Kitaransoiton opetusta uusilla kotisivulla

Tojutu1977

Moi,

Nyt olisi tarjolla laadukasta kitaranopetusta uudessa osoitteessa:

http://rokkisoikoon.kotisivukone.com/

Tutustu ihmeessä ja kerro mielipiteesi ja parhaassa tapauksessa: tule oppilaaksi liksi viikossa ohjelmaan. Kiitoksia :)

T: Tomi

7

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Friendly advise

      Voisit hiukan hioa oikeinkirjoitusta, mm yhdyssanoja. Ja päätä, käytätkö sanaa tablatuuri vai tabulatuuri. Tabulatuuri olisi oikeampi muoto.

      • Tojutu1977

        Okei, kiitos, Friendly advise! Täytyypä tehdä nuo mainitsemasi muutokset/parannukset.

        Mutta, mitäpä muuta tykkäsit sivuista? Ihan okei ilmeisesti sinusta?

        Ja, kerro/kertokaa lisää vaan vinkkejä jos tulee mieleen, kaikki apu otetaan kiitollisena vastaan. Minä oikesti yritän parhaani, että viikon likseistä tulisi hyviä, monipuolisia ja oppilasta eteenpäin vieviä :)

        T: Tomi


    • Niko33454

      Veikkaisin että tälläisten sivujen suurin käyttäjäryhmä löytyy nuoremmista ja aloittelevista kitaransoittajista. Kuitenkin, sen mitä katsoin noita katha esimerkkitabia niin olivat aika vaikeita (IMHO). Ehkä siellä on monen tasoisia, mutta en vain löytänyt.

      Lisäksi video-lesson olisi päivän sana, mutta lisää työläyttä toteuttaa sivu aika paljon. Noita kuitenkin löytyy lontoon murteella aika paljon.

      • tojutu1977

        Pahoittelut, tuli kiireessä kirjoittaessa edelliseen viestiin sen verran kirjoitusvirheitä, että tässäpä sama korjattuna:

        Tojutu1977: "Kiitos Niko33454! Täytyy pohtia neuvojasi, tuo video-lesson voisi olla ihan hyvä ja toteuttamisen arvoinen idea. Lisäksi ollaan ajateltu kaverin kanssa, että laitetaisiin sivulle ääninäytteitä, siis linkkejä mistä saa kuunnella kunkin päivän likkin minun soittamana.¨Se on ainakin yksi vaihtoehto. No, täytää katsella miten asiat lähtee menemään :)"


    • tojutu1977

      Kiitos Niko33454! Täytyy pohtia neuvojasi, tuo video-lesson voisi olla ihan hyvä ja toteuttamisen arvoinen idea. Lisäksi ollaan ajatelt kaverin kanssa, että laitetaisiin sivulla ääninäytteitä, siis linkkyejä mistä saa kuunnella kunkin päivän likkin minun soittamana. No, täytää katsella miten asiat lähtee menemää. :)

      T: Tomi

    • vertailija
      • 5 min.

        Se onkin suomalainen. Sanovat tunnin päivässä ilmaiseksi. Rekisteröidyttä selviää että saakin vain 5 minuuttia päivässä. Hankkimalla uusia jäseniä ansaitsee jokaisesta 5 minuuttia lisää, aina yhteen tuntiin asti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe