Eli olen ostamassa uutta räpylää ja ajattelen vertigo 1.8 ( musta joissa 'sormet' vihreät) gh 1.8 (valkoinen jossa punaiset 'sormet') tai gh soft tcs 1.8 (valkoinen jossa vihreät 'sormet') osaako joku sanoa mikä näistä olisi hyvä?
RÄPYLÄSTÄ!
5
296
Vastaukset
- Carelna
Mulla ei noista oo tietoa, mutta sun täytyy itse kokeilla ja katsoa, mikä tuntuu hyvältä kädessä. Se on tosi yksilöllistä, mikä on itselle paras.
- Kipa_90
ostaha tuo 1.8 vertigo. Valmistettu Suomessa eikä teetetty niillä kiinan kierosilmillä niin kuin nää soft mallit, ei kestä kahta kuukautta kauemmi.
T. Pääsarjatasoinen - PuMu E-POIKA
Itelläni on gh 1.8 TCS soft ja olen tesannut molempia räpylöitä, mutta päädyin silti gh 1.8:iin. Ps. Vertigo 1.8 on kallis. Sain omani 100€
- pesisjee
joo carelnan kanssa samaa mieltä, kokeile mikä tuntuu parhaalta ja sen mukaan valitset
- Cgghh
Mulla on toi eka et se on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136