Moi,
Nyt olisi tarjolla laadukasta kitaranopetusta uudessa osoitteessa:
http://rokkisoikoon.kotisivukone.com/
Tutustu ihmeessä ja kerro mielipiteesi ja parhaassa tapauksessa: tule oppilaaksi liksi viikossa ohjelmaan. Kiitoksia :)
T: Tomi
Kitaransoiton opetusta uusilla kotisivulla
7
132
Vastaukset
- Friendly advise
Voisit hiukan hioa oikeinkirjoitusta, mm yhdyssanoja. Ja päätä, käytätkö sanaa tablatuuri vai tabulatuuri. Tabulatuuri olisi oikeampi muoto.
- Tojutu1977
Okei, kiitos, Friendly advise! Täytyypä tehdä nuo mainitsemasi muutokset/parannukset.
Mutta, mitäpä muuta tykkäsit sivuista? Ihan okei ilmeisesti sinusta?
Ja, kerro/kertokaa lisää vaan vinkkejä jos tulee mieleen, kaikki apu otetaan kiitollisena vastaan. Minä oikesti yritän parhaani, että viikon likseistä tulisi hyviä, monipuolisia ja oppilasta eteenpäin vieviä :)
T: Tomi
- Niko33454
Veikkaisin että tälläisten sivujen suurin käyttäjäryhmä löytyy nuoremmista ja aloittelevista kitaransoittajista. Kuitenkin, sen mitä katsoin noita katha esimerkkitabia niin olivat aika vaikeita (IMHO). Ehkä siellä on monen tasoisia, mutta en vain löytänyt.
Lisäksi video-lesson olisi päivän sana, mutta lisää työläyttä toteuttaa sivu aika paljon. Noita kuitenkin löytyy lontoon murteella aika paljon.- tojutu1977
Pahoittelut, tuli kiireessä kirjoittaessa edelliseen viestiin sen verran kirjoitusvirheitä, että tässäpä sama korjattuna:
Tojutu1977: "Kiitos Niko33454! Täytyy pohtia neuvojasi, tuo video-lesson voisi olla ihan hyvä ja toteuttamisen arvoinen idea. Lisäksi ollaan ajateltu kaverin kanssa, että laitetaisiin sivulle ääninäytteitä, siis linkkejä mistä saa kuunnella kunkin päivän likkin minun soittamana.¨Se on ainakin yksi vaihtoehto. No, täytää katsella miten asiat lähtee menemään :)"
- tojutu1977
Kiitos Niko33454! Täytyy pohtia neuvojasi, tuo video-lesson voisi olla ihan hyvä ja toteuttamisen arvoinen idea. Lisäksi ollaan ajatelt kaverin kanssa, että laitetaisiin sivulla ääninäytteitä, siis linkkyejä mistä saa kuunnella kunkin päivän likkin minun soittamana. No, täytää katsella miten asiat lähtee menemää. :)
T: Tomi - vertailija
ota mallia tästä enkun kielisestä
https://guitarbots.com/invite/lXVUTXUz- 5 min.
Se onkin suomalainen. Sanovat tunnin päivässä ilmaiseksi. Rekisteröidyttä selviää että saakin vain 5 minuuttia päivässä. Hankkimalla uusia jäseniä ansaitsee jokaisesta 5 minuuttia lisää, aina yhteen tuntiin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381456
- 1101203
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261033Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644