Naisten kokouikkareissa uimaan

kokouikkari

Olen jo pitkään halunnut mennä uimahalliin uimaan nasten uimapuvussa Mieletäni miesten uimahousut ovat liian tylsiä ja rumia käytettäväksi, eivätkä ne tunnu yhtä hyviltä päällä kuin kokouikkarit.

Löytyisikö täältä palstalta saman henkisiä ihmisiä joiden kanssa voisi keskustella asiasta, ja jotka voisivat joskus vaikkapa kerätä voimansa yhteen ja mennä porukalla uimaan.

5

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • He-tero uimari

Ei löydy,. mene jonnekkin homo / gay palstalle. jos uinti miesten uimahousuissa ei onnistu, nii oot kai "niitä miehii"

• HOMOJASPEEDOT
      • hetero-uimari

Mä voisin käyttää naisten uimapukua sillä ehdolla että naiset siirtyisivät käyttämään miesten uimahousuja.. ja jättäisivät yläosan pois..
        se olis kivaa

• Mies-simmaristi--

Eikös meillä miehillä ole se etuoikeus että saamme uida yläosattomissa tissit paljaina. Naisille sitä iloa ei ole suotu. valitettavasti.
      ainakaan täällä suomessa
      Ruotsissa ja tanskassa (jotka on kaikessa meitä edellä) saa tytöt ja naisetkin uida
      jossain halleissa ilman yläosaa jos haluavat..

• pieni ruskea

Uimaripojat voisivat käyttää hekin yläosia. Siveetöntä käytöstä kun nuoremmat ja vanhemmat uimaripojat liikkuvat hallissa rinnat paljaana. Onko tuo joku uimarien tauti vai mikä? Siis että mitä kovempi uimari sitä pienemmät ja tummemmat nännipihat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27