö n. 4 kk?


    • nännilävistyksen ottanut

      tuli mieleen tämmöinen kysymys nännilävistykseen liityen, että otin kyseisen lävistyksen noin 3 kuukautta sitten ja sen jälkeen toinen tissi,jossa ei siis ole lävistystä on alkanut kasvamaan, mutta toinen ei. voiko lävistys vaikuttaa asiaan?

      • Emppuprkl

        itellä ei ainakaan vaikuttanu. Nänni pihan koko heittää vähä lämpötilan mukaan, toinen yleensä hieman isompi lämpimässä..


      • hejsanduu
        Emppuprkl kirjoitti:

        itellä ei ainakaan vaikuttanu. Nänni pihan koko heittää vähä lämpötilan mukaan, toinen yleensä hieman isompi lämpimässä..

        Näkyykö se selvästi päälle päin vaikka olis rintaliivit päällä? Eli näkyykö rinnassa ylimääräinen nystyrä? Ite tekis mieli ottaa mutta mietityttää että jos se näkyy hirveän selvästi niin sit ei kiitos :D


    • uudestaan!

      Itselläni on ollut molemmissa nänneissä lävistykset mutta otin ne pois vajaa vuosi sitten :S eivät oikein missään vaiheessa parantuneet ja pakko myöntää että vaihdoin koruja niihin vähän väliä ja tietenkin ärtyivät sellaisesta käsittelystä. Nyt näin pari yötä taaksepäin unta että otin ne uudelleen ja AAAH pakko saada takasin :D maanantaina siis! voi olla että käy kipeempää ku edelliset reijät rustottuneet :O mutta kävi edellinenki kerta niin pirusti että ihan sama :D kipu on kuitenki niin hetkellistä! nännilävistykset=

      • ibs

        mullakaan ei oikeen millään tunnu loppuun asti parantuvan... on ollu ne nyt vuoden päivät mutta silti vaan vieläkin kipeet.. tai että välillä parempia välillä huonompia ja erittää paljon nestettä.. putsaan ne kuitenkin päivittäin enkä oo koruakaan montaa kertaa vaihtanut. ihmetyttää vaan että mistä kiikastaa kun kaverilla taas ne on parantunu niin hyvin että voi vauhdella korua niin kun korviksiakin :o :)


      • nippleringed8
        ibs kirjoitti:

        mullakaan ei oikeen millään tunnu loppuun asti parantuvan... on ollu ne nyt vuoden päivät mutta silti vaan vieläkin kipeet.. tai että välillä parempia välillä huonompia ja erittää paljon nestettä.. putsaan ne kuitenkin päivittäin enkä oo koruakaan montaa kertaa vaihtanut. ihmetyttää vaan että mistä kiikastaa kun kaverilla taas ne on parantunu niin hyvin että voi vauhdella korua niin kun korviksiakin :o :)

        Minulla on ollut nännikoru nyt puolitoista vuotta ja hyvässä kunnossa on. Kaunis ja nätti ja miehet pitävät ;)
        Koruna minulla on tällainen
        http://www.cybershop.fi/product/3912/nipple-ring-12mm--black-star-w-bling
        Tykkään todella paljon!

        Suosittelen kaikille, jotka harkitsevat!


    • Minä vain

      Mulla on ittellä molemmissa nänneissä lävistys (olen siis nainen) Ja mun mielestä ne sopii niin meihille kuin naisille. Ja kipu on yksilöllistä. Mulla ei itellä sattunu ollenkaan.

      • csm

        millaisia kokemuksia imetyksestä ja nännilävistyksistä?


      • Minä Vain
        csm kirjoitti:

        millaisia kokemuksia imetyksestä ja nännilävistyksistä?

        Mulla ei itellä henk koht kokemusta ole imettämisestä ja nännilävistyksestä, mutta moni kaveri on sanonu ettei mitään ongelmaa ole jos vaan laittaa koruksi tapin ja kiristää pallot tiukasti kiinni ja pesee sen ennen imetystä varsinki jos lävistys on alle vuoden vanha. Ja välillä tarkistaa korun että pallot on tiukasti kiinni. Ja lapsen ei pitäisi tuntea korua ollenkaan. :)


      • terppaheu
        Minä Vain kirjoitti:

        Mulla ei itellä henk koht kokemusta ole imettämisestä ja nännilävistyksestä, mutta moni kaveri on sanonu ettei mitään ongelmaa ole jos vaan laittaa koruksi tapin ja kiristää pallot tiukasti kiinni ja pesee sen ennen imetystä varsinki jos lävistys on alle vuoden vanha. Ja välillä tarkistaa korun että pallot on tiukasti kiinni. Ja lapsen ei pitäisi tuntea korua ollenkaan. :)

        Mielestäni jos sitä kipua niin paljon pelkää, niin ihan turha ottaa lävistystä ollenkaan.
        Jokaisella ihmisella on erilainen kipukynnys, toisilla sattuu paljon, ja toisilla ei niinkään. Ja kuitenkin se kipu minkä siinä lävistettäessä tuntee kestää ehkä sekunnin, tai kaksi. Jos sitä ei ole valmis kestämään, niin unohtakoon koko jutun. Itse en ole koskaan lävistyksiä hankkiessani ajatellut sitä miten paljon se sattuu. Tiedän, että lävistäminen sattuu joka kerta. Mielessä on silloin ihan muut asiat kuin kipu. Totta on, että toisten paikkojen lävistäminen tuntuu erilaiselta kuin muiden, mutta en itse ainakaan lävistystä sen mukaan valitse miten paljon kyseiseen kohtaan se sattuu.
        Itselleni tulee seuraavaksi clithood ja nänni. Molemmat jännittää, mutta vähiten kivun vuoksi. Ujona ihmisenä nolottaa paljastaa kyseiset paikat vieraalle, vaikka varmasti nähnyt alapäitä ja tissejä vaikka kuinka :D Kipu siis viimeisenä mielessä.


      • N16v haluaa myös
        csm kirjoitti:

        millaisia kokemuksia imetyksestä ja nännilävistyksistä?

        Samaa olen miettinyt... Lisää vastauksia tähän! Nännilävistys ja imetys! Miten toimii? ongelmia? kannattaisiko ottaa pois? kaikkea mitä nyt voisi tapahtua tai ei olisi suotavaa.... VASTAUKSIA KEN TIETÄÄ! :)
        Kokemuksella vielä parempi!

        Sen takia olen lykännyt asiaa... otan sen mielummin vanhempana. Ja naisen keho kuitenkin kasvaa vielä joillain jopa 25 vuotiaaksi.


    • viiiiivi

      Kipu pelottaa aivan jumalattomasti, vaikka omistankin jo napakorun ja tatuoinnin. :D No, aion jossain vaiheessa ottaa, mutta nyt on uusi tatuointi jonossa... Otin vain yhden pienen ja jäin heti koukkuun!

      • YlpeäKorustaan

        Hei!! Jos oikeasti jotakin haluaa nii sitä kipua mietitään sitten viimeiseksi tai ei ollenkaan. Oon nyt 22v nainen, ja ylä-asteelta asti toi sama motto ollu..Jos pelkäät kipua jätä ottamatta! Oman nännikorun laitto pari vkoa sitten ei tuntunu ku pienenä pistona!!


    • nännitön

      Monta vuotta olen halunnut nännilävistystä, mietittyttää vaan voiko sitä laittaa sisäänpäin kääntyneeseen nänniin? Kaiken lisäksi nännini ovat melko pienet, omasta mielestä ainakin. Nännin saa houkuteltua kyllä näkyviin että lävistäminen onnistuu, mutta vetäytyykö se kivuliaasti sitten korun kera takaisin onkaloonsa.. Koruksi haluaisin 1,2mm tapin jos mahdollista. Haha, ihan naurattaa kirjotella tämmöstä. Mutta, jos jollakin lävistetty sisäänpäin kääntynyt nänni niin lukisin mielelläni kokemuksia !

      • Nännilävistetty_N

        Sisäänpäin kääntyneeseen nänniin saa ihan yhtä hyvin laitettua, tai toki tietenkin lävistäjästä kiinni että laittaako vaiko ei. Käy juttelemassa lävistäjän kanssa, hän tietää parhaiten. :)
        Itsellä laittaminen sattui vähän, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Ei ollut särkyä kuin ensimmäisenä iltana, ja kudosnestettä tullut hyvin hyvin vähän. Nänni on arka, mutta ei kivulias.
        Niin ja en usko eetä yksikään lävistäjä laittaa nänniin 1,2mm korua. Yleinen lävistyskoru nänniin on 1,6mm.


      • just wondering
        Nännilävistetty_N kirjoitti:

        Sisäänpäin kääntyneeseen nänniin saa ihan yhtä hyvin laitettua, tai toki tietenkin lävistäjästä kiinni että laittaako vaiko ei. Käy juttelemassa lävistäjän kanssa, hän tietää parhaiten. :)
        Itsellä laittaminen sattui vähän, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Ei ollut särkyä kuin ensimmäisenä iltana, ja kudosnestettä tullut hyvin hyvin vähän. Nänni on arka, mutta ei kivulias.
        Niin ja en usko eetä yksikään lävistäjä laittaa nänniin 1,2mm korua. Yleinen lävistyskoru nänniin on 1,6mm.

        Mites sitten jos on lievästi ketunnokkarinnat? Eli nänni&-piha on sellanen suht pehmee ja ei oo sellasta.. uloketta? Vaikuttaako nännin muotoon jos lävistää sen?


    • mies 25

      Toivottavasti ei tule omalle kohdalle sellaisia naisia joilla on tisseissä ja/tai pillussa lävistyksiä.

      Voihan sitä erikoisuuttaan muutenkin korostaa, olemalla vaikka fiksu ei tarvitse kaikenlaisen muodin mukana kulkea.

      En tosiaan ymmärrä mikä niissä kiehtoo, ovat ärsyttävän epäkäytännöllisiä ja rumia.

      • blbla

        katso vaikka wikipediasta... vinkki. parantaa herkkyyttä


    • crazyratlady

      Itselläni on kummassakin nännissä lävistykset.Laitettiin suoraan renkaat koska tykkään niistä enemmän. Jälkimmäiseen nänniin sattu ihan pirusti ja n. viikon verran piti nukkua rintsikoilla. Suihkussa käydessä kun putsas niitä, piti tosi huolella pestä, ettei korut lähde pyörimään. Kuivunut kudosneste sattuu aika pahasti. Alta puoli vuotta niissä meni et parani ihan kokonaan. Kuulemma naisilla paranee nopeammin kuin miehillä, lävistäjällä oli yli vuoden ollu eikä ollu vielä parantunu. Mun mielestä nännilävistykset sopii sekä naisille että miehille.

    • kahden äiti

      vanha ketju,mutta itse otin nännilävistykset 16 vuotiaana,kaksi vuotta ne ehtivät olla kun sain ensimmäisen lapseni ja imetyksen vuoksi otin ne pois.Silloinkaan vielä ne eivät olleet parantuneet, syynä varmasti että hiplasin niitä päivittäin.laittaminen sattui kovasti silloin ja rintoja särki kauan sen jälkeen, mutta olivat todellla sexyt :) nyt toisen lapseni imetys on loppunut ja aika varattu taas nännilävistyksien laittoon, sattuukohan yhtä paljon näin 6 vuotta myöhemmin.

    • jore21

      Nännilävistykset sopii pelkästään naisille...ei miehille!
      Mielestäni ne ovat 100% buusti sexielämälle.
      OTA :)

    • Auroliina

      Nännilävistys on ihan tajuttoman hieno, niin naisille ku miehillekkin.
      Ja mitä siihen kipuun tulee: lävistyksen laitto oli todella kivuton ja nopea. Mulla on nyt ollut viikon verran tää lävistys, ja kipu tuli sitten toisena päivänä ja vieläkin on kipeä varsinkin iltaisin kun koko päivän tissit pomppineet.

      Jos vaan itte tykkäät, mee ihmeessä ottamaan, eihän sun kaverit sitä kattele ja jos kattelee nii katelkoon. Ethän jättäis korviksiakaan ottamatta jos joku toinen sanoo, et ei sovi....

    • doldis

      Voi pyhä yksinkertaisuus, ääliöitä Suomi täynnä

    • Nänniläväri

      Mulle laitettu lävistys pari päivää sitten. Lävistys sattui paljon enemmän kuin olin kuvitellut, mutta sen jälkeen ei ole ollut kipua ja olen nukkunut vatsallani yöt.
      Mietin vain milloin se kudosvuoto alkaa? Kannattaako hakea jo nyt apteekista keittosuolaliuosta ja steriilejä puhdostuslappuja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe