Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan ex-työnantajan ja kyseisen firman luottamusmiehen/henkilön vehkeilyt!
Työnantaja purki työsopimukseni luottamusmiehen/henkilön neuvosta kuulemma! 
Eikö luottamusmiehen pitäisi jeesata työntekijöitä eikä nuoleskella työnantajaa??
Noh, liitossa sanoivat että tulee kallis paukku työnantajalle kun meni luottamusmiehen/henkilön käskyjä kuuntelemaan. :D
Työnantajaa nuoleskeleva luottamusmies/henkilö
5
338
Vastaukset
- Älkää luottakoÄlkää koskaan luottako täysin luottamushenkilöihin eli luottamusmiehiin. He ovat työnantajan kätyreitä loppupeleissä aina. 
- TörkeääEräässä rahoitusalan yrityksessä luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu ei uskalla 
 tehdä mitään vaikka tj jakelee potkuja mitä keksityimillä syillä, mutta onhan luottamusmiehellä ja työsuojeluvaltuutetulla laajempi irtisanomissuoja, joten
 paikat säilyy ja pieni käpykylä missä ei kovin paljon tarjolla uusia töitä, mutta kyllä
 ihmisillä oma napa tärkeä vaikka luottamus häviäisikin näihin yhteisiin tehtäviin valituilta.- KetuttaaaMinulla olisi kysymys ammattiliitolleni,mutta joka paikassa lukee,että välittävät sen oman alueen luottamusmiehelle. Tuntuu vaan kovasti aina tämä lm olevan pomon puolella... Onko tosiaan,ettei liitosta saa apua ilman,että se lm sotketaan mukaan? Alkaa tuntua salaliitolta ... 
- joskus.Ketuttaaa kirjoitti:Minulla olisi kysymys ammattiliitolleni,mutta joka paikassa lukee,että välittävät sen oman alueen luottamusmiehelle. Tuntuu vaan kovasti aina tämä lm olevan pomon puolella... Onko tosiaan,ettei liitosta saa apua ilman,että se lm sotketaan mukaan? Alkaa tuntua salaliitolta ... Saattaa olla niin, että asiaa ei voi ratkaista ilman luottamusmiestä. Silloin liiton apu rajoittuu siihen, että kerrotaan, miten asian pitää olla, jos luottamusmies hoitaa oman osuuutensa paikallisesti neuvottelemalla. Näin ainakin minulle kävi. Luottamusmies hoiti sitten asian työnantajan kanssa ja minä sain puuttuvan palkkani. 

- Yhteishenkijos noin työnantaja sulle sanoi niin olitko tosissaan niin tyhmä et uskoit? Mä olisin soittanut luottarille ja kysynyt mites asia todellisuudessa on. Ja tietysti riitauttanu työsopimuksen purun. 
 Oma työnantajani sanoo melkein joka viikko et luottamusmies sanoi sitä ja luottamusmies sanoi tätä. Mutta ME työntekijät luotetaan omaan luottamusmieheen jonka ME olemme valinneet.
 Työnantajat harjoittavat aina hajoita ja hallitse politiikkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161713
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161556
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321