Palstalla varsinkin Möttöskä alias Däng däng tykkää "yliluonnollisuuksista" ja kertoilee täysin kritiikittömästi kuulemiaan kummitustarinoita ja/tai jälkikäteen ennustettuja enneuniaan. Katsotaanpas voisitko kuitenkin oppia jotakin asiasta.
Alla oleva juttu miellyttää sinua Möttöskä varmasti, lue siis se.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012031615330096_ul.shtml
Vainaja siis lähettelee kuolemansa jälkeen sähköposteja sukulaisilleen asioista, joista vain nämä ja vainaja olivat tietoisia. Ja kykeni lisäksi tarkkailemaan sukulaisiaan vielä kuolemansa jälkeenkin. Vau, siinäpä ihmettä kerrakseen.
Vai onko sittenkään? Katsotaanpas nyt, miten sinun kannattaisi juttuun oikeasti suhtautua.
Tämän tapauksen pitäisi epäilyttää kaikkia jo siksi, että oikeasti kuolleet eivät ole koskaan nousseet henkiin, saati sitten lähetelleet sähköposteja. Ja jos tuokin unohdetaan, niin tässä tarinassa on silti monta muutakin heikkoutta.
- Viestit oli lähetetty vainajan sähköpostitilistä, mutta unohdetaan, että tili on voinut olla jonkun muunkin tiedossa, tai vainaja on voinut kirjoittaa tilin tunnuksen ja salasanan paperille ja joku sukulainen löytää sen vainajan jäämistöstä. Vastaanottajien sähköpostiosoitteet on saatu Froesen tililtä ja viestien lähettäjän ip:täkään on tuskin tarkistettu.
- Artikkelissa väitetään, että viesteissä käsiteltiin asioita, joista vainaja oli keskustellut kahden kesken vain vastaanottajan kanssa, mutta mistä se oikestaan tiedetään? Vainaja tai viestien vastaanottaja on voinut silti juoruta viestissä käsitellystä asiasta muillekin: vaimolleen, tyttöystävälleen, veljelleen, naapurilleen, pokeriporukalleen,...? Ihmiset juoruavat toisilleen myös "luottamuksella" kerrottuja asioita.
- Vainajan serkun kuoleman jälkeen murtunut nilkka viestin aiheena selittyy tietenkin sillä, että viestiä ei lähettänyt vainaja vaan tuosta murtumasta tiennyt elossa oleva henkilö.
Tuomio: Iltalehden juttu on täytä roskaa, viestien lähettäjä on joku vainajan läheinen, joka viihdyttää itseään pilailemalla vainajan nimissä.
Ei kannata olla niin herkkäuskoinen. Epäile ja ole kriittinen.
Kriittisen ajattelun alkeita Möttös Dängille
9
122
Vastaukset
Kirjastossa on tällainen amerikkalainen hihhuli-menestyskirja kun "Keskusteluja Jumalan kanssa" joka on poikinut jatko-osiakin.
Tilaisuus olisi varmaankin jollekin houkutteleva alkaa suoltamaan kirjoja nimeltä "Textareita Jesseltä, hän sua diggaa" (nuorisolle suunnattu) ja "E-mailia Jumalalta seniorille!" (vanhemmalle väelle).
Noin niinkuin esimerkiksi.kekek-kekek
16.3.2012 12:00
>>>Kirjastossa on tällainen amerikkalainen hihhuli-menestyskirja kun "Keskusteluja Jumalan kanssa" joka on poikinut jatko-osiakin.ikiateisti kirjoitti:
kekek-kekek
16.3.2012 12:00
>>>Kirjastossa on tällainen amerikkalainen hihhuli-menestyskirja kun "Keskusteluja Jumalan kanssa" joka on poikinut jatko-osiakin.Kirjoittajan fanisivusto. Taitaa tulla dollareita ovista ja ikkunoista.
http://www.keskustelujajumalankanssa.net/- I love $ £ € mania
kekek-kekek kirjoitti:
Kirjoittajan fanisivusto. Taitaa tulla dollareita ovista ja ikkunoista.
http://www.keskustelujajumalankanssa.net/Nami, nami...mani,mani...$$$$,££££...GBY...Amen!....Jeees!...Karibialle!
- jupukka
Ei tuo Möttöskä Idiootinpoika tänne ilmesty kun ei saanut ensin heittää tuota juttua. Ja sitten päälle ne älykkäät " Mitäs nyt evokit" oksennukset.
- a.
Latsaarus heräs vaikka soli ihan kuallu! Jumala taiko Latsaaruksen henkiin.Siinäpä teile niälemist evopissikset.
Arkis oli ampiaisii,hapsenkakkiaisii,kaktuksii,peuroi,pelargoonioi,leppäkertui,dalitiaisii,varpusii,virtsaheboi,jukka palmui,kuariaisii,hyänteisii ja hämähäkkei.Lisäks siällä oli mm. kurki,kettu,jalopeura,gepardi,seepra,mato,sammakko ja liskoi.
Muut eläimet esim.vesilinnut ja karhut kellus sitte rojulautoilla.
Siitäs saitte näpäyksen evopissikset! - perunpää
Siellä SEKL-avauksessasi on ihan sinulle tarkoitettu viesti. Mitäs jos vastaisit siihen vai iskikö pakoreaktio sen luettuasi?
Siellä on myös vastaus, pakoreaktio sinulla on housuissasi.
Ja minä muuten kirjoitan täsmälleen silloin kuin se minulle sopii ja täsmälleen niihin juttuihin kuin itse olen kiinnostunut osallistumaan. En silloin kun sinä sitä tivaat.illuminatus kirjoitti:
Siellä on myös vastaus, pakoreaktio sinulla on housuissasi.
Ja minä muuten kirjoitan täsmälleen silloin kuin se minulle sopii ja täsmälleen niihin juttuihin kuin itse olen kiinnostunut osallistumaan. En silloin kun sinä sitä tivaat.Huomattavan usein jää kretuosastoltakin vastaamatta suoriin kysymyksiin. Hekin vastaavat kun se sopii, ja lähinnä silloin kun ateistisen evo-opin kumoamisaarteistosta löytyy jotain joka edes sivuaa puheena olevaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797