Hei sinä joka et ole ennestään Elixian jäsen ja sinulla on mahdollista käväistä Flamingon Elixiassa , nyt voit tehdä 12 tai 24 kk sopimuksen kuukausihintaan 66 e. Liittymismaksu 0e.
Sisältää myös 2 Personal Trainer tapaamista. Lisäksi annamme mahdollisuuden treenata kaikissa ELIXIA-keskuksissa ilman lisäveloitusta.
Jos haluat jäsenyyden lähetä tietosi minulle osoitteeseen [email protected] ja olemme sinuun yhteydessä :) !
Toimi nopeasti,yhteystiedot pitää olla lähetettyinä huomisen päivän aikana.
4 ensimmäistä saa edun.
Elixia jäsenyys 66 e /kk!
jezbet
1
165
Vastaukset
- Bullia
Hyi vittu mikä hinta, itse käyn pikkusalilla, josta maksan 25e/vuosi, pääsääntöisesti saan treenata yksin. Löytyy vapaita painoja mielinmäärin ja taljat yms. vielä hyödyllisiksi laskettavat härpäkkeet. Tokikaan megahotjoogaa ai muita bodyzumba5000 ei löydy, mutta jos aerobista kuntoa haluan ylläpitää niin se on virkistävä juoksu- tai pyörälenkki ulkoilmassa. Täyttä riistoa moiset "kuntokeskukset".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584