Jeppe juo

koska ei saa.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkimus Jos kärpänen ei saa seksiä se juo liikaa viinaa/a1305557916185

Taas miestä on syyllistetty turhaan - vika on jälleen naisissa. Lisäksi kännistä seuraa väkivaltaa eli sekin on naisten syy.

Nim. miljardi banaanikärpästä ei voi olla väärässä.

17

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiesus itte

      Miesten onneksi joka notkossa ja nyppylällä on viinapauppa ja baareja, joissa voi turhautumistaan helpottaa. Enshättään saa juomia ruokakaupoista, huoltsikoilta, kioskeista yms joten seksinpuutteella on suuri työllistävä vaikutus.

      Mielestäni tilanne on hyvä ja saa jatkua samanlaisena.

      • Samaa mä olen sanonut raiskauksista ja väkivallasta - työllistää poliisia ja terveydenhoitohenkilökuntaa. Uhriutumiskisan sijaan pitäs nähdä asioiden valoisa puoli - olla optimistinen.

        Muutettakoon aloituksen syy ansioksi.


      • kiesus itte
        ttuplai kirjoitti:

        Samaa mä olen sanonut raiskauksista ja väkivallasta - työllistää poliisia ja terveydenhoitohenkilökuntaa. Uhriutumiskisan sijaan pitäs nähdä asioiden valoisa puoli - olla optimistinen.

        Muutettakoon aloituksen syy ansioksi.

        Väitän, että ilman miehiä maassamme olisi katastrofaalinen työllisyystilanne, joka toki sekin olisi naisten syytä.

        Asian valoisa puoli mulle naisena on, että pihdatessani pidän maamme taloutta pystyssä.


    • Hazardi

      Nyt ei tarvitse kysyä miksi Jeppe juo, mitähän Jeppe siihen tuumaa.

    • Höps :) Sehän on neuropeptidi F:n, jonka voisit buukata uudeksi nimmariksesi? :)

      • Ai syyllinen vai? Molekyylit ovat viattomia - naiset ei. Uhriutumiskisassa on tärkeää löytää syy toisesta sukupuolesta - ei geeneistä tms. hömpästä.


    • kyselyikäinen

      Ài jaa. Entäpä jos ukko saisi seksiä vaikka joka päivä useamman kerran, jos jättäisi viikonloppu juomat kauppaan ? Mikäs sitten on selitys ?

      • ykskakkaa

        Veikkaan, että mies joisi, kun ei muuten kestäisi katella seksiä kärttävää nymfomaania...


    • Banaani- ja baarikärpäsen DNA on varmaan käytännössä sama. Siksi he puutteessa juovat. Ihan loogista kun on vielä se neuropeptidikin.

    • 4D tähti

      Niin, paska on kiehtova elementti.

      Mä kyllä väitän yhden henkilön otokseen perustuen, että kohtuullinen tai kohtuuton viinan käyttö ja siihen liittyvä toiminta ennustaa paremmin seksin saantia, kuin jokin vaihtoehtoinen järjellisempi harrastustoiminta.

    • Jos Jeppe pitäisi taukoa juomisessa, panostaisi hieman itseensä ja ulkonäköönsä (olemukseensa), niin hän voisi onnistua myös ratkaisemaan oman ongelmansa.
      Suosittelen Jepelle elämäntaparemonttia.

      • Vähän epätoivoista, jos kaikki naiset pitää "juoda" kauniiksi ja haluttaviksi.
        Silloin panostaa määrään, eikä laatuun.

        Viinan voimalla saattaa tulla käynnistymis vaikeuksia. :)


      • Oih!
        tosi..typy kirjoitti:

        Vähän epätoivoista, jos kaikki naiset pitää "juoda" kauniiksi ja haluttaviksi.
        Silloin panostaa määrään, eikä laatuun.

        Viinan voimalla saattaa tulla käynnistymis vaikeuksia. :)

        Haluaisin upottaa käyrän melani sinun kosteaan jalkoväliisi


      • mm

        Olisivatkohan ne mimmit pahoillaan tilanteesta? Kännipanot on aika surkeita kumminkin, vaikka miltä kantilta miettii.

        Makuasia.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Vähän epätoivoista, jos kaikki naiset pitää "juoda" kauniiksi ja haluttaviksi.
        Silloin panostaa määrään, eikä laatuun.

        Viinan voimalla saattaa tulla käynnistymis vaikeuksia. :)

        Ehkä noinkin. Tahtoo kuitenkin olla niin, että moni suomalainen on vähän estynyt aloitteentekijä. Niinpä moni suhde on alkanut baarista pikkuhiprakassa.


    • Ei täsmää.
      Tunnen monta jeppeä jotka juo, vaikka saavatkin...
      Onko kyse sitten kääntäen verrannollisesta tilanteesta, jotkut jepet juo saadakseen, eli saavat paremmin juotuaan, ainakin oman käsityksensä mukaan?

      • Oisko jäänyt ne naisten neuroleptit tutkimatta? Syökö, vai juoko ne ja missä vaiheessa? Puute näyttäisi ainakin lisäävän haluja :)

        ps. voiskohan tähän lisätä vielä nm. "omin käsin onneen" :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe