Huonekalujen kasaus.

Se ikuinen miehinen juttuhan on tämä huonekalujen kasaushomma. Hermot menee jne.

Tänään oli kyllä sellanenkin extremekokemus kys. asiasta, että oksat pois. Stepperin kasaaminen kolmen kersan(joista yks nakupelle parivuotias ja kaks muuta alaluokkalaisia), eläkeläisanopin, kahden kissan ja kahden koiran kanssa ja about 10 m2:n tilassa.

Siis, miäs ei siis pahempaan paikkaan voi joutua. Rentouttavasta hetkesä tuli kyllä sitte kerralla yhtä helevettiä. Ja minä siis rakastan mutterointia.

7

401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehekkäämpää on vielä niiden hajoittaminen.

• Ja sä et tietenkään lukenut kokoamis-ohjeita, vaan aloit "kylmiltään" kokoamaan :P

• Minä tykkään tuosta puuhasta ja korjailen muidenkin kasaamat, mut totta - ei tuolla "yleisömäärällä" mene kuin hermot :)

Millaista olit kokoamassa?

• Olosuhteet oli varmaan aika kauheat. Noin muuten aina ihmettelen, kun ihmiset valittavat, että huonekalujen sun muiden kasaaminen on vaikeaa. Enkä edes usko, että minä moiseen erityistä lahjakkuutta omaisin.

• Lidlin stepperi:.!1%

.

Lidlin stepperis ei kyl ollu montaa osaa

Otan osaa!

Har!

..

• Nasduck

Mikä stepperi?

Saatananperkele kun näillä maatiaisilla ei ole edes portaita talossa.

(Läähättävää naurua)

• Arvostan ihmisiä, jotka osaavat kasata sekalaisesta romukasasta samanlaisen huonekkalun, jonka luulee laatikossa ostaneensa.
      Itse mielelläni delegoin vastaavanlaiset tehtävät toisille.
      Näin säästyn varmalta hermoromahdukselta. :/

Kaverin mies teki keittiöremonttia ja rakensi Ikean "palapeleistä" keittiönkaapit ja työtasot.
      Sen keittiön kasaaminen vei aikaa, mutta lopputulos oli tosi hieno.
      Rupesin kunnioittamaan sitä tyyppiä aivan toisella tavalla.
      Ihmettelen suuresti, kuinka jollain on kärsivällisyyttä, viitseliäisyyttä ja taitoa mokomaan hommaan.

ps. sille teidän parivuotiaalle nakupelle pitäisi pukea jotain riepua päälle, ettei pikkuprinsessa vilustu. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      106
      1285
    2. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      58
      1272
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      955
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      823
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      814
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      752
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      623
    Aihe