Tietääkö kukaan, että mitä on tapahtunut Otolle Joensuussa? Liikettä ei taida olla enää ja sähköposteihin ei saa vastausta.
Minne on hävinnyt Otto's tattoo?
12
3569
Vastaukset
- ....................
kyllä se hörhö siellä vielä on.. Se ei varmaa vastaa ku on huume/alkoholikierre taas menossa. Mee Black & yellow:iin saa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua,tosin jono saattaa olla aika pitkä :3
- naksutin123
sinne meni sit tatuoinnin otto kun lahjakortti otolle.. kiva kiva.
- pushover3000
mee käymää paikanpäällä...kyllähän tuo oli vielä toissapäivänä auki kun olin kahtovinaan ohi mennessä
- jkvfjkvf
ite siihen törmäsin helsinki-inkissä..näytti kyl siltä et olis vedetty lähiaikoina muutakin kun reggaetä..:D
- --
ottos tattoo on narkattu :D Tuli vastaan kaupungilla ja on täysin rappiolla koko mies.
- frtt
otto sulki liikkeen kun ei taida elämä nyt oikein kulkea.. on joensuussa muitakin tatuoijia, ja paljon parempia kun otto!!
- Kuthulos
Juu, täytyy myöntää, että Otto's Tattoon (menneisyydessä hankittu) maine ja toiminnan nykypäivän taso eivät aivan kohdanneet toisiaan.
Toisaalta täytyy kuitenkin myös sanoa se, että loppujen lopuksi asiat saatiin Oton kanssa aina hoidettua - monista hankaluuksista ja vastoinkäymisistä huolimatta.
Olihan siinä kaikenlaista pientä... joskus mies seisotti porukkaa oven takana tuntitolkulla, puhelimeen vastaaminen oli varsin satunnaista, kerran tatuoinnin aloittaminen viivästyi vaatimattomat 3 tuntia, tyttöystävän kanssa kinasteleminen saattoi kehittyä tavaroiden heittelyn tasolle, tatuointien tekeminen tapahtui välillä melkoisella slow motion -tyylillä ja niin edelleen.
Mutta ilmeisestikin Otto on lopullisesti sivussa tatuointihommista, joten mitäpä näitä enää muistelemaan.
Meikäläiseltä myös kannatusta Black&Yellow Tattoo Studiolle. Asiallisia tyyppejä ja erittäin asiallista sekä sujuvaa toimintaa.
- Äitiksi83
Kylläpä harmittaa! Mulla on useita Oton tekemisä tatuointeja.
Uutta en uskalla ottaa muuallakaan,on näitä räpeltäjiä joensuussakin....varoituksia kiertää facebookissa jne. - Väriä_pintaan
Minähän olen sitten tuurilla saanut Otolla otettua pari tyydyttävää kuvaa nuoruudessani. Ja sopimukset ja ajat pitivät, vaikka tulin toiselta paikkakunnalta. Noista hurjuuksista en tiennyt mitään. Pitääpä muistaa kertoa tästä tapauksesta uudelle tatuoijalleni, joka peittotatuoi täällä Hkissä vanhimpia tatsojani. Itse nyt vanhemmassa järjessäni tein tatuoijan valinnan netin puskaradion arviointien perusteella, ja tyytyväinen olen.
- Paska
Otto diilaa huumeita nykyisin.
- Ottos' Tattoo
Uskaltaako äijältä käydä ottamassa tatuointia nykypäivänä? vai onko äijä huumeitten kanssa vielä tekemisissä niinku viesteistä saa kuvan, olisi tässä pientä tatskakuumetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865