Näin Halosen ja Arajärven

Entinen pressapari käveli äsken vastaan käsi kädessä niin hempeän näköisenä, että aloin epäilemään heidän kulissiliittoaan oikeaksi. Olen valllan kauhian hämmästynyt!

10

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

• Nasduck

Ou jee!

Mä bongasin heidät Stockalla, Kaisaniemen metrossa ja Hagiksen Sokkarilla. Toimittajia ei näkynyt, mutta tiedän että ovat niistä raatokärpäsistä saaneet jo tarpeekseen.

Cuul

• No sinähän pitkään jaksoit stalkata. ;-)

• Nasduck
        Ratikkakuski kirjoitti:

No sinähän pitkään jaksoit stalkata. ;-)

Älä kuule Tenkanen revi leukojas. Ei susta ole vittuilijaksi.

(Naurua raiteilta)

• einiinkauansitten

Muistatko, kun Halosta pidettiin hirviönä esimiehenä ja miehensä kiusaajana. Hänhän oli pahempi kuin Räty (lehtijutuissa).

• Nasduck

Sä luet liikaa lehtiä. Kuuntele vaikka minua niin opit jotain uutta.

(Kulmilla kuulutettua naurua)

• No siksihän minä olen niin kauhian hämmästynyt. Eikö Setan entinen puheenjohtaja olekaan hämännyt meitä 12 vuotta?

• Ehkä sai tarpeekseen
        Ratikkakuski kirjoitti:

No siksihän minä olen niin kauhian hämmästynyt. Eikö Setan entinen puheenjohtaja olekaan hämännyt meitä 12 vuotta?

.

Kun DDR:ltäkin meni jalat alta niin ei ollut enää mitään kivaa

.

• ja paljon keverei

Näin kans. Telkkarissa olivat kovia kättelemään.

• Ennemminhän Saulin ja Jennin liitto voisi olla kulissiliitto. Solmittu pari vuotta ennen kuin pressanvaalikampanja alkaa. Kokoomuksen viestintäpäällikkö Jenni ottaa työnsä vakavasti, tulevan presidenttiehdokkaan ei toki sovi olla vaimoton, sellainen antaa huonon viestin maan äiteihin tottuneille kansalaisille. Tarja ja Pena sekä Sale ja Jenni kyllä näyttää ihan oikeilta pareilta kumpikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      71
      3293
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3013
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2902
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2708
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2578
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2560
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2339
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2221
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2108
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2092
    Aihe