miten saan exäni takaisin?

wantuback

Auttakaaaa!!!!!!!! eli erosin vähän aikaa sitten tyttöystävästäni sen takia koska exääni ahdisti seurustelu. olemme edelleen väleissä ja ystäviä mutta haluaisin olla paljon enemmän kun ystävä hänelle(siis kyseessä nais puolinen henkilö). olisin valmis tekemään melkein mitä vain että saisin hänet takaisin.hän oli mulle kaikista tärkein ihminen! tärkeämpi kuin koko ikäni tuntemani kaveri. en ole koskaan rakastanut ketään muuta samallatavalla kun rakastin häntä ja hän sanoi suhteemme olleen paras suhde mitä hänellä on ikinä ollut ja hän rakasti mua aidosti kanssa. mussa ei ollut kulma mitään vikaa vaan sanoi että olin parasta mitä hänellä on ikinä ollut. hän välittää vieläkin aidosti minusta ja olen hänelle tärkeä mutta ei halua seurustella. kertokaa mulle miten saan hänet takaisin???? ja siis ikää molemmilla 16 vuotta.

3

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wantuback

      niin ja vielä lisään tähän että hän sanoi ettei hänellä ole ketään muuta eikä haluais ketään muuta kun mut. kai? näin mä ainakin ymmärsin. hän oli täydellisin ja ihanin ihminen kenet olen ikinä tuntenut ja samaa hänkin sanoi musta

    • poski67

      Et saa takaisin ja tuskin se sua takaisin haluaa ;)

      • takalisto

        Höpö, kristallipallostako kattoit?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe