Guzenina-Richardsonin toimintametodit

kuka tietää

Ristiriitaiset lausunnot, tempoileva toimintatapa, kaoottinen johtamistyyli ja monien hallinnonalan ongelmien kärjistyminen julkisen skandaalin asteelle.

Mikä demareita vaivaa?

Paavo Lipponen, AKT - Ahde - Räty, Jungner - Lintonen, Guzenina-Richardson...


Mitä siellä kulisseissa oikein tapahtuu? Lakkaako koko puolue kohta olemasta?

31

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Unohtamatta kahta kovemman luokan ylinopeutta / liikenneturvallisuuden vaarantamista lyhyen ajan sisällä.
      Tuomarit päästivät vähällä eli pelkillä sakoilla. Hävetköön hekin.

      Tuollaisille kermoille kuuluu antaa kovemmat sanktiot, kuin peruspulliaisille.

      • Päivää!

        No entäs Urpolainen sitten? Keski-ikäinen pissis valtiovarainministerinä! Tuksukin olisi ollut fiksumpi.


    • Minä tiedän! Paineensietokyky rajallinen, jolloin kyseinen henkilö ajautuu tilanteeseen missä ei kykene arvioimaan tekojensa seurauksia laajemmin. Vaihtoehdoiksi jäävät, käyttää hankimaansa valtaa tai luovuttaa, ja ylimielinen ihminen kun ei yleensä luovuta, niin se näyttää sivusta katsottuna ongelmalliselta.

      • ap.

        No, minkä takia G-R:sta tehtiin niin hätäisesti ministeri? Millä meriitillä?


      • ap. kirjoitti:

        No, minkä takia G-R:sta tehtiin niin hätäisesti ministeri? Millä meriitillä?

        Sillä että on niitä huononpiakin ollut. Ainakin se on varma, että huonosta sakista ei hyvää ministeriä löydä. Rohkeus vaatii annoksen piittaamattomuutta. Ei kannata hankkia itselleen vaikeuksia typeryydellä, mutta asetelma on se, että ensin on ajateltava ja päätettävä mitä haluaa ja sen jälkeen tunnottomasti tehtävä mitä tarvitsee tehdä. Vaikeuksia itselle tai toisille ei pidä hankkia ja juuri tämän ovat kyseisen puolueen edustajat unohtaneet.


      • ap.
        modelli kirjoitti:

        Sillä että on niitä huononpiakin ollut. Ainakin se on varma, että huonosta sakista ei hyvää ministeriä löydä. Rohkeus vaatii annoksen piittaamattomuutta. Ei kannata hankkia itselleen vaikeuksia typeryydellä, mutta asetelma on se, että ensin on ajateltava ja päätettävä mitä haluaa ja sen jälkeen tunnottomasti tehtävä mitä tarvitsee tehdä. Vaikeuksia itselle tai toisille ei pidä hankkia ja juuri tämän ovat kyseisen puolueen edustajat unohtaneet.

        Pitäisikö hänen siirtyä seuraavaksi Kelan pääjohtajaksi...


      • ap. kirjoitti:

        Pitäisikö hänen siirtyä seuraavaksi Kelan pääjohtajaksi...

        Hänelle on jo pedattu Finnairin hallitukseen paikka, tosin nyt niistä paikoista tapellaan, joten vielä on tulossa uusi show.


      • ap.
        modelli kirjoitti:

        Hänelle on jo pedattu Finnairin hallitukseen paikka, tosin nyt niistä paikoista tapellaan, joten vielä on tulossa uusi show.

        Ettei vaan Ahde pedannut? Onko tämä jotain hyvitystä epäonnisille demuille?


    • Oletko STM:ssä töissä kun noin hyvin tiedät vai luet Iltalehden tarkasti?

      • ap.

        En minä tiedä.


    • ~cissi~

      Kommentoisin, mutta demarien haukkuminen on kuin vammaista löisi. Annetaan niiden nyt olla...

      • Papu Sparrow

        onneksi kökköömyksellä ja kepuloisilla on superkykyjä kuten kanki-kaikkonen ja kohta leivättömän pöydän ääressä-setämies kanerva.


      • ~cissi~
        Papu Sparrow kirjoitti:

        onneksi kökköömyksellä ja kepuloisilla on superkykyjä kuten kanki-kaikkonen ja kohta leivättömän pöydän ääressä-setämies kanerva.

        Kanki-Kaikkonen ei ole koskaan saanut edes omaa tukkaansa ojennukseen, kuinka sitten pystyisi jonkun säätiön asioita hoitamaan. Kanerva taas...sille kuuluu antaa kaikki anteeksi.


      • Juksi vaan
        Papu Sparrow kirjoitti:

        onneksi kökköömyksellä ja kepuloisilla on superkykyjä kuten kanki-kaikkonen ja kohta leivättömän pöydän ääressä-setämies kanerva.

        Vanhoihin nahkoihin tehty ja 60 vuotiaa konservatiivimiehen pään omistavan cissin poliittiset mielipiteet on khyl hyvää viihdettä XD


      • ~cissi~
        Juksi vaan kirjoitti:

        Vanhoihin nahkoihin tehty ja 60 vuotiaa konservatiivimiehen pään omistavan cissin poliittiset mielipiteet on khyl hyvää viihdettä XD

        Joku jäsenkirjansa sivut kyynelillä kastellut demariko siellä vinkuu. Koskaan ei ole liian myöhäistä ottaa järki käyttöön.


      • Juksi vaan
        ~cissi~ kirjoitti:

        Joku jäsenkirjansa sivut kyynelillä kastellut demariko siellä vinkuu. Koskaan ei ole liian myöhäistä ottaa järki käyttöön.

        :)))))

        Kiitos monista hyvistä nauruista cissi. Lisää poliittisia "kannanottoja" kiitos :-)) Itsensä kuoleman vakavasti ottavan ihmisen juttuja on hauska lukea


      • ~cissi~
        Juksi vaan kirjoitti:

        :)))))

        Kiitos monista hyvistä nauruista cissi. Lisää poliittisia "kannanottoja" kiitos :-)) Itsensä kuoleman vakavasti ottavan ihmisen juttuja on hauska lukea

        Hä? Kuoleman vakavasti? Luuletko että täällä kukaan on vakavissaan?

        Terveet notkuu huvikseen, ja toiset on järjiltään.


      • Juksi vaan
        ~cissi~ kirjoitti:

        Hä? Kuoleman vakavasti? Luuletko että täällä kukaan on vakavissaan?

        Terveet notkuu huvikseen, ja toiset on järjiltään.

        Sun ehdottomuus yhdistettynä yksisilmäisyyteen on veri cuul yhdistelmä näin lukijalle :-)


      • ~cissi~ kirjoitti:

        Joku jäsenkirjansa sivut kyynelillä kastellut demariko siellä vinkuu. Koskaan ei ole liian myöhäistä ottaa järki käyttöön.

        On! Nyt on liian myöhäistä ottaa järki käyttöön, peli on menetetty. Pankit ja niiden omistajat tekevät viimeisiä "seivejä". On hyvä asia, että tulee luonnollisia takaiskuja, epäonnistumisia, mutta kun nämä ovat epäluonnollisia ahneudesta johtuvia kyyneleitä minkä edessä politiikan teko on pelkkää teatteria.


      • ~cissi~
        Juksi vaan kirjoitti:

        Sun ehdottomuus yhdistettynä yksisilmäisyyteen on veri cuul yhdistelmä näin lukijalle :-)

        Ole hyvä vaan. Oon sentään demareiden kanssa joutunut töitäkin tekemään, sikäli kun ne mitään töitä oikeasti teki. Mutta töitä siinä mielessä, että palkka juoksi.


      • modelli kirjoitti:

        On! Nyt on liian myöhäistä ottaa järki käyttöön, peli on menetetty. Pankit ja niiden omistajat tekevät viimeisiä "seivejä". On hyvä asia, että tulee luonnollisia takaiskuja, epäonnistumisia, mutta kun nämä ovat epäluonnollisia ahneudesta johtuvia kyyneleitä minkä edessä politiikan teko on pelkkää teatteria.

        ME KUOLLAAN KAIKKI! http://youtu.be/6sg0wWdo2HU


      • ~cissi~ kirjoitti:

        Kanki-Kaikkonen ei ole koskaan saanut edes omaa tukkaansa ojennukseen, kuinka sitten pystyisi jonkun säätiön asioita hoitamaan. Kanerva taas...sille kuuluu antaa kaikki anteeksi.

        :'D

        En kyllä ymmärrä mikset rekkaudu.. Kaikki sun jutut on niin teräviä huomioita. Kaiken lisäksi kirjoitat ne aina - siis aina! Minä taas olen liian sovinnainen kirjoittajanakin. Vähänkö harmittaa sinuun verratuna :D :D :D



      • sxthsens kirjoitti:

        RAUHOITU! Olen tässä :)

        Entä sitten. Ei ole enää mitään. Näillä mennään! JIPI I I I IAAAAAH :D



      • ~cissi~
        sxthsens kirjoitti:

        :'D

        En kyllä ymmärrä mikset rekkaudu.. Kaikki sun jutut on niin teräviä huomioita. Kaiken lisäksi kirjoitat ne aina - siis aina! Minä taas olen liian sovinnainen kirjoittajanakin. Vähänkö harmittaa sinuun verratuna :D :D :D

        Kun mulla on täysi työ hallita kaikkia niitä käyttäjätunnuksia, jotka oon Treffien puolelle luonut... :(




    • Nasduck

      Demareilla on menossa itsensä etsimisen kausi (muita kausia en oikein muista). Demut tuo kehiin tyyppejä, joilla on valovoimaa, ja sitten parkuvat siitä että he eivät järjestäydy.

      (Kaoottista naurua)

    • aina vain paranee

      "Perusosaaminen on lapsen tasolla" nimetön puoluetoveri arvostelee peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardsonia uusimmassa Suomen Kuvalehdessä.

      • Pätevä Sossu:.!1%#?+

        .

        Sehän on sossuksi täysin pätevä

        Har!

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe