Elikkäs juu, tässä kohta noin 4kk oon seurustellu yhen tosi kivan tytön kaa ja meillä on tosi kivaa ja ihanaa yhdessä. Mutta yks juttu kuitekii vaivaa mua, sen ex poikaystävä ! Ainaku koulussa nään tätä mun tyttöä, nii aina se sen exä on sen kaa ja jutustelee ja vaikka ties mitä. Oon yrittäny ymmärtää ja takoo ittelleni päähä et se on vaa kaveri, mut vieläkii se alkaa v*tuttaa ku se on aina sen kaa. Huomenna ne on menos kaupunkii, ja en ees kehtaa lähtee mukaa sinne. Nyt lähinnä pyytäsin apuja/neuvoja mite voisin vähä saaha tätä exää pelistä pois.
tyttöystäväni paras kaveri on sen ex poikaystävä
4
295
Vastaukset
- aikku mies
Itse en näin aikuisena miehenä ymmärrä exien hyysäilyjä yhtään. Kyllä tästä voi huomauttaa ettei mitään exiä tarvi ottaa yhteisille reissuille tai muutenkaan miksikään riippakiviksi. Puhu asiasta suoraa tytölle.
No mä oon sanonu sille, et en tykkää yhtää tost ku se vaa oleilee sen exän kanssa, ja sit oon sille exällekkii sanonu et antais jo olla. Mut jos jotai sanon tälle mun tytölle tosta, ni sitte se vaa pahottaa mielensä :/
- selkeät rajat
Tytöillä ja naisilla on joku ihme tarve todellakin hyysätä exiään. Siinä ne sitten pyörivät nurkissa ja aina niitä reppanoita pitäisi olla ymmärtämässä. Sitten naiset ihmettelevät kun tämä exä sitten yrittääkin taas lähennellä tai tekee katkerana jotain mulkeromaista.
Itselläni ainakin on selkeä sääntö, että jos nainen ei pääse existään eroon niin minä lähden ja olen lähtenytkin. Jos nainen haluaa parisuhdetta, niin siihen on sitten mielestäni sitouduttava. Vai pitäisikö minunkin tuoda exiä kehiin ja hengailla ihan muuten vaan muka kaverina näiden kanssa. Jos joku on niin ajattelematon ettei tajua puheestä että exän ainainen läsnäolo ärsyttää, niin on kyllä päässä jotain vikaa.Joo oon kyllä huomannu ihan saman asian. Pitänee tehdä oikeasti tämä sääntö selväksi myös tälle omalle tytölleni, ja jotain napakkaa voisi varmaan tälle exällekkin sanoa, että se oikeasti loppuu. Ja sitten jos minä puhun jonku toisen tytön kanssa, ni sitte sitä ollaa iha nii suu mutrussa ku olla ja voi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415