Minne on hävinnyt Otto's tattoo?

Tjskle546

Tietääkö kukaan, että mitä on tapahtunut Otolle Joensuussa? Liikettä ei taida olla enää ja sähköposteihin ei saa vastausta.

12

4110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

kyllä se hörhö siellä vielä on.. Se ei varmaa vastaa ku on huume/alkoholikierre taas menossa. Mee Black & yellow:iin saa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua,tosin jono saattaa olla aika pitkä :3

• naksutin123

sinne meni sit tatuoinnin otto kun lahjakortti otolle.. kiva kiva.

• pushover3000

mee käymää paikanpäällä...kyllähän tuo oli vielä toissapäivänä auki kun olin kahtovinaan ohi mennessä

• jkvfjkvf

ite siihen törmäsin helsinki-inkissä..näytti kyl siltä et olis vedetty lähiaikoina muutakin kun reggaetä..:D

• --

ottos tattoo on narkattu :D Tuli vastaan kaupungilla ja on täysin rappiolla koko mies.

• frtt

otto sulki liikkeen kun ei taida elämä nyt oikein kulkea.. on joensuussa muitakin tatuoijia, ja paljon parempia kun otto!!

• Kuthulos

Juu, täytyy myöntää, että Otto's Tattoon (menneisyydessä hankittu) maine ja toiminnan nykypäivän taso eivät aivan kohdanneet toisiaan.

Toisaalta täytyy kuitenkin myös sanoa se, että loppujen lopuksi asiat saatiin Oton kanssa aina hoidettua - monista hankaluuksista ja vastoinkäymisistä huolimatta.

Olihan siinä kaikenlaista pientä... joskus mies seisotti porukkaa oven takana tuntitolkulla, puhelimeen vastaaminen oli varsin satunnaista, kerran tatuoinnin aloittaminen viivästyi vaatimattomat 3 tuntia, tyttöystävän kanssa kinasteleminen saattoi kehittyä tavaroiden heittelyn tasolle, tatuointien tekeminen tapahtui välillä melkoisella slow motion -tyylillä ja niin edelleen.

Mutta ilmeisestikin Otto on lopullisesti sivussa tatuointihommista, joten mitäpä näitä enää muistelemaan.

Meikäläiseltä myös kannatusta Black&Yellow Tattoo Studiolle. Asiallisia tyyppejä ja erittäin asiallista sekä sujuvaa toimintaa.

• Äitiksi83

Kylläpä harmittaa! Mulla on useita Oton tekemisä tatuointeja.
      Uutta en uskalla ottaa muuallakaan,on näitä räpeltäjiä joensuussakin....varoituksia kiertää facebookissa jne.

• Väriä_pintaan

Minähän olen sitten tuurilla saanut Otolla otettua pari tyydyttävää kuvaa nuoruudessani. Ja sopimukset ja ajat pitivät, vaikka tulin toiselta paikkakunnalta. Noista hurjuuksista en tiennyt mitään. Pitääpä muistaa kertoa tästä tapauksesta uudelle tatuoijalleni, joka peittotatuoi täällä Hkissä vanhimpia tatsojani. Itse nyt vanhemmassa järjessäni tein tatuoijan valinnan netin puskaradion arviointien perusteella, ja tyytyväinen olen.

• Paska

Otto diilaa huumeita nykyisin.

• Ottos' Tattoo

Uskaltaako äijältä käydä ottamassa tatuointia nykypäivänä? vai onko äijä huumeitten kanssa vielä tekemisissä niinku viesteistä saa kuvan, olisi tässä pientä tatskakuumetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1572
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26