On ihan varmasti SUOMALAINEN/ englantilais
KRISTIINA WHEELER .
kukaan ei pysty tuohon laaja-alaiseen äänen käyttöön.
Rekisteri ulottuu alhaalta bassosta aivan ylimpään diskanttiin.
Mix tämä kaunis sexy ei ole aiemmin myyynyt levyjä enemmän?
Menestys ulkomailla on taattu.
Krissellä on munaa.
Bändi on korkea tasoinen ja pojat on moniosaajia .monipuolisella
progressiivisella ottteella he luovat pohjan taiteen huippu hetkille.
Hän osaa kähistä oikein kauniisti laulaessaan.
Kauniit kiinalaismalliset silmät kruunaavat kokonaisuuden.
Aivan ihku prinsessa.
Maailman paras naislaulaja
19
2855
Vastaukset
- Goklaaja
Onko toi Dana wheeler tälle jotain sukua? On myös aika hyvä näytteelijä.
Google kertoi. - Lara (M) Fani
Ulkomaisista laulajista Lara Fabian on mun suosikki. tehnyt monia hyviä levyjä ja biisejä. Monipuolinen laulaja. .... Laulaa monila kielillä. mm italia, belgia/ranska, englanti ym. Laran kappaleisiin ei aivan heti kyllästy...
http://www.youtube.com/watch?v=nxB6_HDzmCs - tyttö 9v.
mun mielestä Anna Äbröö on koko maailman paras laulaja ja seksikkäin ja pitkä säärisin!
- aptsup stsup dtsu
Aloittaja tais olla provo ?
Sallikaa mun nauraa. Wheeler = LAULAJA .....HAHAA ohohhooo.
Kähisijä..... joka on huonompi laulaja kun Nykänen. - jani-petteri__
Iina Kuustonen no: 1
- Gaga<3
Lady Gaga! Minun mielestäni tekee hyviä biisejä ja on todella hyvä!
- .................
Enpä usko, että Krisse itse pystyy laaja-alaiseen äänenkäyttöön, jossa "rekisteri ulottuu alhaalta bassosta aivan ylimpään diskanttiin"
Tässä sinulle vocal rangea:
http://www.youtube.com/watch?v=G-6eKroZeIg
Tsekkaa varsinkin tuosta kohdasta 2:20, kuinka tullaan hyvin korkealta alas äänen katkeamatta, eli ilman rekisterin "kytkemistä", kuten tekee esim. Mariah Carey, joka pääsee vihellysrekisteriin, mutta ei pysty kumminkaan luistattamaan ääntä sinne yhtäjaksoisesti. - Katpeet
whitney houston ja Taylor Swift
- ryrururururjrjfjfjfj
Antti tuisku
- nfgnrn
Joey Tempest
- Anonyymi
Dusty Springfield
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=qZZ7Xoiwa38
-Camille - Money Note Naislaulaji, joista ainakin minä olen pitänyt on esim. Shirley Bassey, Dusty Springfield, Nana Mouskouri, Cher, Bonnie Tyler, Cyndi Lauper, Whitney Houston, K.D Lang, LeAnn Rimes, Mariah Carrey.
- Anonyymi
GlukoZa , moskovalainen stara
- Anonyymi
Miten määritellään "paras"? Mikä tekee sen, että on paras?
Makuasioista on kuitenkin turha alkaa väittelemään. - Anonyymi
shakira, madonna, britney spears, amy winehouse, pmmp,rihanna, beyonce ja muitakin on
- Anonyymi
Wheeler kristina aijaa pitääpä käyvä kuunteleen =)
kun mie oon ihan hulluna musaan(nytkin kuulokkeet korvillani) - Anonyymi
1. SHAKIRA
2. ABBAN FRIDA
3. AMY WINEHOUSE
4. MADONNA
5. KYLIE MINOGUE
6. LOREEN - Anonyymi
Ainakin Suomen huonoin laulaja on Anna Puu.
Miks yritetään väkisin pitää äänessä tätä inisijää YLE radiossa?
halvalla varmaan saa täyttöä ohjelmaan ja sitten mennen tullen sanotaan kuka nyt inisi ja ennen uutisia laittavat vielä soimaan.Eipä kuule uutisia, kun on jo laittanut tämän ininän kiinni.Laatua musiikkiin, YLE.Toimittajat/juontajat eivät uskalla sanoa kuka on se, joka valitsee musiikin.Aika tyhmä, jos diggaa Puuta ja Suomen_Kansa joutuu kärsimään.Verorahoilla, sanoo kuuntelijat??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368630Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611213Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40774Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?69731- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657