Hyväksytkö naisen, jolla on ollut suhde mustan miehen kanssa.

Mustako

Jos naisesi( suomalainen) kertoo, että hänellä on ollut suhde vaikkapa nigerialaisen kanssa. Mitä ajattelet silloin?

287

11579

Äänestä

    Vastaukset

    • --------------------

      Hyväksyn

      • Anonyymi

        Olet nainen!


    • övölmöldfmvölm

      En haluaisi seurustella sellaisen naisen kanssa, mutta muuten asialla ei ole väliä. Siis jos joku kaveripiiristäni haluaisi kokeilla niin antaa palaa. Muiden asiat eivät mulle kuulu, mutta omasta elämästäni saan vielä toistaiseksi päättää.

    • Mikä en hyväksyisi?

      Minulla on ollut pidempi suhde suomalaiseen naiseen joka oli vielä suhteemme alussa naimisilla (eropaperit saamatta) amerikkalaisen mustan miehen kanssa ja hänellä oli ollut suhteita useiden mustien miesten kanssa.

      Asiaa ja suhteitaan hän ei mitenkään koettannut peitellä minulta. Hän itse asiassa kertoi suoraan, että maailmalle lähtönsä yksi syy oli ollut kiinnostus mustiin miehiin. Kertoipa avoimesti senkin, että seksi mustien miesten kanssa oli yleisesti ottaen ollut parempaa kuin kokemiensa valkoisten (pääasiallisesti suomalaisten) miesten kanssa.

      Asuimme Suomen lisäksi myös LA:n alueella USA:ssa.

      Seksi hänen kanssaan oli oikeastaan tavallaan keskivertoa parempaa kuin keskimääräisesti se on ollut useimpien suomalaisten seksikumppanieni kanssa. Sanon näin siksi, että lähinnä minusta johtuen se oli ajoittain pelkkää panemista ilman rakkautta. Minä nimittäin olin eronnut juuri ennen suhdettamme ja se näiversi ajoittain korvieni välissä.

      Minulla on muuten itsellänikin kokemuksia, noh, lähinnä suhteellisen lyhyistä suhteista, mutta kuitenkin, mustien naisten kanssa. Jokuinen WAU juttu, mutta jokuinen ei niin wau myöskin.

      Nyttemmin olen ollut naimisissa jo yli 10 vuotta thaimaalaisen naisen kanssa.


      Summasumarum:

      Hyväksyisin suomalaisen naisen jolla on ollut suhde vaikka mustan nigerialisen miehen kanssa. Sou wot?

      Mitäkö ajattelisin silloin?

      Mitäkö ajattelisin, koska, silloinko kun häntä panisin....
      No jos olisin sinä, niin silloin ajattelisin vaikkapa timosoinia
      ja sitten kun, niin en timosoinira

      • vyuvk

        On se nyt hienoa kun pääsee vääristelemään jotain mitä itselle ei ole merkitystä


      • 5

        On se nyt hienoa kun osaat ja kynet hakkeroida, surkeaa jos et oikeasti parempaan pysty,


      • Kuumamma

        Musta Nigerialainen!!!Kaikkihan ne on mustia!!!Oli pakko kommentoida,iteselläni 2 lasta nigerialaisen kanssa,ja ne ovat puoliksi mustia.Mutta ei voi kyllä muuta sanoa kuin että on tämän palstan taso kyllä surkea!!!!Mitään oikeaa asiaahan tänne on ihan turha edes yrittää laittaa.


      • 16+7

        Tämä oli varmaan ainoa asiallinen kommentti mikä tässä palstalla on ollut viimeiseen kolmeen kuukauteen :)


      • Anonyymi
        Kuumamma kirjoitti:

        Musta Nigerialainen!!!Kaikkihan ne on mustia!!!Oli pakko kommentoida,iteselläni 2 lasta nigerialaisen kanssa,ja ne ovat puoliksi mustia.Mutta ei voi kyllä muuta sanoa kuin että on tämän palstan taso kyllä surkea!!!!Mitään oikeaa asiaahan tänne on ihan turha edes yrittää laittaa.

        Ootteko huomanneet. Mitä rumempi lihavampi suomalais akka. Sen mustempi äijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko huomanneet. Mitä rumempi lihavampi suomalais akka. Sen mustempi äijä.

        Oot vaan kateellinen,kun et saa naisia😁


      • Anonyymi

        Eli et hyväksy kun Timo tulee mieleen tuolloinkin..


      • Anonyymi
        vyuvk kirjoitti:

        On se nyt hienoa kun pääsee vääristelemään jotain mitä itselle ei ole merkitystä

        Juuri näin. Miehet jotka mukamas hyväksyvät nämä neekerin nussijat, ovat niitä saakelin reppanoita äidin kasvattamia poikia. Niiltä puuttuu munat!


      • Anonyymi
        Kuumamma kirjoitti:

        Musta Nigerialainen!!!Kaikkihan ne on mustia!!!Oli pakko kommentoida,iteselläni 2 lasta nigerialaisen kanssa,ja ne ovat puoliksi mustia.Mutta ei voi kyllä muuta sanoa kuin että on tämän palstan taso kyllä surkea!!!!Mitään oikeaa asiaahan tänne on ihan turha edes yrittää laittaa.

        Puoliksi mustia? Harmaita vai?


    • 4321

      En hyväksyis.Piste.4321

      • kokemusta

        Miks, pelkäätkö että olet huonompi.


      • selvääselittämättä

        En minäkään 3210.piste


    • oik.yo

      en hyväksy. Pelehtiminen etnon kanssa on este.

      • rtrt

        oik.yo Koska se kävisi kolaus egosi päälle :D Tuollaiset ihmiset jotka luulee olevansa parempia,kuin toiset ansaitsee saada samankaltaiset itsekkäät kumppanit.


      • pelkäätko kaikkea uu

        Miksi, tunnetko olevasi huonompi


      • Anonyymi
        rtrt kirjoitti:

        oik.yo Koska se kävisi kolaus egosi päälle :D Tuollaiset ihmiset jotka luulee olevansa parempia,kuin toiset ansaitsee saada samankaltaiset itsekkäät kumppanit.

        Juuri näin


      • Anonyymi
        pelkäätko kaikkea uu kirjoitti:

        Miksi, tunnetko olevasi huonompi

        Parempi.


      • Anonyymi
        pelkäätko kaikkea uu kirjoitti:

        Miksi, tunnetko olevasi huonompi

        No aivan varmasti, kullin kooltaan ja seisotusajaltaan.


    • questions

      Mielenkiintoista, jos mielipiteen antaja ei hyväksy suomalaisen naisen ja nigerialaisen miehen suhdetta, saa hän lukijoilta pluspisteitä, jos hyväksyy, ropisee miinuspisteitä. Mitähän tuollainen tulos kertoo pisteiden antajista? Olisikohan takana jotain rasisminsuuntaista?

      Minä hyväksyisin. Mutta kysytäänpä toisin: Hyväksytkö (naisena) miehen, joka vierailee Tallinnan tai Hampurin bordelleissa? Hyväksytkö jos suomalainen mies on harrastanut seksiä nigerialaisen naisen kanssa? Hyväksytkö miehen, joka himoitsee naisopettajansa kehoa? Joka kieli pitkällä katselee vieraita naisia ollessanne vaikkapa kuppilassa? Hyväksytkö sen että kumppanillasi on ollut seksisuhteita elämässään ennen seurusteluaan sinun kanssasi? Hyväksytkö jos kumppanisi piipahtelee vieraissa heti kun silmä välttää?

      Miten kumppanisi pitäisi yleensä käyttäytyä suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen (ja homoseksuaaleilla samaan sukupuleen) jotta sen hyväksyisit tai tuomitsisit? - Ja mietipä mistä asenteesi yleensä kumpuavat ja miten asenteitasi perustelet. Mietipä mitä se kertoo sinusta itsestäsi.

      Itse harrastan seksiä etnon kanssa. Me molemmat olemme suomalaisia elikkä esim. afrikkalaisten näkökulmasta etnoja.

      • lkfnvklnkldfn

        "Mitähän tuollainen tulos kertoo pisteiden antajista? Olisikohan takana jotain rasisminsuuntaista? "

        Minun kohdallani se kertoo sen, että olen samaa mieltä, mutta en vaivaudu sitä kirjoittamaan koska kommenttini poistettaisiin kuitenkin "rasistisena". Olen oppinut jo pari vuotta sitten olemaan kirjoittamatta mielipidettäni tällaisista asioista koska niin usein se mielipide häviää eetteriin. Helsingin Sanomien kommentointiosasto minut tähän koulutti. Kirjoiteltuani aktiivisesti kommentteja jostain vuodesta 2003-2004 lähtien lopetin sen lopulta kokonaan ja nykyään painelen vain peukkua tai hesarin kommenteissa suosittelua. Ja tuskin olen ainut, joka ei enää viitsi mielipidettään kirjoittaa auki poliittisen korrektiuden aiheuttaman sensuurin takia.

        Niin ja olenko rasisti? En ole.


      • Peace and Love :o)

        Kunnioitettavaa textiä mielipiteesi ja varmaan laittaa monet.. miettimään !
        Itselläni mitä ihanin Gambi Aviomies, yhteisine intresseineen mm. kulttuurit ja musiikki.


      • 9+19
        lkfnvklnkldfn kirjoitti:

        "Mitähän tuollainen tulos kertoo pisteiden antajista? Olisikohan takana jotain rasisminsuuntaista? "

        Minun kohdallani se kertoo sen, että olen samaa mieltä, mutta en vaivaudu sitä kirjoittamaan koska kommenttini poistettaisiin kuitenkin "rasistisena". Olen oppinut jo pari vuotta sitten olemaan kirjoittamatta mielipidettäni tällaisista asioista koska niin usein se mielipide häviää eetteriin. Helsingin Sanomien kommentointiosasto minut tähän koulutti. Kirjoiteltuani aktiivisesti kommentteja jostain vuodesta 2003-2004 lähtien lopetin sen lopulta kokonaan ja nykyään painelen vain peukkua tai hesarin kommenteissa suosittelua. Ja tuskin olen ainut, joka ei enää viitsi mielipidettään kirjoittaa auki poliittisen korrektiuden aiheuttaman sensuurin takia.

        Niin ja olenko rasisti? En ole.

        Näinhän se on - poissa silmistä poissa mielestä. Sitä eivät vaan sananvapauden rajoittajat ymmärrä, ettei asia lakkaa olemasta sillä että siitä puhuminen kielletään. Ja varsinkin jos on kyse jostain yhteiskunnallisesta epäkohdasta, niin se jää kytemään taskussa nyrkkiä puristavien ihmisten mielissä kunnes purkautuu lopulta kerralla. Näin käy aina siellä missä ihmisten vapauksia rajoitetaan. Sananvapauden rajoittaminen on todella lyhytnäköistä politiikkaa.


      • 19
        Peace and Love :o) kirjoitti:

        Kunnioitettavaa textiä mielipiteesi ja varmaan laittaa monet.. miettimään !
        Itselläni mitä ihanin Gambi Aviomies, yhteisine intresseineen mm. kulttuurit ja musiikki.

        Just joo...


      • 12+12

        Olen suomalainen nainen, ateisti ja kaiken kaikkiaan harvinaisen outo tapaus. Mustat miehet ovat aina viehättäneet minua ulkonäöllisesti mutta erot luonteissa ja kulttuurissa liian suuret. Sama venäläisissä miehissä. Suomlaiset miehet liian persoonottomia ja hiljaisia makuuni. Olen naimisissa englantilaisen valkoihoisen miehen kanssa. Kuten jo sanoin, ateistina minulla ei ole mitään syytä romantisoida mitään ihmisen perustarvetta kuten seksi tai vaikkapa syöminen miksikään suureksi rakkauden mittariksi tai muutenkaan noudattaa minkään pronssikautisen kirjan ihmisten kontrolloitiin kehitettyjä rajoituksia, joten ehdottomasti sallisin mieheni ja mustan naisen seksin. Ei väliä tapahtuisiko ennen naimisiin menoamme vai sen aikana kunhan ehkäisystä huolehdittu. Saattaisin liittyä mukaankin, jos olisi mielenkiintoinen henkilö kyseessä. Mieheni saisi harrastaa seksiä ihan vapaasti myös aasialaisen, slaavilaisen, intialaisen, etelä-amerikkalaisen, itseään selkeästi vanhemman, punahiuksisen, gootin, blondin, ylipainoisen jne. naisen kanssa tai miksei vaikka ladyboykin jos siltä tuntuu... Ymmärsitte varmasti pointin? En tuomitsisi vaan sen sijaan toivoisin, että elämäni tärkein ihminen eli puolisoni sai itselleen mahtavan kokemuksen, jota voi sitten kiikkustuolissa muistella...Te saatte puolestanne rajoittaa elämäänne ihan niin monella säännöllä kuin tykkäätte ja tuomita omissa siveyskoulutapahtumissanne kenet haluatte. Toivottavasti ette tukehdu omaan erinomaisuuteenne ja valitsemanne kapeakatseinen elämänne tekee teidät onnellisiksi...


      • Anonyymi

        Vieraissa käyntiä kun ei aina saa selville.


      • Anonyymi
        Peace and Love :o) kirjoitti:

        Kunnioitettavaa textiä mielipiteesi ja varmaan laittaa monet.. miettimään !
        Itselläni mitä ihanin Gambi Aviomies, yhteisine intresseineen mm. kulttuurit ja musiikki.

        Ja mieheläsi kulttuuri ei pysähdy yhteen naiseen..


      • Anonyymi
        Peace and Love :o) kirjoitti:

        Kunnioitettavaa textiä mielipiteesi ja varmaan laittaa monet.. miettimään !
        Itselläni mitä ihanin Gambi Aviomies, yhteisine intresseineen mm. kulttuurit ja musiikki.

        Mikä kulttuuri?


      • Anonyymi
        Peace and Love :o) kirjoitti:

        Kunnioitettavaa textiä mielipiteesi ja varmaan laittaa monet.. miettimään !
        Itselläni mitä ihanin Gambi Aviomies, yhteisine intresseineen mm. kulttuurit ja musiikki.

        Minäkin nautin miehesi kanssa kulttuurista. Y. Tuija


      • Anonyymi
        Peace and Love :o) kirjoitti:

        Kunnioitettavaa textiä mielipiteesi ja varmaan laittaa monet.. miettimään !
        Itselläni mitä ihanin Gambi Aviomies, yhteisine intresseineen mm. kulttuurit ja musiikki.

        Kulttuuri.. 😆


    • jokuvaaMansesta

      No, ei se sentään muslimi ole jos on nigerialainen.
      Tosin Nigeria on tunnettu nettihuijausten pesäkkeenä ja sen kansantulosta tulee huomattava osa ulkomaalaisilta huijatuilta.

      • höpönpöppöö

        Nigeriassa on myös muslimeja...


    • suhteet?

      Aina vain jaksaa ihmetyttää, miten palstalla, jonka nimi on "Monikulttuuriset suhteet" jaksetaan edes tehdä tämäntyyppisiä aloituksia. Mä olen jostain kummasta saanut sellaisen käsityksen, että täällä olisi tarkoitus keskustella monikulttuurisista suhteista (ehkä omakohtaisiin kokemuksiin nojaten?) eikä siitä, hyväksyykö monikulttuurisen suhteen vai ei.

      • questions

        Arvoisa nimimerkki "suhteet?", minä ajattelen samoin kuin Sinä. Ystäväpiirissäni on monia "monikulttuurisia" suhteita, lähin naisystäväni on jo 20 vuotta elänyt hyvin onnellista elämää mustan miehensä kanssa (joka myös on hyvä ystäväni), lapsuuden ystäväni ja naapurini hra Nenä on ollut 10 vuotta avioliitossa aasialaisen naisen kanssa, saksalainen Klaus elelee onnellisesti brasilialaisen naisensa kanssa, veljeni seurustelee espanjalaisen naisen kanssa, minä itse rakastuin joskus teini-ikäisenä tulisesti gambialaiseen tyttöön (mutta ei siitä mitään tullut, he muuttivat pois), .... Niin, ei rakkaus ihonväriä tai etnotaustaa kysele, se vain tulee jos on tullakseen. Olkaamme mieluummin onnellisia siitä että meitä on niin monenlaisia, surullista olisi sen sijaan se että vain prikulleen itsemme näköisiä tapaisimme. Sitäpaitsi: meillähän on yhteinen kantaäiti. Kiittäkäämme häntä siitä että hän kohdussaan kantoi meidän kaikkien idut. Joistakin tuli mustia, joistakin keltaisia, joistakin tummia, joistakin vaaleita, joistakin intiaaneja, joistakin punanahkoja, minusta valkolainen, naapurin perheestä mustalaisia (naapurini sanoo: sano aina suoraan että olemme mustalaisia, emme me romaaneja ole, niitä löytyy vaikkapa kirjastosta), joistakin tuli latinoja, joistakin eskimoja. Kiitos Luoja (johon en osaa uskoa) että teit meistä niin monenlaisia. Erilaisia olemme mutta ihmisinä yhtä.


      • idcfs

        Minuakin ihmetyttää monikin asia mm. sellainen, että sananvapauden maassa kuten Suomi, ei saa sanoa omaa mielipidettään, että sen joku tulkitsee heti oittamatta rasismiksi. Monikulttuuriset-palsta on oivallinen paikka kertoa mielipiteitä avoimesti ja anonyyminä, koska monikulttuurisista asioista myös niistä negatiivisista ei pahemmin keskustella missään muualla.

        Pitäisikö perustaa keskustelupalsta nimeltään "hyväksyäkkö monikulttuurisuus Suomessa vai ei?"

        Tuskin sellainen palsta saisi viipyä täällä päivää pitempään, kun joku koko maailmaa syleilevä solidaarisaktivisti kirjoittaisi omia kommenttejaan miten rasisteja suomalaiset ovat. "Tämän henkilönhän" ei pitäisi tulla sellaiselle keskustelupalstalle ollenkaan kertomaan mielipiteitään, koska hän on väärällä palstalla.


      • ano1234567
        idcfs kirjoitti:

        Minuakin ihmetyttää monikin asia mm. sellainen, että sananvapauden maassa kuten Suomi, ei saa sanoa omaa mielipidettään, että sen joku tulkitsee heti oittamatta rasismiksi. Monikulttuuriset-palsta on oivallinen paikka kertoa mielipiteitä avoimesti ja anonyyminä, koska monikulttuurisista asioista myös niistä negatiivisista ei pahemmin keskustella missään muualla.

        Pitäisikö perustaa keskustelupalsta nimeltään "hyväksyäkkö monikulttuurisuus Suomessa vai ei?"

        Tuskin sellainen palsta saisi viipyä täällä päivää pitempään, kun joku koko maailmaa syleilevä solidaarisaktivisti kirjoittaisi omia kommenttejaan miten rasisteja suomalaiset ovat. "Tämän henkilönhän" ei pitäisi tulla sellaiselle keskustelupalstalle ollenkaan kertomaan mielipiteitään, koska hän on väärällä palstalla.

        Siksi kirjoitankin vastaukseni anonyymipalvelimen kautta ja yhteys on hyvin salattu VPN:llä. Nyt on tosiaan uusi tietynlainen sensuurin aika, kohta Orwellin 1984 systeemit.


      • piolokiaa
        questions kirjoitti:

        Arvoisa nimimerkki "suhteet?", minä ajattelen samoin kuin Sinä. Ystäväpiirissäni on monia "monikulttuurisia" suhteita, lähin naisystäväni on jo 20 vuotta elänyt hyvin onnellista elämää mustan miehensä kanssa (joka myös on hyvä ystäväni), lapsuuden ystäväni ja naapurini hra Nenä on ollut 10 vuotta avioliitossa aasialaisen naisen kanssa, saksalainen Klaus elelee onnellisesti brasilialaisen naisensa kanssa, veljeni seurustelee espanjalaisen naisen kanssa, minä itse rakastuin joskus teini-ikäisenä tulisesti gambialaiseen tyttöön (mutta ei siitä mitään tullut, he muuttivat pois), .... Niin, ei rakkaus ihonväriä tai etnotaustaa kysele, se vain tulee jos on tullakseen. Olkaamme mieluummin onnellisia siitä että meitä on niin monenlaisia, surullista olisi sen sijaan se että vain prikulleen itsemme näköisiä tapaisimme. Sitäpaitsi: meillähän on yhteinen kantaäiti. Kiittäkäämme häntä siitä että hän kohdussaan kantoi meidän kaikkien idut. Joistakin tuli mustia, joistakin keltaisia, joistakin tummia, joistakin vaaleita, joistakin intiaaneja, joistakin punanahkoja, minusta valkolainen, naapurin perheestä mustalaisia (naapurini sanoo: sano aina suoraan että olemme mustalaisia, emme me romaaneja ole, niitä löytyy vaikkapa kirjastosta), joistakin tuli latinoja, joistakin eskimoja. Kiitos Luoja (johon en osaa uskoa) että teit meistä niin monenlaisia. Erilaisia olemme mutta ihmisinä yhtä.

        Meillä ja pesusienillä on yhteinen kantaäiti. Ei se tarkoita yhtikäs mitään.


      • Anonyymi
        idcfs kirjoitti:

        Minuakin ihmetyttää monikin asia mm. sellainen, että sananvapauden maassa kuten Suomi, ei saa sanoa omaa mielipidettään, että sen joku tulkitsee heti oittamatta rasismiksi. Monikulttuuriset-palsta on oivallinen paikka kertoa mielipiteitä avoimesti ja anonyyminä, koska monikulttuurisista asioista myös niistä negatiivisista ei pahemmin keskustella missään muualla.

        Pitäisikö perustaa keskustelupalsta nimeltään "hyväksyäkkö monikulttuurisuus Suomessa vai ei?"

        Tuskin sellainen palsta saisi viipyä täällä päivää pitempään, kun joku koko maailmaa syleilevä solidaarisaktivisti kirjoittaisi omia kommenttejaan miten rasisteja suomalaiset ovat. "Tämän henkilönhän" ei pitäisi tulla sellaiselle keskustelupalstalle ollenkaan kertomaan mielipiteitään, koska hän on väärällä palstalla.

        Onkohan suvakeilla omaa kirjoiyyelu palstaa? Käyvät närpimässä meidän oikeiden rasistien mielipiteitä!


      • Anonyymi

        No kyllä kysyttiin ensin että hyväksytkö..


    • tiina:)

      Minua ei ainakaan kiinnosta hyväksyykö pienellä varustettu suomalainen minun suhteitani mustiin miehiin, jotka ovat paljon viriilimpiä kuin veltot suomalaiset. Ette te vätykset pysty naisen eroottisia tarpeita tyydyttämään joten jäätte nuolemaan näppejänne. Aika katsoa peiliin. Jos teillä on muka niin paljon isommat aivot niin kehittäkääpä itsellenne isommat alapäänkin vehkeet, ehkä sitten me naiset emme mene mustiin enää :)

      • alsotiina

        En tietenkään paheksu sitä että sinulla tiina:) on suhde mustaan mieheen mutta perustelusi (suomalaiset miehet ovat sitä tai tätä) on kyllä yliampuva ja epäoikeudenmukainen. Eivät kaikki suomalaiset miehet ole sellaisia vätyksiä kuin kuvaat. Olen itse pitkän elämäni aikana seurustellut lukuisien IHANIEN suomalaisten miesten kanssa. Älä hyvä nainen yleistä, on meissä naisissakin niin moneksi. Sitä paitsi olen itse joskus nuoruudessani ollut parinkin mustan miehen kanssa ja molemmilla oli pienet kalut. Ja eräällä suomalaisella oli niin iso vehje että yhdyntä teki kipeää. Sei oli aivan valtava, liian iso. Enpä toista kertaa sen miehen kanssa sänkyyn mennyt, vaikka hän muuten fiksu mies. Olisi ehkä saanut käyttää kaluaan oikein. Nykyisellä miehelläni - olen ollut aviossa 3 vuotta - on kai ihan normaalin kokoinen, ei liian suuri eikä pieni, ja nautin suunnattomasti seksistä hänen kanssaan. Ei ole ollut eikä ole tarvetta etsiä muita. - Tiin.:), älä hyvä nainen yleistä!


      • tyhmä kysymys taas
        alsotiina kirjoitti:

        En tietenkään paheksu sitä että sinulla tiina:) on suhde mustaan mieheen mutta perustelusi (suomalaiset miehet ovat sitä tai tätä) on kyllä yliampuva ja epäoikeudenmukainen. Eivät kaikki suomalaiset miehet ole sellaisia vätyksiä kuin kuvaat. Olen itse pitkän elämäni aikana seurustellut lukuisien IHANIEN suomalaisten miesten kanssa. Älä hyvä nainen yleistä, on meissä naisissakin niin moneksi. Sitä paitsi olen itse joskus nuoruudessani ollut parinkin mustan miehen kanssa ja molemmilla oli pienet kalut. Ja eräällä suomalaisella oli niin iso vehje että yhdyntä teki kipeää. Sei oli aivan valtava, liian iso. Enpä toista kertaa sen miehen kanssa sänkyyn mennyt, vaikka hän muuten fiksu mies. Olisi ehkä saanut käyttää kaluaan oikein. Nykyisellä miehelläni - olen ollut aviossa 3 vuotta - on kai ihan normaalin kokoinen, ei liian suuri eikä pieni, ja nautin suunnattomasti seksistä hänen kanssaan. Ei ole ollut eikä ole tarvetta etsiä muita. - Tiin.:), älä hyvä nainen yleistä!

        Hyväksyisin! mitä se kenellekään kuuluu,.Minä elän elämäni ja piste


      • Hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Olet kuitenkin promille kaikista valkoisista naisista, joten tervemenoa! Et pääsekään koskaan normaaliin suhteeseen valkoisen miehen kanssa.


      • Anonyymi

        Tiina pikitunneli..


      • Anonyymi

        Olisit sinä ollut venyttämättä rakoasi liian suureksi, nyt sinne saa jo salaoja putkea laittaa tiivisteeksi.


      • Anonyymi
        alsotiina kirjoitti:

        En tietenkään paheksu sitä että sinulla tiina:) on suhde mustaan mieheen mutta perustelusi (suomalaiset miehet ovat sitä tai tätä) on kyllä yliampuva ja epäoikeudenmukainen. Eivät kaikki suomalaiset miehet ole sellaisia vätyksiä kuin kuvaat. Olen itse pitkän elämäni aikana seurustellut lukuisien IHANIEN suomalaisten miesten kanssa. Älä hyvä nainen yleistä, on meissä naisissakin niin moneksi. Sitä paitsi olen itse joskus nuoruudessani ollut parinkin mustan miehen kanssa ja molemmilla oli pienet kalut. Ja eräällä suomalaisella oli niin iso vehje että yhdyntä teki kipeää. Sei oli aivan valtava, liian iso. Enpä toista kertaa sen miehen kanssa sänkyyn mennyt, vaikka hän muuten fiksu mies. Olisi ehkä saanut käyttää kaluaan oikein. Nykyisellä miehelläni - olen ollut aviossa 3 vuotta - on kai ihan normaalin kokoinen, ei liian suuri eikä pieni, ja nautin suunnattomasti seksistä hänen kanssaan. Ei ole ollut eikä ole tarvetta etsiä muita. - Tiin.:), älä hyvä nainen yleistä!

        Hyväksyykö miehesi alun kysymyksen mukaisen naisen? Epäilen ettette enää ole yhdessä.


    • ei tauteja kiitos

      "Mitä ajattelet silloin?"

      Että on aika etsiä parempaa seuraa.

    • Hyväksyn naisen

      mutta en itse hänen kanssaan haluaisi seurustella. En halua olla kenenkään onnen esteenä ja hyvä niin, että suomalainen nainen saa arvoistaan kohtelua.

    • Riippuu tästä

      Riippu vähän. No siis kyllä minä hyväksyisin naisen suhteet joka tapauksessa, kukas minä olen muka kenenkään suhteita tuomitsemaan. Eri asia sitten onkin, että alkaisinko suhteeseen naisen kanssa.

      Jos se musta mies olisi ollut vain poikaystävä siinä missä muutkin, niin eipä se minua häiritsisi sen enempää kuin muutkaan exät. Jos taas nainen olisi näitä jotka tapailevat ulkomaalaisia toisensa perään, niin enpä alkaisi mihinkään ko. naisen kanssa.

      Miksikö? No siksi, että tuollaisella naisella on selvästi jonkinlainen fetissi ulkomaalaisiin tai tummiin miehiin. Miksi minä sellaisen naisen kanssa seurustelisin, kun en ole itse kumpaakaan? Tuollainen nainen ei selvästi näe ihmisiä vain yksilöinä, vaan jakaa heidät ryhmiin, joiden mukaan voi kiinnostua tai ei. eli tyyliin "ulkomaalaiset miehen (kaikki) ovat parempia kuin suomalaiset miehet" tai "kaikki tummat miehet sitä ja tätä". Tuo on niin typerä ja perusteeton yleistys, että alkaisi ärsyttämään naisen typeryys.

    • En hyväksy

      En todellakaan hyväksyisi.

    • Sarah-06

      Hei ja kiitos teille jotka hyväksytte naisen,joka on ollut.. sanokaammeko `ulkomaalaisen` kanssa.
      Eiköhän ne ole kuitenkin ihmisiä nekin.
      Mutta hyväksyttekö naisen,jolla on lapsi `ulkomaalaisen kanssa?
      Asiallisia vastauksia ..

      • 3+18

        Sanotaanko näin, että mulattilapsia hoitava yh-äiti on kyllä sellainen kävelevä stereotyyppi, että tuskinpa sitä kovin moni pitää ainakaan vetovoimatekijänä. Muiden miesten lapset yleensäkin ovat vähän vaikeita nieltäviä ainakin lapsettomille miehille, mutta jos lapsesta vielä näkee yhdellä vilkaisulla, ettei se voi olla miehen biologinen jälkeläinen, niin kyllä siinä suhteen luominen jää puolitiehen. Tietty jos on kovin maailmaa halaava hippimies, jonka mielestä rotujen sekoittaminen on ihanaa, niin ehkä sellainen sateenkaariperhe on jopa toivottava. Älä siis suotta masennu.


      • Anonyymi

        No en varmana hyväksy.


    • what :D

      Hah,en edes tajua kysymystä,mitä merkitystä jos muija on ollut mustan miehen kanssa?? pelottaako et oma pituus ei ole seksissä sama,vai pelkkä rasistisuus...ääh haloo eteenpäin pitäis mennä,eikä roikkua menneisyydessä. en itse ole ollut,mutta jos rakastuu tummaan mieheen,niin so?

    • En vitussa

      Jos nainen on edes kerran tuntenut vetoa mustaan mieheen, niin saa sillä tiellä pysyä jatkossakin.

      Ei tarvitse minun silmieni eteen sellaisen naisen tulla.

      • En ymmärä mitä siitä on haittaa? Muuttaako se kokemus mustan kanssa naista jotenkin?


      • lkkkaaaaa

        Tottahan toki. Kullin on sen jälkeen aina oltava suuri, mielellään musta ja vikkelä.
        Enkä haluaisi Suomeen tällaisten ..ssimisten tuloksena syntyviä 1/2 ngr.


    • Hannu Kärbä

      Hyväksyn sellaisen naisen, jolla on syntynyt aito ihmissuhde puhtain motiivein ja ns. normaalissa sosiaalisessa tilanteessa. Käytännössä tämä tarkoittaa Suomen kohdalla sitä, että nainen on asunut pidempään ulkomailla ja rakastunut siellä mustaan mieheen.

      Empiiristen kokemusten perusteella olen nimittäin varma, että Suomessa pariutuneiden kohdalla on kyse vain viidakkokuumeesta eikä mistään muusta. Ei täällä vielä olla tilanteessa, jossa jokaisella olisi omissa sosiaalisissa ympyröissään roppakaupalla ihkuja ulkkiksia, joiden kanssa käytäisiin leffoissa ja pelaamassa biljardia ihan muuten vaan ja joista sitten joku joskus löytäisi rakkauden. Kyllä se täällä Impivaarassa on niin, että ne naiset jotka mustaa munaa haluavat hakeutuvat sen pariin määrätietoisesti ja nimenomaisesti. Tämä taas ei ole millään tasolla viehättävää kuten ei viettien varassa eläminen yleensäkään.

      • srjtjrtj

        Yleistäminen ei kannata! Olen tavannut tummahkon avomieheni Suomessa, mutta kyse ei silti ole viidakkokuumeesta. Tapasimme työpaikallamme pienessä yrityksessä. Minä olin yksi harvoista työntekijöistä, joka osasi englantia hyvin. Hän ihastui minuun melko nopeasti, koska olen aika erilainen muihin työpaikkani naisiin verrattuna. Minä taas epäröin pitkään, kannattaako parisuhde ulkomaalaisen miehen kanssa.

        Vaikka ulkomaalaisia on vielä melko vähän Suomessa, heitä voi tavata melko helposti, vahingossa ja monenlaisissa paikoissa. Ainakaan Etelä-Suomessa ei heitä tarvitse etsiä. Jos haluaa harjoittaa enkun kieltään ja omaa vähääkään sosiaalisen luonteen, voi tällaisten kavereitten kanssa ystävystyä melko helposti esim. töissä tai koulussa ilman viidakkokuumetta.


      • Hannu Kärbä
        srjtjrtj kirjoitti:

        Yleistäminen ei kannata! Olen tavannut tummahkon avomieheni Suomessa, mutta kyse ei silti ole viidakkokuumeesta. Tapasimme työpaikallamme pienessä yrityksessä. Minä olin yksi harvoista työntekijöistä, joka osasi englantia hyvin. Hän ihastui minuun melko nopeasti, koska olen aika erilainen muihin työpaikkani naisiin verrattuna. Minä taas epäröin pitkään, kannattaako parisuhde ulkomaalaisen miehen kanssa.

        Vaikka ulkomaalaisia on vielä melko vähän Suomessa, heitä voi tavata melko helposti, vahingossa ja monenlaisissa paikoissa. Ainakaan Etelä-Suomessa ei heitä tarvitse etsiä. Jos haluaa harjoittaa enkun kieltään ja omaa vähääkään sosiaalisen luonteen, voi tällaisten kavereitten kanssa ystävystyä melko helposti esim. töissä tai koulussa ilman viidakkokuumetta.

        "Jos haluaa harjoittaa enkun kieltään ja omaa vähääkään sosiaalisen luonteen, voi tällaisten kavereitten kanssa ystävystyä melko helposti esim. töissä tai koulussa ilman viidakkokuumetta. "

        Niin siis jos hakeutuu määrätietoisesti ja nimenomaisesti näiden ulkkisten seuraan niin löytyy kyllä kavereita. Pointti ei ollut se, että mamuja olisi vaikea löytää tuolta katukuvasta. Harvemmin ihmisillä vaan on tarvetta mennä höpisemään tuntemattomilla ja tekemään tuttavuutta. Koska viimeksi pysäytit somaliäidin kadulla ihan vaan kysyäksesi mitä kuuluu?


      • enfrn
        Hannu Kärbä kirjoitti:

        "Jos haluaa harjoittaa enkun kieltään ja omaa vähääkään sosiaalisen luonteen, voi tällaisten kavereitten kanssa ystävystyä melko helposti esim. töissä tai koulussa ilman viidakkokuumetta. "

        Niin siis jos hakeutuu määrätietoisesti ja nimenomaisesti näiden ulkkisten seuraan niin löytyy kyllä kavereita. Pointti ei ollut se, että mamuja olisi vaikea löytää tuolta katukuvasta. Harvemmin ihmisillä vaan on tarvetta mennä höpisemään tuntemattomilla ja tekemään tuttavuutta. Koska viimeksi pysäytit somaliäidin kadulla ihan vaan kysyäksesi mitä kuuluu?

        Tämä on hyvä pointti. Kyllä se menee niin, että naiset (ja miehet) etsiytyvät tarkoituksella eri etnisyyksien seuraan, jos ja kun tuntevat vetoa sellaiseen. Siinä vaiheessa kysymys lähinnä kuuluukin, että miksi. Mitä pitäisi ajatella naisesta, joka käy lähinnä jossain afroklubeilla etsimässä seuraa? Itse ainakin ajattelisin, että ei varmaan ole sitten minua varten tuo nainen kun selvästi preferoi tummia miehiä.


      • Anonyymi
        srjtjrtj kirjoitti:

        Yleistäminen ei kannata! Olen tavannut tummahkon avomieheni Suomessa, mutta kyse ei silti ole viidakkokuumeesta. Tapasimme työpaikallamme pienessä yrityksessä. Minä olin yksi harvoista työntekijöistä, joka osasi englantia hyvin. Hän ihastui minuun melko nopeasti, koska olen aika erilainen muihin työpaikkani naisiin verrattuna. Minä taas epäröin pitkään, kannattaako parisuhde ulkomaalaisen miehen kanssa.

        Vaikka ulkomaalaisia on vielä melko vähän Suomessa, heitä voi tavata melko helposti, vahingossa ja monenlaisissa paikoissa. Ainakaan Etelä-Suomessa ei heitä tarvitse etsiä. Jos haluaa harjoittaa enkun kieltään ja omaa vähääkään sosiaalisen luonteen, voi tällaisten kavereitten kanssa ystävystyä melko helposti esim. töissä tai koulussa ilman viidakkokuumetta.

        Viidakkokuume, hourit ihan höpöjä.


    • Finnjävel

      Ihastumisen huumassa voisin luulla, että pääsisin yli tuosta asiasta. Mutta olen kuitenkin varma siitä että ei onnistuisi. Tätä mieltä ovat muutamat muut kaverinikin.

      Kerran olen jo joutunut kuuntelemaankin sydämen ja erityisesti järjen ääntä. Ennemmin olen vaikka yksin koko elämäni.

    • just thinking

      Ei sen puoleen, jos niin surullisesti kävisi että jäisin yksin ja kaipaisin uutta parisuhdetta, niin enpä minä ainakaan jäisi haikailemaan miehen perään, jolla on niin huono itsetunto, ettei kestä sitä että minulla on ollut musta mies. On se kumma kun mustien ei tarvitse kysellä että onko ollut valkoista tai muunkaan väristä miestä.

      • ..........

        On se kyllä mustillekin ongelma ja samanlainen ongelma se on miehille kuin naisille se, että miehellä on ollut thaikku.
        Itse vihaan naisia, jotka ovat olleet suhteessa mustan miehen kanssa.
        Jos "once you go black, you cant go back" teoria toimii, niin miksi te haluaisitte olla enää valkoisten miesten kanssa ?


      • ????????????
        .......... kirjoitti:

        On se kyllä mustillekin ongelma ja samanlainen ongelma se on miehille kuin naisille se, että miehellä on ollut thaikku.
        Itse vihaan naisia, jotka ovat olleet suhteessa mustan miehen kanssa.
        Jos "once you go black, you cant go back" teoria toimii, niin miksi te haluaisitte olla enää valkoisten miesten kanssa ?

        Miksi ihmeessä vihaat naisia jotka ovat olleet suhteessa mustan miehen kanssa? Viha on vahva tunne, mistä se sulle tulee?


      • 17+9
        ???????????? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä vihaat naisia jotka ovat olleet suhteessa mustan miehen kanssa? Viha on vahva tunne, mistä se sulle tulee?

        Oletko, Sherlock, koskaan kuullut rasismista? Googleta vaikka se sana, niin ei tarvitse kysellä tyhmiä.


      • ????????????????????
        17+9 kirjoitti:

        Oletko, Sherlock, koskaan kuullut rasismista? Googleta vaikka se sana, niin ei tarvitse kysellä tyhmiä.

        Ehkä kannattais miettiä mikä on mennyt kotikasvatuksessa pieleen, kun on noin putkinäköinen?


      • 5+1
        ???????????????????? kirjoitti:

        Ehkä kannattais miettiä mikä on mennyt kotikasvatuksessa pieleen, kun on noin putkinäköinen?

        Ehkä siinä kotikasvatuksessa ei ole mennyt mikään pieleen. Kenties lopputulema on juuri sellainen mitä haettiin. Kaikki ihmiset eivät ajattele asioista samalla tavalla.


      • Taasnaita

        Huono itsetunto. Hah.

        Pikemminkin hyva itsetunto. Sita paitsi mita se sinulle kuuluu jos jotkut miehet eivat voi sulattaa sita, etta nainen on pelehtinyt mustan makkaran kanssa. Ei siita hyvaa suhdetta tulisi koska miesta kuitenkin vituttaisi asia koko ajan.


      • Taasnäitä

        Musta menneisyys naisessa ei vaan käy. Ja kiitos kysymästä, itsetunnossa ei ole vikaa vaikka siihen vedoten yritätkin manipuloida huonolla itsetunnolla varustettuja miehiä hyväksymään sinut.


      • Thaimaassa-v1989-käynyt
        .......... kirjoitti:

        On se kyllä mustillekin ongelma ja samanlainen ongelma se on miehille kuin naisille se, että miehellä on ollut thaikku.
        Itse vihaan naisia, jotka ovat olleet suhteessa mustan miehen kanssa.
        Jos "once you go black, you cant go back" teoria toimii, niin miksi te haluaisitte olla enää valkoisten miesten kanssa ?

        Mitä vikaa thaikuissa on? Nehän ovat kauniita, suorat hiukset ja vaalea iho, kuten suomalaisilla. Osa thaikuista on ruskeampia, kotoisin maan eteläosasta, mutta pohjoisesta löytyy hyvinkin vaaleaihoisia.


      • Anonyymi
        ???????????? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä vihaat naisia jotka ovat olleet suhteessa mustan miehen kanssa? Viha on vahva tunne, mistä se sulle tulee?

        Sinusta se tulee senkin lortto!


      • Anonyymi
        ???????????? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä vihaat naisia jotka ovat olleet suhteessa mustan miehen kanssa? Viha on vahva tunne, mistä se sulle tulee?

        Olen rasisti, siitä se tulee. Häpeän tätä suvakkinvenettä nimeltä suomi. Katsotaan n50-100v. päästä uudestaan, ei ole elovena tyttöjä enää!


    • still just thinking

      Minä en ainakaan ole ensisijaisesti etsinyt mustaa miestä, sellainen vain löytyi ulkomaankomennuksen aikana ja hyvä niin, pitkä suhde takana ja toivottavasti monta vuotta vielä edessä päin. En ole ennenkään ihmiseen mieltynyt ihonvärin takia vaan sen takia minkälainen ihminen hän on. Tarkoitin että jos tämä suhde päättyisi ja tulisi uusi mies kuvioihin ja sille ois ongelma se et oon ollut mustan mihen kanssa, niin mun puolesta sais sitten mennäkin. Ei kiitos pikkusieluisille.

      Tunnen jonkin verran mustia, enkä ole tosiaan ikinä törmännyt siihen, että naisen valkoinen/musta/thai/jne ex olisi este suhteelle.. mutta kyllähän tähän maailmaan mahtuu paljon sellaista mihin ite ei oo törmännyt.

      • ölmdlömds

        "Tunnen jonkin verran mustia, enkä ole tosiaan ikinä törmännyt siihen, että naisen valkoinen/musta/thai/jne ex olisi este suhteelle.. mutta kyllähän tähän maailmaan mahtuu paljon sellaista mihin ite ei oo törmännyt."

        Käy kysymässä jostain black power porukoista, niin saatat löytää toisenlaisiakin ajatuksia. Kysehän on pohjimmiltaan siitä nähdäänkö asia pariutumisena ylöspäin vai alaspäin. Jos ylöspäin, niin ei ongelmaa, mutta jos alaspäin niin se kertoo sen potentiaalisen kumppanin potentiaalisesta huonoudesta. Miksi on joutunut tai halunnut tyytyä sellaiseen tilanteeseen?

        Aika monissa mustissa kulttuureissa, jopa jenkeissä, on valkoinen puoliso haluttu ja eräänlainen statussymboli sekin. Räppärit ja urheilutähdet naivat valkoisia pimuja ja naiset valittelee kuinka kaikki "laatuveljet" deittailevat vain valkoisia tai aasialaisia. Toisin päin asia ei yleensä menekään ihan samalla tavalla.


      • ............
        ölmdlömds kirjoitti:

        "Tunnen jonkin verran mustia, enkä ole tosiaan ikinä törmännyt siihen, että naisen valkoinen/musta/thai/jne ex olisi este suhteelle.. mutta kyllähän tähän maailmaan mahtuu paljon sellaista mihin ite ei oo törmännyt."

        Käy kysymässä jostain black power porukoista, niin saatat löytää toisenlaisiakin ajatuksia. Kysehän on pohjimmiltaan siitä nähdäänkö asia pariutumisena ylöspäin vai alaspäin. Jos ylöspäin, niin ei ongelmaa, mutta jos alaspäin niin se kertoo sen potentiaalisen kumppanin potentiaalisesta huonoudesta. Miksi on joutunut tai halunnut tyytyä sellaiseen tilanteeseen?

        Aika monissa mustissa kulttuureissa, jopa jenkeissä, on valkoinen puoliso haluttu ja eräänlainen statussymboli sekin. Räppärit ja urheilutähdet naivat valkoisia pimuja ja naiset valittelee kuinka kaikki "laatuveljet" deittailevat vain valkoisia tai aasialaisia. Toisin päin asia ei yleensä menekään ihan samalla tavalla.

        Enpä hengaa black power porukoissa, mutta uskon kyllä ja onhan se totta että suhtautumiseen vaikuttaa tunteeko pariutuvansa alas vai ylöspäin. Tota olen kyllä kuullut, että tummat naiset valittaa, että hyvät ja koulutetut miehet deittailee valkoisia/aasialaisia ja onpa sitä muutama nainen mun mieheltäkin kysynyt, että miksi valitsi valkoisen kun olisi voinut saada mustan. Me ollaan oltu yhdessä teini-iästä asti ja nyt lähempänä neljääkymmentä, sillon ei osannut ajatella asioita sen kummemmin, vaan tunteella mentiin. Hyvin ollaan pärjätty ja tasapainoinen suhde, ei kasvettu erikseen vaan yhteen.


      • ............

        Tavallaan... :P jäi tosiaan oleellinen sana lauseesta pois eli siis toinen vanhemmistani oli ja komennukselta se tuntui, koska en olisi 15-vuotiaana todellakaan halunnut lähteä mihinkään Suomesta, se tuntui silloin pieneltä maailmanlopulta. Kolme vuotta meni sillä kertaa jenkeissä, sitten palasin Suomeen opiskelemaan ja sitten kuitenkin piti palata..


    • watöf

      Miksen hyväksyisi? Pitäisin kunnianosoituksena, jos nainen kelpuuttaisi minut oltuaan eksoottisen viidakkomiehen kanssa.

      • nih!

        Miksen hyväksyisi miestä, jolla on ollut suhde thaimaalaisen kanssa? Kaikilla aikuisilla on enemmän tai vähemmän suhteista takana, en ymmärrä miksi toisen menneisyydestä pitää jaksaa kantaa huolta, sehän on MENNEISYYTTÄ.


      • ...........
        nih! kirjoitti:

        Miksen hyväksyisi miestä, jolla on ollut suhde thaimaalaisen kanssa? Kaikilla aikuisilla on enemmän tai vähemmän suhteista takana, en ymmärrä miksi toisen menneisyydestä pitää jaksaa kantaa huolta, sehän on MENNEISYYTTÄ.

        Jos kokeilee eri rotuista miestä, niin takaisin ei todellakaan kannata tulla. Itseppähän olette tienne valinneet ja olette tunteneet vetoa mustaan mieheen, joka ei minun mielestäni ole hyväksyttävää.
        Menneisyydellä on väliä, kaikkea ei voi antaa anteeksi.


      • kmklnvlfknklfn
        ........... kirjoitti:

        Jos kokeilee eri rotuista miestä, niin takaisin ei todellakaan kannata tulla. Itseppähän olette tienne valinneet ja olette tunteneet vetoa mustaan mieheen, joka ei minun mielestäni ole hyväksyttävää.
        Menneisyydellä on väliä, kaikkea ei voi antaa anteeksi.

        En itse voisi hyväksyä esim. pedofiiliä tai raiskaajaa, mutta että ex-kumppanin kansallisuus häiritsisi.. sitä en tajua. Voitko selittää miksi se ei ole hyväksyttävää mielestäsi, mikä siinä on anteeksiantamatonta?


      • kfjkljgklfjgklfjg

        Koitan miettiä, mutta niin kuin sanoit, en varmaan voi pointtiasi koskaan ymmärtää. Jos joku erityisesti haluaa vain ja ainoastaan mustia miehiä, sitä en voi itsekään ymmärtää ja sama pätee jos joku haluaa vain ja ainoastaan vaaleita/punatukkaisia jne... raiskaajaa/pedofiiliä en voi hyväksyä on sitten tumma tai vaalea, koska kyseiset teot kertovat ihan yksinkertaisesti siitä, ettei arvomaailma ole kohdillaan. Eli ei, en hyväksy raiskausta mustan tekemänä, mutta en myöskään valkoisen. Luuletko, että jos on mustan miehen kanssa, niin silloin hyväksyy Suomessa kaikkien mustien miesten tekemät tyhmyydet ja rikokset?


      • ...........
        kfjkljgklfjgklfjg kirjoitti:

        Koitan miettiä, mutta niin kuin sanoit, en varmaan voi pointtiasi koskaan ymmärtää. Jos joku erityisesti haluaa vain ja ainoastaan mustia miehiä, sitä en voi itsekään ymmärtää ja sama pätee jos joku haluaa vain ja ainoastaan vaaleita/punatukkaisia jne... raiskaajaa/pedofiiliä en voi hyväksyä on sitten tumma tai vaalea, koska kyseiset teot kertovat ihan yksinkertaisesti siitä, ettei arvomaailma ole kohdillaan. Eli ei, en hyväksy raiskausta mustan tekemänä, mutta en myöskään valkoisen. Luuletko, että jos on mustan miehen kanssa, niin silloin hyväksyy Suomessa kaikkien mustien miesten tekemät tyhmyydet ja rikokset?

        Tunnutte hyväksyvän ihan mitä vain, kun on musta mies asialla. Pettämisenkin katsotte läpi sormien, jota taas ette hyväksy valkoiselta mieheltä. Miksi ?


      • ökflödjflöjf
        ........... kirjoitti:

        Tunnutte hyväksyvän ihan mitä vain, kun on musta mies asialla. Pettämisenkin katsotte läpi sormien, jota taas ette hyväksy valkoiselta mieheltä. Miksi ?

        Miksi teitittelt minua? En voi kertoa kuin omasta näkemyksestäni. En todellakaan hyväksy mustalta mieheltäni sen enempää kuin valkoiseltakaan. Jos mieheni pettäisi minua, en todellakaan katsoisi sitä läpi sormien. Mielestäni ketään ei pidä asettaa korokkeelle etnisen taustansa vuoksi, ymmärrän että sellainen pistää vihaksi, en voi itsekään sitä sietää. Enkä voi väittää itse olevani vapaa ennakkoluuloista.


      • Anonyymi

        Aisuri löytynyt!


      • Anonyymi

        Et kyllä varmana ole miehenä täällä kommentoimassa.


      • Anonyymi
        ökflödjflöjf kirjoitti:

        Miksi teitittelt minua? En voi kertoa kuin omasta näkemyksestäni. En todellakaan hyväksy mustalta mieheltäni sen enempää kuin valkoiseltakaan. Jos mieheni pettäisi minua, en todellakaan katsoisi sitä läpi sormien. Mielestäni ketään ei pidä asettaa korokkeelle etnisen taustansa vuoksi, ymmärrän että sellainen pistää vihaksi, en voi itsekään sitä sietää. Enkä voi väittää itse olevani vapaa ennakkoluuloista.

        Musta miehesi heräsi juuri viereltäni ja vedämme vielä pikaiset panot ennekuin päästän hänet vaimonsa luo..


      • Anonyymi
        kmklnvlfknklfn kirjoitti:

        En itse voisi hyväksyä esim. pedofiiliä tai raiskaajaa, mutta että ex-kumppanin kansallisuus häiritsisi.. sitä en tajua. Voitko selittää miksi se ei ole hyväksyttävää mielestäsi, mikä siinä on anteeksiantamatonta?

        Samaa kysy naiselta joka ei hyväksy miestä jolla ollut aasialainen nainen. Rahalla tai ilman. Itse halveksin naisia jotka keinuvat tuolla mustien miesten baareissa!


    • klklhjhjkhkkjhb

      En itse voisi hyväksyä esim. pedofiiliä tai raiskaajaa, mutta että ex-kumppanin kansallisuus häiritsisi.. sitä en tajua. Voitko selittää miksi se ei ole hyväksyttävää mielestäsi, mikä siinä on anteeksiantamatonta?

    • 4+16=?

      Siis suhteeseen? En hyväksy.

    • ........

      En todellakaan hyväksy.

    • Lizzee

      En hyvaksy rasistisia, huonon omantunnon omaavia, juntteja, toykeita, rahvaanomaisia, kateellisia, ilkeita, pikkusieluisia miehia, jotka arvostelevat muuta ulkonaon perusteella.

      • 5+2

        Niin mutta hyväksytkö naisen, jolla on ollut suhde mustan miehen kanssa? Sitä tässä kysyttiin.


      • .........
        5+2 kirjoitti:

        Niin mutta hyväksytkö naisen, jolla on ollut suhde mustan miehen kanssa? Sitä tässä kysyttiin.

        Mustien miesten naisten(Lizzee?)kommentit saa jättää omaan arvoonsa :)


      • Taasnäitä

        Ja sulla olis paljonkin ottajia sieltä Tapolakastin ulkopuolelta vai.


      • Anonyymi

        Ja naisethan ei ulkosia asioita koskaan arvostele!? 😆


    • carl gustav

      Mielenkiintoinen kysymys, koska olen harkinnut tulevaisuudessa aloittaa ajattelun noin viiden vuoden kuluttua, joten on tällä hetkellä hieman vaikeata vastata rehellisesti.

    • hahahaaaaa

      Kannattaa varmaan ottaa tosissaan nämä suomi 24 -vastaukset ja masentua niistä :D Ihan vain vinkkinä niille, jotka vetävät näistä keskuksteluista herneen nenään: Kaikki suomalaiset miehet eivät pyöri Suomi 24 -palstalla laukomassa "totuuksia" ja jakelemassa "tuomioita".

      • .........

        Ei varmaan pyörikkään mutta kaikki naiset pyörivät mustissa miehissä. Mielestäni kyseisillä naisilla on syytä huolestua, kun ottaa huomioon sen, että mitä suomalaiset miehet ajattelevat asiasta.


      • oletko tosissasi?
        ......... kirjoitti:

        Ei varmaan pyörikkään mutta kaikki naiset pyörivät mustissa miehissä. Mielestäni kyseisillä naisilla on syytä huolestua, kun ottaa huomioon sen, että mitä suomalaiset miehet ajattelevat asiasta.

        Ai ihanko kaikki naiset pyörivät mustissa miehissä? Oletko tehnyt ihan tutkimuksen asiasta? Kuinka monta naista tutkimukseen osallistui?
        Minun kaveripiirissäni kukaan ei "pyöri mustissa miehissä". Itse taidan olla ainut joka "pyörii yhdessä ainoassa tummassa miehessä". Eiköhän suurin osa suominaisista halua suomalaisen miehen. Tosin ulkomaalaiset puolisot suominaisilla on lisääntymässä...


      • ........
        oletko tosissasi? kirjoitti:

        Ai ihanko kaikki naiset pyörivät mustissa miehissä? Oletko tehnyt ihan tutkimuksen asiasta? Kuinka monta naista tutkimukseen osallistui?
        Minun kaveripiirissäni kukaan ei "pyöri mustissa miehissä". Itse taidan olla ainut joka "pyörii yhdessä ainoassa tummassa miehessä". Eiköhän suurin osa suominaisista halua suomalaisen miehen. Tosin ulkomaalaiset puolisot suominaisilla on lisääntymässä...

        Tokihan ulkomaalaiset puolisot ovat suomalaisilla naisilla lisääntymässä, koska naiset himoitsevat ulkomaalaisia miehiä. Yksinkertaista eikö ?
        Tänä päivänä jos tapaan etenkin vaalean naisen niin oletan heti, että kyseinen nainen on nainut mustan miehen kanssa, koska se on kaikkein todennäköisintä.
        Onko täällä muuten vielä joku niin vajukki, ettei ole huomannut mustien miesten naisten hiusväriä ? Tokihan niitä tummahiuksisiakin näkee mutta ovat selvä vähemmistö.


      • Anonyymi
        ........ kirjoitti:

        Tokihan ulkomaalaiset puolisot ovat suomalaisilla naisilla lisääntymässä, koska naiset himoitsevat ulkomaalaisia miehiä. Yksinkertaista eikö ?
        Tänä päivänä jos tapaan etenkin vaalean naisen niin oletan heti, että kyseinen nainen on nainut mustan miehen kanssa, koska se on kaikkein todennäköisintä.
        Onko täällä muuten vielä joku niin vajukki, ettei ole huomannut mustien miesten naisten hiusväriä ? Tokihan niitä tummahiuksisiakin näkee mutta ovat selvä vähemmistö.

        Joo, kyllähän ne blondeja tuppaavat olemaan. Kai se on sitä luonnonvalintaa. Tosiaan jos on vähänkin vaalean sävyiset hiukset ja hyvännäköinen, niin kyllä todennäköisyys sille, että on tullut mustan ottamaksi on todella suuri.


    • hyiyäk

      Taas suurin osa vastauksista tulee naisilta vaikka kysymys oli osoitettu miehille.

      "Virallinen miesten vastaus" on nyt siis naisten antama ja hyväksymä. Aika tyypillistä.

      • 17+6

        Normisettiä näillä palstoilla. Miehet myös rakastavat naisten lyhyitä hiuksia eivätkä välitä ollenkaan, vaikka puoliso lihoisi 20 kiloa. Suomi24:stä kuultua suoraan miesten suusta.


    • naiseSI

      Kysymys on niin pöljä, että on pakko vastata. Mihin kummaan nainen tarvitsee jonkun toisen ihmisen hyväksynnän?? Suhteesta toiseen ihmiseen? Onko mun tosiaan pakko hyväksyä se tosiasia, että on hyväksymättömiä ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen jollain tavoin tuomita toisia. Mua ei ainakaan kiinnosta sellaisen mielipide pätkän vertaa.

      • Asiaa.taas.tässä

        Kysy tätä vaikka joltain imaamilta. Miten sinun kävisi maissa, joissa ovat kaikenlaiset mullahit ja imaamit pop?


      • Anonyymi

        No on se pakko jos olet haaroja nokikolarille availlut!


    • Ei tarvitse

      hyväksyntää. Selvästi tämä maanosa kiehtoo sinua, niin parempi on hakea kumppania sieltä ja jättää valkoiset rauhaan. Et koskaan kuitenkaan olisi onnellisen suomalaisen kanssa. Once you go black, I really hope you never come back. Toivottavasti olet onnellinen elämässäsi.

    • 232323323

      mitä vitun väliä, miksi se edes pitäisi kertoa

      • 6+6

        No ei kannatakaan kertoa eikä pitäisi. Tosin sitten se ei kyllä saa tulla muutenkaan esiin koska mikäli mies on siihen suuntaan kallellaan, niin se on jotakuinkin pahin mahdollinen loukkaus. Samaa sarjaa juuri tapahtuneen pettämisen kanssa. Mahdotonta sanoa miksi näin, mutta vahvoista tunnetiloista kyse joka tapauksessa. Se olisi suhteen loppu, vaikka puhuttaisi vuosien takaisista asioista.


    • 36

      Olen suomalainen nainen, minulla on 2 tummaa lasta, mutta ketään suomimiestä tämä ei ole häirinnyt. Ei ainakaan ketään sellaista, joita olen tapaillut. Mutta näköjään tämän yhden katkeroituneen äijän mukaan kaikki suomalaiset miehet nyt vihaavat minua:D Itse en ainakaan ajattelisi pahaa miehestä, joka olisi ollut esim. thainaisen tai afrikkalaisen naisen kanssa.

      • 20+8

        Ai ei ketään ole häirinnyt? Tietäisit vaan. Tai no tietysti on parempi kun et tiedä, mutta kuitenkin. Suomalaiset nyt tuppaavat yleensä olemaan niin kohteliaita, että eivät hauku toisia päin naamaa ja toisaalta ei varmaan lähipiirissäsi ole muutenkaan kovin rasistista porukkaa kun kerran olet pariutunut kanssa.


      • 11 + 8

        Vai ei hairitse? Pari kertaa kun olen nahnyt suomalaisen naisen kavelevan jonkun p-skakasan kanssa niin on ollut lahella etten ole kysynyt, etta etko pese tota apinaa koskaan.

        Ei millaan pahalla


      • Anonyymi

        Ei ole suomimies jäänyt kuitenkaan pidemmäksi aikaa?


    • Paska Jätkä

      Et ajattele mitään koska aivosoluja ajatteluun ei ole ????

    • ...

      Ja kerrohan miten seurustelu tummaihoisen kanssa muuttaa suomalaista naista? Miten se vaikuttaa ylipäätään heidän suhteeseen tai tulevaan suhteeseen tai YHTÄÄN MIHINKÄÄN?

      Eikö se nyt ole ihan sama onko se nainen seurustellut aikasemmin muhammedin, jussin vai rogerin kanssa? ihmisiähän me kaikki ollaan..

      • .........

        Tietysti se vaikuttaa monellakin tavalla. Oleellisin juttu on se, että nainen menettää arvostuksensa valkoisten miesten keskuudessa.
        Enkä minäkään olisi naisen kanssa, jota musta mies voisi kiihottaa tai jota nainen pitää komeana.


      • ........

        No eihän se seurustelu tietenkään mitään muuta.
        Kysymys on vain siitä, että erittäin todennäköisesti minun arvomaailmani ei satu millään yhteen naisen kanssa joka on valmis syöksymään suhteeseen kielitaidottoman ja todennäköisesti työttömän mustan lökäpöksyn kanssa joka on todennäköisesti vielä pakolais-statuksella maassa.
        Taustalla mahdollisesti vielä naisen fetissi mustiin miehiin ja jos kerran arvomaailmat eivät kohtaa, ihan turha edes yrittää seurustelua.
        Ihan sama juttu naisten kanssa jotka kerta kerran jälkeen sortuvat renttuihin. Ihan turha kuvitellakkaan että suhteella olisi mitään tulevaisuutta.


      • mies32
        ........ kirjoitti:

        No eihän se seurustelu tietenkään mitään muuta.
        Kysymys on vain siitä, että erittäin todennäköisesti minun arvomaailmani ei satu millään yhteen naisen kanssa joka on valmis syöksymään suhteeseen kielitaidottoman ja todennäköisesti työttömän mustan lökäpöksyn kanssa joka on todennäköisesti vielä pakolais-statuksella maassa.
        Taustalla mahdollisesti vielä naisen fetissi mustiin miehiin ja jos kerran arvomaailmat eivät kohtaa, ihan turha edes yrittää seurustelua.
        Ihan sama juttu naisten kanssa jotka kerta kerran jälkeen sortuvat renttuihin. Ihan turha kuvitellakkaan että suhteella olisi mitään tulevaisuutta.

        Miksi heität perusteluiksi kielitaidottomuuden, työttömyyden ja pakolaisuuden, jotka eivät ihonväriin liity?
        Miksi et kysele naisista, jotka ovat seurustelleet vaikka kielitaidottoman, työttömän venäläisen tai virolaisen tai jugoslaavin kanssa?


      • sawardi
        mies32 kirjoitti:

        Miksi heität perusteluiksi kielitaidottomuuden, työttömyyden ja pakolaisuuden, jotka eivät ihonväriin liity?
        Miksi et kysele naisista, jotka ovat seurustelleet vaikka kielitaidottoman, työttömän venäläisen tai virolaisen tai jugoslaavin kanssa?

        Mikähän oli kysymys? Käsittääkseni mustia miehiä ei tule vanhoista itäblokin maista


      • Taasnäitä

        Se kertoo jotain syvääkin syvempää sen naisen ajattelu- ja arvomaailmasta. Ja kiitos ei, meidän arvomme eivät todellakaan olisi yhteneväiset.


      • Suomi-Urho
        ......... kirjoitti:

        Tietysti se vaikuttaa monellakin tavalla. Oleellisin juttu on se, että nainen menettää arvostuksensa valkoisten miesten keskuudessa.
        Enkä minäkään olisi naisen kanssa, jota musta mies voisi kiihottaa tai jota nainen pitää komeana.

        KYllä näin on. Tiedän yhden suomalaisen naisen joka sortui nneeekeriin jo 17-vuotiaana ja teki 3 lasta tuon n:n kanssa. Sitten erottiin (naisen lapsellisuuden ja vastuuttomuuden takia). Tämän jälkeen tuo nainen on pyörinyt pelkissä affrikkalaispiireissa, kukaan suomimies ei ole innostunut eronneesta affron vaimosta. Uutta tilapäistä affroa on kuulemma ollut kierroksella tuolla naisella. Homma alkoi jo yli 20 v sitten.


    • höh höh

      Tää ketju tuo taas esille sen miten rasistisia ja huonon itsetunnon omaavia suomalaismiehet on. Vai olisko kyse vaan pelkästään sivistymättömyydestä. Itse en haluaisi olla miehen kanssa jonka ajatusmaailma on tuolla tasolla olipa väri sitten mikä tahansa.

      • .........

        Ettekö ole itse huomanneet kuinka rasistisia TE olette valkoisen värin omaavia miehiä kohtaan ?


      • 23434

        Tuskinpa tarviikaan tuon jälkeen:-)


    • 20+2

      No mulla on ollut suhde amerikan afrikkalaisen miehen kanssa. En ymmärrä miten sen pitäisi vaikuttaa yhtään kehenkään/mihinkään eikä ole vaikuttanutkaan :D
      Täysrasistit kyllä ovat muutenkin niin suppeakatseisia ihmisiä, etten heidän kanssaan tulisi toimeen edes ystävinä.

      Sherlockit: Kukaan ei voi päättää ihon väriään.

      • 8+19

        Kukaan ei voi päättää ihonväriään, mutta sen voi minkävärisen henkilön kanssa harrastaa seksiä. Paitsi tietysti kun kyse on yllätysseksistä, mutta siitähän ei tässä ketjussa puhuttu.


    • en huolisi

      En koskisi pitkällä ongenvavallakaan.

      • dibbadabba

        En haluaisikaan koskettavan pitkällä ongenvavalla.


    • Taasnaita

      No en varmasti huolisi. Muita kysymyksia?

    • Cipra

      No en todellakaan ala katselemaan sellaisia naisia minuuttiakaan.

    • ////////////////////

      Hyväksyn ja ymmärrän oikein hyvin, sillä on hyvin todennäköistä että joku värillinen etelän mies on pitkä, komea, lihaksikas ja kykenee rakastamaan naista intohimoisesti ja hellästi. Me suomalaiset lapatossut jäädään kyllä kauas mitalisijoilta tuossa mielessä. Koko kysymys on oikeastaan sellainen että se ei kuulu enää tälle vuosisadalle. Joskus 100 vuotta sitten Alabamassa oli pöyristyttävää jos musta ja valkoinen seurstelivat. Musta mies vedettiin hirteen jos hän edes sattui vilkaisemaan valkoista naista. Siitä on myöhemmin päästy siellä, mutta Suomi junttilassa tämä on edelleen pinnalla.

      • Anonyymi

        Ja tämänkin kirjoitti nainen!


    • Olen suomalainen

      nainen ja eronnut arabimiehestä. Minkäänlaista ongelmaa ei ole tuottanut miehen löytäminen eron jälkeen.

      Tällä palstalla vaan meuhkaa se tietty vähemmistö, eipä noista kirjoituksista kannata kenenkään loukkaantua.

      Tapailemani suomalaiset miehet ovat olleet fiksuja, koulutettuja ja avarakatseisia. En kyllä ikinä lähtisikään treffeille minkään kapeakatseisen juntin kanssa, oli sitten suomalainen tai ulkomaalainen kyseessä.

      • lnxlxn

        Oletko aina selvittänyt näille miehille etukäteen, että taustalta löytyy suhde arabimieheen? Jos et ole niin etpä oikein voi kommentoida sitä onko ongelmaa vai ei. Johonkinhan ne treffailusi ovat aina päättyneet kun et kerran ole yhdessä näiden miesten kanssa tällä hetkellä. Aika moni mies vetäisi johtopäätökset kaikessa hiljaisuudessa omassa päässään kun kuulisi treffeillä naisen kertovan omasta mamuexästään.


      • olen suomalainen
        lnxlxn kirjoitti:

        Oletko aina selvittänyt näille miehille etukäteen, että taustalta löytyy suhde arabimieheen? Jos et ole niin etpä oikein voi kommentoida sitä onko ongelmaa vai ei. Johonkinhan ne treffailusi ovat aina päättyneet kun et kerran ole yhdessä näiden miesten kanssa tällä hetkellä. Aika moni mies vetäisi johtopäätökset kaikessa hiljaisuudessa omassa päässään kun kuulisi treffeillä naisen kertovan omasta mamuexästään.

        En nyt ensitreffeillä ole asiaa kertonut, mutta vakavasti otettavien seurustelukumppaneiden kanssa on luonnollisesti käyty läpi myös ex-suhteita. Toki asia on herättänyt kysymyksiä ja keskustelua, mutta kyllähän fiksu ja avarakatseinen mies ymmärtää että aikuisella ihmiseellä saattaa takana olla jo jonkinlaista elettyä elämää. Myös tämä arabiexäni oli fiksu ja kunnollinen mies, ei mikään lomamatkalta löytynyt rantapoika tms. Suhteemme kuitenkin päättyi eroon, kuten valitettavan monen muunkin suhde päättyy. Eroomme ei liity varsinaista dramatiikkaa, eli ei oleskeluluvan kalastamista, alistamista tai pettämistä, ehkä myös näistä syistä johtuen menneisyyttäni ei ole ollut niin vaikeaa sulattaa.

        Eron jälkeiset treffailut ovat nykyistä lukuunottamatta päättyneet, mutta syynä ei ole ollut arabiexäni. Tiedän sen ;).


      • xenomania

        "En kyllä ikinä lähtisikään treffeille minkään kapeakatseisen juntin kanssa"

        Ei pidä paikkaansa, olithan sinä suhteessa arabimiehen kanssa. :D


      • Anonyymi
        olen suomalainen kirjoitti:

        En nyt ensitreffeillä ole asiaa kertonut, mutta vakavasti otettavien seurustelukumppaneiden kanssa on luonnollisesti käyty läpi myös ex-suhteita. Toki asia on herättänyt kysymyksiä ja keskustelua, mutta kyllähän fiksu ja avarakatseinen mies ymmärtää että aikuisella ihmiseellä saattaa takana olla jo jonkinlaista elettyä elämää. Myös tämä arabiexäni oli fiksu ja kunnollinen mies, ei mikään lomamatkalta löytynyt rantapoika tms. Suhteemme kuitenkin päättyi eroon, kuten valitettavan monen muunkin suhde päättyy. Eroomme ei liity varsinaista dramatiikkaa, eli ei oleskeluluvan kalastamista, alistamista tai pettämistä, ehkä myös näistä syistä johtuen menneisyyttäni ei ole ollut niin vaikeaa sulattaa.

        Eron jälkeiset treffailut ovat nykyistä lukuunottamatta päättyneet, mutta syynä ei ole ollut arabiexäni. Tiedän sen ;).

        No ihan varmana oli syynä arabiexä!


      • Anonyymi
        olen suomalainen kirjoitti:

        En nyt ensitreffeillä ole asiaa kertonut, mutta vakavasti otettavien seurustelukumppaneiden kanssa on luonnollisesti käyty läpi myös ex-suhteita. Toki asia on herättänyt kysymyksiä ja keskustelua, mutta kyllähän fiksu ja avarakatseinen mies ymmärtää että aikuisella ihmiseellä saattaa takana olla jo jonkinlaista elettyä elämää. Myös tämä arabiexäni oli fiksu ja kunnollinen mies, ei mikään lomamatkalta löytynyt rantapoika tms. Suhteemme kuitenkin päättyi eroon, kuten valitettavan monen muunkin suhde päättyy. Eroomme ei liity varsinaista dramatiikkaa, eli ei oleskeluluvan kalastamista, alistamista tai pettämistä, ehkä myös näistä syistä johtuen menneisyyttäni ei ole ollut niin vaikeaa sulattaa.

        Eron jälkeiset treffailut ovat nykyistä lukuunottamatta päättyneet, mutta syynä ei ole ollut arabiexäni. Tiedän sen ;).

        Eipä niin... Usko mitä haluat!


      • Anonyymi
        olen suomalainen kirjoitti:

        En nyt ensitreffeillä ole asiaa kertonut, mutta vakavasti otettavien seurustelukumppaneiden kanssa on luonnollisesti käyty läpi myös ex-suhteita. Toki asia on herättänyt kysymyksiä ja keskustelua, mutta kyllähän fiksu ja avarakatseinen mies ymmärtää että aikuisella ihmiseellä saattaa takana olla jo jonkinlaista elettyä elämää. Myös tämä arabiexäni oli fiksu ja kunnollinen mies, ei mikään lomamatkalta löytynyt rantapoika tms. Suhteemme kuitenkin päättyi eroon, kuten valitettavan monen muunkin suhde päättyy. Eroomme ei liity varsinaista dramatiikkaa, eli ei oleskeluluvan kalastamista, alistamista tai pettämistä, ehkä myös näistä syistä johtuen menneisyyttäni ei ole ollut niin vaikeaa sulattaa.

        Eron jälkeiset treffailut ovat nykyistä lukuunottamatta päättyneet, mutta syynä ei ole ollut arabiexäni. Tiedän sen ;).

        Paskaa puhut. Onko jo monesti vaihtunut?


      • Anonyymi
        olen suomalainen kirjoitti:

        En nyt ensitreffeillä ole asiaa kertonut, mutta vakavasti otettavien seurustelukumppaneiden kanssa on luonnollisesti käyty läpi myös ex-suhteita. Toki asia on herättänyt kysymyksiä ja keskustelua, mutta kyllähän fiksu ja avarakatseinen mies ymmärtää että aikuisella ihmiseellä saattaa takana olla jo jonkinlaista elettyä elämää. Myös tämä arabiexäni oli fiksu ja kunnollinen mies, ei mikään lomamatkalta löytynyt rantapoika tms. Suhteemme kuitenkin päättyi eroon, kuten valitettavan monen muunkin suhde päättyy. Eroomme ei liity varsinaista dramatiikkaa, eli ei oleskeluluvan kalastamista, alistamista tai pettämistä, ehkä myös näistä syistä johtuen menneisyyttäni ei ole ollut niin vaikeaa sulattaa.

        Eron jälkeiset treffailut ovat nykyistä lukuunottamatta päättyneet, mutta syynä ei ole ollut arabiexäni. Tiedän sen ;).

        Vittu että on suppeat aivot tällä naisella! Miestä vaihtuu kun heinää ja ei ole onhelma arabiexässä.. !? Suvakeilla puuttuu jotain ja paljon päästään!


      • Anonyymi

        Miestä vaihtuu kun heinää tällä naisella..


    • Fiksu mies

      "kyllähän fiksu ja avarakatseinen mies ymmärtää että aikuisella ihmiseellä saattaa takana olla jo jonkinlaista elettyä elämää."

      Toki fiksu ymmärtää, mutta hyväksyminen on eri asia. Fiksu myös ymmärtää, että joku on saattanut joskus ottaa rahallisen korvauksen seksistä, tai käyttää huumeita, tai tehdä 4 aborttia, tai esiintyä pornofilmissä... Elettyä elämää ja mielenkiintoisia tarinoitahan ne vain ovat. Mutta ei se sitä tarkoita, että fiksu mies automaattisesti hyväksyisi tuollaiset nuoruuden hairahdukset ja ohittaisi ne olankohautuksella.

      • --------------------

        Ihan samalla tavalla kävi minulle, en voinut jatkaa seurustelusuhdetta mieheen, joka kertoi olleensa pitkäaikaisessa suhteessa thaimaalaiseen naiseen, joka asui ja asuu edelleen thaimaassa.

        Mies oli ihan komea ja kouluja käynyt ja viihdyin hänen seurassaan.

        Kun suhteemme eteni siihen pisteeseen, että olimme valmiit kokemaan intiimimpää yhdessäoloa ja tietenkin siinä vaiheessa tuli puheeksi kummankin aikaisemmat kokemukset, minulla vain loksahti ovi kiinni. En yksinkertaisesti kyennyt menemään tuon miehen kanssa saman peiton alle ja koko suhde hyytyi siihen. Minä yksinkertaisesti hyydyin pelosta että hänellä voi olla jokin thaimaasta hankittu sukupuolitauti. Lapsellista.

        Niin, olisinhan voinut pyytää häntä testaamaan itsensä, mutta ei ihminen itselleen mitään mahda. Tuon thaimaa tiedon jälkeen hänen kosketuskin oli jotenkin luotaantyöntävää.

        Että näin voi käydä. Puolin ja toisin.


      • 12+5=31
        -------------------- kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla kävi minulle, en voinut jatkaa seurustelusuhdetta mieheen, joka kertoi olleensa pitkäaikaisessa suhteessa thaimaalaiseen naiseen, joka asui ja asuu edelleen thaimaassa.

        Mies oli ihan komea ja kouluja käynyt ja viihdyin hänen seurassaan.

        Kun suhteemme eteni siihen pisteeseen, että olimme valmiit kokemaan intiimimpää yhdessäoloa ja tietenkin siinä vaiheessa tuli puheeksi kummankin aikaisemmat kokemukset, minulla vain loksahti ovi kiinni. En yksinkertaisesti kyennyt menemään tuon miehen kanssa saman peiton alle ja koko suhde hyytyi siihen. Minä yksinkertaisesti hyydyin pelosta että hänellä voi olla jokin thaimaasta hankittu sukupuolitauti. Lapsellista.

        Niin, olisinhan voinut pyytää häntä testaamaan itsensä, mutta ei ihminen itselleen mitään mahda. Tuon thaimaa tiedon jälkeen hänen kosketuskin oli jotenkin luotaantyöntävää.

        Että näin voi käydä. Puolin ja toisin.

        Olipa kerran Rölli mutta sitten se yksinkertaisesti heti hyytyi siihen pelosta...sen pituinen se.


      • olen suomalainen

        Aivan totta. Jokainen tietenkin määrittelee itse mitä asioita kumppanin menneisyydestä hyväksyy. Pointtini olikin, ettei tapailemillani miehillä ole ollut ongelmia asian suhteen.


      • 1+12
        -------------------- kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla kävi minulle, en voinut jatkaa seurustelusuhdetta mieheen, joka kertoi olleensa pitkäaikaisessa suhteessa thaimaalaiseen naiseen, joka asui ja asuu edelleen thaimaassa.

        Mies oli ihan komea ja kouluja käynyt ja viihdyin hänen seurassaan.

        Kun suhteemme eteni siihen pisteeseen, että olimme valmiit kokemaan intiimimpää yhdessäoloa ja tietenkin siinä vaiheessa tuli puheeksi kummankin aikaisemmat kokemukset, minulla vain loksahti ovi kiinni. En yksinkertaisesti kyennyt menemään tuon miehen kanssa saman peiton alle ja koko suhde hyytyi siihen. Minä yksinkertaisesti hyydyin pelosta että hänellä voi olla jokin thaimaasta hankittu sukupuolitauti. Lapsellista.

        Niin, olisinhan voinut pyytää häntä testaamaan itsensä, mutta ei ihminen itselleen mitään mahda. Tuon thaimaa tiedon jälkeen hänen kosketuskin oli jotenkin luotaantyöntävää.

        Että näin voi käydä. Puolin ja toisin.

        Näin todellakin voi käydä. Ja joskus sen rasistin löytää itsestään ihan vahingossa. Ja kaikki eivät edes löydä sitä, vaan uskottelevat olevansa loogisia sukupuolitauti- ja ihmiskauppapelkoineen, vaikka kysymys onkin ihan perinteisestä rasismista.


      • asssssssssssssssssss
        -------------------- kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla kävi minulle, en voinut jatkaa seurustelusuhdetta mieheen, joka kertoi olleensa pitkäaikaisessa suhteessa thaimaalaiseen naiseen, joka asui ja asuu edelleen thaimaassa.

        Mies oli ihan komea ja kouluja käynyt ja viihdyin hänen seurassaan.

        Kun suhteemme eteni siihen pisteeseen, että olimme valmiit kokemaan intiimimpää yhdessäoloa ja tietenkin siinä vaiheessa tuli puheeksi kummankin aikaisemmat kokemukset, minulla vain loksahti ovi kiinni. En yksinkertaisesti kyennyt menemään tuon miehen kanssa saman peiton alle ja koko suhde hyytyi siihen. Minä yksinkertaisesti hyydyin pelosta että hänellä voi olla jokin thaimaasta hankittu sukupuolitauti. Lapsellista.

        Niin, olisinhan voinut pyytää häntä testaamaan itsensä, mutta ei ihminen itselleen mitään mahda. Tuon thaimaa tiedon jälkeen hänen kosketuskin oli jotenkin luotaantyöntävää.

        Että näin voi käydä. Puolin ja toisin.

        Johdattelen vähän: Etkö vaan miettinytkin, että mies oli saanut jotain paljon parempaa ja kiihottavampaa lihaa, ja siksi paluu suomalaiseen "tavaraan" oli sellaista hiukan kuin "tehdä pitkin hampain".


      • Anonyymi
        olen suomalainen kirjoitti:

        Aivan totta. Jokainen tietenkin määrittelee itse mitä asioita kumppanin menneisyydestä hyväksyy. Pointtini olikin, ettei tapailemillani miehillä ole ollut ongelmia asian suhteen.

        On ollut ongelmia! Usko mitä haluat vitun suvakki!


    • Jare WSH

      Tyttökaverini on ollut naimisissa mustan miehen kanssa. Ei mitään ongelmia. Tosin tyttökaverini on itsekin musta.

    • Hävetkää!

      Hirveesti rasisteja täällä. Ei ihminen mene siitä pilalle, että rakastuu ulkomaalaiseen.

      • Anonyymi

        Ei mutta väärän väriseen jos menee, silloin voisi myös jäädä sinne tielle!


    • Hyväksyn kaikki

      muut paitsi muslimien exät.

    • Hetero Sika

      Se riippuu miehestä, ei etnisyydestä.

      Joku mukava nigerialaisheppu, joka on ollut yhdessä tämän naisen kanssa pitkään ja eronnut rauhassa: tottakai hyväksyisin tämän kanssa seurustelleen naisen.

      Joku hullu hämäläinen, joka on mustasukkainen ja uhkaa tappaa kaikki tulevat miehet, on istunut linnassa murhasta ja joka vakoilee tätä naista jatkuvasti:
      En seurustelisi tälläisen miehen kanssa olleen naisen kanssa turvallisuussyistä.



      Jo lapsia saaneen naisen kanssa en haluaisi suhteeseen, vaikka lapset olisivat valkoisia, sinisiä, liiloja tai mustia.

    • Säoot mun tyypit

      "Joku mukava nigerialaisheppu, joka on ollut yhdessä tämän naisen kanssa pitkään ja eronnut rauhassa: tottakai hyväksyisin tämän kanssa seurustelleen naisen.

      Joku hullu hämäläinen, joka on mustasukkainen ja uhkaa tappaa kaikki tulevat miehet, on istunut linnassa murhasta ja joka vakoilee tätä naista jatkuvasti:
      En seurustelisi tälläisen miehen kanssa olleen naisen kanssa turvallisuussyistä"

      Entä jos kysymyksessä on hullu nigerialaisheppu joka uskoo omistavansa naisen ikuisesti?

      • Hetero Sika

        En seurustelisi.
        Pointti oli vain se, ettei sen exän ihonväri mitenkään määrittele hyväksyntääni vaan sen exän luonne.


    • 33455

      Ei kiitos...tuo antaa halvan kuvan.

    • Laatu ja kokonaisuus

      Ei tulisi kyseeseen täälä, ja itsetunnossa ei ole mitään vikaa. Ehkä jollekin makkaraperunoiden ystävälle ei olisi niin väliksi.

    • (-)

      Saa kyllä olla aika tapaus että näin kävisi. En usko..

    • Ei toivoakaan

      Ei toivoakaan että kanssani suhteeseen voisi päästä. Edes pelkkään panosuhteeseenkaan.

      En olisi missään tekemisissä sellaisen naisen kanssa.
      En olisi myöskään tekemisissä naisen kanssa, joka on yksinhuoltajana minkä tahansa ulkomaalaisen lapsille.

      Nainen joka on niin hölmö että noiden kansalaisuudentavoittelijamiesten metkuihin lankeaa, saa puolestani yksin kantaa vastuunsa ulkomaille paenneen "miehensä" jäljistä.

    • 2242224

      Valkoihoisen jäljille voisin mennä...ei lähi-idästä, etelä-amerikasta, tai afrikasta olevan...elämää naisillakin on ollut, mutta nuo naiset, jotka pyörivät liian tummien kanssa - ei kiitos

      • ETOO!

        Ihan niinku jonkun ääliön hyväksynnällä olis jotain väliä


      • 12+7
        ETOO! kirjoitti:

        Ihan niinku jonkun ääliön hyväksynnällä olis jotain väliä

        Se on hyvä jos ei ole. Ja tuskinpa sitä kukaan mustan miehen käsikynkkään lähtisikään, jos olisi. Mutta on se silti hyvä tiedostaa että eri tavalla ajatteleviakin ihmisiä on, niin ei tule sitten järkytyksenä eikä tarvitse ottaa itseensä ja suuttua, jos törmää tällaisiin henkilöihin. Kuten kirjoitit, mitä sillä on väliä?

        Vastauksena ap:n kysymykseen, hyväksyn että sellaisia naisia on, mutta en halua itse olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Jos joskus kaveripiirissä joku tällaiseen ryhtyy, niin ei se välejä riko tietenkään, mutta uusiin ihmisiin ei kiinnosta tutustua. Sen verran erilaiset maailmankatsomukset ja elämänasenteet.


      • Anonyymi
        ETOO! kirjoitti:

        Ihan niinku jonkun ääliön hyväksynnällä olis jotain väliä

        Ääliö.! Minusta se on selkärangallinen mies, joka haluaa suomen säilyvän suomalaisena!


      • Anonyymi
        ETOO! kirjoitti:

        Ihan niinku jonkun ääliön hyväksynnällä olis jotain väliä

        On sillä väliä ettet kelpaa kenellekään!


    • Suomkalaineen49

      En olisi enää missään tekemisissä, valkoiset naiset jotka on tai ovat olleet mustien kanssa on minun silmissä "niitä" myös

    • White trash

      Suoraan kysymykseen suora vastaus: En vitussa.

    • Olen itse antanut Naiselleni luvan käydä vieraissa ja hän oli kesällä 2 kertaa mustan miehen kanssa sängyssä. Ja KYLLÄ, tästä huolimatta edelleen hyväksyn, arvostan, kunnioitan ja rakastan Naistani :-)

      • kadonnut koira

        Omistaja? Ilmeisesti muijas jättäs sut saman tien jos ei sais tehdä mitä haluu.


      • En käsitä...

        Tuossa ei ole mitään kunnioitettavaa sanon minä,afrikkalaisen vaimona! Enkä ymmärrä,että naisesi petti sinua! Kaikjea EI pidä hyväksyä...


      • 2323323
        En käsitä... kirjoitti:

        Tuossa ei ole mitään kunnioitettavaa sanon minä,afrikkalaisen vaimona! Enkä ymmärrä,että naisesi petti sinua! Kaikjea EI pidä hyväksyä...

        Eiköhän tuo vain ole pervoilua.
        Kommentoi keskusteluun Hyväksytkö naisen, jolla on ollut suhde mustan miehen kanssa.: Olen itse antanut Naiselleni luvan käydä vieraissa ja hän oli kesällä 2 kertaa mustan miehen kanssa sängyssä. Ja KYLLÄ, tästä huolimatta edelleen hyvä...
        aisankannattaja_hki 03.10.2013 22:40
        Kommentoi keskusteluun Seksiä mustan miehen kanssa: Meikäläisestä tuli kesällä ensimmäisen kerran mustan miehen aisuri ja Naiseni oli kyllä tasan samaa mieltä kuin Naisten mielipiteet täällä, oli ollut ...
        aisankannattaja_hki 13.05.2012 18:30
        Aloitti keskustelun Luotettava siivooja/kodinhoitaja tarjolla pks: Tervehdys :-) Kokenut luotettava ja työssään huolellinen 47vee kotiorjamies hakee uutta palvelupaikkaa. Kaikenlaiset työt siivoamisesta, ruoanlaito...
        aisankannattaja_hki 11.04.2011 20:00
        aisankannattaja_hki kirjoitti statuspäivityksen "Nainen on aina ylivertainen :-)"

        aisankannattaja_hki muutti os


      • En käsitä... kirjoitti:

        Tuossa ei ole mitään kunnioitettavaa sanon minä,afrikkalaisen vaimona! Enkä ymmärrä,että naisesi petti sinua! Kaikjea EI pidä hyväksyä...

        Vaimoni tanssi pikkujouluissa vieraiden miesten kanssa. Hyväksynkö sen? Kyseessä oli useita miehiä?



      • Anonyymi

        Sinulla ei siis ota eteen!? Sen takia vaimosi mellastaa brunojen kanssa ja sinä maksat viulut! Säälittävä äijä!


    • pistepiste1

      Ei mua ainakaan haittaa jos kukaan valkoinen ei halua mua mun entisten panojen/suhteiden takia. En ottaisikaan jos on niin suppea maailmankuva. Enkä kyllä petikaveriksikaan suomalaisia miehiä enää huoli, kyllä on ero huomattu mustaan. Kaikki tyylillään. Arvostan enemmän hyvää seksiä mustan kanssa kun suhdetta rasistisen suomalaisen kanssa.

      • PrimitiivinenAjattel

        Samat sanat! En huolisi minäkään miestä jolla noin suppea ajatusmaailma
        ja katsoo sen perusteella puolison tai tyttöystävän kuka tai keitä on aikaisemmin ollut.Itselläni ei ole ollut ulkkis miestä VIELÄ,mutta näitä keskusteluja lukiessa alkaa vaaka kallistumaan heihin päin.


      • onnellinen vaimo

        Haloo, jos on mustan miehen kanssa, se ei tarkoita että on "koko kylän polkupyörä". En voi kun ihmetellä, että tummaihoisen kanssa seurustelevaa verrataan huumeiden käyttäjään.. kertoo kyllä kirjoittajan ajatusmaailmasta! Mutta joo, kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.


      • onnellinen vaimo
        onnellinen vaimo kirjoitti:

        Haloo, jos on mustan miehen kanssa, se ei tarkoita että on "koko kylän polkupyörä". En voi kun ihmetellä, että tummaihoisen kanssa seurustelevaa verrataan huumeiden käyttäjään.. kertoo kyllä kirjoittajan ajatusmaailmasta! Mutta joo, kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.

        Korjaus.. siis en ymmärrä miten seurustelu tumman henkilön kanssa on verrattavissa seurusteluun huumeongelmaisen kanssa? Ihonväri ei ole valinta kun taas päihteiden käyttö on. Tiedän, ettei rasismi tule maailmasta ikinä loppumaan ja aina tulee olemaan valkoihoisia jotapka kuvittelevat olevansa parempia pelkästään ihonvärinsä vuoksi. Itse en tule olemaan ikinä niin puutteessa, että sellaisen kelkkaan lähtisin.


      • 12+6
        onnellinen vaimo kirjoitti:

        Korjaus.. siis en ymmärrä miten seurustelu tumman henkilön kanssa on verrattavissa seurusteluun huumeongelmaisen kanssa? Ihonväri ei ole valinta kun taas päihteiden käyttö on. Tiedän, ettei rasismi tule maailmasta ikinä loppumaan ja aina tulee olemaan valkoihoisia jotapka kuvittelevat olevansa parempia pelkästään ihonvärinsä vuoksi. Itse en tule olemaan ikinä niin puutteessa, että sellaisen kelkkaan lähtisin.

        Pointti ei varmaan ollut verrata mustaa miestä narkkariin, mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin esim. hiv-lukemat saattavat hyvinkin olla helsinkiläisillä ruiskuhuumeenkäyttäjillä huomattavasti alemmat kuin vaikkapa ugandalaisilla miehillä. Kaikki on niin suhteellista.


      • nnellinen vaimo
        12+6 kirjoitti:

        Pointti ei varmaan ollut verrata mustaa miestä narkkariin, mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin esim. hiv-lukemat saattavat hyvinkin olla helsinkiläisillä ruiskuhuumeenkäyttäjillä huomattavasti alemmat kuin vaikkapa ugandalaisilla miehillä. Kaikki on niin suhteellista.

        Niin ja kaikki mustat ihmiset eivät ole kotoisin Ugandasta tai edes Afrikasta.


      • 17+17
        nnellinen vaimo kirjoitti:

        Niin ja kaikki mustat ihmiset eivät ole kotoisin Ugandasta tai edes Afrikasta.

        Niin.

        (Kokeillaan miten ohi pointin tällaisen yhden sanan vastauksen voi lukea. Suluissa oleva ei ole osa vastausta.)


      • onnellinen vaimo
        17+17 kirjoitti:

        Niin.

        (Kokeillaan miten ohi pointin tällaisen yhden sanan vastauksen voi lukea. Suluissa oleva ei ole osa vastausta.)

        Niinpä niin. (ja ohi pointin on vaikee mennä sillon kun sellaista ei ole)


      • kaksi + kymmenen
        17+17 kirjoitti:

        Niin.

        (Kokeillaan miten ohi pointin tällaisen yhden sanan vastauksen voi lukea. Suluissa oleva ei ole osa vastausta.)

        Työskentelen terveydenhuollossa pakolaisten parissa ja voin sanoa, että harvassa on HIV-positiiviset, vaikka toisin yleisesti kuvitellaan. Uskoisin tuon Afrikka kommentin viittaavan siihen, että pidetään yleisenä, että sieltä tulevilla on järjestään HIV. Ihonvärin perusteella ei voi päätellä kellä on ja kellä ei.


      • assssssxs
        onnellinen vaimo kirjoitti:

        Haloo, jos on mustan miehen kanssa, se ei tarkoita että on "koko kylän polkupyörä". En voi kun ihmetellä, että tummaihoisen kanssa seurustelevaa verrataan huumeiden käyttäjään.. kertoo kyllä kirjoittajan ajatusmaailmasta! Mutta joo, kaikilla on oikeus mielipiteeseensä.

        Olet huumaantunut mustasta jättekiva savuparrusta, etkä tule toimeen ilman. Parruilu on sinulle tärkeintä, koukussa ainavalmiiseen savuparruun. Moni ei tykkää tuollaisesta olotilastasi. Muu ei kelpaa. Pikkukikkisyys on vakava vamma, sinun elämääsi täyttää se sinulle tärkein asia.


      • Anonyymi

        Suhdetta et tule koskaan edes enää saamaan! Jakorasia olet!


      • Anonyymi
        kaksi + kymmenen kirjoitti:

        Työskentelen terveydenhuollossa pakolaisten parissa ja voin sanoa, että harvassa on HIV-positiiviset, vaikka toisin yleisesti kuvitellaan. Uskoisin tuon Afrikka kommentin viittaavan siihen, että pidetään yleisenä, että sieltä tulevilla on järjestään HIV. Ihonvärin perusteella ei voi päätellä kellä on ja kellä ei.

        Pakolaisilla omat terveydenhoitajat? 😆


      • Anonyymi
        PrimitiivinenAjattel kirjoitti:

        Samat sanat! En huolisi minäkään miestä jolla noin suppea ajatusmaailma
        ja katsoo sen perusteella puolison tai tyttöystävän kuka tai keitä on aikaisemmin ollut.Itselläni ei ole ollut ulkkis miestä VIELÄ,mutta näitä keskusteluja lukiessa alkaa vaaka kallistumaan heihin päin.

        Ja sama horo täällä avautuu..


      • Anonyymi
        onnellinen vaimo kirjoitti:

        Korjaus.. siis en ymmärrä miten seurustelu tumman henkilön kanssa on verrattavissa seurusteluun huumeongelmaisen kanssa? Ihonväri ei ole valinta kun taas päihteiden käyttö on. Tiedän, ettei rasismi tule maailmasta ikinä loppumaan ja aina tulee olemaan valkoihoisia jotapka kuvittelevat olevansa parempia pelkästään ihonvärinsä vuoksi. Itse en tule olemaan ikinä niin puutteessa, että sellaisen kelkkaan lähtisin.

        Miksi valitsit mustan?


    • en en ja en

      Mun puolesta jokainen saa olla kenen kanssa tykkää ja panna ketä huvittaa,ei haittaa mua. Kysymys on siitä hyväksynkö MINÄ mustan entisen: NO EN!, ihan vaan sen takia että niin alas mä en vajoa tai puutteessa ole.

      • yhdenafronvaimo

        Mä en edelleenkään tajua, miksi tummaihoisen miehen kanssa oleminen tekee naisesta huonomman. Ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Taitaa olla niin, että joillekuille suomalaisille miehille tulee suorituspaineita, jos naisella on ollut tumma mies. Eli, onko kyse ylemmyyden- vaiko kenties alemmuudentunteesta? Vaikka siis, en allekirjoita joidenkin naisten toitottamista siitä, miten tummaihoiset miehet ovat jotenkin ylivertaisia sängyssä. Kyllä se on persoonasta kiinni, ei ihonväristä.


      • Pragmaatikko
        yhdenafronvaimo kirjoitti:

        Mä en edelleenkään tajua, miksi tummaihoisen miehen kanssa oleminen tekee naisesta huonomman. Ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Taitaa olla niin, että joillekuille suomalaisille miehille tulee suorituspaineita, jos naisella on ollut tumma mies. Eli, onko kyse ylemmyyden- vaiko kenties alemmuudentunteesta? Vaikka siis, en allekirjoita joidenkin naisten toitottamista siitä, miten tummaihoiset miehet ovat jotenkin ylivertaisia sängyssä. Kyllä se on persoonasta kiinni, ei ihonväristä.

        "Eli, onko kyse ylemmyyden- vaiko kenties alemmuudentunteesta?"

        Kyse on rasismista. Minua ihmetyttää miten samat ihmiset jauhavat rasismista ja toitottavat sitä löytyvän sieltä ja täältä, mutta eivät sitten kuitenkaan kykene hahmottamaan mistä siinä on kysymys. En voi asiaa kovin selvästi tässä avata koska viesti sensuroitaisiin, mutta yritä ymmärtää se, että osalle ihmisistä musta ihminen edustaa jotain muuta, negatiivista. Tällaisen maailmankuvan omaavalle henkilölle sekaantuminen mustaan mieheen tai naiseen ei ole sama asia kuin valkoisen kanssa oleminen. Kyse ei ole määrästä eikä edes laadusta. Kyse on siitä, että itse teko pitää sisällään stigman. Jos koetat oikein miettiä, niin ehkä keksit jotain esimerkkejä vaikkapa seksuaalisista teoista, jotka "pilaisivat" miehen sinun silmissäsi. Onko jotain, joka muuttaisi tuntemasi ihmisen sinulle vastenmieliseksi? Samalla tavalla rasistit ajattelevat mustan kanssa olevasta valkoisesta. Ei sitä tunnetta voi selittää pois tai jättää huomioimatta.


      • en en ja en
        yhdenafronvaimo kirjoitti:

        Mä en edelleenkään tajua, miksi tummaihoisen miehen kanssa oleminen tekee naisesta huonomman. Ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Taitaa olla niin, että joillekuille suomalaisille miehille tulee suorituspaineita, jos naisella on ollut tumma mies. Eli, onko kyse ylemmyyden- vaiko kenties alemmuudentunteesta? Vaikka siis, en allekirjoita joidenkin naisten toitottamista siitä, miten tummaihoiset miehet ovat jotenkin ylivertaisia sängyssä. Kyllä se on persoonasta kiinni, ei ihonväristä.

        Ei ole kysemistään suorituspaineista, vaan ihan OMASTA mielipiteestä. On se nyt per..le kun sitäkään ei saisi sanoa suoraan jos kysytään. Ja korostetaan vielä että aikaisemmassa viestissä kerroin että JOKAINEN SAA OLLA KENEN KANSSA TYKKÄÄJA PANNA KETÄHUVITTAA EI HAITTAA MUA,mutta seurustelinsinko minä niin se on eri juttu. Eihän kaikki naisetkaan hyväksy miehiä jotka on seurustellut/ollut
        Thai naisen kanssa( ja niitä on paljon)ja ymmärrän senkin,niin miksi tämä mun mielipide niin paha on? Niin ja aika monihan teistä on ilmoittanut että ei palaa Suomalaisiin miehiin eikö se nyt ole vähän sama juttu häh? Niin ja sekään ei mua närästä milläänlailla


      • assssssxs

        Entistä suomalaista miestäsi alkaa seuraamaan nysäkikkelisyyden varjo. Näin ajattelevat naapurit ja muut miehen tuttavat.


      • Anonyymi
        yhdenafronvaimo kirjoitti:

        Mä en edelleenkään tajua, miksi tummaihoisen miehen kanssa oleminen tekee naisesta huonomman. Ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Taitaa olla niin, että joillekuille suomalaisille miehille tulee suorituspaineita, jos naisella on ollut tumma mies. Eli, onko kyse ylemmyyden- vaiko kenties alemmuudentunteesta? Vaikka siis, en allekirjoita joidenkin naisten toitottamista siitä, miten tummaihoiset miehet ovat jotenkin ylivertaisia sängyssä. Kyllä se on persoonasta kiinni, ei ihonväristä.

        Suvakki olet. Et enää kelpaa valkoiselle!


      • Anonyymi
        yhdenafronvaimo kirjoitti:

        Mä en edelleenkään tajua, miksi tummaihoisen miehen kanssa oleminen tekee naisesta huonomman. Ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Taitaa olla niin, että joillekuille suomalaisille miehille tulee suorituspaineita, jos naisella on ollut tumma mies. Eli, onko kyse ylemmyyden- vaiko kenties alemmuudentunteesta? Vaikka siis, en allekirjoita joidenkin naisten toitottamista siitä, miten tummaihoiset miehet ovat jotenkin ylivertaisia sängyssä. Kyllä se on persoonasta kiinni, ei ihonväristä.

        Suvakit ei tajua mitään ennen kuin kassa oikeesti on tyhjä!


      • Anonyymi
        yhdenafronvaimo kirjoitti:

        Mä en edelleenkään tajua, miksi tummaihoisen miehen kanssa oleminen tekee naisesta huonomman. Ei mahdu mun ajatusmaailmaan. Taitaa olla niin, että joillekuille suomalaisille miehille tulee suorituspaineita, jos naisella on ollut tumma mies. Eli, onko kyse ylemmyyden- vaiko kenties alemmuudentunteesta? Vaikka siis, en allekirjoita joidenkin naisten toitottamista siitä, miten tummaihoiset miehet ovat jotenkin ylivertaisia sängyssä. Kyllä se on persoonasta kiinni, ei ihonväristä.

        Miksi thaimaalaisen naisen kanssa ollut mies on huonompi?


      • Anonyymi

        Otit mustan valkoisen jälkeen? Oliko liian pieni giguli..


    • antirasisti

      Mielestäni tämä aloitus on rasistinen.

      • Antibasisti

        Mielestäni ei.


    • fjcsojcocsx,,

      Hyväksyn kyllä

    • maku asioita

      No jaah jokaisellahan on toki omat mielipiteet
      itse en taas hyväksyisi miestä jolla olisi ollut ulkomaalainen nainen esim:aasialainen

      • Anonyymi

        Onko nainen tällöin rasisti? Mieshän leimataan rasistiksi heti vastaavassa tilanteessa..


    • 2121212112

      Hyväksyisin, jos kyse on suomalaisesta tummaihoisesta miehestä.

      Jos kyse on ulkomaalaisesta, suhtautuisin varauksellisesti. On naisia, jotka hakeutuvat itseinhonsa vuoksi suhteisiin erityisesti ulkomaalaisten kanssa, oli kyse sitten nigerialaisista, turkkilaisista tai amerikkalaisista. Se on eskapismia. Ongelma ei ole se nigerialainen ex-mies vaan vakavasti epätasapainoinen ja ongelmansa ympäristöön heijastava nainen.

      Niin kuin yllä olevassa viestissä todettiin, ulkomaalaisten perässä juoksevat naiset ovat jotenkin säälittäviä. Sellainen touhu ei ole terveen ihmisen merkki.

      On ihan eri asia rakastua johonkuhun kansallisuudesta riippumatta kuin suosia ulkomaalaisia.

    • setä

      En helvetissä hyväksy. Kuvottava ajatuskin. Toihan kertoo ettei nainen todellisuudessa rakasta itseään eikä kunnioita vartaloaan.
      Mä en noihin jämiin koske. Enkä muutenkaan ottais naista joka on jakanut lettua kymmenille hoidoille. Kyllä naisen pitää olla vähän tarkka tavarastaan.

      • aunti

        Mutta eihän se siitä kulu. Miten sitten jos ja kun mies on kyntänyt satoja naisia, kertooko sekin sen että mies ei rakasta itseään ja kunnioita vartaloaan?


    • kkkx2

      En seurustelisi tai harrastaisi seksiä tai mitään muutakaan fyysistä. kaveri voin olla

    • jotainrajaaa

      En tietenkään, ei kukaan täysjärkinen mies koske mustia harrastaneeseen naiseen kepilläkään.

    • halveksittavaa

      Mikäli nainen on ollut mustan kanssa, se osoittaa että naisella ei ole minkäänlaista järkevää arviointikykyä eikä oman arvon tuntoa. Ei mua kiinnostaisi niin tyhjäpäisen naisen kanssa alkaa yhtään mihinkään.

    • kiertopalkinnotout

      Jos olisi vakavammin ja pidempiaikaisesti seurustellut niin hyväksyisin mutta jos on jonain kiertopalkintona ja jonkinlainen fetissi niin en.

    • katonkatonnäen

      Ei värillä ole väliä. Pahempi loukkaus on, kun nainen vokottelee muita miehiä vaikka olet läsnä.

    • En..

    • Enkoskaan

      Mustien kanssa vehtaavat naiset omaavat mustien älykkyysosamäärän, muutenhan he eivät moiseen alentuisi. Niin vähälahjaiset naiset eivät kiinnosta.

    • En voisi hyväksyä naista jolla ei olisi ollut suhdetta mustan miehen kanssa. Haluaisin myös että se suhde siihen mieheen tai yhden yön jutut useiden mustien miesten kanssa jatkuu samaan aikaan minun kanssani.

    • ddt

      sit se suhde on ollut ja rasismi on rikos.vielä on itsetunnosta jotain jäljellä.

    • äonollaniillä

      En koskisi tikullakaan moisiin lutkiin

    • hyyyyii

      En missään tapauksessa.

    • YleensäEn

      Riippuu suhteen laadusta ym. Olin joskus hetken naisen kanssa, jolla oli tumma poika. Kiimaisin nainen jonka olen tavannut, oli vaikea päästä eroon kun roikkui, vaikka tein heti asiat selviksi. Ei tuntunut juurikaan lapsestaan piittaavan, mistä en pidä, aika tyhjäpää. Silloin käytin kumia.

    • Jjjkkk

      Suomalaista juoppoa tai mamman poikaa en ikinä huoli. Suomalainen mies on täysin paska. Sen sijaan suosin arabi miehiä. Nyt oon kuin prinsessa jota hemmotellaan

      • Naisenvapaus

        Hahaa hihii pissa kakka muslimi ja kuningatar ja prinsessa hahaa hihii pissa kakka


      • Rasisti nainen täällä!


    • toisinpäinmm

      hyväksysikö suomi nainen miehen joka on kotimaassaan pannut lampaita ,aasia, ym elukoita ja juhlapäivinä bacha barzi perinnetta eli pannut 10v ikäisiä poikia perseeseen
      miltä tuntuisi imeä sellaista munaa?

    • eimustpas

      Ei ikinä, laatta lentäis pelkästä ajatuksesta

    • tapperlund

      Siis suvakkinainenko - parempi olisi jos myllynkivi.......

    • Anonyymi

      Pakkohan se on. Tuollainen nigerialainen on niin vikkelä yrittäjä, että on kuitenkin ehtinyt nusasta suurimman osan suomen naisista.

    • Anonyymi

      En hyväksy - Nigerialainen exä osoittaa heikkoa arvostelukykyä.

      • Anonyymi

        Savolainen ei?


    • Anonyymi

      Kaikki mikä nakertaa luottamusta kahden ihmisen välillä ei ole hyväksyttävää. Oli ne mitä tahansa. Kaksi samoin ajattelevaa antaa lupauksia ymmärtää ja hyväksyä toista.

    • Anonyymi

      No, aluksi olin vähän mustasukkainen ja hämilläni. Varsinkin kun hän kertoi siitä isoimmasta hymyssä suin. Tuntui jotenkin oudolta, että vaimoni halusi kertoa siitä koosta minulle. Asia rupesi vaivaamaan minua ja kyselin useasti aiheesta. Sittemmin vaimo yritti uskotella, että se oli liian iso. En vieläkään ole saanut vastausta kuinka monen mustan miehen kanssa hän on ollut.

      Hän väittää ettei olisi halunnut. Kaikki tapaukset ovat olleet sellaisia, että hän on mennyt kaverinsa kanssa jatkoille mustan miehen luokse. Kun kaveri ei ole antanut, niin hänestä on tuntunut, että hänen pitää antaa.

      • Anonyymi

        Pitää antaa muuten ei saa. Huoli sut sit kuitenkin, vaikka muutama miljoona mustaa olis kyllä halukas tänne tulemaan.


    • Anonyymi

      En hyväksy. Se arvo meni siinä kun väärään kajosi.

    • Anonyymi

      Jos hyväksyntääni kaivataan niin tuota ihan sama vaikka olis ollu vihreän miehen kanssa, mutta että nigerialainen, eikös se ole jossain Afrikassa?

    • Anonyymi

      Mitä väliä. Hyväksytkö jos nainen ollut juopon tai narkkarin kanssa tai rikollisen. Mitä se ihonväri liittyy mihinkään!

    • Meillä on polyamorinen suhde. Siis mun tyttöystävällä on myös muita vakituisia seksi suhteita kuin minä. Siis hän tapaa säännöllisesti kahta Sudanilaista mustaa kaveria jotka naivat häntä. Silti hän tulee aina myös minun luokseni.

    • Anonyymi

      Ajattelen vaan, että toivottavasti mun pienehkö muna kelpaa. Muuten ei erityisesti herätä ajatuksia.

    • Anonyymi

      Hyväksyisin kyllä. Mustan miehen kanssa seurustelleet naiset ovat hyviä sängyssä. Kaikki temput käyvät ja esim. kakkoseen saa panna aivan estotta. Mustan miehen kanssa ollut nainen myös pitää ryhmäseksistä ja osaa nauttia muutenkin kinkyistä tempuista. Perhettä en tietysti voi ajatellakkaan perustavani mustan miehen kanssa seurustelleen naisen kanssa mutta yhdenyön jutut tai vähän pitempiaikainenkin sekstailu kyllä käy.

    • Anonyymi

      Olen hyväksynyt kyllä, että naiseni on antanut mustille miehille. Hän on kertonut, että kalut olivat valtavia, mikä on saanut miettimään oman koon riittävyyttä. Olen kyllä kiinnittänyt huomiota kuinka hän hymyilee jokaiselle isolle mustalle miehelle. Aiemmin saatoin olla mustasukkainen, mutta nykyään pidän asiaa luonnollisena.

      • Anonyymi

        Olette siis aisuri pariskunta?


      • Anonyymi

        Hymyilee tutuilleen..!


    • Anonyymi

      Voisin seurustella mustan miehen ex:n kanssa jos hänellä ei olisi lapsia ko suhteesta. Jos olisi mulatti lapsia niin en voisi edes liikkua heidän kanssaan missään. Tuntisin muuten koko ajan muiden säälivät katseet kun minua epäiltäisiin aisankannattajaksi tai etten pystyisi tyydyttämään puolisoani.

      • Anonyymi

        Osanottoni heikon itsetuntosi vuoksi! Ammattiapua on kuitenkin saatavilla, Tsemiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osanottoni heikon itsetuntosi vuoksi! Ammattiapua on kuitenkin saatavilla, Tsemiä!

        Ammattilaiset niitä suvakkeja vasta ovatkin!


    • Anonyymi

      Hyi. En koskaan voisi olla naisen kanssa joka on ollut mustan miehen kanssa. Kuvottaa ajatus että musta ukko tunkemassa limaista munaansa naiseen ja sitten pitäis itse olla samalla kololla. Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Taidat olla mies joka on ollut tunkemassa lerppuaan taikun limaiseen koloon. Hyi. En koskaab voisi olla kaltaisesi kanssa.


    • Anonyymi

      Ihmisiä tummaihoisetkin on!!! Mitä väliä!

      • Anonyymi

        Vääränvärisiä ihmisiä!


    • Anonyymi

      Hmm ... minulla ei ole koskaan ollut suhdetta mustan miehen kanssa. Tarjokkaita tietenkin on ollut, mutta he eivät kiinnosta. Monet kerrat olen saanut haukut ja huudot kuinka rasisti olen, kun ei musta mies kiinnosta.

      Vaan huolisinko miehen, joka katsoo asiakseen "hyväksyä tai olla hyväksymättä" tuolla perusteella. No en todellakaan!

    • Anonyymi

      Ajattelisin, että arvomaailmamme eivät kohtaa missään kohtaa.

    • Anonyymi

      Lyön silmät ulos taivaaseen suurinpiirtein.

    • Anonyymi

      Tietysti kaverille. Epäilyksen kanssa ei tule kenenkään olla. Suomi on missien luvattu maa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hän ei ole ns naiseni. Teillä on merkillinen tapa käsitellä naista muuten. Enkä minä ole ns miehenne.

    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla suominaisista on sellainen ollut, joten jos haluaa kotimaisen kanssa oleilla, on nieltävä erilaisia asioita.

    • Anonyymi

      en..

    • Anonyymi

      ENENENENNEEEN

    • Anonyymi

      Kiitos ja hyvästi. Ei maistu

    • Anonyymi

      Jos tyttö on hyvännäköinen, niin seksiä voi harrastaa vaikka olisi aiemmin ollut marsilaisen kanssa.

      Vakavampaan suhteeseen en haluaisi femakon suominaisen kanssa oli musta eksä tai ei.

    • Anonyymi

      Hyväksytkö naisen, joka vaatii tietää jokaisen seksikertasi ja katsoo oikeudekseen nalkuttaa, jos hän ei hyväksy jotakin niistä?

      • Anonyymi

        Olisiko helpompaa vain olla hyväksymättä, kun nalkuttaa? Miksi nainen niin voimakkaasti puolustaa tätä elämäntapaa, mutta ei ymmärrä toisen mielipahaa asiasta? Sain itse selville naisen menneisyyden samasta asiasta, ei sanallakaan sanonut ja nyt mietin miten ero hoidetaan . Kunnioitukseni häntä kohtaan tasan 0! Itse halusin olla avoin tavatessa, hän päätti olla sanomatta mitään. Luulin oikeasti että normaali suomalainen nainen. Mitä vielä, maailman matkaaja suvakki!


    • Anonyymi

      Hyväksyn, jos nainen on jo toipunut henkisesti siitä ja oppii suomalaisen tasa-arvokulttuurin.

    • Anonyymi

      Ei olisi enää naiseni, enkä kunnioittaisi häntä pätkän vertaa. Alkaisin katselemaan seuraavaa.

    • Anonyymi

      Aloitus ei ole rasistinen, rasistisesti ajatteleva voi ajatella toki niin. Kysymys on kulttuurista. On hyvä huomioida kulttuuriero. En osaa alistaa naista tai käydä vieraissa, joten naisen on hyvä olla valmis siihen, jos on tottunut tuollaiseen suvaitsevaisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 121 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe