Olen jo pitkään halunnut mennä uimahalliin uimaan nasten uimapuvussa Mieletäni miesten uimahousut ovat liian tylsiä ja rumia käytettäväksi, eivätkä ne tunnu yhtä hyviltä päällä kuin kokouikkarit.
Löytyisikö täältä palstalta saman henkisiä ihmisiä joiden kanssa voisi keskustella asiasta, ja jotka voisivat joskus vaikkapa kerätä voimansa yhteen ja mennä porukalla uimaan.
Naisten kokouikkareissa uimaan
5
235
Vastaukset
- He-tero uimari
Ei löydy,. mene jonnekkin homo / gay palstalle. jos uinti miesten uimahousuissa ei onnistu, nii oot kai "niitä miehii"
- HOMOJASPEEDOT
Amerikassahan ainoastaan homot pitävät nykyään SPEEDOJA.
Kuten Ricky Martin
http://www.xtra.ca/blog/vancouver/image.axd?picture=ricky_martin_plage-740460.jpg- hetero-uimari
Mä voisin käyttää naisten uimapukua sillä ehdolla että naiset siirtyisivät käyttämään miesten uimahousuja.. ja jättäisivät yläosan pois..
se olis kivaa
- Mies-simmaristi--
Eikös meillä miehillä ole se etuoikeus että saamme uida yläosattomissa tissit paljaina. Naisille sitä iloa ei ole suotu. valitettavasti.
ainakaan täällä suomessa
Ruotsissa ja tanskassa (jotka on kaikessa meitä edellä) saa tytöt ja naisetkin uida
jossain halleissa ilman yläosaa jos haluavat.. - pieni ruskea
Uimaripojat voisivat käyttää hekin yläosia. Siveetöntä käytöstä kun nuoremmat ja vanhemmat uimaripojat liikkuvat hallissa rinnat paljaana. Onko tuo joku uimarien tauti vai mikä? Siis että mitä kovempi uimari sitä pienemmät ja tummemmat nännipihat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156947Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803263- 1792572
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286